Awesome.quote:Op zondag 18 juli 2004 00:41 schreef The_Terminator het volgende:
Hier alle foto's die ik gemaakt heb, klik op een thumb om een 800x600 versie te zien...
Ik vond de lucht hier in Stadskanaal(zie mijn foto's en die van Terminator) ook daadwerkelijk bijna apocalyptisch aandoen; hoe mooi de foto's ook zijn, in het echt was het nog veel indrukwekkender.quote:Op zondag 18 juli 2004 05:04 schreef NorthernStar het volgende:
Damn wat een mooie foto's staan ertussen!
Sommige doen bijna apocalyptisch aan.
Gewoon de video laten draaienquote:Op zondag 18 juli 2004 13:25 schreef kareltje_de_grote het volgende:
das pas timing die foto's
Maar hoe doe je dat? Is een HI-8 een speciale camera ofzo?
HI-8 is een analoge videocamera.. Waarvan je de video's dus naar digitaal kan overzetten.. En daarvan zijn weer deze screenshots..quote:Op zondag 18 juli 2004 13:25 schreef kareltje_de_grote het volgende:
das pas timing die foto's
Maar hoe doe je dat? Is een HI-8 een speciale camera ofzo?
Damn!. 't Lijkt wel een supergrote orkaan die komt aanrazen!quote:Op zondag 18 juli 2004 15:24 schreef Disorder het volgende:
Hey, de Bijenkorf, dat plein bezoek ik regelmatig. Mooie wolk. Die zag ik hier gisteren dus ook. Een heel indrukwekkend gezicht:
[afbeelding]
Jammer genoeg komen de kleuren niet helemaal overeen. De lucht was echt felgroen.
volgens mij nietquote:Op zondag 18 juli 2004 15:36 schreef TomK het volgende:
Wat was dat mooi hè Gisteren. Die rolwolk.
Komt er vandaag nog wat aan:?
Hier in Maastricht heeft de gemeente gewaarschuwd voor vallende takken en omvallende bomen. Er gaat nog wel wat komen, maar niet zo heftig als gisteren.quote:Op zondag 18 juli 2004 15:37 schreef Blasphemer het volgende:
[..]
volgens mij niet
U gaat door voor de koelkast!quote:Op zondag 18 juli 2004 15:23 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
HI-8 is een analoge videocamera.. Waarvan je de video's dus naar digitaal kan overzetten.. En daarvan zijn weer deze screenshots..
Dus geen 'perfecte timing' oid, maar gewoon een beeldje uit een videoopname..
Toch!?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |