paultjuhhh wat ben je weer lief en zorgzaam voor iedereenquote:Op zaterdag 17 juli 2004 19:23 schreef paultjuhhh het volgende:
dit meisje stond bij me buiten onder de afgoot, ze had dorst ofzo, heb dr maar binnen gebracht...
[afbeelding]
O, dan is het zeker in zuid geweest... Landgraaf is immers grootquote:Op zaterdag 17 juli 2004 19:23 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Hier is het wel zó donker geweest hoor, de nacht is er echt niets bij. Zou me niets verbazen als er niets mis is met zijn camera..
Hoiquote:Op zaterdag 17 juli 2004 19:21 schreef ramses het volgende:
Nadat het hier een tijdje droog was (10 minuten) en de lucht weer een btje opklaarde. Barst het nu weer lekker los. Tis hier nu dus weer keihard aan het regenen, maar de lucht is nog redelijk licht.
O ja tis hier nog steeds op Zuid beveland (zeeland)
Oude Heidequote:Op zaterdag 17 juli 2004 19:25 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
O, dan is het zeker in zuid geweest... Landgraaf is immers groot
wooow da's gek die putdekselquote:Op zaterdag 17 juli 2004 19:24 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
Put vlak voor dat hij de lucht in sprong
[afbeelding]
Bij het malieveld in den haag. Tijdens de zware storm.
Ik heb er dus midden in gefietst. En op sommige plekken stond het water een kleine 15CM hoog
Klinkt bekendquote:Op zaterdag 17 juli 2004 19:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
ruim 400 foto's gemaakt, en niet één, niet één waarop een flits staat.
Herstel: De regen houd het nog niet echt voor gezien, Kutzooi en ik moet daar dadelijk nog doorheen!quote:Op zaterdag 17 juli 2004 19:22 schreef fratsman het volgende:
Venlo begint minder te worden nu...
deze staat er nu, wat komen ze doenquote:Op zaterdag 17 juli 2004 19:24 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
paultjuhhh wat ben je weer lief en zorgzaam voor iedereen
Man, je woont op de Oude Heide? Of in die wijk?! Dan woon je precies 1 straat verderquote:Op zaterdag 17 juli 2004 19:25 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Oude Heide
Die werd 2min later gewoon de lucht in gespoten door de druk van het water.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 19:25 schreef THA-PIETERT het volgende:
[..]
wooow da's gek die putdeksel![]()
ik heb m'n cam gewoon automatisch foto's laten nemen in de richting van het onweer. Da's ongeveer één foto per seconde. maar zelfs dat werkt nietquote:Op zaterdag 17 juli 2004 19:25 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Klinkt bekendHeb ik ook eens geprobeerd, maar elke keer als er een flits te zien was, drukte de camera niet af en was de flits buiten beeld...
buiten laten staan, das een trutquote:Op zaterdag 17 juli 2004 19:26 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
deze staat er nu, wat komen ze doen![]()
[afbeelding]
Alles goedquote:Op zaterdag 17 juli 2004 19:26 schreef ramses het volgende:
[..]
Zeker![]()
denk dat dit ook voor 't knmi tamelijk onverwacht is gekomen.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 19:27 schreef Againzender het volgende:
En er wordt nog een drenkeling gezocht.... die zou zijn opegpikt door iemand met een reddingsvest....
Verdorrie, als dat alarm nou twee uur eerder was gegeven... of een voorwaarschuwing... misschien hadden sommige mensen dan even wat beter opgelet.Rijkswaterstaat vraagt nu om de waterstanden op de snelwegen rond Amsterdam!
je kan toch gewoon je diafragma open laten staan ?quote:Op zaterdag 17 juli 2004 19:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
ik heb m'n cam gewoon automatisch foto's laten nemen in de richting van het onweer. Da's ongeveer één foto per seconde. maar zelfs dat werkt niet.
Mwah ik woon in die wijkquote:Op zaterdag 17 juli 2004 19:26 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Man, je woont op de Oude Heide? Of in die wijk?! Dan woon je precies 1 straat verder
Met mij wel hoor. Lekker weer eens thuis voor de verandering.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 19:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Alles goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |