Een paar jaar geleden boeide het 'm anders wel bijzonder veel. Het eerste jaar dat er bonificaties in de bergen waren, wilde hij elke keer winnen voor de seconden.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 21:07 schreef Bartoli het volgende:
mja maar dat boeit Lance niet zo de etappe. De sec. cq minuten die hij wint is belangrijker.
dank u, misschien is het voor het archief zinvol om het bij de vorige ook nog even te veranderen. Beetje dom van me, sorryquote:Op vrijdag 16 juli 2004 21:09 schreef mitt het volgende:
gefixt
Zal ik doen..quote:Op vrijdag 16 juli 2004 21:11 schreef Meadowmeal het volgende:
[..]
dank u, misschien is het voor het archief zinvol om het bij de vorige ook nog even te veranderen. Beetje dom van me, sorry
Als ik wielrenner was geweest dan zou hij er bij mij geen vrienden mee worden. Ik vind het vreselijk arrogant. Zo van 'Kijk mij goed zijn, ik gun hem zelfs de overwinning'. Walgelijk. Ik hou het er maar op dat Armstrong gewoon niet meer erover heen kon.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 21:11 schreef Alcatraz het volgende:
Door Basso te laten winnen maakt Armstrong vrienden, die heeft ie al niet zoveel. En zeker met zo'n sterke ploeg als CSC is dat wel handig. Bovendien, wat boeit een 19e etappezege als je op punt staat voor de 6e keer de Tour te winnen..
Maar Basso rijdt bij CSC en Riis wil heel graag de tour winnen volgens mij.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 21:11 schreef Alcatraz het volgende:
Door Basso te laten winnen maakt Armstrong vrienden, die heeft ie al niet zoveel. En zeker met zo'n sterke ploeg als CSC is dat wel handig. Bovendien, wat boeit een 19e etappezege als je op punt staat voor de 6e keer de Tour te winnen..
Als alle ploegen de handen ineen slaan moet dat toch wel lukken.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 21:12 schreef CaptainScrotum het volgende:
helaas berusten deze beelden niet op de werkelijkheid..de mobiele brigade van de US Postals is te solide
![]()
Zo werkt dat bij mij ook (en ik wielren een beetje).quote:Op vrijdag 16 juli 2004 21:16 schreef Steijn het volgende:
[..]
Als ik wielrenner was geweest dan zou hij er bij mij geen vrienden mee worden. Ik vind het vreselijk arrogant. Zo van 'Kijk mij goed zijn, ik gun hem zelfs de overwinning'. Walgelijk. Ik hou het er maar op dat Armstrong gewoon niet meer erover heen kon.
Waarom zullen ze dat doen? Wat heeft Ullrich eraan als Lance niet wint morgen maar Mayo met 5 minuten voorsprong? Ullrich wil zelf winnen en niemand gunt het elkaar...quote:Op vrijdag 16 juli 2004 21:17 schreef Steijn het volgende:
[..]
Als alle ploegen de handen ineen slaan moet dat toch wel lukken.Morgen US Postal volledig aan gort rijden zodat Armstrong het klusje zelf moet opknappen.
Heb er nog niets over gehoord.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 21:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
Heeft Armstrong zelf al gezegd dat hij het aan Basso heeft geschonken?
Ik hoop zo ontzettend Ullrichquote:Op vrijdag 16 juli 2004 21:22 schreef GotenSSJ het volgende:
Wie wint er morgen volgens jullie ?
Ik zet mijn geld toch op Armstrong...
Omdat Armstrong het sterkst is (hoewel ik dat nog niet zo zeker weet). Als je de sterkste op genoeg achterstand rijdt geef je jezelf ook meer kansen.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 21:20 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Waarom zullen ze dat doen? Wat heeft Ullrich eraan als Lance niet wint morgen maar Mayo met 5 minuten voorsprong? Ullrich wil zelf winnen en niemand gunt het elkaar...
Als dat nou eens waar zou zijn hè....ik hoop hetquote:Op vrijdag 16 juli 2004 21:17 schreef Steijn het volgende:
[..]
Als alle ploegen de handen ineen slaan moet dat toch wel lukken.
Nou ja, er zijn er genoeg met achterstand die nu reden hebben om aan te vallen. Mayo, Heras, Ullrich. Die liggen te ver achter om te wachten tot de laatste berg.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 21:23 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Alle favorieten moeten gewoon op iedere berg weg proberen te springen. Als er een teruggepakt wordt, dan moet de volgende er meteen overheen gaan. Als je de US Postals de hele rit op kop laat rijden gebeurt er ook niets. Dat is nu al het 6e jaar op rij dat we dat zien.
Net als Indurain in 1996.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 21:26 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Ik gok dat Armstrong de man met de hamer tegenkomt en een ontzettende hongerklop krijgt.
Was volgens mij ook geen hongerklop. Hij verloor ook te weinig tijd.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 21:31 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Net als Indurain in 1996.
Het zou zomaar kunnen. Ik hoop er eigenlijk een beetje op.
Heb je gelijk in ja, maar ik zie Armstrong niet ineens in de overige bergetappes op achterstand gereden worden. Laat hem maar een hongerklop krijgen.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 21:33 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Was volgens mij ook geen hongerklop. Hij verloor ook te weinig tijd.
Later die tour bleek ook dat Indurain gewoon niet goed genoeg was. Hij werd in alle bergetappes op achterstand gezet.
Volgens mij kan het wel, zie mijn post hier wat boven: vroeg aanvallen en niet wachten tot de laatste klim (ik zeg het al jaren, maar niemand doet het).quote:Op vrijdag 16 juli 2004 21:34 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Heb je gelijk in ja, maar ik zie Armstrong niet ineens in de overige bergetappes op achterstand gereden worden. Laat hem maar een hongerklop krijgen.
Doe dan wel losse muntjes. En het liefst heel veel in zijn zakken, dan wordt 'ie wat zwaarder.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 21:22 schreef GotenSSJ het volgende:
Wie wint er morgen volgens jullie ?
Ik zet mijn geld toch op Armstrong...
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 21:47 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Doe dan wel losse muntjes. En het liefst heel veel in zijn zakken, dan wordt 'ie wat zwaarder.
En zeg je het alleen hier op Fok of heb je Jan Ullrich ook gebeld?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 21:39 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Volgens mij kan het wel, zie mijn post hier wat boven: vroeg aanvallen en niet wachten tot de laatste klim (ik zeg het al jaren, maar niemand doet het).
En Armstrong laat hun gaan ?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 21:58 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Simoni heeft een reputatie van vroege aanvallen , zo won hij in de Ronde van Spanje al meerdere bergritten , zo won hij de Ronde van Italie 3 jaar terug (die onmenselijke solo richting Passo Pordoi toen) , en zo verzorgde hij met Garzelli zelfs in deze giro nog wat de show. Hopelijk durft hij het in de tour ook eens aan , hij zal er geen tour mee winnen , maar tis toch goed voor 't spektakel (zeker als een Basso zou durven meegaan ofzo)
Indurain was in die Tour gewoon ziek geworden in die kletsnatte eerste week. (en ik vrees een beetje (die geruchten signaleerde Wuyts deze week al op Sporza) dat dit met Ullrich dit jaar ook het geval is)quote:Op vrijdag 16 juli 2004 21:33 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Was volgens mij ook geen hongerklop. Hij verloor ook te weinig tijd.
Later die tour bleek ook dat Indurain gewoon niet goed genoeg was. Hij werd in alle bergetappes op achterstand gezet.
En dat zou zijn grootste blunder kunnen zijn, herinner je Armstrongs enige inzinking in die middengebergte-vogezen rit , waar Pantani op de eerste klim aanzette met een paar bevriende renners en ploegmaats en Armstrong hem door die Ventoux vete niet liet rijden en erachter koerste. Pantani bleef echter maar doortrekken en aanvallen en reed uiteindelijk zichzelf in de vernieling, hij stapte uit de koers daar , maar op de laatste 2de categorie col kreeg Armstrong een klein "patatje" en moest hij de andere favorieten laten gaan , hij verloor toen op die klim toch een goeie halve minuut toen.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 22:00 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
En Armstrong laat hun gaan ?
Ik kijk pas ongeveer 3 jaar tour sorry.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 22:04 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
En dat zou zijn grootste blunder kunnen zijn, herinner je Armstrongs enige inzinking in die middengebergte-vogezen rit , waar Pantani op de eerste klim aanzette met een paar bevriende renners en ploegmaats en Armstrong hem door die Ventoux vete niet liet rijden en erachter koerste. Pantani bleef echter maar doortrekken en aanvallen en reed uiteindelijk zichzelf in de vernieling, hij stapte uit de koers daar , maar op de laatste 2de categorie col kreeg Armstrong een klein "patatje" en moest hij de andere favorieten laten gaan , hij verloor toen op die klim toch een goeie halve minuut toen.
Dat heeft hij helemaal niet gezegd!! Wat worden hier iemand woorden in de mond gelegd die hij niet heeft gezegd! Maar goed dit is een Armstrong-bashing topic aan het worden. Ik zelf vind het ploegenspel van US Postal altijd heel mooi om te zien, ze zijn heel sterk en hoe je het ook wendt of keert Lance maakt hat altijd af voor zijn ploeg. Kan je ook wel een beetje respect voor hebben.Ik hoop zelf niet op bijv. een hongerklop voor Ullrich, dat gun ik niemand. De beste moet gewoon winnen. Maar ik weet dat ik me hier niet populair mee maak. Eenzijdig topic is dit geworden, jammer!quote:Op vrijdag 16 juli 2004 21:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
Heeft Armstrong zelf al gezegd dat hij het aan Basso heeft geschonken?
Volgens mij heeft niemand gezegd dat Armstrong dat heeft gezegd. Er werd alleen over gespeculeerd of Armstrong de zege heeft geschonken en daarover verschillen de meningen.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 22:09 schreef gimme.shelter het volgende:
[..]
Dat heeft hij helemaal niet gezegd!! Wat worden hier iemand woorden in de mond gelegd die hij niet heeft gezegd! Maar goed dit is een Armstrong-bashing topic aan het worden. Ik zelf vind het ploegenspel van US Postal altijd heel mooi om te zien, ze zijn heel sterk en hoe je het ook wendt of keert Lance maakt hat altijd af voor zijn ploeg. Kan je ook wel een beetje respect voor hebben.Ik hoop zelf niet op bijv. een hongerklop voor Ullrich, dat gun ik niemand. De beste moet gewoon winnen. Maar ik weet dat ik me hier niet populair mee maak. Eenzijdig topic is dit geworden, jammer!
Eigenlijk alleen in mijn omgeving, ik zit pas een half jaartje frequent op Fok en daarvoor een driekwart jaar infrequent.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 21:52 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
En zeg je het alleen hier op Fok of heb je Jan Ullrich ook gebeld?![]()
Jaquote:Op vrijdag 16 juli 2004 22:04 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
En dat zou zijn grootste blunder kunnen zijn, herinner je Armstrongs enige inzinking in die middengebergte-vogezen rit , waar Pantani op de eerste klim aanzette met een paar bevriende renners en ploegmaats en Armstrong hem door die Ventoux vete niet liet rijden en erachter koerste. Pantani bleef echter maar doortrekken en aanvallen en reed uiteindelijk zichzelf in de vernieling, hij stapte uit de koers daar , maar op de laatste 2de categorie col kreeg Armstrong een klein "patatje" en moest hij de andere favorieten laten gaan , hij verloor toen op die klim toch een goeie halve minuut toen.
En dat heeft hij dus niet gezegd!!quote:Op vrijdag 16 juli 2004 21:20 schreef Meadowmeal het volgende:
Dat zou ik wel heel erg uit de hoogte vinden. De overwinning aan iemand gunnen OK, maar het dan ook gaan gaan lopen vertellen...
Godefroot heeft gezegd dat Ullrich nog altijd kopman is. Dat moet je denk ik met een korreltje zout nemen, maar iiig zal Klöden zijn eigen kans mogen gaan, net als vandaag en Ullrich wordt voorlopig nog gesteund door de rest.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 22:29 schreef gimme.shelter het volgende:
Hincapie vind ik geweldig. Wat ook interessant is, Kloden staat veel hoger dan Ullrich in het algemeen klassement. Wat gaat T-Mobile nu doen?? Lijkt mij een moeilijk dilemma!
Ik moet je bij deze toch steunen. Vind het erg jammer dat Armstrong hier zo weinig respect krijgt voor zijn prestaties. Ook ik zie liever een tour die spannender is, maar dat neemt niet weg dat ik diep buig voor Armstrong die toch elke keer weer bewijst ver boven de rest uit te steken.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 22:09 schreef gimme.shelter het volgende:
[..]
Dat heeft hij helemaal niet gezegd!! Wat worden hier iemand woorden in de mond gelegd die hij niet heeft gezegd! Maar goed dit is een Armstrong-bashing topic aan het worden. Ik zelf vind het ploegenspel van US Postal altijd heel mooi om te zien, ze zijn heel sterk en hoe je het ook wendt of keert Lance maakt hat altijd af voor zijn ploeg. Kan je ook wel een beetje respect voor hebben.Ik hoop zelf niet op bijv. een hongerklop voor Ullrich, dat gun ik niemand. De beste moet gewoon winnen. Maar ik weet dat ik me hier niet populair mee maak. Eenzijdig topic is dit geworden, jammer!
Ik hoop op een superdag van Basso, Mayo, Mancebo en Klodenquote:Op zaterdag 17 juli 2004 09:30 schreef DeSlager het volgende:
ik hoop dat amstrong vandaag een hele slechte dag krijgt!!!!
och... opzich, het zou wél mooi zijn als Ullrich en Basso samen zouden vertrekkenquote:Op zaterdag 17 juli 2004 09:30 schreef DeSlager het volgende:
ik hoop dat amstrong vandaag een hele slechte dag krijgt!!!!
Ik denk vanaf het begin, rond een uur of 11, ik zal even voor je kijkenquote:Op zaterdag 17 juli 2004 10:06 schreef De_Warme_bakker het volgende:
effe...
hoelaat begint de uitzending op Nederland 2?
Mjah, ik ga ook niet de hele dag voor de buis hangen, ik denk na de middag eens kijkenquote:Op zaterdag 17 juli 2004 10:09 schreef De_Warme_bakker het volgende:
haha, okee dan. relaxed
* Cliffie volgt het meestal pas vanaf een uur of 3, half 4
Vandaag Ducrot en Smeetsquote:Op zaterdag 17 juli 2004 10:10 schreef Cliffie het volgende:
[..]
Mjah, ik ga ook niet de hele dag voor de buis hangen, ik denk na de middag eens kijken
Anders word je zo Herbert Dijkstra moe
AHHHHHHHHHH, beterquote:Op zaterdag 17 juli 2004 10:13 schreef Remzz het volgende:
[..]
Vandaag Ducrot en Smeets
Waarom heeft Mayo dan 's ochtends een grote mond tegen de pers dat hij juist vandaag ( gisteren voor ons dus inmiddels ) wilt aanvallen?quote:Op zaterdag 17 juli 2004 11:11 schreef jojomen4 het volgende:
Go Iban![]()
Gisteren nog de koningenetappe in 2002 gezien. Misschien een herhaling daarvan vandaag met weer Boogert?quote:Op zaterdag 17 juli 2004 11:14 schreef Toad het volgende:Boogerd!!
![]()
Jup,quote:Op zaterdag 17 juli 2004 11:16 schreef Meadowmeal het volgende:
Zubeldia d'ruit?
Menchov ookquote:Op zaterdag 17 juli 2004 11:20 schreef 456 het volgende:
[..]
Jup,
Daar kan een streep door!
En dat potloodstreepje mag nu een dikke edding zijn. Over en uit.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 11:28 schreef 456 het volgende:
En ook door Menchov kan al een klein potlood streepje. Die harkt nu een vluchtheuvel op, en we moeten nog 180km
Volgens mij wilt hij bij het kopgroepje komen zodat US Postal weer gaat rijden.... zodat Boogert / Kroon / de Groot of iemand anders straks weg kan. Of is dit wishful thinking?quote:Op zaterdag 17 juli 2004 11:39 schreef Meadowmeal het volgende:
Rasmussen!
quote:Op zaterdag 17 juli 2004 11:45 schreef 456 het volgende:
Gebruik het potloodje maar weer : Gerrit Klomzer (Saeco)
Correct.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 11:48 schreef Arcee het volgende:
Menchov eruit. WTF? Die werd gisteren nog 7e.
Tja waarschijnelijk iets met de maagquote:Op zaterdag 17 juli 2004 11:48 schreef Arcee het volgende:
Menchov eruit. WTF? Die werd gisteren nog 7e.
Thuis naar Oostenrijk mag ookquote:Op zaterdag 17 juli 2004 11:47 schreef 456 het volgende:
Nou pas op:
Koplopers<-1.20->Rasmussen<-2.25->Peleton
Klomzer nu met edding. Hij kan terug naar Zwitserland.
Oeps sorryquote:Op zaterdag 17 juli 2004 11:51 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Thuis naar Oostenrijk mag ook
Idd als ik Breukink was zou ik hem terug laten komen in het Peloton.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 11:59 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Rasmussen is niet echt slim bezig op deze manier, hij verspilt veel te veel krachten die hij gaat missen in de finale
Haha ja zou wat zijn als je opeens het peloton achter de karavaan aan ziet fietsenquote:Op zaterdag 17 juli 2004 12:01 schreef Meadowmeal het volgende:
Ze rijden 55, aan het begin van zo'n etappe! En Smeets vertelt net dat de organisatie zich nu de pokken moet haasten om hun schema aan de snellere doorkomsttijden aan te passen
1 minuut in iets van 15 minuten goedgemaakt knapquote:Op zaterdag 17 juli 2004 12:35 schreef 456 het volgende:
Zo fietst hij er 3 kwartier achteraan, en zo heeft hij ze!
Het is te hopen dat het meevaltquote:Jean-Patrick Nazon has crashed on the descent of the Col du Portet d'Aspet
quote:Op zaterdag 17 juli 2004 12:50 schreef Da_Sandman het volgende:
En een goedemiddag trouwe tourvolgers
Tja heb expres nog maar niet naar buiten gekeken.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 12:51 schreef Tony_Montana67 het volgende:Sandman
lastige keuze vandaag, terras of Tour
Tv in tuin zetten, koelbox ernaast ... etc.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 12:51 schreef Tony_Montana67 het volgende:Sandman
lastige keuze vandaag, terras of Tour
Op eenzelfde wijze won hij ook een etappe in de Ronde van Zwitserland, hij kan het dus welquote:Op zaterdag 17 juli 2004 12:53 schreef Lortnoc het volgende:
Ik hoop maar dat Rasmussen voor de bolletjes gaat anders is hij niet zo slim bezig, gisteren pakte hetzelfde truukje ook al niet zo goed uit.
Hij had trouwens wel aangekondigd deze etappe te willen pakken dus ik ben benieuwd.
Ja, daar zijn we weer!!!quote:Op zaterdag 17 juli 2004 12:50 schreef Da_Sandman het volgende:
En een goedemiddag trouwe tourvolgers
eddingHamilton kun je beter zeggenquote:Op zaterdag 17 juli 2004 13:05 schreef Meadowmeal het volgende:
potloodje: Hamilton
5 minuut 18 squote:Op zaterdag 17 juli 2004 13:07 schreef VoreG het volgende:
Voorsprong van Rasmussen wordt wel steeds groter
Wielrennen is de meest clichématige sport die er is, dat is mede waarom het zo leuk isquote:Op zaterdag 17 juli 2004 13:06 schreef Remzz het volgende:
ah is ie weer: "de Tour wacht op niemand"
"Als je Rasmussen laat winnen, kom ik volgend jaar naar jullie"quote:Op zaterdag 17 juli 2004 13:09 schreef Bonobo11 het volgende:
Leipheimer heeft een sollicitatiegesprek bij Armstrong
T koffiemolentje van Lancequote:Op zaterdag 17 juli 2004 13:08 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Wielrennen is de meest clichématige sport die er is, dat is mede waarom het zo leuk is
Aan het eind van de eerste week viel er een sprinter doordat hij zijn beugels afbrakquote:Op zaterdag 17 juli 2004 13:12 schreef Meadowmeal het volgende:
Is Boonen misschien juist gevallen doordat z'n fiets stuk ging?
wie doet er nou een jas aan met dit weerquote:Op zaterdag 17 juli 2004 13:19 schreef 456 het volgende:
Jas uitgedaan
Ik geen van de 3quote:Op zaterdag 17 juli 2004 13:21 schreef Chriz2k het volgende:
Ik had ze alledrie in mijn tour de france poule zitten
quote:Op zaterdag 17 juli 2004 13:28 schreef The_Hives het volgende:
volgens mij is die Armstrong tijdens deze etappe al 3 keer klaar gekomen![]()
[flauw grapje]quote:Op zaterdag 17 juli 2004 13:28 schreef The_Hives het volgende:
volgens mij is die Armstrong tijdens deze etappe al 3 keer klaar gekomen![]()
Zeer flauw jaquote:Op zaterdag 17 juli 2004 13:30 schreef 456 het volgende:
[..]
[flauw grapje]
Kan hij dat nog dan
[/flauw grapje]
quote:Op zaterdag 17 juli 2004 13:30 schreef 456 het volgende:
[..]
[flauw grapje]
Kan hij dat nog dan
[/flauw grapje]
dat kan ook zonder ballenquote:Op zaterdag 17 juli 2004 13:30 schreef 456 het volgende:
[..]
[flauw grapje]
Kan hij dat nog dan
[/flauw grapje]
tja, dat staat helaas niet in verhouding tot de concurrenten die al weggevallen zijn.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 13:38 schreef okee6 het volgende:
Tenminste prettig dat de Postals nu ook wat energie moeten aanspreken.
Tsja, Rabo zit ook nog zonder overwinningquote:Op zaterdag 17 juli 2004 13:45 schreef JPM01 het volgende:
Four Full Teams Still In The Race...
Only four of the 21 teams in the 91st Tour have their full contingent of nine riders. Phonak's team leader, Tyler Hamilton, retired at the 83km mark. The complete teams are: US Postal Service, Team CSC, Quickstep and Rabobank.
goed van rabo en Quickstep![]()
Ik denk de laatste col inderdaad. Omdat er nu een groepje voorop zit heeft USP het niet te moeilijk de boel bij elkaar te houden en anderzijds zal niemand proberen in zn eentje 5minuten goed te maken. Ik denk dat de klassementsrenners (die er nog zijn) het zullen proberen op de laatste col.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 13:48 schreef The_Hives het volgende:
Wanneer verwachten jullie dat het los gaat? Zullen ze wachten tot de laatste klim?
Maar die afstand is te kort om Armstrong een klap toe te kunnen dienen. Het gaat ook niet om die 5 miuten, maar om het klassement. (behalve die voor een overwinning gaan natuurlijkquote:Op zaterdag 17 juli 2004 13:52 schreef Damzzz het volgende:
[..]
Ik denk de laatste col inderdaad. Omdat er nu een groepje voorop zit heeft USP het niet te moeilijk de boel bij elkaar te houden en anderzijds zal niemand proberen in zn eentje 5minuten goed te maken. Ik denk dat de klassementsrenners (die er nog zijn) het zullen proberen op de laatste col.
Oke maar als je nu al gaat proberen weg te rijden moet je nog een behoorlijk eind...quote:Op zaterdag 17 juli 2004 13:56 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Maar die afstand is te kort om Armstrong een klap toe te kunnen dienen. Het gaat ook niet om die 5 miuten, maar om het klassement. (behalve die voor een overwinning gaan natuurlijk)
Een tube is een band zoals jij die in je fiets hebt zitten. Een draadband is iets geavanceerder (hoe het precies werkt weet ik ook niet)quote:Op zaterdag 17 juli 2004 13:58 schreef Meadowmeal het volgende:
lekenvraag: wat is het verschil tussen een "tuub" en een "draadband"?
Ik hoop toch dat ze op de Col d'Agnes echt gaan fietsen.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 14:00 schreef Damzzz het volgende:
[..]
Oke maar als je nu al gaat proberen weg te rijden moet je nog een behoorlijk eind...
HERAS gevallen trouwens!!!
Daar hoef je toch niet voor af te stappen.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 14:11 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Overigens goed dat Hamilton is afgestapt als hij toch niets meer kon klaarspelen. Nu kunnen mannen als Sevilla, Gutierez en Pereiro voor eigen kansen gaan.
Dank uquote:Op zaterdag 17 juli 2004 14:10 schreef Mr_Brownstone het volgende:
[..]
Een tube is een band zoals jij die in je fiets hebt zitten. Een draadband is iets geavanceerder (hoe het precies werkt weet ik ook niet)
De kansen van mensen als Leipheimer, Mancebo en Basso om op het podium te komen steigen zo wel.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 14:27 schreef The_Hives het volgende:
Als dit zo door gaat, had een Boogerd in vorm nog op het podium gekomen
Tyler is wel gestart maar is afgestapt.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 14:29 schreef Zwansen het volgende:
Hamilton niet gestart en Mayo alweer gelost?
En Zubeldia en Menchov ook afgestapt.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 14:29 schreef Zwansen het volgende:
Hamilton niet gestart en Mayo alweer gelost?
Heb ik wat gemist?quote:Op zaterdag 17 juli 2004 14:42 schreef JPM01 het volgende:
wat is er met rasmussen aan de hand?![]()
Hij schatte een bocht wat verkeerd in, zag er bijzonder knullig uit, maar echt veel aan de hand lijkt er niet te zijnquote:Op zaterdag 17 juli 2004 14:42 schreef JPM01 het volgende:
wat is er met rasmussen aan de hand?![]()
14 H 38 - Rasmussen Has Problems On Descent...quote:Op zaterdag 17 juli 2004 14:43 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Heb ik wat gemist?
o ok, wat Tony zegtquote:Op zaterdag 17 juli 2004 14:44 schreef JPM01 het volgende:
[..]
14 H 38 - Rasmussen Has Problems On Descent...
Rasmussen has had to unclip from the pedals on a right-hand turn on the descent of the Col de Latrape. He appears to be in all sorts of trouble with his bike although this is no obvious problem he is calling for his team car to come and give him some assistance.
dat lees ik
quote:Op zaterdag 17 juli 2004 14:47 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Dag Chavanel
Waarom is dat niet fraai?quote:Op zaterdag 17 juli 2004 14:51 schreef okee6 het volgende:
Wel een prachtige etappe om te fietsen trouwens. Veel cols en 205 kilometer, dat is over te komen. Beetje jammer dat de finish op Plateau de Beille ligt, niet fraai
Dan kunnen zijn ploeggenoten de laatste berg niet oprijdenquote:Op zaterdag 17 juli 2004 14:57 schreef Mar10Segovia het volgende:
Waarom stapt die droplul van een Mayo niet gewoon af...
Als je zelf de etappe wil rijden is het niet echt prettig om te moeten finishen op Plateau de Beillequote:Op zaterdag 17 juli 2004 14:55 schreef Cliffie het volgende:
Waarom is dat niet fraai?
Precies, heb wel eens 220 plus drie stevige cols verteerd, maar zoiets met klimaat meegenomen daar word je niet vrolijk van. Mayo ook niet trouwens, hoe komt die daar boven. Er staan allemaal fans langs de kant te spugenquote:Op zaterdag 17 juli 2004 14:58 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Als je zelf de etappe wil rijden is het niet echt prettig om te moeten finishen op Plateau de Beille
Dat bewaren ze voor de laatste berg, gaan ze weer in de hoogste versnelling strak naar boven om te Lancerenquote:Op zaterdag 17 juli 2004 15:03 schreef Leatherface het volgende:
Kun je nagaan zeg, rijden die Postals niet eens hard
Grappig om te zien bijna...quote:Op zaterdag 17 juli 2004 15:04 schreef Mar10Segovia het volgende:
Die Vockler is echt een kanjer zeg......
Gaat tie het geel nog houden vandaag ? Hoop het welquote:Op zaterdag 17 juli 2004 15:04 schreef Mar10Segovia het volgende:
Die Vockler is echt een kanjer zeg......
Zeker, rijdt zeer sterk en is ook nog is van de Rabobankquote:Op zaterdag 17 juli 2004 15:06 schreef pascalheister het volgende:
Ik gun die overwinning wel aan rasmussen
Weet niet of Lance er ook zo over denkt. Hij is geen beste maatjes met Raboquote:Op zaterdag 17 juli 2004 15:06 schreef pascalheister het volgende:
Ik gun die overwinning wel aan rasmussen
En zo zwak de rest.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 15:13 schreef Zwansen het volgende:
Er gaan gewoon een stuk of 3, 4 US Postals bij de eerste 20 in het klassement eindigen zo sterk rijden ze nu!
quote:15 H 15 - Composition du groupe Armstrong
Armstrong, Azevedo, Hincapie, Landis, Rubiera (USP), Ullrich, Kloden, Guerini (TMO), Pereiro Sio (PHO), Moreau (CA), Basso (CSC), Mancebo, Karpets (IBB), Totschnig (GST), Virenque (QSD), Caucchiolo (ALB), Goubert (AG2R), Leipheimer (RAB), Simoni (SAE)
Die in de groep Armstrongquote:Goubert (AG2R)
2 keer.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 15:21 schreef Mar10Segovia het volgende:
Iemand al eens langs de kant gestaan bij zo'n Tour-etappe trouwens?
Ja lang geleden op de Madeleinequote:Op zaterdag 17 juli 2004 15:21 schreef Mar10Segovia het volgende:
Ik ben onderandere in Cauterettes geweest toen Cassartelli overleed, dat was bijzonder onwerkelijkquote:Op zaterdag 17 juli 2004 15:21 schreef Mar10Segovia het volgende:
In 1996 toen de Tour door mijn woonplaats Helmond reed (Tourstart in Den Bosch) en in '99 op de Galibier (Lance won toen zijn eerste bergrit in Sestriere).quote:Op zaterdag 17 juli 2004 15:22 schreef Zwansen het volgende:
[..]
welke?
quote:Op zaterdag 17 juli 2004 15:23 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Ik ben onderandere in Cauterettes geweest toen Cassartelli overleed, dat was bijzonder onwerkelijk
zal mij een worst schelen lance is bij mij niet heiligquote:Op zaterdag 17 juli 2004 15:10 schreef okee6 het volgende:
[..]
Weet niet of Lance er ook zo over denkt. Hij is geen beste maatjes met Rabo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |