Waren de koekjes echt zo smerigquote:Op zaterdag 17 juli 2004 22:14 schreef Partygurl het volgende:
![]()
Do you know what I don't like about this car?quote:Op zaterdag 17 juli 2004 22:49 schreef Mex_ het volgende:
[afbeelding]
1994 Toyota Supra RZ TT 6spd model
Mileage ; Low Mileage 66,000KM around 41,000Mile Color; Silver
P/S, E/W, E/M, 6spd Transmission, AM/FM/CD/Audio System, Fully loaded.
No other picture files available. These pict only, but it has a certified inspection sheet for vehicle condition, and the condiiton is Guaranteed by the auto auction houses.
If you need the actual vehicle conditions, We will send the certified inspection sheet of this model to the serious buyyers only. (No name, No address, No tel no enquiry e-mail , sorry we won't send it)
This vehicle auction Grade 3,5(Good condition), and the condition and the mileage is guaranteed at the auto auction houses.
FOB 1,000,000JPyen
7894,87¤
aldus gwk.nl![]()
Deel 657: Eindhoven 657 - Harry en Henkie V. nog steeds voortvluchtig.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 23:18 schreef blieblie het volgende:
Je bent al over je alfa liefde heen?
Ik draag nog steeds mijn alfa shirtquote:Op zaterdag 17 juli 2004 23:18 schreef blieblie het volgende:
Je bent al over je alfa liefde heen?
Is dat die tent die ongeveer vlakbij de thomas ligt?quote:Op zondag 18 juli 2004 15:23 schreef FlowDesign het volgende:
De Weekends is bestwel oké moet ik eerlijk zeggen.
Het moet nog wat drukker worden, maar die tent heeft echt stijl. En een fijn terras. Mensen kijken is altijd leuk
ja echt lekkere chilkroeg he..quote:Op zondag 18 juli 2004 15:23 schreef FlowDesign het volgende:
De Weekends is bestwel oké moet ik eerlijk zeggen.
Het moet nog wat drukker worden, maar die tent heeft echt stijl. En een fijn terras. Mensen kijken is altijd leuk
Ja, tegenover De Hoek.quote:Op zondag 18 juli 2004 15:24 schreef febster het volgende:
[..]
Is dat die tent die ongeveer vlakbij de thomas ligt?
Heette dat tot voor kort niet iets als Chill&bytes ofzo?quote:Op zondag 18 juli 2004 15:27 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja, tegenover De Hoek.
http://www.cafeweekends.nl
De site opzich vind ik wel oké. Er staat alleen bijna geen content op.quote:Op zondag 18 juli 2004 15:30 schreef febster het volgende:
Ooh en die site is natuurlijk compleet ruk he
Dat zeg ikquote:Op zondag 18 juli 2004 15:47 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
De site opzich vinnik wel oké. Er staat alleen bijna geen content op.
Zoiets, agenda beetje vullen, beetje verhaal over een wat voor soort kroeg/cafe ding ze zijn, wie er werken etcquote:Op zondag 18 juli 2004 15:48 schreef FlowDesign het volgende:
als ze nou ff foto's erop pleuren ofzo
Ja, dankzij een aantal klasgenoten uit Valkenswaardquote:Op zondag 18 juli 2004 15:31 schreef gazylady2 het volgende:
ej hebben jullie in eindhoven trouwens al van de senaat gehoord?
Je bedoelt Rimini?quote:Op zondag 18 juli 2004 16:12 schreef Inu het volgende:
sooooooooow
* Inu is weer terug uit Rimiuni
was gaaaafIk heb me zeker wel vermaakt
Vertelquote:Op zondag 18 juli 2004 17:06 schreef Mex_ het volgende:
RImini is leuk, alleen moeten ze daar het fenomeen 'terras' nog ontdekken.
Kan ik heel kort over zijn, die waren (2002) er geen.quote:Op zondag 18 juli 2004 17:11 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Vertel
Tsja, dat hadden ze dan ook niet kunnen voorspellen hè.quote:Op zondag 18 juli 2004 17:52 schreef amaranta het volgende:
nou flow, omdat het bestemmingsplan van de gemeente van rimini geen rekening had gehouden met het feit dat mex zou komen
wij zijn uiteraard stampij gaan maken bij burgemeester Raviolioquote:Op zondag 18 juli 2004 18:08 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Tsja, dat hadden ze dan ook niet kunnen voorspellen hè.![]()
Als je er meteen een ligstoel en parasol voor een schappelijke prijs bij krijgt vind ik het wel okéquote:Op zondag 18 juli 2004 19:38 schreef Inu het volgende:
Je hebt ook gratis stranden hoor...Om de drie betaalde stranden lag 1 gratis strand...En wij hadden voor 15 euro een hele week sown relaxte ligstoel met schaduwklepje
Doeiquote:Op zondag 18 juli 2004 20:25 schreef FlowDesign het volgende:
Juupke
Ik blijf niet lang en het is hier erg rustig, dan weet je dat vast![]()
Welke verkering?quote:Op zondag 18 juli 2004 20:26 schreef Juup© het volgende:
[..]
Doei
Hoest met de verkering?
Zeg jij het maarquote:Op zondag 18 juli 2004 20:27 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Welke verkering?
ik ookquote:Op zondag 18 juli 2004 19:42 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Als je er meteen een ligstoel en parasol voor een schappelijke prijs bij krijgt vind ik het wel oké
Ik ben ontzettend vrijgezellig op het momentquote:Op zondag 18 juli 2004 20:33 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zeg jij het maar
Ik zat in Duitsland, remember.quote:Op maandag 19 juli 2004 01:21 schreef FlowDesign het volgende:
Zo, Joost is ook weer terug uit de states.
Mooi shirt van Abercromie & Fitch voor mij meegenomen
Danny, waarom was jij niet om 21:00 daar?
1. Ja homo,verzin dat volgende keer ff vóórdat je met mensen afspreekt om ergens te zijnquote:Op maandag 19 juli 2004 01:44 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik zat in Duitsland, remember.
Zo, dalijk maar eens slapen, erst nog wat filmpjes uploaden
Kijken of ik mn ogen nog ver genoeg open krijg om mn zachte lenzen eruit te scheppen, ben al vanaf 06.30u op
Je hebt de Ford GT van Jeremy Clarkson gemistquote:Op maandag 19 juli 2004 08:57 schreef omegaproject het volgende:
[..]
1. Ja homo,verzin dat volgende keer ff vóórdat je met mensen afspreekt om ergens te zijn
2. Zorg dat je die diesel van je oom regelt, anders hebben we een vet probleem!!!
3. Door jou heb ik gister TopGear gemist
4. Als je die diesel niet geregeld krijgt, huren we een station-bak ergens, maar dat moet je vrij ver vantevoren doen ... dus ff hakkies maken AUB.
Nou ... ik heb mijn ochtendgal weer gespuid
goeie morgen
:| GA WEG!!!!quote:Op maandag 19 juli 2004 11:03 schreef blieblie het volgende:
[..]
Je hebt de Ford GT van Jeremy Clarkson gemist.
Wat een fantastisch apparaat
Hey, bel mij ff terug.quote:Op maandag 19 juli 2004 11:01 schreef Partygurl het volgende:
Swemmen, als er nou iemand anders ook zo over dacht
zoek een baan, én je hebt poen om te bellen én je hebt wat te doen.quote:Op maandag 19 juli 2004 11:17 schreef Partygurl het volgende:
Hey, mijn voicemail is echt wel kinky hoor
En ik heb geen belminuten meer en ik weet niet wat ik ga doen vanmiddag boehoe
Dromen over Calella?quote:Op maandag 19 juli 2004 11:17 schreef Partygurl het volgende:
sorryquote:Op maandag 19 juli 2004 11:29 schreef Partygurl het volgende:
Sure...is het vandaag anti-linda dag ofzo
*aai*quote:Op maandag 19 juli 2004 11:29 schreef Partygurl het volgende:
Sure...is het vandaag anti-linda dag ofzo
quote:Op maandag 19 juli 2004 11:34 schreef blieblie het volgende:
kom maaaaaar kom maar bij me binneeeen...
meisje... je bent zo fijn, ik weet gewoon niet waar ik moet begiiiiinnen!!!
Luie hond - Nummertje...quote:Op maandag 19 juli 2004 11:36 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Neem dan je telefoon op als ik je belquote:Op maandag 19 juli 2004 11:17 schreef Partygurl het volgende:
Ik ga naar de stad, care to join me?quote:Op maandag 19 juli 2004 11:40 schreef Partygurl het volgende:
Ik heb echt rare vriendinnen
Wat zullen we gaan doen vanmiddag?
Uhm fitnessen?
Yeah right![]()
quote:Op maandag 19 juli 2004 11:43 schreef Inu het volgende:
KUT THEORIE!!!
ik ben wel geslaagd voor atheneum, maar die kut theorie kom ik maar niet onder de 6 fouten uit
Neej, voor de vrachtwagenrijbewijsquote:Op maandag 19 juli 2004 11:44 schreef FlowDesign het volgende:
Autotheorie?
Ik ga nu al fitnessen, en ja dan spoor je nietquote:Op maandag 19 juli 2004 11:41 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik ga naar de stad, care to join me?
Ga dan vandaag zwemmen want morgen moet ik werkenquote:Op maandag 19 juli 2004 11:46 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Ik ga nu al fitnessen, en ja dan spoor je niet![]()
Morgen ga ik zwemmen, kom je langs dan![]()
quote:Op maandag 19 juli 2004 11:47 schreef Partygurl het volgende:
Ik vond theorie echt wel kut!
Maarja, ik ben dan ook blond
Waar ga je zwemmen dan? En hoe laat?quote:Op maandag 19 juli 2004 11:48 schreef Partygurl het volgende:
Ja LieverdEr wil niemand zwemmen vandaag, morgen ga ik zwemmen met yvonniej dus neem vrij en kom ook
Wordt het überhaupt mooi weer morgen?quote:Op maandag 19 juli 2004 11:49 schreef Partygurl het volgende:
e3 I think.. en ik denk al rond 12uur
quote:Vandaag geregeld zon. morgen eerst perioden met regen.
#
De bewolking waaruit in het noorden eerst nog een enkele
regenbui valt, trekt langzaam weg. Hoewel er vervolgens
stapelwolken ontstaan laat de zon zich ook geregeld zien,
waarbij de temperatuur vanmiddag oploopt naar zo'n 20 graden in
het noorden tot 24 in Limburg.
Er waait een zwakke tot matige wind, eerst uit het westelijke
richtingen, vannacht draaiend naar noordoost tot oost.
Komende nacht en dinsdagochtend gaat het van het zuidwesten uit
regenen. Vooral in de oostelijke helft van het land kan het
langdurig en stevig doorregenen. In de loop van de middag wordt
het van het westen uit geleidelijk droog. Er waait een matige
wind, overwegend uit oostelijke richtingen.
Vannacht daalt te temperatuur naar omstreeks 16 graden,
morgenmiddag wordt het een graad of 19.
Dat deed ik toch?quote:Op maandag 19 juli 2004 11:49 schreef Partygurl het volgende:
Hou je bek omega
Flow mijn telefoon ligt ergens hier in huis
Ik zal m zo even zoeken
Stelletje heumeaux met meer vrijetijd dan ikquote:Op maandag 19 juli 2004 11:52 schreef FlowDesign het volgende:
Morgen geen zwemweer helaas, dan maar vandaag zwemmen?
Bakkes, jij bent al een week op vakantie geweest.quote:Op maandag 19 juli 2004 11:54 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Stelletje heumeaux met meer vrijetijd dan ik
GRRR Neeeeeeequote:Op maandag 19 juli 2004 11:52 schreef FlowDesign het volgende:
Morgen geen zwemweer helaas, dan maar vandaag zwemmen?
Wat ben je dan aant doen?quote:Op maandag 19 juli 2004 11:54 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Stelletje heumeaux met meer vrijetijd dan ik
Kom eens online op MSN please.quote:Op maandag 19 juli 2004 11:55 schreef Partygurl het volgende:
[..]
GRRR Neeeeeee![]()
Niks mee te maken!quote:Op maandag 19 juli 2004 11:54 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Bakkes, jij bent al een week op vakantie geweest.
Werken op me werkquote:Op maandag 19 juli 2004 11:55 schreef blieblie het volgende:
[..]
Wat ben je dan aant doen?
Bling Blingquote:Op maandag 19 juli 2004 12:01 schreef Partygurl het volgende:
Ai luf glimmers!
muts, zeur dan ook niet.quote:Op maandag 19 juli 2004 11:28 schreef Partygurl het volgende:
Of je houd gewoon ff je klep als je nergens niets van af weet ?
*duimt meequote:Op maandag 19 juli 2004 12:10 schreef Inu het volgende:
thnx
Ik heb net voor de eerste keer maar 6 fouten gemaakt...
houd je bakkus lulquote:Op maandag 19 juli 2004 12:12 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
muts, zeur dan ook niet.
Jawelquote:Op maandag 19 juli 2004 12:12 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
muts, zeur dan ook niet.
Als je die test een keer of 5 doet zit je ruim onder de normquote:Op maandag 19 juli 2004 12:10 schreef Inu het volgende:
thnx
Ik heb net voor de eerste keer maar 6 fouten gemaakt...
wie ben jij?quote:Op maandag 19 juli 2004 12:12 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
muts, zeur dan ook niet.
does lief en tief opquote:Op maandag 19 juli 2004 12:12 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
muts, zeur dan ook niet.
Flow enters 'Defence Mode' !quote:Op maandag 19 juli 2004 12:14 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
houd je bakkus lul
Laat me raden, jouw pa heeft zelf een onderkin en een te dikke buik?quote:Op maandag 19 juli 2004 12:23 schreef blieblie het volgende:
jij bent gek...
Al moet ik ook maar weer eens actief gaan sporten, mijn pa begon gisteren over mijn onderkin![]()
Have phunquote:Op maandag 19 juli 2004 12:21 schreef Partygurl het volgende:
oKEE K ga fitnessen![]()
Transformers!! taa dada daaa...quote:Op maandag 19 juli 2004 12:19 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Flow enters 'Defence Mode' !
* hoop mechanische geluiden *
Bring it on![]()
quote:Op maandag 19 juli 2004 12:29 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Laat me raden, jouw pa heeft zelf een onderkin en een te dikke buik?
ik ben nog maar aan het oefenen hoorquote:Op maandag 19 juli 2004 12:13 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
*duimt mee
Als je de 1e keer 6 fout hebt, dan haal je het de 2e keer echtwel hoor
quote:Op maandag 19 juli 2004 12:29 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Laat me raden, jouw pa heeft zelf een onderkin en een te dikke buik?
donder op, stuk ellende. dat je veel in dit topic post betekent nog niet datquote:Op maandag 19 juli 2004 12:14 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
houd je bakkus lul
Anders flikker je gewoon ff op met je irritante hoofdquote:Op maandag 19 juli 2004 12:50 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
donder op, stuk ellende. dat je veel in dit topic post betekent nog niet dat
je stoer bent ofzo.
Ohjee.. we hebben iemand met een minderwaardigheidscomplexquote:Op maandag 19 juli 2004 12:50 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
donder op, stuk ellende. dat je veel in dit topic post betekent nog niet dat
je stoer bent ofzo.
does niej zo stoer jijquote:Op maandag 19 juli 2004 13:24 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ohjee.. we hebben iemand met een minderwaardigheidscomplex
Geeft je moeder je niet genoeg aandacht?![]()
Ik kan er niks aan doen, zo ben ik geborenquote:Op maandag 19 juli 2004 13:27 schreef Inu het volgende:
[..]
does niej zo stoer jij![]()
Gelukkig heb ik ze allemaal in m'n bookmarks staanquote:Op maandag 19 juli 2004 13:30 schreef Blueman het volgende:
Flow kun je me het linkje van 657 geven?
Daaromquote:Op maandag 19 juli 2004 13:35 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik ze allemaal in m'n bookmarks staan
Eindhoven 657 - Harry en Henkie V. nog steeds voortvluchtig.
Heej ... ken ik jou?quote:Op maandag 19 juli 2004 14:06 schreef Blinky het volgende:
Ik verveel me ook Omegaproject!
wil je theorie gaan leren voor me?quote:Op maandag 19 juli 2004 14:02 schreef omegaproject het volgende:
Ik verveel me........
Nee dankje, heb de mijne al met 0 fouten gehaaldquote:Op maandag 19 juli 2004 14:25 schreef Inu het volgende:
[..]
wil je theorie gaan leren voor me?
Doet ie het al?quote:Op maandag 19 juli 2004 12:32 schreef blieblie het volgende:
[..]...
Mijn broertje ook, al begint die er nu redelijk uit te groeien.
Maar ik hield dus vooralsnog de eer hoog met een acceptabel figuur.
klinkt enorm boeiend ...quote:Op maandag 19 juli 2004 14:30 schreef gazylady2 het volgende:
damn, is het eindelijk eens goed weer moet ik weer eens gaan herren....tss
maar om nog even op terug te komen De Senaat is een kei leuke nieuwe tent, echt super mooi! gister voor het eerst geweest en hebben ze boven gewoon 3 dj's, 1 voor het licht, 1 voor de beelden en uiteraard 1 voor de music..
echt de look is nog mooier dan de danssalon!
Lekker toch..quote:Op maandag 19 juli 2004 14:37 schreef Partygurl het volgende:
Truggggg. Heet heet heet
*emmer ijsklontjes aangeeftquote:Op maandag 19 juli 2004 14:37 schreef Partygurl het volgende:
Truggggg. Heet heet heet
Ze hebben dus 1 DJ.quote:Op maandag 19 juli 2004 14:30 schreef gazylady2 het volgende:
damn, is het eindelijk eens goed weer moet ik weer eens gaan herren....tss
maar om nog even op terug te komen De Senaat is een kei leuke nieuwe tent, echt super mooi! gister voor het eerst geweest en hebben ze boven gewoon 3 dj's, 1 voor het licht, 1 voor de beelden en uiteraard 1 voor de music..
echt de look is nog mooier dan de danssalon!
I'm with stupidquote:Op maandag 19 juli 2004 15:00 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ze hebben dus 1 DJ.
Maarehh... nee dankje. In V'waard op stap gaan is niet echt mijn ding
wanneer bende er geweest dan?quote:Op maandag 19 juli 2004 15:00 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ze hebben dus 1 DJ.
Doe je ding, doe je ding, doe je ding!quote:Op maandag 19 juli 2004 15:00 schreef FlowDesign het volgende:
PG ik heb de foto van je nieuwe kapsel nog niet gezien?quote:Op maandag 19 juli 2004 15:06 schreef Partygurl het volgende:
Dalijk naar Terras, Ai luf
Niet, ik wil het ook nietquote:Op maandag 19 juli 2004 15:04 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
wanneer bende er geweest dan?
Njah t is bijna t zelfde alleen stukken lichterquote:Op maandag 19 juli 2004 15:08 schreef Blueman het volgende:
[..]
PG ik heb de foto van je nieuwe kapsel nog niet gezien?
Is die er wel of vind je het niet mooi geworden?
Ik kan gratisquote:Op maandag 19 juli 2004 15:14 schreef Partygurl het volgende:
Ow jah is ook een optie natuurlijk haha.
We zien het morgenvroeg wel!
Vind de Kempervennen wel leuk maar is zo duur!
quote:Op maandag 19 juli 2004 15:12 schreef FlappieMoppie het volgende:
Ikke beter is...Nouja bijna dan...
PG misschien een binnen zwembad iets, met mogelijkheid om naar buiten te gaan?! Ik ga morgen naar de kempervennen, hoe relax suptropischzwemparadijs.......En als t nou echt te warm wordt ga ik toch gewoon naar buiten...
omdat het te ver weg is dan?quote:Op maandag 19 juli 2004 15:10 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Niet, ik wil het ook niet
Ach jaquote:Op maandag 19 juli 2004 15:12 schreef Partygurl het volgende:
Schijt, was toch alleen voor de fun!
Ik heb het gezellig gehad, maar we stonden wel voor lul
eigenlijk alleen de 'mentally-retarded'quote:Op maandag 19 juli 2004 15:17 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ach ja
zoveel mensen kijken er toch niet naar dat programma
quote:Op maandag 19 juli 2004 15:16 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
![]()
omdat ie ons niet tegen durft te komen... ?quote:Op maandag 19 juli 2004 15:17 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
omdat het te ver weg is dan?
jij ook al? ok gebbqed?quote:Op maandag 19 juli 2004 15:21 schreef Partygurl het volgende:
Ik stink naar knoflook en uien
Mis ik iets ?quote:Op maandag 19 juli 2004 15:20 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
omdat ie ons niet tegen durft te komen... ?
ONS nog welquote:Op maandag 19 juli 2004 15:20 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
omdat ie ons niet tegen durft te komen... ?
gaat chanty ook mee?? kreeg een sms, dat ze dr weer was, maar wanneer gaat ze weer naar verwegistan?? Ja vind t zelf ook wel cool dat ik beter ben, vanavond maar ns pluk a ducken...quote:Op maandag 19 juli 2004 15:21 schreef gazylady2 het volgende:
wij gaan met de + en orienteren natuurlijk![]()
ONS niet in ieder gevalquote:Op maandag 19 juli 2004 15:24 schreef Blueman het volgende:
[..]
Mis ik iets ?
Wie nie dan???quote:Op maandag 19 juli 2004 15:26 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
ONS nog wel![]()
hahahahahahaha no commentquote:Op maandag 19 juli 2004 15:26 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
gaat chanty ook mee?? kreeg een sms, dat ze dr weer was, maar wanneer gaat ze weer naar verwegistan?? Ja vind t zelf ook wel cool dat ik beter ben, vanavond maar ns pluk a ducken...heb jij dat btw al gedaan?
Ja dus?!?! Wat gewonnen? ownee wat heb je gekochtquote:Op maandag 19 juli 2004 15:27 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
hahahahahahaha no comment
Maak je er zelf vanquote:Op maandag 19 juli 2004 15:26 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
ONS niet in ieder geval![]()
haha bekant skoetje aan de haak geslagen hahahaquote:Op maandag 19 juli 2004 15:28 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
Ja dus?!?! Wat gewonnen? ownee wat heb je gekocht![]()
okEEj, en wat maak jij er dan van????quote:Op maandag 19 juli 2004 15:29 schreef Blueman het volgende:
[..]
Maak je er zelf van
Letterlijk hoop ikquote:Op maandag 19 juli 2004 15:30 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
haha bekant skoetje aan de haak geslagen hahaha
maar verder hadden we euhm, meleoentjes, spa blauw en bier geloof ik![]()
omdat? is een keer beter als alleen dat geklets over autos en compusquote:Op maandag 19 juli 2004 15:32 schreef omegaproject het volgende:
* FlappieMoppie is enigszins verontrust door alle vrouwen-klets ineens in dit topic.....
quote:Op maandag 19 juli 2004 15:32 schreef omegaproject het volgende:
* gazylady2 is enigszins verontrust door alle vrouwen-klets ineens in dit topic.....
Dat ik er niet over kan oordelen, want heb jullie zo nooit gezien en kan dus niet oordelen of ik jullie mis. En zo'n interessante discussies hebben we ook nog niet gehad samen, dus in dat opzicht kan ik me ook niet uitlatenquote:Op maandag 19 juli 2004 15:30 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
okEEj, en wat maak jij er dan van????![]()
taxi, fiets....quote:Op maandag 19 juli 2004 15:32 schreef FlowDesign het volgende:
Nee, V'waard is gewoon geen leuke plaats om op stap te gaan (lijkt mij)
Als ik dan toch ga rijden dan rijd ik wel naar een andere stad toe.
ow lekkerquote:Op maandag 19 juli 2004 15:36 schreef FlowDesign het volgende:
* Flow gaat even thee zetten voor de dames![]()
omdat Omega de verkeerde code gebruiktquote:Op maandag 19 juli 2004 15:35 schreef FlappieMoppie het volgende:
huh waarom komt daar nou weer ineens mijn naam te staan?!??!?! snap nog steeds geen ene zak van die gedoetjes hier... achja blond....![]()
Naar V'waard? Doe 's gek!?quote:Op maandag 19 juli 2004 15:36 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
taxi, fiets....
maarrrr, WAAROM lijkt jou dat dan? beantwoord dat eens...quote:Op maandag 19 juli 2004 15:32 schreef FlowDesign het volgende:
Nee, V'waard is gewoon geen leuke plaats om op stap te gaan (lijkt mij)
ow dus t ligt nie aan mij!!!! yeuh....quote:Op maandag 19 juli 2004 15:36 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
omdat Omega de verkeerde code gebruikt
weinig kroegen, weinig bekenden, veel rare mensen daar... zoiets.quote:Op maandag 19 juli 2004 15:37 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
maarrrr, WAAROM lijkt jou dat dan? beantwoord dat eens...
quote:Op maandag 19 juli 2004 15:36 schreef FlowDesign het volgende:
* Flow gaat even thee zetten voor de dames![]()
valt best mee, minstens 2, bedankt...quote:Op maandag 19 juli 2004 15:37 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
weinig kroegen, weinig bekenden, veel rare mensen daar... zoiets.
nee, want mijn thee-reply kon je kwooten zonder dat de naam veranderdequote:Op maandag 19 juli 2004 15:37 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
ow dus t ligt nie aan mij!!!! yeuh....
koekjesquote:Op maandag 19 juli 2004 15:38 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
en wat zit er bij de thee??
owww echte ankie-is-weer-beter-uitspraak! yeuh...quote:Op maandag 19 juli 2004 15:37 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
ow dus t ligt nie aan mij!!!! yeuh....
minstens 2 wat?quote:Op maandag 19 juli 2004 15:38 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
valt best mee, minstens 2, bedankt...![]()
Veel jonge mensen ook, aangezien de meeste 18+ wel naar ehv zullen gaanquote:Op maandag 19 juli 2004 15:37 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
ow? haha.. ja ja i know ik was saai zaterdag kant ook nie helpenquote:Op maandag 19 juli 2004 15:39 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
owww echte ankie-is-weer-beter-uitspraak! yeuh...![]()
bekenden... gazy en ik..quote:Op maandag 19 juli 2004 15:39 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
minstens 2 wat?
komen jullie maar naar e'hovenquote:Op maandag 19 juli 2004 15:40 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
bekenden... gazy en ik..![]()
je kan echt duidelijk zien, dat jullie nooit in vwaard op stap komen ofnie gazy???quote:Op maandag 19 juli 2004 15:39 schreef febster het volgende:
[..]
Veel jonge mensen ook, aangezien de meeste 18+ wel naar ehv zullen gaan
dat noemen ze bevooroordeeldquote:Op maandag 19 juli 2004 15:37 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
op de fiets zekerquote:Op maandag 19 juli 2004 15:41 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
komen jullie maar naar e'hoven
maar waar baseer jij dat op?quote:Op maandag 19 juli 2004 15:39 schreef febster het volgende:
[..]
Veel jonge mensen ook, aangezien de meeste 18+ wel naar ehv zullen gaan
OLD DUTCH mjammiequote:Op maandag 19 juli 2004 15:41 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
dat noemen ze bevooroordeeldbehalve die bekenden dan.. want zitten echt wel veel kroegen/barren/discotheken hoor.. markt en dan heb je ook nog de overkant van de markt en ook nog de statie niet te vergeten. maar markt is wel t leukste hoor..
en d'r zijn ook van die kroegen voor buiten-vwaard-mensen hoor![]()
de donderdagen zijn voor eindhoven, de rest voor vwaardquote:Op maandag 19 juli 2004 15:41 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
komen jullie maar naar e'hoven
FM, geef jij eens een goeie beschrijving van de senaat...quote:Op maandag 19 juli 2004 15:42 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
OLD DUTCH mjammie![]()
![]()
verandering van spijs doet eten hahahaquote:Op maandag 19 juli 2004 15:44 schreef FlowDesign het volgende:
Achja..... wij zijn gewoon trouw aan onze stad Eindhoven
En als we niet hier op stap gaan dan gaan we wel naar een echte discotheek ofzo
juist, ok, maar verklaar mij dan maar even, waarom mensen van het hele land zonodig hier in vwaard op stap moeten.....quote:Op maandag 19 juli 2004 15:44 schreef FlowDesign het volgende:
Achja..... wij zijn gewoon trouw aan onze stad Eindhoven
En als we niet hier op stap gaan dan gaan we wel naar een echte discotheek ofzo
das idd helemaal waar!quote:Op maandag 19 juli 2004 15:45 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
juist, ok, maar verklaar mij dan maar even, waarom mensen van het hele land zonodig hier in vwaard op stap moeten.....
ben dr nie geweestquote:Op maandag 19 juli 2004 15:45 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
FM, geef jij eens een goeie beschrijving van de senaat...
peer zei iig dat ze tot in eindhoven en helmond flyers gingen uitdelen.. dus zijn heel wat van plan verder!
rightquote:Op maandag 19 juli 2004 15:46 schreef FlowDesign het volgende:
Omdat die mensen ook uit Huizen komen?
sorry kan t nie laten, maar t zijn juist degene uit grotere steden, zoals adam, den haag en rdam...quote:Op maandag 19 juli 2004 15:46 schreef FlowDesign het volgende:
Omdat die mensen ook uit dorpen komen?
Er kwamen ook een tijdje mensen uit Wijchen naar Helmond om op stap te gaan...quote:Op maandag 19 juli 2004 15:45 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
juist, ok, maar verklaar mij dan maar even, waarom mensen van het hele land zonodig hier in vwaard op stap moeten.....
Doe de groetjes aan Janneke als je haar ooit ziet daar achter de bar (vooral vrijdags en zaterdags) beetje oranje haar meestal witte broek aanquote:Op maandag 19 juli 2004 15:42 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
OLD DUTCH mjammie![]()
![]()
ken ik nie, kom dr nie vaak hoor, maar wel leuk om af en toe binnen te lopen.... maar als ik dr zie zal ik de gr doen...quote:Op maandag 19 juli 2004 15:54 schreef febster het volgende:
[..]
Doe de groetjes aan Janneke als je haar ooit ziet daar achter de bar (vooral vrijdags en zaterdags) beetje oranje haar meestal witte broek aan![]()
Zeg maar van de lange groentenboer dan weet ze genoegquote:Op maandag 19 juli 2004 15:59 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
ken ik nie, kom dr nie vaak hoor, maar wel leuk om af en toe binnen te lopen.... maar als ik dr zie zal ik de gr doen...
HAHAHAHAAHAHHAHAHAAquote:Op maandag 19 juli 2004 16:00 schreef gazylady2 het volgende:
damn, iemand hier bekend met verpleegplannen?![]()
HAHAHA koelcel?!quote:Op maandag 19 juli 2004 16:01 schreef febster het volgende:
[..]
Zeg maar van de lange groentenboer dan weet ze genoeg
dat was dus n neequote:Op maandag 19 juli 2004 16:01 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
HAHAHAHAAHAHHAHAHAA
quote:Op maandag 19 juli 2004 16:01 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
HAHAHAHAAHAHHAHAHAA
lukt t nu een bietje.. of wil je een stuk of 3 mailadressen hebben van verpleegsters??quote:Op maandag 19 juli 2004 16:06 schreef gazylady2 het volgende:
adios!
Nee (toekomstig) flesje spa blauwquote:Op maandag 19 juli 2004 16:02 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
HAHAHA koelcel?!![]()
uhm juist?! uitleg?quote:Op maandag 19 juli 2004 16:09 schreef febster het volgende:
[..]
Nee (toekomstig) flesje spa blauw
zowieso moet je geen kazaa meer gebruiken en ik denk dat Blueman 'm wel heeft.quote:Op maandag 19 juli 2004 17:29 schreef FlappieMoppie het volgende:
Heeft iemand toevallig t mp3tje van blof - holiday in spain?! Want aangezien mn kazaa t nie doet... Loop ik maanden achter met de muziek![]()
Check!quote:Op maandag 19 juli 2004 17:32 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
zowieso moet je geen kazaa meer gebruiken en ik denk dat Blueman 'm wel heeft.
Ik heb ook verschillende kwaliteiten.quote:Op maandag 19 juli 2004 17:33 schreef blieblie het volgende:
op soulseek kan ik alleen redelijk verneukte versies vinden, slechte radiorips enzo.
Ik u toegevoegd hebben... Ik w8 met spanning op mn liedjequote:Op maandag 19 juli 2004 17:34 schreef Blueman het volgende:
[..]
Check!
heb die ook...
Gooi zo mijn andere pc weer aan, dus contact me zo maar even en dan gaan we regelen dat die in uw bezit komt
Loopt buiten Fok omquote:Op maandag 19 juli 2004 17:40 schreef omegaproject het volgende:
Zeg .....illegale praktijken op FoK!
quote:Op maandag 19 juli 2004 17:54 schreef FlappieMoppie het volgende:
Blueman is the best ole ole![]()
![]()
haha nee dat meen ik echt uit de grond van mn hart... (quote:Op maandag 19 juli 2004 17:55 schreef Blueman het volgende:
[..]
Niet overdrijven
Jaja...quote:Op maandag 19 juli 2004 17:56 schreef FlappieMoppie het volgende:
[..]
haha nee dat meen ik echt uit de grond van mn hart... ()
Wat n ontzettende ****autos...quote:Op maandag 19 juli 2004 18:01 schreef blieblie het volgende:
*bling bling*
nee man... daar ga je toch nie in rijden.... ik zou me kapot schamen....quote:Op maandag 19 juli 2004 18:06 schreef blieblie het volgende:
s vet joh...
kijk maar die auto is dan wel weer beter....quote:Op maandag 19 juli 2004 18:12 schreef blieblie het volgende:
Ík niet.
En met mij vele anderen niet...
Al heeft die onderste wel erg lelijke velgen![]()
Al kan het NOG erger:
Mijn Bentley's wat doe je!?quote:
hoe was het nou precies gegaan op tv? Heb je iets gewonnen?quote:Op maandag 19 juli 2004 18:38 schreef Partygurl het volgende:
back van terras, geen leuke mannen
kun je toch wel weer mooi een nieuw shirtje kopen om aan te doen als je naar de bios gaatquote:Op maandag 19 juli 2004 18:52 schreef Partygurl het volgende:
Uhm het was wel leuk
We hebben 100 euro en 2 bioskaarten gewonnen, errug matig dus
Moet je beter kijken volgende keer, ik zat er namelijk ook.quote:Op maandag 19 juli 2004 18:38 schreef Partygurl het volgende:
verklaar...quote:Uit de signature van Blueman:
Reist van Helmond naar Kamperland en weer terug!
Ik moest werken ja, sorryquote:Op maandag 19 juli 2004 18:38 schreef Partygurl het volgende:
Helmond is 1 groot Kamperland hoorquote:Op maandag 19 juli 2004 19:05 schreef Partygurl het volgende:
Kamperland ligt in Zeeland, zelfs ik weet dat
en fanatieke tuindersquote:Op maandag 19 juli 2004 19:07 schreef blieblie het volgende:
inclusief trainingspakken.
Wat jij zegtquote:Op maandag 19 juli 2004 19:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Helmond is 1 groot Kamperland hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |