Let maar even goed op die kolken in de wolken, die zijn heel mooi!quote:Op zaterdag 17 juli 2004 19:36 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Nu hangt er een heel vreemd geel/groene gloed over ons heen. Het is dat je je in Nederland begeeft want anders zou je elk moment tornado's verwachten.
Hee... Is dat een UFO, links boven aan!!quote:Op zaterdag 17 juli 2004 19:37 schreef mcDavid het volgende:
ontploffen, in de letterlijkste zin van het woord vandaag!
[afbeelding]
Oh, ik heb me vergist. VLUCHT! !quote:Op zaterdag 17 juli 2004 19:38 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
nah ik zie dit anders uit mn raam,![]()
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 17 juli 2004 19:38 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
[afbeelding]
een wormholequote:Op zaterdag 17 juli 2004 19:37 schreef mcDavid het volgende:
ontploffen, in de letterlijkste zin van het woord vandaag!
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 17 juli 2004 19:38 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik mail je van de week wel. Als je mail nog werkt dan.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 19:38 schreef ramses het volgende:
[..]
Dat is een idee ja, maar ik vertrouw het weer nog niet zo...
Jij zit ook in Arnhem natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 19:39 schreef Smeich het volgende:
Mooie foto's hier ook! De mooie lucht is weg, nu alleen plensen...
Ja...onweer nu en kutbuien.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 19:40 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Jij zit ook in Arnhem natuurlijk.
Het lijkt wel een amerikaanse foto trouwensquote:Op zaterdag 17 juli 2004 19:38 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
[afbeelding]
ja vind je ? heb ik een amerikaanse fotografiestijl danquote:Op zaterdag 17 juli 2004 19:42 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Het lijkt wel een amerikaanse foto trouwens
Deed je toch daarstraks ?quote:Op zaterdag 17 juli 2004 19:42 schreef Captain_Chaos het volgende:
Stevig buitje wel in Rotterdam daarnet.
Lekker weer geweest om in de LandRover buiten te spelen
Lol, lijkt wel een atoombomquote:Op zaterdag 17 juli 2004 19:38 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
[afbeelding]
Yep, de noordelijke provincies lijken een dubbele portie te krijgen!quote:Op zaterdag 17 juli 2004 19:43 schreef gelly het volgende:
Wij krijgen lekker 2 keer een stortbui
De eerste hebben we gehad, en het wachten is op het noodweer dat uit het zuidwesten komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |