Gelukkig word er aan jou nix gevraagd zegmaarquote:Op zondag 18 juli 2004 16:39 schreef -Xerxes- het volgende:
Ik vind de titel van deze reeks nog altijd een beetje raar zegmaar
Als ik naar de kamer van alicia kijk, passen roze en oranje heel goed bij elkaarquote:Op zondag 18 juli 2004 16:36 schreef Syrena het volgende:
Nou, ik vind het wel leuk, maaaaar was het drie tinten donker geweest dan had ik het nog veel leuker gevonden.
Plus dat het echt zo vaal is (ik heb ze al eens oranje, en ook al eens rood gehad).
Ik vind het niet echt bij mij passen. Ik heb echt een klassiek hoofd, dat prima past bij mijn stekelkuif, maar die kleur erbij is weer net teveel. Ik vind dat ik nu zo'n: "ik wil perse hip zijn maar eigenlijk ben ik een tuttebol" indruk maak.
En verder past het niet bij mijn roze shirtjes(houdt roze kermit truitje voor en kermt: O GOD!)
Dat word zwart dragen de komende weken. Nou ja.
quote:Op zondag 18 juli 2004 16:54 schreef Luchtbel het volgende:
En Thunder, nee dat snapt ze niet, aangezien ze ook niet snapt dat ik gister terwijl ik 41 weken zwanger ben, geen 2,5 uur in de trein kan zitten om naar d'r toe te gaan.
Ach, ik ben erg blij dat ik in een bibliotheek werk waar studenten komen die er nog opvallender bijlopen dan ikquote:Op zondag 18 juli 2004 17:29 schreef Rewimo het volgende:
Syrena, morgen nog maar iets donkerders eroverheen doen dan. Pech dat het twee keer achter elkaar verkeerd uitpakt zeg
Dus als ik in het zuiden des lands iemand met een oranje coup zie zitten in de biep, dan ben jij het dus . . .quote:Op zondag 18 juli 2004 17:39 schreef Syrena het volgende:
Ach, ik ben erg blij dat ik in een bibliotheek werk waar studenten komen die er nog opvallender bijlopen dan ik
Oh ze bedoeld het niet zo hoor, ze weet gewoon niet beter.quote:Op zondag 18 juli 2004 17:37 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
En ik maar denken dat mijn ouders gestoord waren . . .
[afbeelding] voor jou, denk dat je het wel nodig zal hebben . . .
Ja, sfeervol hèquote:Op zondag 18 juli 2004 17:53 schreef Luchtbel het volgende:
Rewimo
Wat een enige entourage!
quote:Op zondag 18 juli 2004 18:57 schreef Martineke het volgende:
leuk vriendje heb ikomdat hij iets achterlijks op de frontpage heeft gezet ben ik gebanned voor 48 uur
tssk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |