Dit is dus een officieel weeralarm!quote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:32 schreef SpeedyGJ het volgende:
Opgesteld door het KNMI op zaterdag 17 juli 2004, om 17:15 uur.
Bericht nummer: 1
ZWAAR ONWEER: GEVAARLIJK EN GROTE OVERLAST
Een lijn met actieve, samengeklonterde onweersbuien trekt van
zuidwest naar noordoost over ons land. Tijdens de buien komen
hagel en zware windstoten voor. Tegen 20.00 lt ligt de lijn
over het midden van het land.
Update: 20.00 lt
Dat doe je dan dus niet, er niet voor niets een weeralarm uitgegeven, dat doet het KNMI niet zomaar..quote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:39 schreef T1andonly het volgende:Ik moet wel nog naar de stad fietsen...damn!
Graag gedaan Oom_Agent, ik hou het altijd al bij, de beginpost heb ik opgeslagen in een document.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:35 schreef Oom_Agent het volgende:
SpeedyGJ, bedankt voor het nieuwe topic
Hagelstenen van 10 centimersquote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:42 schreef hellmondunited het volgende:
das gewoon PIK zwart man
GVD dat heb ik echt nog nooit gezien!!quote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:40 schreef BMWM3 het volgende:
Hier 2 foto's de onderste is goed te zien wat de verschil is qua lucht
[afbeelding]
[afbeelding]
Hagel?quote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:44 schreef ozzyat105 het volgende:
wat zijn die lichte vlekjes op de foto??
dUURT TE LANGquote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
GVD dat heb ik echt nog nooit gezien!!
[Geliefde even foto's kleiner maken. Alvast bedankt voor de medewerking.]
Hagelstenenquote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:44 schreef ozzyat105 het volgende:
wat zijn die lichte vlekjes op de foto??
quote:zaterdag 17 juli 17:15 uur
ZWAAR ONWEER: GEVAARLIJK EN GROTE
OVERLAST
Een lijn met actieve,samengeklonterde
onweersbuien trekt van zuidwest naar
noordoost over ons land.Tijdens de
buien komen hagel en zware windstoten
voor.Tegen 20.00 uur ligt de lijn over
het midden van het land.
WTF?? echt niet, waar in apeldoorn woon jij dan?quote:
Hele mooie foto!!quote:
das hier 1,5 km vandaan, maar hier drupt het slechts licht..quote:
welke wijk is dat? zevenhuizen? en naar welke richting is de foto genomen?quote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:51 schreef Longlegg het volgende:
[..]
das hier 1,5 km vandaan, maar hier drupt het slechts licht..![]()
Ook op knmi.nlquote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:46 schreef calvobbes het volgende:
Weeralarm van het KNMI op teletekst
[..]
Het flitst hier 2x in 10 secondenquote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:51 schreef pekel het volgende:
Het eerste bliksemvan vandaag in Emmen is ook een feit..
anti-leuk, want ik heb vanavond een verjaardag en ga op de fiets erheen (heenweg zal nog droog zijn, terugweg....zie ik nog wel)quote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:52 schreef Oom_Agent het volgende:
Ja ik zei het al eerder, maar zet de auto als het kan in de garage of iets dergelijks. Ook niet onder een boom. En iet in de openlucht anders wordt het een poffertjespan.
uhm.. nou dat plaatje haal ik van weerwoord.be en die persoon kwam uit Apeldoorn, dus ik dacht.. mwjah..quote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:48 schreef Party_P het volgende:
apeldoorn: regent een klein beetje. wel bewolkt, maar niet meer van die donkere wolken
[..]
WTF?? echt niet, waar in apeldoorn woon jij dan?
Heb ik nietquote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:52 schreef Oom_Agent het volgende:
Ja ik zei het al eerder, maar zet de auto als het kan in de garage of iets dergelijks.
Raad ik je extreem af!quote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:53 schreef Party_P het volgende:
[..]
anti-leuk, want ik heb vanavond een verjaardag en ga op de fiets erheen (heenweg zal nog droog zijn, terugweg....zie ik nog wel)
Lang niet iedereen heeft een garage. Een boom breekt de val van hagel nog enigszins, maar inderdaad dat is meer onder het motto van beter iets dan niets. Een matras op het dak leggen wil ook helpen.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:52 schreef Oom_Agent het volgende:
Ja ik zei het al eerder, maar zet de auto als het kan in de garage of iets dergelijks. Ook niet onder een boom. En iet in de openlucht anders wordt het een poffertjespan.
Zo zag het bij mij 20 minuten geleden ook uitquote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
Op de radar niks te zien maar lijkt erop dat wij ook even een klein buitje krijgen.
[afbeelding]
En de spin heeft alvast weer een lekkere maaltijd
[afbeelding]
Die lijn gaat sneller over het land denk ik zo, KNMI zegt wel leuk 20:00 uur maar dan ligt ie over de oostgrens. Apeldoorn, mwa 19:30 uur begint het, dus fietsen maarquote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:53 schreef Party_P het volgende:
[..]
anti-leuk, want ik heb vanavond een verjaardag en ga op de fiets erheen (heenweg zal nog droog zijn, terugweg....zie ik nog wel)
Haha okequote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:54 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Zo zag het bij mij 20 minuten geleden ook uit![]()
Die waait lichtelijk wegquote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:54 schreef Steijn het volgende:
[..]
Lang niet iedereen heeft een garage. Een boom breekt de val van hagel nog enigszins, maar inderdaad dat is meer onder het motto van beter iets dan niets. Een matras op het dak leggen wil ook helpen.
Mooie luchtquote:
Heb ik al, ook vast mijn X-Drive paraatquote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:56 schreef Steijn het volgende:
Ik ga alle apperatuur maar vast opstellen. Videocamera, fototoestel, nu nog een Boltek.
ga ik ook doen.. ik post de link naar het filmpje wel, als ik het overleefquote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:56 schreef Steijn het volgende:
Ik ga alle apperatuur maar vast opstellen. Videocamera, fototoestel, nu nog een Boltek.
het viel hier wel mee, de bui is al voorbijquote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:58 schreef hellmondunited het volgende:
er komt vuurwerk aan, die lucht woooooooooooooooooooooooooooooooooow
quote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
het viel hier wel mee, de bui is al voorbij
edit: toch niethier komt nog wat regen aan.
MIndlight damn wat een fotos!quote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:01 schreef Mindlight het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die kleur
Nu ook forse hagen btw.
behoorlijkquote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:01 schreef Mindlight het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die kleur
Nu ook forse hagen btw.
19.15 wou ik gaan fietsen, moet nog ff aanzienquote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:54 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Die lijn gaat sneller over het land denk ik zo, KNMI zegt wel leuk 20:00 uur maar dan ligt ie over de oostgrens. Apeldoorn, mwa 19:30 uur begint het, dus fietsen maar
nou, die foto is expres met korte sluitertijd gemaakt om 'm spectaculairder te maken, want ik woon in apeldoorn en het is toch echt stukken lichter hierquote:
Ze doen het nietquote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:02 schreef kree het volgende:
Het gaat hier helemaal los in katwjik (zuid holland).
Een paar filmpjes:
http://home.hetnet.nl/~emiel/film/DSCF0006.AVI
http://home.hetnet.nl/~emiel/film/DSCF0007.AVI
http://home.hetnet.nl/~emiel/film/DSCF0008.AVI
http://home.hetnet.nl/~emiel/film/DSCF0009.AVI
http://home.hetnet.nl/~emiel/film/DSCF0010.AVI
edit nog aan het uploaden .
over een paar minuten moeten ze het doen
Laat maar, hijs nog bezig.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:03 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Ze doen het niet![]()
waar?quote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:04 schreef misterDre het volgende:Tering wat een noodweer zeg!
stuur maar door naar de burenquote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:05 schreef indahnesia.com het volgende:
ik zie ten westen van Eindhoven een massief donker pak wolken aankomen.
Rijswijk ZHquote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
waar?
Sorry, westlandquote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:06 schreef indahnesia.com het volgende:
misschien kunnen mensen ook zeggen WAAR ze zitten?
Nu doen ze het vooral die eerste zijn heel appart, daarop zie je het noodweer aankomenquote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:02 schreef kree het volgende:
Een paar filmpjes:
He man prachtig dat jij dit opgenomen hebt. Ik woon ook in Katwijk en ik zag veel rotatie in de wolken, het was echt prachtig om te zien!! Dit heb ik trouwens nog nooit gezien, erg erg mooi!!quote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:02 schreef kree het volgende:
Een paar filmpjes:
edit nog aan het uploaden .
over een paar minuten moeten ze het doen
Nog geen regen maar wel een pikzawrte hemel en harde wind..quote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:07 schreef yvonne het volgende:
Dordrech tpikzwarte hemel, eindelijk :`)
Ja ik ook het was idd heel appart, ik denk gelijk camera pakken, mischien komt er wel een tornadoquote:He man prachtig dat jij dit opgenomen hebt. Ik woon ook in Katwijk en ik zag veel rotatie in de wolken, het was echt prachtig om te zien!! Dit heb ik trouwens nog nooit gezien, erg erg mooi!!
idd, nog veeeeel stukken met blauwe luchtquote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:08 schreef Party_P het volgende:
apeldoorn: niks bijzonders
En ronddraaiende bewolking. Tornado's!quote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nog geen regen maar wel een pikzawrte hemel en harde wind..
in zuid niet hoor, weet niet waar jij woont...quote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:09 schreef Longlegg het volgende:
[..]
idd, nog veeeeel stukken met blauwe lucht
Er is nog genoeg te beleven lijkt me.quote:Opgesteld op zaterdag 17 juli 2004, om 17:15 uur.
ZWAAR ONWEER: GEVAARLIJK EN GROTE OVERLAST
* Een lijn met actieve, samengeklonterde onweersbuien trekt van zuidwest naar noordoost over ons land. Tijdens de buien komen hagel en zware windstoten voor. Tegen 20.00 lt ligt de lijn over het midden van het land.
Jachtlaan.. Noord-West dus..quote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:10 schreef Party_P het volgende:
[..]
in zuid niet hoor, weet niet waar jij woont...
In Sterrenburg is nog geen drup gevallen trouwens, in de stad wel?quote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:10 schreef swopfile het volgende:
[..]
En ronddraaiende bewolking. Tornado's!
In tilburg nog helemaal geen regen gezien, maar ook hier begint het steeds benauwder te worden... Een goed teken lijkt me....quote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:11 schreef indahnesia.com het volgende:
Het is in Eindhoven na de eerste grote-druppel bui nu windstil en superbenauwd. Dit is meer het standaardwerk voor Indonesïë is mijn ervaring, maar in Nederland...
Het regent een beetje, niet hard.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
In Sterrenburg is nog geen drup gevallen trouwens, in de stad wel?
Die draaiende bewolking is heel bizar ja.
Oom_Agent, heb jij er een verklaring voor??quote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:14 schreef hellmondunited het volgende:
hmm hoe kan het dat het ineens warmer wordt
Ik was al bang dat het aan mij zou liggen haha maar tis echt zo ja echt bizar! zeker op dit tijdstipquote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:15 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Oom_Agent, heb jij er een verklaring voor??
(gebeurd namelijk in Tilburg ook)
Eindhoven ook, geen wind en andere tropische toestandenquote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:14 schreef hellmondunited het volgende:
hmm hoe kan het dat het ineens warmer wordt
Bliksem houd niet op in de grond, hij schiet door naar leidingen (elektrisch of water of dergelijke). Als het hevig onweert dan is het beter om niet te gaan douchen.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:15 schreef UltraBrain het volgende:
Is douchen gevaarlijk als het onweert?
Hier in Langedijk is nog helemaal niets!!quote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:17 schreef Nuongirl het volgende:
Alkmaar heeft het even geregend ( net toen ik erin liep en dus nat werd)
als jij nou eventjes een mooie foto ging makenquote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:19 schreef Loesje29 het volgende:
Bizar weer hier in Rotterdam.
Draaikolk in de wolken, ze gingen keihard.
Plenst nu van de lucht en het is donker alsof het nacht is.
Waait ook keihard.
psiesquote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:19 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
als jij nou eventjes een mooie foto ging maken
Ok, thanks.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:17 schreef Marky-Boom het volgende:
[..]
Bliksem houd niet op in de grond, hij schiet door naar leidingen (elektrisch of water of dergelijke). Als het hevig onweert dan is het beter om niet te gaan douchen.
hoe is t in eindhoven? hier regent het nu eventjesquote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
psies
wetteronline.dequote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:17 schreef Draaitafeltje het volgende:
Heeft iemand nog een goede site met raderbeelden, blikseminslagen.com is down helaas.
droog, en hoe verder naar het westen, hoe donkerder het wordt, het is nog altijd 28.5 graad hier.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:20 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
hoe is t in eindhoven? hier regent het nu eventjes
waar is hier?quote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:20 schreef lionsguy18 het volgende:
De tuinlampen zijn hier aangesprongen, het is aarde donker
nice, in Eindhoven is het na de eerste druppels precies 1 graad kouder geworden..quote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:21 schreef Nightwulf het volgende:
[afbeelding]
Ik kreeg de kolk in de wolken ook niet op de foto, zo bizar hard gaan zequote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:22 schreef Mindlight het volgende:
Ik wilde net ook een foto maken van een kolk in een wolk maar kreeg de buitendeur maar met moeite open en het regende + onweerde veel en veel te hard. Wel een bizar gezicht.
Haarlem, het is nacht hierquote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
waar is hier?
Nou vooruit dan maarquote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:24 schreef Sonja27 het volgende:
Jeetje hier is het donker nu, flitst ook al! PC ga ik uit doen (stel hij slaat in.....) maar ik beloof foto's te maken en zal die dan later plaatsen!
jep, behoorlijk idd.. schande gewoon. je reinste discriminatie van de Z.O. Brabanders.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:25 schreef hellmondunited het volgende:
indahnesia.com, voel jij je ook zo achtergesteld? ik wil ook onweer enzo ;')
Yep tis weer voorbijquote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:23 schreef livors het volgende:
In Rijswijk ZH lijkt het over te zijn.
Wel jammer, zat helemaal klaar
Edit: hmmm mayb was ik iets te vroeg
Als de onweer dichtbij in de grond slaat en de waterleiding raakt dan wel ja. Kan ook met de telefoon gebeuren. Zo een met de hoorn aan een draadje dan. Heb je ineens een zwart oor.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:15 schreef UltraBrain het volgende:
Is douchen gevaarlijk als het onweert?
quote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:26 schreef Mindlight het volgende:
De rest:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
juist jaaaaaa!quote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jep, behoorlijk idd.. schande gewoon. je reinste discriminatie van de Z.O. Brabanders.![]()
slaap lekkerquote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:29 schreef Nuongirl het volgende:
In Alkmaar is het nu nacht
was ik nu maar op mijn kamertje, hier is niksquote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:31 schreef flugeltje het volgende:
Wow, hier in Tilburg begint de lucht zo'n beetje groen te worden... lijkt wel tien uur 's avonds. En prachtige draaikolken in de wolken.
Waait ook erg hard nu, temperatuur loopt echter nog verder op... (vreemd, net alsof het föhn is.) De eerste druppels zitten al op de ruiten.....
t stelt alleen zo weinig voor vergeleken met de rest van NLquote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[afbeelding]
daar komt weer wat aan
kermis in de helquote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:35 schreef flugeltje het volgende:
De regen valt er met bakken uit nu... waait steeds harder.... (T'burg)
Ik kan de flitsen haast niet tellen, maar vreemd genoeg hoor ik geen enkele donder.
En dan te bedenken dat de kermis vandaag is begonnen.....
wat waar wanneer?quote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:36 schreef Againzender het volgende:
Godskolere! Wat een windveld!!
Kolkbewegingen in de rolwolken, mensen, haal je tuinmeubelen en je was binnen!
amsterdamquote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wat waar wanneer?
Ik heb het ook nog nooit zo massaal gezien. Hier in Amsterdam gaan er denk ik wel wat bomen sneuvelen!quote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:37 schreef Draaitafeltje het volgende:
Die draaikolken in de wolken heb ik nog nooit gezien, wat een schouwspel! Weet iemand waarom dit niet vaker voorkomt bij onweersbuien? Het levert namelijk prachtige plaatjes op
hmm, lekker dus.. echt noodweerquote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:38 schreef Againzender het volgende:
Vliegtuigen volgen inderdaad vreemde routes nu
dat paarse vlekje ten W van Maastricht zie ik fijn hangenquote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:38 schreef Reintje het volgende:
Jezus! Ik zag vanuit mijn kamer in de verte donkere wolken. Opeens kwamen er héél snel van die witte wolken over, binnen 2 minuten was het hélemaal zwart, en het régent en ónweer hier!
Absurd! Echt supermooi om te zien!
[afbeelding]
hmm helmond misschien dan toch? als je de radar bekijkt..quote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:38 schreef Reintje het volgende:
Jezus! Ik zag vanuit mijn kamer in de verte donkere wolken. Opeens kwamen er héél snel van die witte wolken over, binnen 2 minuten was het hélemaal zwart, en het régent en ónweer hier!
Absurd! Echt supermooi om te zien!
[afbeelding]
quote:ZWAAR ONWEER: GEVAARLIJK EN GROTE OVERLAST
# Een gebied met zware onweersbuien boven het zuidwesten van het land trekt in noordoostelijke richting met een snelheid van 50 km/uur. Tijdens de buien is er kans op hagel en (zeer) zware windstoten en lokaal wateroverlast. Tegen middernacht verlaten de buien het noordoosten van het land.
hier begint t al te knallenquote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:40 schreef indahnesia.com het volgende:
het wordt hier nu rap donker. Als het gaat stortregenen vertrek ik richting centrum. Eindhoven heeft van die leuke tunnels. 1 ervan zou nu hoosbui-proof moeten zijn. Gek dat ik dat niet geloof.
Nét voor het spektakel hier begon zag ik ook een vliegtuig heel erg laag over komen... Dacht dat het aan mij lag.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:38 schreef Againzender het volgende:
Vliegtuigen volgen inderdaad vreemde routes nu
Die wordt straks een poffertjespan.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:40 schreef KonnieKipke het volgende:
hier boven amstelveen nacht; zo fucking donker.... auto maar ff onder boom vandaan gehaald.
zwart gewoon., ik heb wat foto'squote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:43 schreef hellmondunited het volgende:
WHAAAAH die lucht!! ik wil foto maken met webcam maar weet niet hoedit is zieeeeeeeeek
ik ookquote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:43 schreef Atlantez het volgende:
Ik wil ook ONWEEER!!!
sja idd, de lucht staat gwoon stilquote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:42 schreef Party_P het volgende:
apeldoorn zal wel weer gaan tegenvallen
Hier in Dokkum regent het tot nu toe alleen nog maar een beetje. Ik heb in ieder geval nog geen onweer gezien of gehoord...quote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:41 schreef nexcro het volgende:
hier in friesland gaat ie nu ook los. Net een knal en een vuurbal een eindje verderop .Waarschijnlijk ergens ingeslagen ofzo denk ik
Komen er meerdere dan?quote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:44 schreef NorthernStar het volgende:
Eerste front is nu ook in Leeuwarden gearriveerd.
hier ook PIK en PIK ZWART!quote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zwart gewoon., ik heb wat foto's
Die film wilde ik juist gaan kijken vanavondquote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:46 schreef Martinovibes het volgende:
Extrema outdoor valt momenteel letterlijk in het water ,de dj op 3 FM had het over" the day after tomorrow taferelen"
Is het één lange dan?!quote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:45 schreef Steijn het volgende:
[..]
Komen er meerdere dan?
Dat wilden ze toch?quote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:46 schreef Martinovibes het volgende:
Extrema outdoor
als het maar ff voor 8uur droog is, mot nog op de fiets wegquote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:47 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Is het één lange dan?!
Ik had gehoopt dat er straks nog een gaatje zou vallen. Moet nog boodschappen doen.![]()
Oww wat een leuk stukje om te wonen zeg... als ik het zo zie.quote:
idemquote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:48 schreef THA-PIETERT het volgende:
[..]
als het maar ff voor 8uur droog is, mot nog op de fiets wegff boodschappen doen, anders heb ik moge niks te eten
![]()
Nou, het zou wel eens flink kuunnen uitpakken!quote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:50 schreef Party_P het volgende:
weeralarm zal wel niet voor apeldoorn gelden. Ik voorspel voor apeldoorn:
straks flinke buien, niet windstil, maar zeker geen rukwinden, mogelijk onweer, maar geen zwaar onweer
stiekem hoop ik dat ik het fout heb
tja als ik niet ga heb ik een errug boze moederquote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:51 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
idem
Ik weet niet, maar als ik zo naar buiten kijk zou een rubberbootje misschien handiger zijn dan een fiets.
Doh!quote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:48 schreef THA-PIETERT het volgende:
als het maar ff voor 8uur droog is, mot nog op de fiets wegff boodschappen doen, anders heb ik moge niks te eten
![]()
Het ziet er heel bizar uit, een beetje licht mintgroen ofzoquote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:52 schreef Againzender het volgende:
Ik heb dit niet vaak meegamaakt in Nederland. De flitsen vallen wel mee, maar die spookachtige kleuren, die kolkende wolken..... heel vaag!
de eerste slag heeft apeldoorn overwonnen, de buien langs het oosten en westen laten drijvenquote:Op zaterdag 17 juli 2004 18:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
Nou, het zou wel eens flink kuunnen uitpakken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |