Het viel mee, was toch nog 3 ons afgevallen in 4 weken. Was eigenlijk hartstikke bang dat ik aangekomen was want ik heb echt heel slecht gegeten.quote:Op donderdag 15 juli 2004 21:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat raar
Wat was de schade?
Dat valt dan inderdaad meequote:Op donderdag 15 juli 2004 21:38 schreef Karin het volgende:
[..]
Het viel mee, was toch nog 3 ons afgevallen in 4 weken. Was eigenlijk hartstikke bang dat ik aangekomen was want ik heb echt heel slecht gegeten.
Het praatje bij ons was echt stom. Als ik vragen heb kan ik ze wel tijdens het wegen stellen. En daar ga ik dus eigenlijk voor, de boekjes en het verplicht wegen elke week. Dat stimuleert echt enorm!! Durf amper wat te nemen want ik moet elke week wegen en daar durf ik niet af te gaan. En ik ga trouwens met 2 collega's (waarvan 1 al afgehaakt is en de ander ook niet veel motivatie meer toont, maar misschien komt dat weer. Dat was ook een van de redenen dat ik dus even niet geweest ben) en wij houden ons eigen praatjequote:Op donderdag 15 juli 2004 21:40 schreef Jessicaa het volgende:
Ja klopt je betaald 9 euro per week en als je neit elke week ga dan 12 euro
Maar als je niet voor t praatje ga, ga je dan alleen om te wegen? Dan is een eigen weegschaal toch goedkoper? Ik vind het al wel knap dat je zo afgevallen bent hoor.
Ik hoop maar dat ik het je na kan doen
Nee ik wil juist van het snoepen af, dan moeten ze het ook niet gaan stimuleren vind ikquote:Op donderdag 15 juli 2004 21:48 schreef Jessicaa het volgende:
O ja die boekjes krijg je ook
Heb jij al van die lekkere snoepjes gekocht. Hahahahah daar stonden ze bij mij voor in de rij
Je hebt mail!quote:Op donderdag 15 juli 2004 21:43 schreef Rewimo het volgende:
Beefcake, mail je 06-nummer of je werkmailadres maar even naar rewimo@fok.nl, dan hou ik je op de hoogte.
lief dat je het vraagt miss-Dquote:Op donderdag 15 juli 2004 22:18 schreef miss_dynastie het volgende:
Babyfeet, hoe is het nu met je moeder?
Vanavond reageer ik niet meer, ik ga lekker slapen, ben echt helemaal op
ohhoquote:Op donderdag 15 juli 2004 22:24 schreef Rewimo het volgende:
Nou, ik heb wel een poosje zitten puzzelen hoor, en ze lukken nog niet elke ronde, maar zo langzamerhand heb ik al een mooi zweepje geknoopt... [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |