ik zou me er geen zorgen over maken. bij 10% van de pakjes uit het buitenland wordt gekeken of er BTW betaald moet worden. dus mocht je pech hebben moet je een euro of 10 bijbetalen.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:17 schreef SimtekF1 het volgende:
Kan iemand iets meer uitleg geven over die douanekosten?
Vanavond loopt een verkoop namelijk af en ik ga er vanuit dat ik deze ga winnen.
Het bedrag ligt rond de 55 dollar.
Ah oke.quote:Op woensdag 12 april 2006 15:35 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
ik zou me er geen zorgen over maken. bij 10% van de pakjes uit het buitenland wordt gekeken of er BTW betaald moet worden. dus mocht je pech hebben moet je een euro of 10 bijbetalen.
Jij snapt duidelijk geen bal van Ebay...quote:Op woensdag 12 april 2006 17:50 schreef iDex het volgende:
mja als je over geld gaat praten dan heb je kans dat je geen antwoord meer krijgt. en dus kan fluiten naar je service.
dus dat is wel een probleem van via internet kopen.
de verkoper neemt een ander emailadres en verkoopt onder een andere naam verder.
Heb je een scanner?quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:39 schreef Aventura het volgende:
Jep ik heb die gelezen, heb hem zelfs nog wel liggen
Nee niet echt! Ik wilde het graag lezen omdat het me erg interesseert, gewoon stom dat ik hem in de bus heb laten liggen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 16:43 schreef Aventura het volgende:
Nee, helaasch! Had je er een specifieke vraag over? Ik vond vooral het verhaal van die knakker met die balpennen mooi. Verdient-ie een ton per jaar mee. Met handel in plastic reclamepennen!!!
fotootje digicam is meestal ook goed leesbaar hoorquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:43 schreef Aventura het volgende:
Nee, helaasch! Had je er een specifieke vraag over? Ik vond vooral het verhaal van die knakker met die balpennen mooi. Verdient-ie een ton per jaar mee. Met handel in plastic reclamepennen!!!
Contact opnemen met ebay en kijken of je naar aanleiding van de feedback je bod kunt annulerenquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:38 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik ben dom geweest.
Ik had op een cd geboden zonder gelijk ff een aantal feedback reacties te lezen.
Nou heb ik de cd gewonnen en blijkt dat die gast bij meerdere mensen gewoon gebrande cd's opstuurd, maar niet bij iedereen.
En er staan geen verzendkosten bij vermeld.
Heb die gast al gemaild maar hij heeft nog niet geantwoord.
Ik weet niet echt wat ik er mee aan moet.
ik zou eerder contact opnemen met de verkoper en je ervan laten verzekeren dat er geen gebrande CD wordt verstuurd. Ebay berichtensysteem gebruiken uiteraard.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:44 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Contact opnemen met ebay en kijken of je naar aanleiding van de feedback je bod kunt annuleren
Het kopen van een gekopieerde (audio?)CD is illegaal. Als je vermoedt dat-ie illegaal is, denk ik dat je best onder de koop uit kan.quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:38 schreef SimtekF1 het volgende:
Ik ben dom geweest.
Ik had op een cd geboden zonder gelijk ff een aantal feedback reacties te lezen.
Nou heb ik de cd gewonnen en blijkt dat die gast bij meerdere mensen gewoon gebrande cd's opstuurd, maar niet bij iedereen.
En er staan geen verzendkosten bij vermeld.
Heb die gast al gemaild maar hij heeft nog niet geantwoord.
Ik weet niet echt wat ik er mee aan moet.
Eenschquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:46 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
ik zou eerder contact opnemen met de verkoper en je ervan laten verzekeren dat er geen gebrande CD wordt verstuurd. Ebay berichtensysteem gebruiken uiteraard.
maximaal 90 dagen na de verkoop.quote:Op donderdag 20 april 2006 21:33 schreef Noax het volgende:
Hoelang kun je eigenlijk maximaal wachten om iemand feedback te geven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |