Dat wilden ze toch?quote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:46 schreef Martinovibes het volgende:
Extrema outdoor
als het maar ff voor 8uur droog is, mot nog op de fiets wegquote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:47 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Is het één lange dan?!
Ik had gehoopt dat er straks nog een gaatje zou vallen. Moet nog boodschappen doen.![]()
Oww wat een leuk stukje om te wonen zeg... als ik het zo zie.quote:
idemquote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:48 schreef THA-PIETERT het volgende:
[..]
als het maar ff voor 8uur droog is, mot nog op de fiets wegff boodschappen doen, anders heb ik moge niks te eten
![]()
Nou, het zou wel eens flink kuunnen uitpakken!quote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:50 schreef Party_P het volgende:
weeralarm zal wel niet voor apeldoorn gelden. Ik voorspel voor apeldoorn:
straks flinke buien, niet windstil, maar zeker geen rukwinden, mogelijk onweer, maar geen zwaar onweer
stiekem hoop ik dat ik het fout heb
tja als ik niet ga heb ik een errug boze moederquote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:51 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
idem
Ik weet niet, maar als ik zo naar buiten kijk zou een rubberbootje misschien handiger zijn dan een fiets.
Doh!quote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:48 schreef THA-PIETERT het volgende:
als het maar ff voor 8uur droog is, mot nog op de fiets wegff boodschappen doen, anders heb ik moge niks te eten
![]()
Het ziet er heel bizar uit, een beetje licht mintgroen ofzoquote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:52 schreef Againzender het volgende:
Ik heb dit niet vaak meegamaakt in Nederland. De flitsen vallen wel mee, maar die spookachtige kleuren, die kolkende wolken..... heel vaag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |