Ik geef 'm best een kans... hij ziet er goed uit dus why not?quote:Op zaterdag 17 juli 2004 15:28 schreef Zwansen het volgende:
Kom op Rasmussen!
http://live.cyclingnews.com onderaanquote:Op zaterdag 17 juli 2004 15:29 schreef T1andonly het volgende:
Ik schakel net in, kan iemand heel even een korte update geven misschien
Hoe is de situatie ongeveer
Op de laatste berg kan het verschil snel ingelopen worden, helemaal als Lance er een "snok" aan geeftquote:Op zaterdag 17 juli 2004 15:30 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Ik geef 'm best een kans... hij ziet er goed uit dus why not?
quote:15 H 30 - Merckx dans le groupe Armstrong
Axel Merckx revient dans le groupe Armstrong, qui accuse toujours 3'40" de retard sur Voigt et Rasmussen
15 H 23 - Deux hommes de plus dans le groupe Armstrong
Michael Rogers (QSD) et Michele Scarponi (DVE) ont rejoint le groupe Armstrong, qui compte désormais 22 coureurs
Nee, gaat voor een zege. Rasmussen is een mindere constante klimmerquote:Op zaterdag 17 juli 2004 15:32 schreef Zwansen het volgende:
Rasmussen kanshebber voor de bolletjestrui? Pakt veel punten nu!
Gister deed ie het ook vrij goed.. Maar een etappe vind ik ook wel ok!quote:Op zaterdag 17 juli 2004 15:33 schreef okee6 het volgende:
[..]
Nee, gaat voor een zege. Rasmussen is een mindere constante klimmer
Als het aan Virenque ligt nietquote:Op zaterdag 17 juli 2004 15:32 schreef Zwansen het volgende:
Rasmussen kanshebber voor de bolletjestrui? Pakt veel punten nu!
Idd, het karakter wat die Voeckler tentoonstelt is echt abnormaal.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 15:35 schreef Zwansen het volgende:
De gele trui is dus de beste doping die er maar is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |