Burned with Desirequote:Op donderdag 22 juli 2004 18:52 schreef Morgil het volgende:
ik hoorde van de week een liedje op de kermis.. het was een vrij rustig trance nummer en ik herinner dat een vrouw zong: and then she left..
beetje nietszeggende omschrijving, ik weet het. Het is een nog vrij nieuw nummer volgens mij, want ik hoor het de laatste tijd wel vaker, maar net nu ik er op ging letten wat ze zong nergens meer.
quote:Op zondag 25 juli 2004 17:13 schreef BB-King het volgende:
Ik zoek een nummer.
Iets tussen de 1 t/m 200.
Iemand een idee?
Je bent de eerstequote:Op zondag 25 juli 2004 17:13 schreef BB-King het volgende:
Ik zoek een nummer.
Iemand een idee?
Goh! Wat origineel! Je bent de eerste!quote:Op zondag 25 juli 2004 17:13 schreef BB-King het volgende:
Ik zoek een nummer.
Iemand een idee?
Alan Parsons was het i.i.g. niet. Aurora kan ik niet vinden...quote:Op zondag 25 juli 2004 12:23 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Hehe, door die panfluit moet ik gelijk denken aan Aurora van Nova. Is natuurlijk ook synthesizer.![]()
en anders is misschien The gold bug van The Alan Parsons project nog een mogelijkheid. Er is altijd al veel van zijn instumentale werk gebruikt op tv als achtergrondmuziek.
overdrijven is ook irritantquote:Op zondag 25 juli 2004 17:20 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Goh! Wat origineel! Je bent de eerste!
![]()
Als je nog fatsoenlijk geholpen wil worden in de toekomst in het muziek topic, dan zou ik dit niet meer doen... Weet niet hoe het bij de medeforummers is, maar bij mij wekt het irritatie op.... dit is zo NIET LEUK!
quote:Op zondag 25 juli 2004 03:08 schreef Wieteke het volgende:
[..]
[proberenwaard] the Offspring met Staring at the Sun misschien? Ik weet niet zeker of dat de titel is, maar die zin zit wel in het refrein, gevolgd door jouw Oh-oh-oh!
[/proberenwaard]
dank je wel! in de roos!quote:Op zondag 25 juli 2004 15:43 schreef ranja het volgende:
of Maywood - Late at night
Gelukkig is daar dan ook geen sprake vanquote:Op zondag 25 juli 2004 18:35 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
overdrijven is ook irritant
The new radicals - "Get what you give"quote:Op zondag 25 juli 2004 23:07 schreef HarigeKerel het volgende:
Okay ik zoek:
Een nummer van een jaar of 6 oud
Een gast van een jaar of 27 zingt in een winkelcentrum heel vrolijk iets als "you get what you deserve, you got the music in you"
Heeft iemand enig idee?
The New Radicals - You Get What You Give misschien?quote:Op zondag 25 juli 2004 23:07 schreef HarigeKerel het volgende:
Okay ik zoek:
Een nummer van een jaar of 6 oud
Een gast van een jaar of 27 zingt in een winkelcentrum heel vrolijk iets als "you get what you deserve, you got the music in you"
Heeft iemand enig idee?
Shadow of your love.quote:Op zondag 25 juli 2004 23:14 schreef pieter_pontiac het volgende:
Hoe heet dat nieuwe nummer dat Axl van Guns N' Roses heeft gemaakt, die begint met: "Wake up, it's time to play!"![]()
Ik moet meteen denken aan Spinvis, maar dat zul je vast niet bedoelen.quote:Op zondag 25 juli 2004 23:53 schreef GenesiZ het volgende:
Ik ben op zoek naar een NL band en die heet ....vis. Ik weet alleen nog dat de naam eindigt op vis. Ze maken nederlandse muziek en is een beetje de style van eddy zoey. Het is een niewe band.
Wie kent deze band.
Daar kun je nog best gelijk mee kunnen hebben. Eens even kijken/luisteren.quote:Op zondag 25 juli 2004 23:56 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik moet meteen denken aan Spinvis, maar dat zul je vast niet bedoelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |