Whehehe... volgende keer gewoon ff vastbinden en de mond snoerenquote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:20 schreef PartyGurl het volgende:
Flow ik moest gaan! Er stond een miezerig menneke van 11 te zeuren dat hij nu echt moest msn-en!!!!!! Het was mn neefje
mògûhquote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:31 schreef BigB het volgende:
goede morgen![]()
nog spannende dingen gebeurt gisteren??quote:Op vrijdag 16 juli 2004 13:52 schreef febster het volgende:
GoedemorgenZelfs ik ga vandaag naar de kapper en das knap aangezien ik maar 1x in de 3 maanden ofzo ga
Ik dacht weet je wat, ik ga eens lopen naar ehvquote:Op vrijdag 16 juli 2004 13:57 schreef blieblie het volgende:
[..]
nog spannende dingen gebeurt gisteren??
Weet ik veel dat ik de laatste post hebquote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:20 schreef FlowDesign het volgende:
Hier weer verder:
Vorig deel: Eindhoven 656 - De zon komt eraan!
Had ik laatst niet iets gezegd over dat de laatste poster een nieuwe maakt?!
same herequote:Op vrijdag 16 juli 2004 14:04 schreef febster het volgende:
Ooh en Fok! flipt er hier telkens uit terwijl de rest het allemaal goed doet
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 14:03 schreef febster het volgende:
[..]
Ik dacht weet je wat, ik ga eens lopen naar ehv
Heej, lopen is goed voor je man!quote:Op vrijdag 16 juli 2004 15:07 schreef blieblie het volgende:
[..]oke dan
.
dus toen kon je snachts weer naar Geldrop lopen?.
Waarom ben je in godsnaam gaan lopen
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 15:57 schreef Partygurl het volgende:
w0w ik ben echt te te te blond geverft bij de kapper
Nu nog zonnebanken en dan ben ik morgen op tv een echte doos
Ze ging toch al met Flow trouwen!quote:Op vrijdag 16 juli 2004 16:08 schreef omegaproject het volgende:
[..]blónd-blond?
wil je met me trouwen?![]()
Ik d8 dat je vandaag al kwamquote:Op vrijdag 16 juli 2004 15:57 schreef Partygurl het volgende:
w0w ik ben echt te te te blond geverft bij de kapper
Nu nog zonnebanken en dan ben ik morgen op tv een echte doos
Heej ja ... en dan doen we dat in de USA .. speciaal om Bush te bokken!! Met zijn achterlijke anti-homo wetgeving-voorstelquote:Op vrijdag 16 juli 2004 16:10 schreef Partygurl het volgende:
nee ik trouw al met flow
Weet je wat
een trio-huwelijk!!
Das toch allang nie meer??quote:Op vrijdag 16 juli 2004 16:13 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Heej ja ... en dan doen we dat in de USA .. speciaal om Bush te bokken!! Met zijn achterlijke anti-homo wetgeving-voorstel
Maareh, Flow trouwt toch al met Danielle???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |