zon? wat is dat? damn wij hebben zowat de hele dag regen gehad!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:14 schreef SpeedyGJ het volgende:
De zon hier, hier is het vrijwel bijna droog gebleven, was geen waterplas te bekennen vandaag
hier anders nietquote:Op dinsdag 20 juli 2004 18:28 schreef Robje23 het volgende:
Viel zoals gewoon weer hard mee vandaag!!
dat is pas de 3e keer dat je het er in wrijft bij mij! hoevaak ga je dat nog doen?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 18:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hier wel
Lekker aan het ramptoeristen geweest Oom_Agentquote:Op dinsdag 20 juli 2004 19:01 schreef Oom_Agent het volgende:
Heee ............deze foto was daarnet bij Timofeeff te zien. Om 10 voor 8 komt ie weer bij rtl4 als het goed is.
Was helemaal drijfnat vanmorgen![]()
[afbeelding]
Ik denk euh niet vaak meerquote:Op dinsdag 20 juli 2004 18:58 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
dat is pas de 3e keer dat je het er in wrijft bij mij! hoevaak ga je dat nog doen?
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 19:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
Lekker aan het ramptoeristen geweest Oom_Agent
Wat een baggerweer in het oosten vandaag. Ik heb hier in Amsterdam gelukkig nog zonder jas naar en van mijn werk kunnen fietsen.
Bron: http://www.weer.nl/bijzon(...)nsvierdaagse20072004quote:Toch kan het donderdag dus weer flink warm worden, met temperaturen die in Nijmegen en omgeving richting 30 graden stijgen. De atmosfeer blijft daarbij onstabiel en dus stijgt de kans op onweer vrij snel. Of er net zo een noodweer losbarst als afgelopen zaterdag, is nu nog moeilijk aan te geven. Niets lijkt in ieder geval te gek in deze wisselvallige zomer!
Wow nu hoop ik eens actie te krijgen!!!!!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 19:10 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]Againzender
Ja je moet wat op zo'n saaie regendag
De jas kan je de rest van de week thuislaten, het wordt erg warm met temps tot 30 graden. Wel fijn dat de atmosfeer onstabiel blijft! Mogelijk zit er, ondanks het weinig voorkomt, weer net zo'n dag als zaterdag aan te komen een dezer dagen. Wordt weer mooie luchten kijken !
Vooral vanwege dit stukje tekst heb ik er weer vertrouwen in
[..]
Bron: http://www.weer.nl/bijzon(...)nsvierdaagse20072004
is je geraaie ookquote:Op dinsdag 20 juli 2004 19:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik denk euh niet vaak meer
Als ik dat kon regelen voor je, had ik het gedaanquote:Op dinsdag 20 juli 2004 21:30 schreef ondeugend het volgende:
Hij gaat zeker niet linksaf he ?
Wel liefquote:Op dinsdag 20 juli 2004 21:41 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Als ik dat kon regelen voor je, had ik het gedaan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |