quote:Op zondag 18 juli 2004 18:59 schreef apophis4u het volgende:
Gecondoleerd en heel veel sterkte!!!
quote:Op zondag 18 juli 2004 19:18 schreef Rapid het volgende:
Mijn god zeg, niet te geloven zoiets, een wespensteek
Gecondoleerd, heel veel sterkte gewenst.
quote:Op zondag 18 juli 2004 20:00 schreef Xyber het volgende:
omfg, ik krijg kats kippevel man..![]()
gecondoleerd , en veel sterkte
Mijn opa is de vader van mijn moeder. Daar heeft ze gelukkig ook veel steun aan.quote:Op donderdag 22 juli 2004 15:01 schreef DuchessX het volgende:
Dag Filmfanaat,
wat goed dat jullie ook een dag voor jullie zelf hebben gehad, herinneringen hebben opgehaald, het verdriet hebben kunnen delen. Is jouw opa de vader van jouw vader of de vader van jouw moeder? Het moet verschrikkelijk zijn om je kind te overleven...
Het condoleren is zwaar, want je wordt natuurlijk steeds weer geconfronteerd met het overlijden van je vader, dat nou toch nog onwerkelijk is. En het verdriet van anderen is ook moeilijk, want je hebt nou al genoeg aan jezelf denk ik zo! Hoewel het delen van verdriet ook een steunende werking kan hebben.
Ik wens je heel veel sterkte morgen, ik hoop dat het een mooie begrafenis zal zijn en dat het jou de kans geeft om afscheid te nemen. Ook voor na morgen wens ik je heel veel sterkte en ik kan alleen maar zeggen deel je verdriet, praat met mensen die hem gekend hebben, deel herinneringen en onthou hoe geliefd hij was door veel mensen.
Duch.
quote:Op donderdag 22 juli 2004 18:44 schreef robbedoes het volgende:
gecondoleerd en heel veel sterkte voor jou en je familie de komende tijd om dit verlies te verwerken.
inderdaad gecondoleerd TSquote:Op zondag 18 juli 2004 18:59 schreef Adelante het volgende:gecondoleerd en heel veel sterkte
me is zelf allergisch voor wespen en houdt met dit weer altijd een adrenalinespuit binnen handbereik
Ik wens je hierbij ook heel erg veel sterkte toe.quote:Op donderdag 22 juli 2004 17:33 schreef EmmYKuHh het volgende:
Heel Veel Sterkte Meid Gozer
Dat zijn ze ook niet. Maar als je er allergisch voor bent reageert je lichaam wat al te heftig op een wespensteek. Als je dan niet snel genoeg reageert is het dodelijk.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 14:57 schreef DeViezeMan het volgende:
Ik wist nie dat wespen ook giftig waren.
Mooi...quote:Op zaterdag 24 juli 2004 18:39 schreef kepler het volgende:
de dood is de horizon van het leven
maar de horizon is voor ons
slechts het einde van het gezichtsveld
Tja... We stonden allemaal op, hadden slecht geslapen en pijn in onze buik.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 14:44 schreef DuchessX het volgende:
Hoe was de begrafenis Filmfanaat?
Mijn vader dacht het dus ook allemaal goed geregeld te hebben, maar heeft nooit stilgestaan bij de wetswijziging en nooit een aanvullende verzekering afgesloten.... ik was 16 toen mijn vader overleed, dus twee jaar later kon mijn moeder (die er ook NOOIT bij heeft stilgestaan weer aan het werk te moeten) aan het werk, vier maanden van tevoren kreeg ze een brief dat haar uitkering zou stoppen als ik 18 werd. Ze heeft nog een tijdje ingeteerd op vermogen, maar omdat ze pas vijftig was, moet je toch behoorlijk veeeeeel vermogen hebben om het tot je 65ste uit te zingen en niks in te leveren op je levensstandaard, dus zij is inderdaad voor een uurtje of 15 in de week aan het werk nu.... veel sterktequote:Op zondag 25 juli 2004 10:18 schreef FilmFanaat het volgende:
Het is echt afwachten hoe het nou verder moet zonder papa![]()
Mijn moeder heeft er bijvoorbeeld bewust voor gekozen om huismoeder te zijn, maar nu heeft ze dus geen recht op een weduwe uitkering, omdat die wet in 94 is veranderd![]()
Straks kan ze nog gaan werken ook...![]()
Geen papa die meer thuiskomt met het broodtrommeltje onder zijn arm.
-knip-quote:Op zondag 25 juli 2004 14:27 schreef DeViezeMan het volgende:
zieke post
Sorry hoor, maar dat is het laatste waar ik me mee bezig hou..quote:Op zondag 25 juli 2004 14:27 schreef DeViezeMan het volgende:
zieke vraag
Misschien bedoeld die persoon dat ook wel. Aangezien het net onder het stukje van jou en Miss_D staat over geld en hoe je moeder het gaat rooien...quote:Op zondag 25 juli 2004 15:23 schreef FilmFanaat het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dat is het laatste waar ik me mee bezig hou..
Als er al geld is, gaat dat allemaal naar mijn moeder.
Ik heb een baan en verdien aardig, mijn moeder heeft het harder nodig.
De formulering had wel tactischer gemogen, ook als het goed bedoeld is.quote:Op zondag 25 juli 2004 18:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Misschien bedoeld die persoon dat ook wel. Aangezien het net onder het stukje van jou en Miss_D staat over geld en hoe je moeder het gaat rooien...
Althans, daar ga ik maar even vanuit. Anders is het idd een beetje een vreemde reactie.
niet op reagerenquote:Op zondag 25 juli 2004 14:27 schreef DeViezeMan het volgende:
zieke post
Bedankt voor je verslag FilmFanaat.quote:Op zondag 25 juli 2004 10:18 schreef FilmFanaat het volgende:
[..]
Tja... We stonden allemaal op, hadden slecht geslapen en pijn in onze buik.
Ik ben normaal gesproken echt nooit zenuwachtig, maar vrijdag stond ik en de rest er bol van..
Er zijn een hoop belangstellende geweest. Zijn werk heeft het pompstation vrijdag zelfs dicht gedaan voor de tijden dat mijn vader normaal werkte![]()
Het condoleren was wel extreem moeilijk.. Veel familie die je goed kent en waarvan je ziet dat ze het ook zwaar hebben.. Zelfs klanten die regelmatig kwamen tanken bij mijn vader kwamen langs om te condoleren, dat vond ik echt zo'n ontzettend lief gebaar.
Bij de begrafenis zelf waren ook veel mensen.. Toen ze het graf lieten zakken, kreeg ik het echt zwaar en heb ook goed staan huilen. Daarna heeft de begrafenisondernemer nog brieven opgelezen van mijn moeder, 2 broers en ik. Zelf waren we daar niet toe in staat..
Daarna zijn we terug naar huis gegaan..
Het is echt afwachten hoe het nou verder moet zonder papa![]()
Mijn moeder heeft er bijvoorbeeld bewust voor gekozen om huismoeder te zijn, maar nu heeft ze dus geen recht op een weduwe uitkering, omdat die wet in 94 is veranderd![]()
Straks kan ze nog gaan werken ook...![]()
Geen papa die meer thuiskomt met het broodtrommeltje onder zijn arm![]()
.
Hee nou staat ie ook weer in mijn ATquote:Op maandag 13 september 2004 17:10 schreef amvanwel het volgende:
Kom toevallig weer langs dit topic. Bezorgt nog steeds kippenvel.
Filmfanaat, hoe gaat het nu, 2 maanden verder? Hopelijk hebben jullie de grootste klap al een beetje kunnen verwerken.
de klap komt hoe dan ook, je weet alleen niet wanneer, juist op de meeste vreemde momenten, wanneer je het totaal niet gebruiken!quote:Op maandag 13 september 2004 17:10 schreef amvanwel het volgende:
Kom toevallig weer langs dit topic. Bezorgt nog steeds kippenvel.
Filmfanaat, hoe gaat het nu, 2 maanden verder? Hopelijk hebben jullie de grootste klap al een beetje kunnen verwerken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |