abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20724543
De man werd tijdens het winkelen met zijn gezin opgepakt.
Moest die man vandaag niet werken?
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
  maandag 19 juli 2004 @ 16:58:32 #52
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_20724604
quote:
Op maandag 19 juli 2004 16:55 schreef lionsguy18 het volgende:
Nee hij heeft een uitkering en leeft van de staatsruif!!!

Dat wilde je toch horen?
Misschien heeft ie een ATV dag of werkt ie in de nacht
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  maandag 19 juli 2004 @ 17:10:10 #53
99156 _Boo_
Boo_ming
pi_20724903
quote:
Op maandag 19 juli 2004 16:55 schreef lionsguy18 het volgende:
Hij werd afgelopen zaterdag tijdens het boodschappen doen door een arrestatieteam in het centrum van Nijmegen aangehouden. Dat gebeurde in bijzijn van zijn gezin. H. werd geblinddoekt afgevoerd.
  maandag 19 juli 2004 @ 19:25:31 #54
99216 SirBenniMiles
Love it, or GET OUT!
pi_20727937
Hebben we dan niks van 9/11 geleerd? Veel van de aanslagplegers waren gewoon 'amerikanen' met een amerikaans paspoort. Het Westen zit vol met 'slapende' terroristen maar wij kijken alleen maar toe hoe het paard van Troye binnengehaald wordt. Tot het moment dat het te laat is en ons hetzelfde lot staat te wachten als van de arme trojanen.

***God show me the way because the devil trying to break me down**
pi_20727991
quote:
Op maandag 19 juli 2004 19:25 schreef SirBenniMiles het volgende:
Hebben we dan niks van 9/11 geleerd? Veel van de aanslagplegers waren gewoon 'amerikanen' met een amerikaans paspoort. Het Westen zit vol met 'slapende' terroristen maar wij kijken alleen maar toe hoe het paard van Troye binnengehaald wordt. Tot het moment dat het te laat is en ons hetzelfde lot staat te wachten als van de arme trojanen.

En wat is jouw endlösing dan ?
  maandag 19 juli 2004 @ 19:31:00 #56
99216 SirBenniMiles
Love it, or GET OUT!
pi_20728047
Ah wat typisch weer van jou Gelly. 2 WO vergelijkingen...

Mijn oplossing voor het probleem is het enorm uitbreiden van inlichtingen diensten, politie en justitie. De beste manier om terroristen te bestrijden.
pi_20728174
quote:
Op maandag 19 juli 2004 19:31 schreef SirBenniMiles het volgende:
Ah wat typisch weer van jou Gelly. 2 WO vergelijkingen...
Uhm, ja. Ik zie jou zeggen dat ons land vol zit met potentiële terroristen in de vorm van niet-westerse immigranten of vluchtelingen, het zogenaamde paard van Troje, en dat als we niks doen wij straks de trojanen zijn. Er is maar 1 manier om dat op te lossen, en dat is een nogal nazistische manier.

En nu kom je ineens aanzetten met het enorm uitbreiden van politie en justitie, maar dat haalt het (volgens jou) paard van Troje toch niet uit onze samenleving ?
  maandag 19 juli 2004 @ 19:42:00 #58
99216 SirBenniMiles
Love it, or GET OUT!
pi_20728270
quote:
Veel van de aanslagplegers waren gewoon 'amerikanen' met een amerikaans paspoort. Het Westen zit vol met 'slapende' terroristen
..En hoe je van hier naar daar..
quote:
dat ons land vol zit met potentiële terroristen in de vorm van niet-westerse immigranten of vluchtelingen
...Snap ik niet. Ik zei slechts dat er ook amerikanen meededen aan de terroristische acties tegen de VS.
Dat jouw zieke geest gelijk aan nazi's en al het negatieve er omheen denkt is niet mijn probleem. En het paard van Troje (de slapende terroristen) kun je wel degelijk bestrijden met de door mij opgenoemd zaken. Eigenlijk is het ook de enige manier.

Gelly
  dinsdag 20 juli 2004 @ 00:21:35 #59
73210 sanniejj
Freaky bodybuilder
pi_20734470
Al die linkse figuren hier proberen links te leggen met nazi's en dat soort dingen. Terwijl ze zelf voorstanders zijn van communistische regimes die hele volken uitmootden.. echt tegenstrijdig *rofl*

Linksdenkenden zijn de grootste schoften (nazi's)
Pimpin' iron @ dutchbodybuilding.com
  Moderator dinsdag 20 juli 2004 @ 15:35:25 #60
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_20744464
bwah ik geloof er weinig van eerlijk gezegd ... erg onwaarschijnlijk doelwit de kans dat je tegenstanders van de oorlog in Irak raakt is levensgroot aanwezig

bovendien is het niet echt een grootschalig doelwit, ja er doen 40.000 (hoeveel is het dit jaar?) mensen aan mee maar die zullen alleen bij de start bij elkaar lopen toch?

de herdenking van Market Garden lijkt me een gevaarlijkere optie, staat vol Amerikaans, Britse en Poolse militairen en er zullen wel hoogwaardigheidsbekleders komen ook (dat is dit jaar 60 jaar geleden toch?) bovendien staat iedereen dan toch wat dichter op elkaar.

wanneer is dat ook weer?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_20746002
quote:
Op maandag 19 juli 2004 19:37 schreef gelly het volgende:

[..]

Uhm, ja. Ik zie jou zeggen dat ons land vol zit met potentiële terroristen in de vorm van niet-westerse immigranten of vluchtelingen, het zogenaamde paard van Troje, en dat als we niks doen wij straks de trojanen zijn. Er is maar 1 manier om dat op te lossen, en dat is een nogal nazistische manier.
Aparte oplossing Gelly, kan je niks beters verzinnen? Of leg je deze woorden in mond van een ander? Dan ben jij fouter dan fout! Zijn heus meer opties en ik ben ook voor uitbreiden politie, justitie! Dit is hoognodig, helaas slaap jij nog en als het te laat is loop je zeker te piepen!
  Moderator dinsdag 20 juli 2004 @ 16:50:54 #62
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_20746089
uitbreiden van de politie is nutteloos zolang we die gasten niet het recht geven om ook maar een gemene blik richting criminelen te werpen
pi_20746789
Mag ik de conclusie trekken dat je de politie meer vrijheden wil geven? Zo ja, ben het daar nl. mee eens. Een agent die uit noodweer iemand die met een mes op hem/haar afkomt doodschiet, mag best voorkomen maar mag wat mij betreft niet door de stront getrokken worden!
Tevens vind ik dat politie wat vaker met knuppel aan gang mogen gaan. En voordat iedereen gaat piepen: moet je er maar voor zorgen dat je uit de buurt van de politie blijft!
  Moderator dinsdag 20 juli 2004 @ 17:35:58 #64
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_20747042
ja meer vrijheden en nee het moet niet zo worden dat je uit angst van rondvliegende knuppels bij de politie uit de buurt moet blijven.

die gasten horen je beste vriend te zijn niet je grootste vijand ... maar als iemand weer is uitgebreid politiewagens onder staat te roggelen mag die wat mij betreft best 24 uur de cel in ofzo.
Als iemand een mes trekt in de buurt van agenten mag die wat mij betreft doodgeschoten worden, of hij nu bedreigend bezig is of niet etc. etc.

dus er moeten imo nog steeds goede redenen zijn om naar geweld te grijpen als agent maar het moet niet zo krampachtig als het nu is ... ik ken een verhaal van een agent die iemand heeft doodgeschoten omdat die hem frontaal aan had gereden (hij lag dus op de motorkap toen die schoot) en daar zijn ze nu al een jaar mee bezig in de rechtbank.

nu weet ik niet of dit verhaal waar is maar het zou mij iig niets verbazen en dat moet veranderen.
  dinsdag 20 juli 2004 @ 19:53:37 #65
99216 SirBenniMiles
Love it, or GET OUT!
pi_20749800
De politie hier is haast zwakzinnig (of zwakzinnig gemaakt door de achterlijke wetgeving, gepresenteerd door Links_NL&co.). Mijn moeder kwam laatst verontwaardigd thuis om wat ze op straat gezien had. Een 'hangjongere' zat een stel politieagenten uit te dagen en hen uit te lachen en de politieagenten spraken de hangjongere er een paar keer aan en daarna gingen ze nem NEGEREN! Hij ging ermee door tot hij zich verveelde en vertrok. (vast om ergens meisjes te betasten die hem uitdaagden met hun kleding)

De moraal van het verhaal: geef agenten (en versoepel de achterlijke wetten die zogenaamd onze privacy beschermen) meer macht (wetgeving veranderen) en sta nou eens een keer achter je dienders (dus niet publiekelijk vervolgen en onschuldig totdat het tegendeel bewezen is) (zowel politieambtenaren als militairen) als overheid. Afgezien van het feit dat de politie/justitie/inlichtingen diensten vergroot moeten worden.

Grappig, Gelly. Met je mond vol tanden?

PATRIOT-ACT NL HERE WE COME
pi_20750050
Als je een agent beledigt wordt je op de bon geslingerd.
Dus je moeder heeft zwaar overdreven.
Je moet niet alles geloven want ouwe mensen zien niet meer zo scherp en zijn hardhorend.
Gevalletje subjectieve waarneming dus.
  dinsdag 20 juli 2004 @ 20:09:23 #67
99216 SirBenniMiles
Love it, or GET OUT!
pi_20750085
quote:
Je moet niet alles geloven want ouwe mensen zien niet meer zo scherp en zijn hardhorend.
45 jaar. Enne ik weet uit eigen ervaring dat je niet direct een bonnetje krijgt.
  dinsdag 20 juli 2004 @ 20:10:15 #68
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_20750104
quote:
Op dinsdag 20 juli 2004 19:53 schreef SirBenniMiles het volgende:
PATRIOT-ACT NL HERE WE COME
.
kern·ge·leer·de (de ~ (m.))
1 kernfysicus
pi_20750189
quote:
Op dinsdag 20 juli 2004 20:09 schreef SirBenniMiles het volgende:

[..]

45 jaar. Enne ik weet uit eigen ervaring dat je niet direct een bonnetje krijgt.
Ja 45 jaar is toch oud?
pi_20783612
quote:
Op dinsdag 20 juli 2004 20:07 schreef lionsguy18 het volgende:
Als je een agent beledigt wordt je op de bon geslingerd.
Dus je moeder heeft zwaar overdreven.
Laag! Heel laag! Komt zeker door het multiculti-syndroom, geen respect meer voor ouderen! Heb altijd respect voor de ouders van een ander...
Ben het helemaal met SirBennimiles eens, zie dit ook te regelmatig gebeuren (en lionsguy18, als je het niet gelooft, moet je eens naar die reality programma's van agenten op tv kijken, zie je het aan de lopende band, agenten die bespuugd worden, uitgescholden en ze moeten dat maar slikken...de beledigingen, niet de spuug)
pi_20788449
quote:
Vermeende terrorist is 'verslaafde fantast'

Van onze verslaggeefster Charlotte Huisman

AMSTERDAM - De 33-jarige Libanees, die werd verdacht van betrokkenheid bij het beramen van een aanslag op militairen tijdens de Nijmeegse Vierdaagse, is een aan harddrugs en gokken verslaafde man, die geregeld ongeloofwaardige verhalen opdiste. Dit zeggen zijn medebewoners van de Nijmeegse daklozeninstelling Nachtopvang uit Noodzaak (NUN).

De nachtopvang bevindt zich in een pand aan de Betouwstraat, aan de route van de wandeltocht van gisteren. Zes politiemensen verbleven daar tijdens de tocht; de daklozen moesten een dag elders verblijven. De agenten doorzochten het huis en hielden de omgeving in de gaten.

Beheerder André Goppel ging dagelijks met de Libanees om. 'Khalid is een ontzettend grote ouwehoer, die verhalen uit zijn duim zoog; bijvoorbeeld dat hij voor de Mossad had gewerkt. Wij dachten dat hij een oorlogstrauma had, namen hem niet serieus. We kunnen ons niet voorstellen dat hij een terrorist is.'

Dagelijks ging Khalid volgens Goppel op pad om drugs te scoren en aan gokkasten te spelen. Hij maakte zich niet populair bij zijn medebewoners, omdat hij geleend geld vaak weigerde terug te betalen.

Zijn medebewoners reageerden stomverbaasd, toen vorige week 'mensen van de geheime dienst' zijn spullen in beslag namen. Ook werd een maatschappelijk werkster van haar bed gelicht om informatie over Khalid te verschaffen.

De Libanees heeft aan zijn advocaat verklaard dat hijzelf juist degene is geweest die donderdag de politie had getipt over een mogelijke terreurdreiging tijdens de Vierdaagse. 'De politie weet volgens ons best dat Khalid een drugsgebruiker is die maar wat kletst. Wat wij vermoeden is dat hij die Syriër kende uit het gokcircuit, en hem er op een of andere manier bij heeft willen lappen.'

Het Openbaar Ministerie heeft de Libanees deze week vrijgelaten, omdat er onvoldoende bewijs tegen hem is. Hij zit inmiddels in vreemdelingenbewaring, omdat hij illegaal in Nederland verblijft. De tweede verdachte die zaterdag is opgepakt, een 37-jarige Syriër, zit nog wel vast
Bron: http://www.volkskrant.nl/binnenland/1090390455254.html
  Moderator donderdag 22 juli 2004 @ 14:47:12 #72
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_20788518
nou dat is ook weer van de baan dan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')