Doe maar even, zet het hier maar even neerquote:Op maandag 19 juli 2004 21:31 schreef plankie het volgende:
Kan wel een wat overzichtelijker index maken voor je als je wilt straks
alles staat nu een beetje door elkaar
Ja inderdaad, dat was in Micheln in Noord Duitsland in de Eifel gebeurd het idd ook vaker. De buien kunnen daar door het heuvelachtige landschap wat sterker worden vanwege de stijgkrachten. Mogelijk is dat een van de redenen.quote:Op maandag 19 juli 2004 22:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
tis niet de eerste keer dat ze daar last hebben van windhozen. was in de eiffel paar maanden geleden niet ook een fikse windhoos/tornado?
Nope. gisteren was 't helaas niet veel soeps hier in Maastricht.quote:Op maandag 19 juli 2004 22:05 schreef N.icka het volgende:
meneer Jewel , heb je nog mooie fotos gemaakt?
gave foto's!quote:Op maandag 19 juli 2004 22:09 schreef Oom_Agent het volgende:
Mooie foto's van het noodweer omgeving Maastricht zaterdag.
http://meteomaastricht.nl/WFOTO/040717/index.html
geweldigquote:Op maandag 19 juli 2004 22:16 schreef Oom_Agent het volgende:
Nog even een link met tekst en een heel mooi filmpje van Meteo Consult waarop te zien is hoe de shelfcloud Wageningen naderde !!!
subliem !!!!!!!!!!
http://www.weer.nl/bijzon(...)wolkbennekom19072004
quote:Op maandag 19 juli 2004 22:38 schreef Flying_Vee het volgende:
Wisten jullie dat er met dit weer veel mensen die last hebben van astma ed sterven !!!!!
omdat ze gewoon een zuurstof tekort oplopen en ja hersenen zonder zuurstof is fataal.
Handig, ik wilde al een documentje gaan maken, want morgen zal er wel weer flink gepost worden, maar dat is dus niet meer nodig nuquote:Op maandag 19 juli 2004 23:15 schreef plankie het volgende:
Klik hier voor 'vervangende 1st post'
quote:Op maandag 19 juli 2004 20:29 schreef SpeedyGJ het volgende:
Even tussendoor!!!!!!
Morgen ben ik aan het werk, er wordt dus veel regen verwacht, en natuurlijk ook onweer, de kans dat er stuk of 2/3 topic's voor mijn neus voorbij schieten heb ik mijn document online gegooid
Ondertussen ook bij het beginpagina gezet:
NIEUW!
Je kan nu ook het begin post downloaden.
Als ik er niet ben of zow kan je dit kopieeren en plakken!
De atmosfeer staat op ontploffen begin topic document.
Hoop dat iedereen mee werkt.
Deze is ook in mijn onderschrift terug te vinden, bij update wordt het in deze topic vermeld, je dient zelf de document aan te passen OF de document opnieuw downloaden.
Veel plezier!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |