Een paar jaar geleden boeide het 'm anders wel bijzonder veel. Het eerste jaar dat er bonificaties in de bergen waren, wilde hij elke keer winnen voor de seconden.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 21:07 schreef Bartoli het volgende:
mja maar dat boeit Lance niet zo de etappe. De sec. cq minuten die hij wint is belangrijker.
dank u, misschien is het voor het archief zinvol om het bij de vorige ook nog even te veranderen. Beetje dom van me, sorryquote:Op vrijdag 16 juli 2004 21:09 schreef mitt het volgende:
gefixt
Zal ik doen..quote:Op vrijdag 16 juli 2004 21:11 schreef Meadowmeal het volgende:
[..]
dank u, misschien is het voor het archief zinvol om het bij de vorige ook nog even te veranderen. Beetje dom van me, sorry
Als ik wielrenner was geweest dan zou hij er bij mij geen vrienden mee worden. Ik vind het vreselijk arrogant. Zo van 'Kijk mij goed zijn, ik gun hem zelfs de overwinning'. Walgelijk. Ik hou het er maar op dat Armstrong gewoon niet meer erover heen kon.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 21:11 schreef Alcatraz het volgende:
Door Basso te laten winnen maakt Armstrong vrienden, die heeft ie al niet zoveel. En zeker met zo'n sterke ploeg als CSC is dat wel handig. Bovendien, wat boeit een 19e etappezege als je op punt staat voor de 6e keer de Tour te winnen..
Maar Basso rijdt bij CSC en Riis wil heel graag de tour winnen volgens mij.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 21:11 schreef Alcatraz het volgende:
Door Basso te laten winnen maakt Armstrong vrienden, die heeft ie al niet zoveel. En zeker met zo'n sterke ploeg als CSC is dat wel handig. Bovendien, wat boeit een 19e etappezege als je op punt staat voor de 6e keer de Tour te winnen..
Als alle ploegen de handen ineen slaan moet dat toch wel lukken.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 21:12 schreef CaptainScrotum het volgende:
helaas berusten deze beelden niet op de werkelijkheid..de mobiele brigade van de US Postals is te solide
![]()
Zo werkt dat bij mij ook (en ik wielren een beetje).quote:Op vrijdag 16 juli 2004 21:16 schreef Steijn het volgende:
[..]
Als ik wielrenner was geweest dan zou hij er bij mij geen vrienden mee worden. Ik vind het vreselijk arrogant. Zo van 'Kijk mij goed zijn, ik gun hem zelfs de overwinning'. Walgelijk. Ik hou het er maar op dat Armstrong gewoon niet meer erover heen kon.
Waarom zullen ze dat doen? Wat heeft Ullrich eraan als Lance niet wint morgen maar Mayo met 5 minuten voorsprong? Ullrich wil zelf winnen en niemand gunt het elkaar...quote:Op vrijdag 16 juli 2004 21:17 schreef Steijn het volgende:
[..]
Als alle ploegen de handen ineen slaan moet dat toch wel lukken.Morgen US Postal volledig aan gort rijden zodat Armstrong het klusje zelf moet opknappen.
Heb er nog niets over gehoord.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 21:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
Heeft Armstrong zelf al gezegd dat hij het aan Basso heeft geschonken?
Ik hoop zo ontzettend Ullrichquote:Op vrijdag 16 juli 2004 21:22 schreef GotenSSJ het volgende:
Wie wint er morgen volgens jullie ?
Ik zet mijn geld toch op Armstrong...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |