abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20672572
vervolg van: Zwangerschap en LadyS-topic deel 80

02 juli 2004: Xeliana
07 juli 2004: bop
10 juli 2004: BubbleBabe

10 juli 2004: Luchtbel
16 juli 2004: Moots
27 juli 2004: snoopy
5 augustus 2004: Little-Angel
15 augustus 2004: Tinkepink
18 augustus 2004: Sugar
23 augustus2004: Anitra
23 augustus 2004: phluphy
28 augustus 2004: Bar_en_ Mar
02 september 2004: Loena-tik-
16 september: Reanimatie.com (papa)
16 september 2004: piglet
8 oktober 2004: m@x
19 november 2004: Stiekemurd
7 december 2004: AnnieB
***21 december 2004: Texelonia en Micha***

2005
3 januari 2005: Sanne72
7 januari 2005: Bietjuh
8 januari 2005: Martineke
13 januari 2005: meneerdeman (papa)
16 januari 2005: lily
***20 januari 2005: Bixister en GHaven***
26 januari 2005: Ladybos
2 februari 2005: Lentemeisje en Dop
2 februari 2005: Gomorrah (papa)
12 februari 2005: Xanthe
13 februari 2005: Jdee
18 februari 2005: Githa

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's
pi_20672598
o kan iemand svp dat 'topic' uit de titel halen? beetje overbodig.
  Jubileum moderator vrijdag 16 juli 2004 @ 20:19:35 #3
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_20672666
Tuurlijk

*snel weer deel 80 induikt om bij te lezen*
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 16 juli 2004 @ 20:34:02 #4
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_20673004
Ja maar Moussy, je deed er vast geen uur over om je dat te realiseren? Ik kan me best indenken dat je in zo'n geval alletwee een andere kant op gaat en even niet nadenkt, maar jah het was niet zo dat ze spontaan aan het bevallen was ofzo. Die vader had echt wel ff om het kind te halen.
De gyn. liep met het kind naar de receptie, ik denk dat die het naar de andere afdeling gebracht hebben, ik weet eigenlijk niet. Heb het wel voor straf voor de ouders geheel onder de chocolade laten komen ik wist niets beters dan er chocolade in te stoppen

Ja ik vond ook wel dat ze iets ondersteunender mochten zijn hoor. Ik had ook al keilang gewacht daar. En er was een co-assistente bij en de gyn. vroeg of ze alle handelingen ook mocht uitvoeren, omdat er nog niemand de hele dag was geweest die dat wou. Ik heb liever ook geen gedoe aan m'n lichaam maar goed, zo erg vond ik het nou ook weer niet. Maar ik werkte ook normaal mee dus verwachtte eigenlijk wel een normaal gesprek.
Schijnbaar kon dat er niet af. Als er maandag nog niks is, bel ik m'n eigen vlos op het telefonische spreekuur om even te overleggen.
Ik weet en dat heb ik ook wel weer gelezen, dat het veel vaker voorkomt maar ik heb het zo enorm gehad. Maar ik vind het ook eng omdat ik alleen ben en er zijn altijd wel mensen in de buurt die me willen helpen en alles dat is het niet maar toch s nachts enzo. Ik ben wel niet alleen maar soms voelt het echt wel zo.

† In Memoriam † vrijdag 16 juli 2004 @ 20:37:00 #5
7074 moussy
kuttekop
pi_20673078
Ik kwam er pas achter toen ik weer na het gesprek naar buiten kwam, ik heb trouwens géén idee hoelang dat duurde, maar ze was nog steeds lief aan het spelen, alleen in het kantoor van de assistente's
Je zou er haast een boek over schrijven!
  Jubileum moderator vrijdag 16 juli 2004 @ 20:43:55 #6
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_20673261
Ach Luchtbel wat onnadenkend en ongevoelig van zo'n Gyn. Jemig, moet je helemaal tot vrijdag wachten en dan doen ze natuurlijk ook niks zo vlak voor het weekend. Getverderrie.
Ik wou dat ik iets kon doen of zeggen wat zeker zou helpen maar verder dan ananas (wat niet helpt) en tonic (wat bij mij ook niks deed) kom ik niet, sorry.

* Lois geeft Luchtbel dan maar een
Eva ♥ en Iris ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 16 juli 2004 @ 20:45:52 #7
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_20673306
Luchtbel, is er niet iemand die kan komen logeren? Ikzelf heb de laatste week, nadat ik in het ziekenhuis had gelegen met bloeddrukproblemen, bij mijn moeder gelogeerd. Ik vond het toen ook niet prettig om alleen te zijn. Overdag was ik gewoon een paar uurtjes thuis, daarna weer bij mijn moeder. Dat is misschien geen optie voor je, maar misschien kan er iemand bij jou komen 's nachts?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 16 juli 2004 @ 20:50:43 #8
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_20673425
Thanks Lois knuffel die baby eruit

Rewimo, het is niet zo erg met me hoor, ik ben gewoon alleen een beetje bang soms, maar aan de andere kant vind ik de rust wel prettig. M'n huisgenootje is hier ook een paar dagen per week s nachts en ik kan altijd bij m'n ene buren terecht. Al is het midden in de nacht dat heb ik van de week wel geleerd.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 16 juli 2004 @ 20:51:53 #9
13151 crew  Rewimo
pi_20673464
Nee snap ik, maar omdat ik ook alleen woonde toen kan ik me wel voorstellen dat het soms een beetje eng is
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 16 juli 2004 @ 20:53:32 #10
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_20673506
lieve luchtbel ik kan ongeveer wel indenken wat je meemaakt alleen het verschil is dat ik niet alleen was.
de negen maanden zijn prima maar als die voorbij zijn dan word je zo ongeduldig.
ik kon elke keer terug naar de gyn en alles was prima
en dan elke keer de mensen die het vragen is er nog niks .
nee anders had je het wel gehoord
toen moest ik naar het ziekenhuis naar de gyn kreeg een inwendig onderzoek echo en al die dingen
toen was ik al bijna 2 weken overtijd liep met een vingertop ontsluiting dat was op een vrijdag en als er niks gebeurde in het weekend moest ik maandag ochtend in het ziekenhuis zijn omdat ik ook niet veel vruchtwater meer had.
dan kreeg ik gel ik was zo blij maar het werd toch maandag helaas.
toen kreeg ik gel.
en er gebeurde helemaal niks maar ik moest blijven toen kreeg ik laat in de middag weer gel.
nog niks en iedereen die kwam om te bevallen ging weer naar huis met een verse baby oh wat was dat erg zeg.
lag helemaal alleen op die afdeling vriend mocht blijven slapen want je weet het nooit .
ja hoor en toen rond 8 uur half negen begonnen de weeen
wat was ik blij
toen hadden ze mijn water gebroken,
want ze raakte elke keer zijn hartje kwijt
toen kreeg ik een ruggeprik voor de pijn die ik zo probeerde te blokeren dat ik nergens en op niemand reageerde plus weeen opwekkers en om 10 voor 2 mocht ik persen en naar 3 keer persen was kyllian er dus 2 weken en 2 dagen na de uitgerekende datum
................
een heel verhaal erbij wat niet echt de bedoeling was maar ja .
maar wat ik eigenlijk wil zeggen is heel veel sterkte met het wachten op babybel.
het komt allemaal wel goed
dikke kus
  vrijdag 16 juli 2004 @ 21:07:48 #11
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_20673858
Arme Luchtbel Ik ga ervan uit dat het vóór vrijdag gaat gebeuren. Lijkt me echt wat voor Babybel om je eerst nog even te laten afzien en daarna toch voor een blijde verrassing te zorgen

Piglet You're oh so quiet?? Alles goed aan die kant? Het is weekend !
... ♥ ik mis je ♥
  vrijdag 16 juli 2004 @ 21:08:44 #12
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_20673876
En we zijn helemaal vergeten Sugar's verlof blij in te luiden:
Hoeraaaa Verlof !! toch
... ♥ ik mis je ♥
  vrijdag 16 juli 2004 @ 21:11:53 #13
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_20673952
Hihi! Fluf!
Ik heb eigenlijk gisteren onverwacht verlof gekregen, op het moment dat ik halsoverkop van het werk vertrok om naar het ziekenhuis te gaan... BIj collega's en baas op kantoor alle begrip dat ik vandaag lekker thuis bleef! Dus dat heb ik gedaan en ben er blij mee! Maar dus geen afscheid op werk nog!

Ga volgende week wel even langs om wat bestandjes weg te gooien, dingen goed achter te laten en dag te zeggen! Maar voelt wel gek en vrij nu al.
Ik ben klaar! Tot november!!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  vrijdag 16 juli 2004 @ 21:13:29 #14
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_20673998
Weet ik Rewimo ik bedoelde het ook niet onaardig

Babyfeet wat een opbeurend verhaal Erg he als anderen het al wel hebben.....

Phluphy, je zou best we gelijk kunnen hebben, doet ie al de hele tijd, gewoon komen wanneer ie zin heeft

Sugar is het begonnen ??? Genieten!
pi_20674011
Sugar, lekker genieten nu
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  vrijdag 16 juli 2004 @ 21:16:55 #16
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_20674081
Dat is geen leuk nieuws Luchtbel! Ik ga heel hard voor je hopen dat je niet ingeleid hoeft te worden en dat de bevalling fijn vanavond begint.

Ik heb toch maar even de verloskundige langs laten komen (ja, ze komen hier langs als je dat wilt, zonder problemen en binnen 15 minuten). Voelde me eigenlijk toch wel erg duizelig en misselijk ed.
Ze heeft me onderzocht en op het eerste gezicht lijkt er niets aan de hand. Toch is ze niet helemaal gerust omdat mijn onderdruk binnen 3 weken van 65 naar 84 (vandaag) is gegaan. Zit nog zeker binnen de waarden, maar het loopt wel erg snel op. In combinatie met het vele vocht dat ik vast hou en mijn misselijkheid is het in ieder geval wel iets om even in de gaten te houden.

Heb haar advies maar ten harte genomen en heb vandaag vooral veel in bed gelegen. Eerlijk gezegd kon ik ook niet veel anders, want ik voel me hondsberoerd. Indy is opgevangen door de huishoudshulp die ik al bijna de hele zwangerschap heb en die wordt betaald door het 'ziekenfonds' (krankenkasse). Soms ben ik wel heel erg blij dat ik in Duitsland woon.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Jubileum moderator vrijdag 16 juli 2004 @ 21:20:38 #17
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_20674182
He bah Tinkepink, dat klinkt inderdaad niet lekker. Doe het lekker rustig aan en laat je verwennen hoor.
sterkte
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 16 juli 2004 @ 21:24:23 #18
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_20674271
Tinkepink, geluk bij ongeluk
Ik hoop dat je je gauw beter gaat voelen
pi_20674511
quote:
Op vrijdag 16 juli 2004 21:07 schreef phluphy het volgende:
Piglet You're oh so quiet?? Alles goed aan die kant? Het is weekend !
Je bent lief phluphy
Mijn weekend was gisteren al begonnen Maar vandaag ben ik bijna de hele dag op pad geweest. Vanochtend even met m'n vader naar het ziekenhuis omdat ze wat vocht achter z'n long weg gingen halen. Als het goed is heeft helpt dat tegen de benauwdheid... Daarna naar de Prenatal om de Blije Doos op te halen (ben ik al zo ver? ). Waren ze op in Amsterdam Gelukkig hebben we nog wel wat leuke kleertjes in de uitverkoop gevonden (had ik nog niet genoeg zeker ) dus het was niet helemaal voor niks. Daarna nog even langs de vestiging in Almere gereden en daar hadden ze de doos nog wel
Toen ik thuis kwam ben ik m'n bedje ingedoken want ik was kapot. Ik heb ongeveer een uurtje heerlijk liggen maar moest er toen weer uit van mezelf. Anders kan ik vannacht niet slapen ben ik bang...
Ben nog steeds erg moe dus daarom heb ik ook niet zo veel meer gereageerd. Ik ga nu ook weer richting de bank. Hopelijk heb ik morgen meer fut...

Maar hoe was je 'cursus'? Ben je er nu helemaal klaar voor

Tinkepink doe rustig aan en hou jezelf goed in de gaten! Fijn dat de verloskundigen in Duitsland zo makkelijk langskomen als er iets is trouwens Dan weet je tenminste meteen waar je aan toe bent.
Sterkte met de laatste loodjes.
  † In Memoriam † vrijdag 16 juli 2004 @ 22:21:51 #20
43556 miss_dynastie
pi_20675689
Tinkepink, wat is de zorg in Duitsland goed geregeld als ik op jouw verhalen afga dan .. lekker rustig aan he !!!

Babybel...............................................?????????????
pi_20676126
Tinkepink, rustig aan hé
Komt die VK binnenkort weer langs om je te controleren?

Piglet, druk dagje hoor. Wat zit er eigenlijk in zo'n Blije Doos? Ik heb zoiets nooit aangevraagd omdat ik bang ben dat ik voor eeuwig doodgemaild wordt door al die bedrijven.
  vrijdag 16 juli 2004 @ 22:44:18 #22
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_20676275
quote:
Op vrijdag 16 juli 2004 21:35 schreef piglet het volgende:
Maar hoe was je 'cursus'? Ben je er nu helemaal klaar voor
Mijn zus is niet gekomen Ze had griep en durfde niet het risico te lopen mij aan te steken.
Voorlopig is de planning dat ze dinsdag komt
Wat spannend met je vader, ik zal duimen dat het geholpen heeft.
Verstandig dat je je slaapje "onderbrak". Ik probeer ook 's avonds zo lang mogelijk wakker te blijven zodat ik echt moe ben, in de hoop dat ik kan doorslapen (lukt maar 1 op de 10 keer)
Hé, en de rest van het weekend niet meer zo druk doen hoor, ook lekker genieten !

Tinkepink Sterkte ! Voor jou komt het ook al zo dichtbij ....
... ♥ ik mis je ♥
pi_20676443
quote:
Op vrijdag 16 juli 2004 22:44 schreef phluphy het volgende:
Tinkepink Sterkte ! Voor jou komt het ook al zo dichtbij ....
Jaaaaaa, maar ze halen hier zo maar 3 namen van het lijstje af. Logica dat Tinkepink (en vooral ik) naar boven schieten

En jammer zeg Pluph dat je zus niet kwam. Ik zat al de heeeeeeeele avond op goeie tips van jou te wachten. Dan wacht ik dinsdag wel af
  vrijdag 16 juli 2004 @ 22:55:15 #24
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_20676494
Snoopy, ik wou ook niet van die dozen, omdat ik die spam niet wou. Maar m'n zus had me overal voor opgegeven Die van Kruidvat en Prenatal heb ik wel gedaan, die van Felicitas niet, wil niet zo'n mevrouw in m'n huis straks. Er zitten veel proefmonstertjes in enzo en veel reclame en doosjes om babydoekjes in te doen.
pi_20676733
quote:
Op vrijdag 16 juli 2004 22:38 schreef snoopy het volgende:
Piglet, druk dagje hoor. Wat zit er eigenlijk in zo'n Blije Doos? Ik heb zoiets nooit aangevraagd omdat ik bang ben dat ik voor eeuwig doodgemaild wordt door al die bedrijven.
De Blije Doos is wel de moeite waard vind ik (die zwangerkadoos van Felicitas was ook wel aardig, maar vond ik wel ietsjes minder. En dan krijg ik straks na de bevalling ook nog zo'n verkoopster langs met de 2e doos terwijl je die van prenatal ook gewoon weer in de winkel af kunt halen).
De inhoud:

- Een proefverpakking billendoekjes + bewaardoos
- Acht newborn luiers (met urineindicator )
- proefverpakking opvolgmelk + bewaarbus
- een I love mama speentje
- een speen voor op een flesje (maar geen flesje helaas...)
- Een special van Wij jonge ouders over bevallen en zo
- een waardebon van Prenatal (2,50 korting bij besteding van 25 euro. Ik had dus potverdorie eerst de doos moeten hebben voor ik al die leuke kleertjes in de uitverkoop ging kopen )
- en nog wat foldertjes geloof ik

Geen idee of ik nu heel vaak lastig gevallen ga worden, maar volgens mij valt het nu nog mee...
Misschien wachten ze even tot de baby er is natuurlijk

phluphy wat jammer dat je zus ziek was... Hopelijk is ze dinsdag weer beter
Morgen en overmorgen heb ik niet echt veel gepland en doe ik het rustig aan.
  vrijdag 16 juli 2004 @ 23:11:12 #26
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_20676982
Bereid jullie maar vast voor op veel van die telefonische zut, ze willen allemaal dat je een of ander spaar-achtig iets voor je kind opent
Ik had nergens mijn telefoonnummer opgegeven, maar toch achterhalen ze je op de een of andere manier..

Gaan ze eerst ook kwasi-geintresseerd vragen of het klopt dat je bevallen bent en of het allemaal goed is gegaan en wat 't is geworden enzo. En ik vraag dus steeds meteen "voor ik antwoord geef, wil ik eerst weten waar u voor belt" En daarna zsm afkappen..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_20677027
Ik ben na het eten even gaan douchen en toen boven gebleven om even te slapen. Nu weer beneden omdat ik wakker werd van het zuur
Pfff ik heb de hele tijd een strakke buik en nog steeds dat menstruatie gevoel. Ook zit er nog een drukke frummel. En ik kom akelig hoog in het lijstje zag ik
pfff even bijkomen hoor
pi_20677071
quote:
Op vrijdag 16 juli 2004 23:11 schreef E.T. het volgende:
Bereid jullie maar vast voor op veel van die telefonische zut, ze willen allemaal dat je een of ander spaar-achtig iets voor je kind opent
Ik had nergens mijn telefoonnummer opgegeven, maar toch achterhalen ze je op de een of andere manier..

Gaan ze eerst ook kwasi-geintresseerd vragen of het klopt dat je bevallen bent en of het allemaal goed is gegaan en wat 't is geworden enzo. En ik vraag dus steeds meteen "voor ik antwoord geef, wil ik eerst weten waar u voor belt" En daarna zsm afkappen..
Daarom ben ik zo blij dat het foongebeurennog steeds op naam van mijn ex staat. Weten ze mij niet te vinden
  vrijdag 16 juli 2004 @ 23:15:07 #29
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_20677106
Maak je geen zorgen, ik blijf tot 2008 bovenaan de lijst staan hoor
pi_20677280
Was jij diegene die gelijk voor de peuter ging?
  vrijdag 16 juli 2004 @ 23:20:50 #31
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_20677315
nee een zindelijke kleuter met a diploma
  vrijdag 16 juli 2004 @ 23:23:39 #32
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_20677388
quote:
Op vrijdag 16 juli 2004 23:20 schreef Luchtbel het volgende:
nee een zindelijke kleuter met a diploma
en een carriere zeker ??
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
pi_20677393
oh nog makkelijker?
  vrijdag 16 juli 2004 @ 23:27:34 #34
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_20677514
zou ook wel fijn zijn als ie de heg kan knippen
pi_20677590
Luchtbel.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  vrijdag 16 juli 2004 @ 23:31:22 #36
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_20677630
quote:
Op vrijdag 16 juli 2004 23:27 schreef Luchtbel het volgende:
zou ook wel fijn zijn als ie de heg kan knippen
en het gras maaien en het onkruid wieden en de bladeren opvegen, enz, enz, enz

Nog meer wensen aan de waslijst ??
  vrijdag 16 juli 2004 @ 23:33:27 #37
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_20677696
quote:
Op vrijdag 16 juli 2004 23:31 schreef ThunderChild het volgende:

[..]

en het gras maaien en het onkruid wieden en de bladeren opvegen, enz, enz, enz

Nog meer wensen aan de waslijst ??
Ik heb geen gras, onkruid maakt me niet zo veel uit en bladeren ook niet, maar beebje mag best een paar miljoen meebrengen, een leuke nieuwe vriend en een nieuwe achterband voorop m'n fiets
pi_20677797
oh die eisen vallen mee. En als ie tot 2008 blijft zitten komen die miljoenen vanzelf wel, gewoon wat fotootjes verkopen
  vrijdag 16 juli 2004 @ 23:40:23 #39
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_20677878
Jah en dan komt er vast ook wel een leuke man op me af die m'n heg kan knippen en een nieuwe achterband op mun fiets zet dat ik dit niet eerder doorhad
pi_20677987
hahahaha ja ben akelig wakker
En ik ben vervelend zeggen ze op de kane chat
  Licht Ontvlambaar vrijdag 16 juli 2004 @ 23:48:01 #41
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_20678129
quote:
Op vrijdag 16 juli 2004 23:11 schreef E.T. het volgende:

Ik heb het slimmer aangepakt... Ben gewoon even gaan bevallen en heb gezorgd dat ik in het ziekenhuis lag terwijl die miep langs zou komen
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_20678704
quote:
Op vrijdag 16 juli 2004 23:48 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ik heb het slimmer aangepakt... Ben gewoon even gaan bevallen en heb gezorgd dat ik in het ziekenhuis lag terwijl die miep langs zou komen
Hier kwam ze toen Dylan twee maanden oud was Maar mijn ouders hebben wel hele leuke koffertjes voor Dylan gekocht
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  Licht Ontvlambaar zaterdag 17 juli 2004 @ 07:10:45 #43
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_20681686
Dit was zo'n spaarplan miep, ik was echt totaal vergeten dat die afspraak gepland was
pi_20681870
quote:
Op vrijdag 16 juli 2004 23:33 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Ik heb geen gras, onkruid maakt me niet zo veel uit en bladeren ook niet, maar beebje mag best een paar miljoen meebrengen, een leuke nieuwe vriend en een nieuwe achterband voorop m'n fiets
He joh, vind je bevallen van een babybel niet genoeg? Nou moet er ook nog een paar miljoen, een volwassen vent en een achterband achteraan.
pi_20682008
quote:
Op vrijdag 16 juli 2004 23:48 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Hoe gaat het met Isa ? En met jou? Het lijkt me wel schrikken als je kindje te vroeg komt.
And you know I might
  zaterdag 17 juli 2004 @ 10:02:26 #46
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_20682239
Goedemorgen

Alles goed met iedereen? Snoopy hou jij het nog vol allemaal?
Tinkepink hoe voel jij je vandaag?

Hier nog geen enkel teken van beebje, of nou jah, geen teken dat ie er aankomt.
We wachten af.

zaterdag 17 juli 2004 @ 10:06:28 #47
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_20682270
Het gaat tot op heden iets beter, maar dat komt ook omdat mijn man thuis is en hij voor Indy zorgt. Ik kon dus uitslapen (tot half 8!), rustig eten, douchen en nu even achter de computer. Het is hier trouwens bloedheet en ik zweet me rot, dus ik ben benieuwd hoe het vandaag verder gaat.

Gisteren nog even wat informatie op internet opgezocht. Het lijkt erop dat ik toch goed op moet letten dat ik niet hard richting een zwangerschapsvergiftiging ga. Ook omdat ik de laatste dagen zo prikkelbaar was en nog een paar andere symptonen heb die in die richting wijzen.
Proberen rustig aan te doen maar, al valt het me hard. Mijn man doet al zoveel in het huis met de verbouwing en heel veel huishouden en nu moet hij nog meer rekening met me houden. En ik zie hem langzamerhand instorten..... Als het aan hem ligt beval ik vandaag nog, zodat hij in ieder geval de komende maand niet naar zijn werk hoeft. Van mij mag mini ook wel komen, maar eerst is Luchtbel aan de beurt!
  zaterdag 17 juli 2004 @ 10:42:08 #48
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_20682614
quote:
Op zaterdag 17 juli 2004 10:02 schreef Luchtbel het volgende:
Goedemorgen
quote:
Hier nog geen enkel teken van beebje, of nou jah, geen teken dat ie er aankomt.
We wachten af.

Dat wordt nooit wat zo . . .
  zaterdag 17 juli 2004 @ 10:46:48 #49
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_20682679
quote:
Op zaterdag 17 juli 2004 10:42 schreef ThunderChild het volgende:

[..]

[..]

Dat wordt nooit wat zo . . .
Nee deze rasechte peptalk van jou gaat helpen wou je zeggen
  zaterdag 17 juli 2004 @ 10:47:31 #50
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_20682696
Tinkepink, doe je rustig aan?
Kan je niet extra je urine laten controleren ofzo, als je denkt dat je ziek wordt?
En je mag me best inhalen hoor, ik haat je maar heel eventjes
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 17 juli 2004 @ 10:51:05 #51
13151 crew  Rewimo
pi_20682739
Pfff Tinkepink... als je op Luchtbel moet wachten... Haaai Luchtbel

Maar sterkte hoor, hou jezelf goed in de gaten en trek bijtijds aan de bel als je het niet vertrouwt. Goed dat je hebt gekeken waar je op moet letten. Zwangerschapsvergiftiging kan heel plotseling de kop op steken, bij mij ging dat ook heel snel en spanningen doen daar niet bepaald goed aan

pi_20682829
Tinkepink: Opzoeken doet luchtbel je toch niet, woon je te ver weg voor
Dikke knuffels voor jou en je man

Luchtbel: Goeie morgen
pi_20683207
quote:
Op zaterdag 17 juli 2004 10:02 schreef Luchtbel het volgende:
Snoopy hou jij het nog vol allemaal?
Ook goedemorgen
Ik hou het wel vol hoor. Het is hier wel erg warm nu dus ben ik verplicht de hele dag op mijn ligstoel buiten door te brengen
En hoe is het met jou? Beetje geslapen?
  zaterdag 17 juli 2004 @ 11:55:17 #54
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_20683557
Stelletje flauwe grappenmakers

Met mij gaat alles wel goed hoor, ik heb besloten maandag m'n eigen vlos te bellen om te overleggen en voor de rest afwachten en nog ff niksen
  Licht Ontvlambaar zaterdag 17 juli 2004 @ 12:40:29 #55
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_20684223
quote:
Op zaterdag 17 juli 2004 09:29 schreef rena het volgende:

[..]

Hoe gaat het met Isa ? En met jou? Het lijkt me wel schrikken als je kindje te vroeg komt.
Isa doet het prima, ze ligt wel nog aan de monitor op de medium care. Dinsdag mag ze waarschijnlijk mee naar huis. Even schrikken was het wel, maar Isa was er gewoon klaar voor

Als ze thuis is en het hier allemaal een beetje loopt, dan krijgen jullie het hele verhaal

Knuffels
Sjeen
4 dagen mama van Isa
pi_20684228
das een goed idee luchtbel, even kijken wat je eigen vk te zeggen heeft.
Hier was net ff schrikken, iksta op van mijn bed benee en zie ineens een natte plek. Ik snel naar de wc (was er dus eens een keer binnen 5 minuten) en het bleek gelukkig heel veel afscheiding te zijn in een keer. We springen zo maar weer eens onder de douche dus
pi_20684437
Wat zijn jullie weer druk bezig geweest zeg!
Maar ben weer bij gelezen

Piglet die doos van de prenatal vond ik ook wel goed gevuld
Blijkbaar stond ik nog steeds ergens ingeschreven dat ik zwanger was...
Dus heb m lekker opgehaald (ben tenslotte ook alweer zwanger )
  zaterdag 17 juli 2004 @ 13:23:24 #58
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_20684829
Luchtbelletje, nog geen beebje in zicht? Ach, het weekend is nog lang, alles kan nog. Wel een goed idee om maandag je eigen verlos te bellen, misschien dat die wel wat kan 'rommelen'.

Tinkepink, kijk je goed uit voor jezelf en je babietje?
pi_20684940
quote:
Op zaterdag 17 juli 2004 12:58 schreef Xanthe het volgende:
Ja, die is wel aardig hè? Groot gelijk dat je hem gewoon opgehaald hebt
Hoe voel je je nu eigenlijk? Ben je al wat geruster na de 2e echo?
Die echo was prachtig trouwens, ik weet niet of ik er al op gereageerd had
  zaterdag 17 juli 2004 @ 14:12:19 #60
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_20685478
ik heb ook de doos van prenatal opgehaald 3 dagen geleden, ik vond er maar weinig aan eigenlijk daar tegenover dat ding van de Etos vond ik weer wel leuk

vandaag toch maar voor de zekerheid een pakje en rompertje mt 50 gescoord, weet ik in elk geval zeker dat dat kind kleertjes aan kan als het is geboren
  zaterdag 17 juli 2004 @ 16:09:38 #61
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_20687069
Tuurlijk Martineke, past het niet. Leuk papiertje eromheen en je hebt een cadeautje voor de volgende
  † In Memoriam † zaterdag 17 juli 2004 @ 16:13:55 #62
43556 miss_dynastie
pi_20687117
quote:
Op zaterdag 17 juli 2004 12:58 schreef Xanthe het volgende:
Had je wel doorgegeven dat je niet meer zwanger was dan? Zo ja, dan vind ik het nogal lullig, stel je voor dat je nu niet zwanger was geweest, dan denk ik dat de klap toch wel groot was als je dan zo'n bon ontvangt
  zaterdag 17 juli 2004 @ 17:03:35 #63
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_20687824
quote:
Op zaterdag 17 juli 2004 16:13 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Had je wel doorgegeven dat je niet meer zwanger was dan? Zo ja, dan vind ik het nogal lullig, stel je voor dat je nu niet zwanger was geweest, dan denk ik dat de klap toch wel groot was als je dan zo'n bon ontvangt
Dat gebeurd wel vaker hoor Miss_D. Maar soms word je ook door 4 enthousiaste mensen opgegeven waar je niks van weet en alles. Zo heb ik een brief ontvangen of ik nu ongeveer een half jaar na m'n abortus, er over zou willen praten. Nou euh ik wil best komen vertellen hoe frustie ik hier zit te wachten met die dikke buik maar daar hebben ze niks aan geloof ik
pi_20688128
Eigenlijk zou je dat moeten doen Luchtbel! Gewoon om die lui een lesje te leren
  zaterdag 17 juli 2004 @ 17:22:45 #65
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_20688213
Oh nee hoor.
Ik ben niet tegen abortus ofzo, ik had zelfs de afspraak al staan maar ik heb een andere beslissing genomen, de mevrouw die me toen weer van de lijst af heeft gehaald, was zo lief en ook zo enthousiast met het uitdelen van foldertjes over van alles en nog wat dat ze me ws van de andere lijst vergeten is af te halen. Khep netjes een mailtje terug gestuurd.
pi_20688377
Heel keurig van je! Zo hoort het ook. Maar soms krijg je wel eens de neiging om heel onbeleefd te gaan doen tegen bedrijven die maar ongewenste info sturen en/of bellen....
  zaterdag 17 juli 2004 @ 17:32:56 #67
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_20688422
Ja ik ben weer veel te goed om dan aan die lieve mevrouw te gaan denken
pi_20688519
Mag het eigenlijk niet zeggen maar wat is 't warm zeg
Ik heb het gevoel alsof ik persoonlijk de tour de france heb gereden net en volgens mij zit er vocht in mijn vingers want die zijn heel pijnlijk.
Maar ik weet het: als dat alles is....
pi_20688861
Het is inderdaad super warm, Snoopy, vooral als je hoogzwanger bent lijkt me het verschrikkelijk, maar volgens mij gaat het zo onweren, aan de lucht te zien hier
And you know I might
  † In Memoriam † zaterdag 17 juli 2004 @ 17:59:03 #70
43556 miss_dynastie
pi_20688931
We wilden nog ff naar de supermarkt en echt een vreselijke plensbui, de hele straat stond blank... tien minuten later scheen de zon weer volop
pi_20689516
quote:
Op zaterdag 17 juli 2004 17:55 schreef rena het volgende:
Het is inderdaad super warm, Snoopy, vooral als je hoogzwanger bent lijkt me het verschrikkelijk, maar volgens mij gaat het zo onweren, aan de lucht te zien hier
Het gaat hier nu regenen dus moet ik binnen zitten en daar is het 30 graden!
  zaterdag 17 juli 2004 @ 18:35:57 #72
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_20689778
Hier begint het net met regenen (en ook warm binnen)
  zaterdag 17 juli 2004 @ 23:46:51 #73
1087 Merisse
broddeltante
pi_20695737
Wow, is er nou al heel de avond niets gepost hier? Is een record volgens mij!
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
pi_20696178
Ik heb sinds twee dagen continu het gevoel dat ik moet plassen, maar als ik dan eenmaal zit is het met een paar druppels weer op.. maar wel nog steeds het gevoel te moeten plassen.. Zou dit een beginnende blaasontsteking kunnen zijn ? Of is het de baarmoeder die op mijn blaas drukt ? Het is een vervelend gevoel in ieder geval. Het plassen doet geen pijn maar het voelt ook niet 'normaal' zeg maar...
  zondag 18 juli 2004 @ 00:54:01 #75
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_20697161
Het zou best heel goed blaasontsteking kunnen zijn. Ik heb het ook een keer gehad. Totaal geen pijn, maar ik wist zeker dat ik het had, omdat ik idd steeds moest plassen en dat gevoel dus ook niet wegging. De arts was iet overtuigd toen ik mijn verhaal deed, maar toen hij het testte bleek dat het dus mooi wel zo was. Ik zou als ik jou was gewoon maandagochtend even mijn urine opvangen en even langs de huisarts voor een testje. Is zo gebeurd...
pi_20699330
Als het niet goed gaat met het plassen altijd contact opnemen met de huisarts ladybos. Ik dacht ook dat het er gewoon bij hoorde kleine beetjes plassen en een paar weken later kreeg ik enorme krampen in mijn rug en zij. En beter langs geweest voor niks dan dat je iets over het hoofd ziet.

Gisteravond heerlijk op visite geweest bij vrienden van ons. Zij iz ook zwanger en looot 7 weken na mij. Toen ze mijn buik zag schrok ze wel een beetje, want zij heeft een lief bescheiden buikje voor 27 weken. Wat was het ook lekker om I.r.l. met iemand te kletsen die zwanger is. We zouden niet laat naar huis gaan, maar voor we het wisten was het al 11 uur en we moesten nog bijna uurtje terug rijden. Wel veel pijn na de hele avond zitten, maar ik heb zo genoten dat het helemaal waard is
  zondag 18 juli 2004 @ 09:50:56 #77
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_20699467
Fijn dat je een leuke avond gehad hebt Anitra

Ladybos, het kan van alles zijn, maar het kan net zo goed niks zijn. Soms hoort het erbij soms niet, maar dat weet je pas als je bij de dokter geweest bent, ff gaan dus!

En nee, nog steeds geen baby
pi_20699477
Ja wel baby, alleen nog niet buiten de buik
  zondag 18 juli 2004 @ 10:02:24 #79
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_20699566
pi_20699674
Soms kan ik heel lief zijn hoor, heeeeeel soms
  zondag 18 juli 2004 @ 10:39:42 #81
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_20699952
Hallo lieve mensen!
Anitra, leuk dat je avond zo tof was! Goed zo!!!

Ik voel me niet zo lekker. Keelpijn en raar gevoel in maag. Daarbij maak ik me druk om apie-in-stuit en om de beslissing die we moeten nemen. Tot slot voel ik me met dit weer in geen enkele outfit oké. Sorry. Is weer een klaagverhaal.

Luchtbellie, hou nog vol, he meis! Ik denk heel veel aan je!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zondag 18 juli 2004 @ 10:45:24 #82
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_20699988
Sugar misschien wordt je wel een beetje ziek van de zorgen die je jezelf maakt.
Maak je zelf niet te druk
  zondag 18 juli 2004 @ 10:59:55 #83
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_20700108
Tja. Ik moet kiezen en dat is toch wel een zware beslissing.
Dus ik maak me wel druk, ja.
pi_20700136
quote:
Op zaterdag 17 juli 2004 13:29 schreef piglet het volgende:

[..]

Ja, die is wel aardig hè? Groot gelijk dat je hem gewoon opgehaald hebt
Hoe voel je je nu eigenlijk? Ben je al wat geruster na de 2e echo?
Die echo was prachtig trouwens, ik weet niet of ik er al op gereageerd had
Voelde me gisteren zo ontzettend goed , dat ik me toch wel zorgen begon te maken dat het weer fout zou zijn gegaan.
Maar ben vandaag dubbel zo misselijk , dus alles is nog goed (ga ik maar vanuit).
pi_20700146
quote:
Op zaterdag 17 juli 2004 14:12 schreef Martineke het volgende:
ik heb ook de doos van prenatal opgehaald 3 dagen geleden, ik vond er maar weinig aan eigenlijk daar tegenover dat ding van de Etos vond ik weer wel leuk
Vond die van de Etos (heb de 1e doos) eigenlijk net zo goed....
  zondag 18 juli 2004 @ 11:10:09 #86
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_20700160
quote:
Op zondag 18 juli 2004 10:59 schreef Sugar het volgende:
Tja. Ik moet kiezen en dat is toch wel een zware beslissing.
Dus ik maak me wel druk, ja.
Ja terecht maar probeer ook rust te nemen Sugar
pi_20700326
Fok doet raar hier , heb ik een berichtje getypt en dan kan ie ineens niets meer vinden en weg bericht

Ik ben blij dat ik eindelijk weer kon poepen , als ik vandaag weer niet had kunnen poepen moest ik morgen naar het ziekenhuis... Maar eindelijk na 3 dagen is het weer gelukt

En ik had een vraagje ; Soms na het plassen heb ik een slijmachtige gelige klodder slijm (lijkt op een grote snot uit je neus) op mijn wc papiertje , is dit normaal?
pi_20701155
Sugar, logisch dat je je zorgen maakt hoor. Het is toch niet zoals je het je voorstelt van te voren en het lastige is dat niemand nu de beslissing voor je kan maken. Heel veel sterkte met alles
  zondag 18 juli 2004 @ 15:58:57 #89
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_20701646
quote:
Op zondag 18 juli 2004 11:25 schreef Xanthe het volgende:
Fok doet raar hier , heb ik een berichtje getypt en dan kan ie ineens niets meer vinden en weg bericht
Heb je meer gehad dan ik in de afgelopen uren . . .
  zondag 18 juli 2004 @ 16:16:59 #90
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_20702074
Hoi mensen, net terug van vakantie, was heerlijk, maar veel te kort...

Moet nog "even" bijlezen, maar heb wel al meegekregen dat LadyS bevallen is, van een prachtige meid, maar nu lees ik net dat Sjeen ook even Stiekum is bevallen van een mooie dochter, fantastisch nieuws, wel wat te vroeg natuurlijk maar gelukkig gaat het goed met haar
Sjeen en hubby bij deze nog van harte gefeliciteerd
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
  zondag 18 juli 2004 @ 16:50:50 #91
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_20702739
Shit lees net dat ik EW en Digger ben vergeten te feliciteren met hun superzoon Glenn, dus bij deze.
(Loena leest weer snel verder)
Hyves!
  zondag 18 juli 2004 @ 16:58:06 #92
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_20702856
Volgens mij ben je ook vergeten te vertellen hoe het met jou gaat Loena
  zondag 18 juli 2004 @ 17:24:03 #93
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_20703353
Ow goed hoor, baal er alleen van dat we weer thuis zijn, ondanks het snotweer zo`n heerlijke vakantie gehad. Wel redelijk druk in de weer geweest met de jongens, ze sliepen naast elkaar in de caravan dus dat was lekker keten s`morgens vroeg En we stonden vlak aan een rivier dus je kon de jongens overdag geen seconde uit het ook verliezen, magoe we hebben genoten. Met mij gaat het redelijk, wel heel veel last van mijn rug/bekken/weet ik veel maar dat gaat wel weer over voor ik een jochie ben ofzo. De kleine is nog steeds lekker druk in mijn buikkie, draait nog dagelijks van stuit naar hooftligging en vrolijk weer terug, we zien wel...

Maarre, moet jij niet bevallen ofzo?
Hyves!
  zondag 18 juli 2004 @ 17:55:32 #94
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_20704060
Klinkt als een prima vakantie toch!

Ennuh bemoei je verder ff met je eigen zaken
pi_20704146
Loena, fijn dat je een lekkere vakantie hebt gehad. Lekker even helemaal eruit. Maar welkom terug hoor
pi_20704244
Loena wb!
jammer van het weer, maar wel lekker om er ff uit geweest te zijn dus.
pi_20704343
Lekker Loena! Welkom terug!

Luchtbel ook hier nog ff: voor jou, voor het lange wachten!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  zondag 18 juli 2004 @ 18:22:44 #98
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_20704625
Loena!!!!

Snoopy:
  zondag 18 juli 2004 @ 18:53:07 #99
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_20705203
Loena, welkom terug!
Vanaf nu moet ik dus weer goed om me heen kijken als ik de straat op ga

Je hebt trouwens hele lieve ex collega's rondlopen in het ziekenhuis, al kon ik tijdens de bevalling iedereen wel schieten ze hebben goed voor me gezorgd en me er soms echt doorheen gesleept
Alleen wel jammer dat ik in totaal 4 ploegen heb zien komen en gaan, dat lag vantevoren niet echt in de planning
  zondag 18 juli 2004 @ 18:59:47 #100
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_20705320
Clauwhee
  zondag 18 juli 2004 @ 19:03:56 #101
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_20705443
Xanthe volgens mij is dat wel vrij normaal hoor, ik heb ook regelmatig tot aan 11e week geloof ik dat ik op de wc iets geligs (en veel ook nog es ) zag op pleepapiertje.
die "klodders" heb ik nu niet meer, maar heb er nog wel last (wat heet last) van dat ik regelmatig "vlekken" tref in me onderbroek.

Loena welcome back fijn dat je hebt genoten
pi_20705490
Loena welkom thuis!
Vakanties zijn eigenlijk altijd te kort hè? Maar ik ben blij dat het wel lekker was

Sugar hoe gaat het nu? Voel je je nog steeds raar? Er gaat wel het e.e.a. rond bij mij in de omgeving (collega's met keelpijn, etc.) dus het zou kunnen dat je iets onder de leden hebt
Ik hoop het niet hoor Daar zit je nu al helemaal niet op te wachten natuurlijk!
Wanneer moet je eigenlijk een beslissing genomen hebben over de bevalling? Heb je daar nog even voor of heb je binnenkort een afspraak bij de gyn of vlos?
Sterkte er maar weer mee

De voetjes van mijn beebje voel ik wel af en toe op wel een andere plek (in m'n zij en zo), maar het lijkt er ook nog niet op dat ie gedraaid is... Het kan nog natuurlijk, ik wacht het maar af
  zondag 18 juli 2004 @ 19:17:17 #103
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_20705772
Thanks ladies, ben wel erg blij dat ik weer kan fokken hoor (mis je toch stiekum wel een beetje)

Pluis wie was er uiteindelijk bij je bevalling trouwens, ben blij dat je leuke mensen aan je bed gehad hebt, is toch wel heel erg belangrijk hoor!!! Hoe is het met je handjes/polsen trouwens?
Hyves!
  † In Memoriam † zondag 18 juli 2004 @ 19:19:06 #104
43556 miss_dynastie
pi_20705809
Loena
  zondag 18 juli 2004 @ 19:20:22 #105
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_20705841
HAAAAI
Hyves!
  zondag 18 juli 2004 @ 19:21:42 #106
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_20705872
Piglet ligt jouw beebje ook in stuit?
Hyves!
pi_20705987
quote:
Op zondag 18 juli 2004 19:21 schreef Loena-tik- het volgende:
Piglet ligt jouw beebje ook in stuit?
in ieder geval afgelopen woensdag nog wel.
Nu word ik er zelf vaak geen wijs uit helaas Vanochtend leek het overdwars te liggen en net dacht ik toch weer een koppie vlak bij m'n ribben te voelen...
  zondag 18 juli 2004 @ 19:29:19 #108
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_20706046
Loena Welkom thuis ! Ben je niet gesloopt? Met 3 mannen op vakantie terwijl je zwanger bent Petje af hoor

Piglet Laten we hopen dat-ie inderdaad heftig aan't draaien is (om uiteindelijk correct te blijven liggen natuurlijk). Jammer hé dat je weekend er al weer bijna op zit.... ik ben benieuwd naar je nieuwtjes deze week over hoe de komende weken gaan verlopen

Luchtbel Ik heb zo met je te doen !! Ik stuur je een virtuele Big Mac en een knuffel

Sugar Ik wilde dat ik alles beter voor je kon maken, maar helaas.... Maar misschien heb ik een klein tipje, gewoon om je gedachten af en toe te verzetten. Ikzelf had ook een paar rotdagen, slecht slapen, last van alle ongemakken etc., en net toen ik in bad lag, begon ik te mijmeren over hoe het straks zal zijn, de geur van het babytje, het ontvangen van de felicitaties van de meest dierbaren, het delen van het eerste geluk, het "urenlang" kijken naar je wondertje, elk detail in je opnemen, die eerste indrukken verwerken, etc. etc. etc. Kortom: een heleboel om je op te verheugen . Het is misschien een schrale troost, maar mij hielp het, niet alleen op het moment van mijmeren zelf, want het prettige gevoel duurt nu nog steeds. Heel veel liefs en sterkte
... ♥ ik mis je ♥
  zondag 18 juli 2004 @ 19:36:52 #109
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_20706229
quote:
Op zondag 18 juli 2004 19:29 schreef phluphy het volgende:
Loena Welkom thuis ! Ben je niet gesloopt? Met 3 mannen op vakantie terwijl je zwanger bent Petje af hoor
Ja goed van mij he? Nee hoor five heeft de kinderen de meeste tijd onder zijn hoede genomen( al was het maar omdat ik Ewen met mijn logge lijf niet meer kan bijbenen )
Hyves!
pi_20706283
phluhpy, had je ook een paar rotdagen? Wat vervelend zeg. Je mag hier best komen klagen dan hoor!
Maar je had zellf wel een hele mooie oplossing gevonden zeg
Ik verheug me ook al zo op sommige dingen, maar aan de andere kant kan ik het me ook nog helemaal niet voorstellen. Soms geloof ik het eigenlijk niet dat ik over 2 maanden een kindje heb...
Maf hè?

Ik hoop trouwens ook dat ie nu gewoon lekker aan het draaien is en straks goed blijft liggen
dat het weekend bijna voorbij is probeer ik zo lang mogelijk te negeren trouwens dus ik doe net alsof ik het niet gelezen heb
  zondag 18 juli 2004 @ 19:42:03 #111
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_20706343
quote:
Op zondag 18 juli 2004 19:26 schreef piglet het volgende:

[..]

in ieder geval afgelopen woensdag nog wel.
Nu word ik er zelf vaak geen wijs uit helaas Vanochtend leek het overdwars te liggen en net dacht ik toch weer een koppie vlak bij m'n ribben te voelen...
Balen hoor, maar hij heeft gelukkig nog effies de tijd, maar het zou natuurlijk wel leuker(lees geruststellender) voor je zijn als ie eens met zijn bol naar beneden zou gaan liggen.
Hyves!
  zondag 18 juli 2004 @ 19:58:56 #112
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_20706762
quote:
Op zondag 18 juli 2004 19:17 schreef Loena-tik- het volgende:
Thanks ladies, ben wel erg blij dat ik weer kan fokken hoor (mis je toch stiekum wel een beetje)

Pluis wie was er uiteindelijk bij je bevalling trouwens, ben blij dat je leuke mensen aan je bed gehad hebt, is toch wel heel erg belangrijk hoor!!! Hoe is het met je handjes/polsen trouwens?
Petra was er in het begin bij, die ging rond 16.00 met pijn in haar hart weg, want normaal maakte ze altijd de "lopende bevallingen" af, maar nu had ze een afspraak. Toen liep ook Jan al rond, en die is daarna gebleven, en heeft me ook na de bevalling opgevangen en op zaal nog even aan mijn bed gezeten om de bevalling nog even na te bespreken en Tobias te bewonderen.
Daarnaast heb ik nog heel wat mensen voorbij zien komen hoor, maar die namen weet ik niet meer. Alleen dat er een redelijk strenge nachtzuster was, een donkere mevrouw, die later heel aardig bleek te zijn (of was ik gewoon blij dat ze me paracetamol kwam brengen? )
En ik heb het dynamische duo dokter Worst en dokter Pot (die deed de uiteindelijke vacuumverlossing) regelmatig voorbij zien komen, ook omdat Schaasberg die een paar keer aan hun boordje van de gang heeft geplukt omdat ze mij NU moesten helpen
  † In Memoriam † zondag 18 juli 2004 @ 20:00:02 #113
43556 miss_dynastie
pi_20706790
Dokter Worst? Heeft ie ook in de kraamafdeling of de bevalling gezeten?
  zondag 18 juli 2004 @ 20:00:04 #114
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_20706791
Ohja, die handen zijn iets beter, maar nog niet bepaald over
De huisarts heeft me steunverbanden gegeven, maar die helpen niet erg waarschijnlijk omdat ze het grootste gedeelte van de tijd keurig opgerold op tafel liggen
  zondag 18 juli 2004 @ 20:01:13 #115
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_20706813
quote:
Op zondag 18 juli 2004 20:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Ja, ze hebben een paar jaar geleden hier op de kraamafdeling gefilmd geloof ik. Precies de week voor mijn zus ging bevallen waren de opnames afgelopen, tot haar grote opluchting
  zondag 18 juli 2004 @ 20:06:25 #116
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_20706921
quote:

En Loena is ook in beeld geweest...

Ok, ok alleen mijn kont is in beeld geweest
Hyves!
  zondag 18 juli 2004 @ 20:08:33 #117
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_20706979
quote:
Op zondag 18 juli 2004 19:39 schreef piglet het volgende:
Ik verheug me ook al zo op sommige dingen, maar aan de andere kant kan ik het me ook nog helemaal niet voorstellen. Soms geloof ik het eigenlijk niet dat ik over 2 maanden een kindje heb...
Maf hè?
Helemaal niet maf, ik denk dat we dat allemaal wel hebben:Y Ik kan maar niet aan het idee wennen dat het alleen mijn buikwand (en wat ander organisch materiaal) het enige is dat mij scheidt van mijn kindje. Soms wilde ik dat er even doorheen kon kijken om stiekum alvast te gluren. Of via de navel even een vinger naar binnen kon steken om hem/haar aan te raken. Sick !
quote:
dat het weekend bijna voorbij is probeer ik zo lang mogelijk te negeren trouwens dus ik doe net alsof ik het niet gelezen heb
Oh ik vergiste me. Het is vandaag vrijdag
... ♥ ik mis je ♥
  zondag 18 juli 2004 @ 20:09:00 #118
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_20706995
quote:
Gut, die man heet toch niet Hans met zijn voornaam?
... ♥ ik mis je ♥
  zondag 18 juli 2004 @ 20:10:50 #119
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_20707038
quote:
Op zondag 18 juli 2004 20:09 schreef phluphy het volgende:

[..]

Gut, die man heet toch niet Hans met zijn voornaam?
Nee
Frans
  zondag 18 juli 2004 @ 20:10:51 #120
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_20707040
Fluf, moet huilen van je post. Zoals ik van alles nu heel snel en heel erg moet huilen. Maar je oplossing is goed en lief en mooi. Probeer heel vaak en veel op die manier te denken!!!

En je bent ook een drupske, dat je niet hier je hart lucht! Doen, hoor, we willen graag net zo lief voor jou zijn als jij voor ons!

Piggie, die van jou gaat nog draaien!!!! Ik weet het zeker! En hoop 't sowieso heel erg voor je!

Hoe is het met Sjeen?

En met jou, Snoop?
Al kriebels? Duurt niet lang meer...!
pi_20707067
quote:
Op zondag 18 juli 2004 19:42 schreef Loena-tik- het volgende:
...het zou natuurlijk wel leuker(lees geruststellender) voor je zijn als ie eens met zijn bol naar beneden zou gaan liggen.
Dat probeer ik 'm ook duidelijk te maken, maar ik geloof dat we nog een beetje een communicatieprobleem hebben Ik weet namelijk steeds niet waar z'n hoofd zit
  zondag 18 juli 2004 @ 20:12:51 #122
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_20707087
Hoeveel weken ben je nu, Piggie?
  zondag 18 juli 2004 @ 20:14:12 #123
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_20707126
quote:
Op zondag 18 juli 2004 19:58 schreef pluisje het volgende:

[..]

Petra was er in het begin bij, die ging rond 16.00 met pijn in haar hart weg, want normaal maakte ze altijd de "lopende bevallingen" af, maar nu had ze een afspraak. Toen liep ook Jan al rond, en die is daarna gebleven, en heeft me ook na de bevalling opgevangen en op zaal nog even aan mijn bed gezeten om de bevalling nog even na te bespreken en Tobias te bewonderen.
Daarnaast heb ik nog heel wat mensen voorbij zien komen hoor, maar die namen weet ik niet meer. Alleen dat er een redelijk strenge nachtzuster was, een donkere mevrouw, die later heel aardig bleek te zijn (of was ik gewoon blij dat ze me paracetamol kwam brengen? )
En ik heb het dynamische duo dokter Worst en dokter Pot (die deed de uiteindelijke vacuumverlossing) regelmatig voorbij zien komen, ook omdat Schaasberg die een paar keer aan hun boordje van de gang heeft geplukt omdat ze mij NU moesten helpen
Oh Petra welke( een jonge meid nog met krullend haar of een wat oudere dame? er lopen er twee rond namelijk) En tuuuuurlijk Jan, lachen is ie he? Echt een leuke vent, heb ik echt veel van geleerd en heeeeeeeel veel me gelachen tijdens bevallingen( tis wel een eigenwijs stuk vreten hoor maar wel leuk) en berucht trouwens in en rondom onze woonplaats, veel dames liepen echt met hem weg( ze dachten ook altijd standaard dat hij de dokter was mocht ie willen)

Sorry voor de andere dames voor dit off-topic verhaal
Hyves!
  zondag 18 juli 2004 @ 20:14:55 #124
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_20707151
Vandaag is bij ons "Project GSM" gestart. Mijn lieve lieve man gaat kennis maken met het gebruik van mobiele telefonie. Ja ja .... beter laat dan nooit. Maar gezien de omstandigheden leek het me wel verstandig dat ik 'm te allen tijde kan bereiken
Via zijn werk is het geen probleem, tenslotte is hij agent en is hij altijd bereikbaar/traceerbaar als ie aan't werk is. Maar voor andere dingen vond ik het wel nodig. Straks maar even een steekproef nemen, kijken of hij oppakt

Overigens, ik vroeg aan hem of hij van zijn werk niet een zwaailicht kon lenen, zo één die je los op het dak zet.
"Mag niet" zei hij. . Ik had er helemaal op gerekend dat we straks, mochten we in de spits door het centrum naar het ziekenhuis moeten, op die manier lekker voorrang zouden krijgen.
Helaas
... ♥ ik mis je ♥
  zondag 18 juli 2004 @ 20:15:16 #125
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_20707161
quote:
Op zondag 18 juli 2004 20:14 schreef Loena-tik- het volgende:

[..]

Oh Petra welke( een jonge meid nog met krullend haar of een wat oudere dame? er lopen er twee rond namelijk) En tuuuuurlijk Jan, lachen is ie he? Echt een leuke vent, heb ik echt veel van geleerd en heeeeeeeel veel me gelachen tijdens bevallingen( tis wel een eigenwijs stuk vreten hoor maar wel leuk) en berucht trouwens in en rondom onze woonplaats, veel dames liepen echt met hem weg( ze dachten ook altijd standaard dat hij de dokter was mocht ie willen)

Sorry voor de andere dames voor dit off-topic verhaal
Redelijk jong, kort haar, niet echt heel erge krullen, wel wat slag
  zondag 18 juli 2004 @ 20:15:48 #126
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_20707177
quote:
Op zondag 18 juli 2004 20:10 schreef pluisje het volgende:

[..]

Nee
Frans
Maarre die andere is nog leuker die heet Con Pot.

Frans Worst en Con Pot, hihihihihi
Hyves!
  zondag 18 juli 2004 @ 20:16:34 #127
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_20707190
quote:
Op zondag 18 juli 2004 20:10 schreef Sugar het volgende:
En je bent ook een drupske, dat je niet hier je hart lucht! Doen, hoor, we willen graag net zo lief voor jou zijn als jij voor ons!
Hier nu ook Kleenex-alarm
... ♥ ik mis je ♥
pi_20707220
quote:
Op zondag 18 juli 2004 20:12 schreef Sugar het volgende:
Hoeveel weken ben je nu, Piggie?
ruim 31 weken, dus we hebben nog even toch?
  zondag 18 juli 2004 @ 20:18:41 #129
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_20707233
quote:
Op zondag 18 juli 2004 19:29 schreef phluphy het volgende:

Luchtbel Ik heb zo met je te doen !! Ik stuur je een virtuele Big Mac en een knuffel

[
Ik kan geen Mc Donalds meer zien misschien is dit een teken dat het toch echt gaat beginnen binnenkort wel bedankt

Sugar niet zo verdrietig zijn kijk es hoe mooi het weer is
  zondag 18 juli 2004 @ 20:21:01 #130
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_20707288
quote:
Op zondag 18 juli 2004 20:15 schreef pluisje het volgende:

[..]

Redelijk jong, kort haar, niet echt heel erge krullen, wel wat slag
Is idd een hele leuke meid, wilde het ff weten want die andere Petra is mijn kraamverzorgster/vriendin zeg maar
Hyves!
  † In Memoriam † zondag 18 juli 2004 @ 20:37:23 #131
43556 miss_dynastie
pi_20707694
quote:
Op zondag 18 juli 2004 20:14 schreef Loena-tik- het volgende:
En tuuuuurlijk Jan, lachen is ie he?
Jan, is dat die ene die geslagen was door die bevallende mevrouw en toen ze haar excuses aanbood zei: ach, ik ben ook niet aardig als ik pijn heb? Die was ook lachen ja

Vandaag gezien bij de kraamafdeling: ja, het doet zo'n pijn, die weeën. Dan denk ik soms: dan kun je maar beter een keizersnede hebben, dan heb je dat niet.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 18 juli 2004 @ 20:47:35 #132
13151 crew  Rewimo
pi_20707900
quote:
Op zondag 18 juli 2004 20:37 schreef miss_dynastie het volgende:
Vandaag gezien bij de kraamafdeling: ja, het doet zo'n pijn, die weeën. Dan denk ik soms: dan kun je maar beter een keizersnede hebben, dan heb je dat niet.
Neuh...

Meiden voor jullie allemaal! Jullie zijn stuk voor stuk kanjers, het is een enorme prestatie om een kindje te 'bakken', en het is logisch dat je je daar af en toe helemaal verward of boos of verdrietig van wordt. Gelukkig zie ik dat jullie elkaar er elke keer weer doorheen slepen. Hartstikke goed!
  zondag 18 juli 2004 @ 21:14:48 #133
640 snoopy
peanuts
pi_20708454
Pluphy toch, altijd maar vragen naar anderen
Maar wij willen jou ook wel eens een lief voor jou doen als dat nodig is

Sugar, hier nog geen kriebels hoor. Luchtbel moet namelijk eerst . Misschien dat ik daarna zenuwachtig wordt, maar ook ik heb nog geen enkel gevoel dat er vandaag of morgen wat gaat gebeuren

Ook ik kan me trouwens niet voorstellen dat ik binnenkort zo'n klein frummeltje in mijn armen heb. Ben nog steeds een beetje verbaasd als ik de kinderkamer zie. Ligt er straks echt een ienieminimensje in dat bedje of op dat aankleedkussen? Heel onwerkelijk nog.
  zondag 18 juli 2004 @ 21:42:16 #134
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_20709169
quote:
Op zondag 18 juli 2004 20:37 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Jan, is dat die ene die geslagen was door die bevallende mevrouw en toen ze haar excuses aanbood zei: ach, ik ben ook niet aardig als ik pijn heb? Die was ook lachen ja
quote:

Wat een kletspraat, ik zeg altijd bij een gewone bevalling heb je de pijn voor je je kindje krijgt, bij een keizersnede heb je die pijn erna, leuk hoor, als je kindje er al is en je eigenlijk zou moeten gaan genieten
Hyves!
  zondag 18 juli 2004 @ 21:44:35 #135
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_20709231
quote:
Op zondag 18 juli 2004 21:14 schreef snoopy het volgende:
Pluphy toch, altijd maar vragen naar anderen
Maar wij willen jou ook wel eens een lief voor jou doen als dat nodig is
Hier sluit ik mij helemaal bij aan
quote:
Ook ik kan me trouwens niet voorstellen dat ik binnenkort zo'n klein frummeltje in mijn armen heb. Ben nog steeds een beetje verbaasd als ik de kinderkamer zie. Ligt er straks echt een ienieminimensje in dat bedje of op dat aankleedkussen? Heel onwerkelijk nog.
Dat heb ik nou ook( alweer )
Hyves!
  zondag 18 juli 2004 @ 21:45:34 #136
640 snoopy
peanuts
pi_20709253
En in het ergste geval heb je eerst pijn voor de bevalling van de weeën en besluiten ze uiteindelijk tot een KS. Heb je daarna ook nog ellende...
  zondag 18 juli 2004 @ 21:47:27 #137
640 snoopy
peanuts
pi_20709294
quote:
Op zondag 18 juli 2004 21:44 schreef Loena-tik- het volgende:
Dat heb ik nou ook( alweer )
Gelukkig Loena, zijn we niet helemaal raar
  zondag 18 juli 2004 @ 21:49:12 #138
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_20709335
quote:
Op zondag 18 juli 2004 21:47 schreef snoopy het volgende:

[..]

Gelukkig Loena, zijn we niet helemaal raar
Oh dus m.a.w ik ben nog raarder dan jullie ?
Hyves!
pi_20709358
Hier was het vandaag ook een tranendal. Zag het echt niet meer zitten, na douchen en ff op bed flink gejankt te hebben ben ik met vriendje de hond uit gaan laten. Dus ff naar buiten, want de muren kwamen op me af. Hond was helemaal verbaasd dat ik mee ging en keek constant of ik nog wel mee liep. Het was ff lekker, tranen zitten nog steeds hoog, maar ben er ff uit geweest.

voor iedereen die een kleenex avond heeft
  zondag 18 juli 2004 @ 21:50:26 #140
640 snoopy
peanuts
pi_20709365
quote:
Op zondag 18 juli 2004 21:49 schreef Loena-tik- het volgende:
Oh dus m.a.w ik ben nog raarder dan jullie ?
Ik bedoelde jij en ik
  zondag 18 juli 2004 @ 21:51:03 #141
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_20709381
Wij moeten nog aan de babykamer beginnen trouwens( is ook eigenlijk niet zo heel veel te doen eigenlijk, vooral Ewen verhuizen en hier en daar een likje verf....)
Hyves!
  zondag 18 juli 2004 @ 21:51:36 #142
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_20709392
quote:
Op zondag 18 juli 2004 21:45 schreef snoopy het volgende:
En in het ergste geval heb je eerst pijn voor de bevalling van de weeën en besluiten ze uiteindelijk tot een KS. Heb je daarna ook nog ellende...
Bij mij was daar bijna sprake van, als het persen helemaal niks zou hebben opgeleverd, zou de vacuumverlossing erg lastig worden, en zou het een keizersnee zijn geworden.
En ik denk dat ik daar op het moment zelf alleen maar blij mee zou zijn geweest, je wil alleen nog maar dat het kind eruit komt, maakt niet uit hoe
Maar achteraf zou ik er flink van gebaald hebben, want dan heb je dus idd dubbel geleden zeg maar.

Volgens mij heb ik tijdens het wegzuchten van de persweeen ook wel iets geroepen van "snij dat kind er alsjeblieft uit", maar dat is op dat moment echt pure wanhoop. Je hebt zo'n pijn (ehm, sorry, niet echt opbeurend ), dat je er gewoon van verlost wil zijn. Maar dat mens op tv vanavond, vond ik ook vrij irritant. Die kon nog zo rustig babbelen enzo, dat ik dacht "stel je niet zo aan".

Maar goed, ik kon sowieso niet zo goed tegen het hele programma, maar dat zal wel komen omdat het herinneringen opriep waar ik eigenlijk helemaal geen zin in heb.
  zondag 18 juli 2004 @ 21:51:45 #143
640 snoopy
peanuts
pi_20709395
Een ik-moet-huilen-maar-weet-eigenlijk-niet waarom tranendal? Of is er iets dat je dwarszit Anitra?
  zondag 18 juli 2004 @ 21:53:10 #144
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_20709415
quote:
Op zondag 18 juli 2004 21:50 schreef snoopy het volgende:

[..]

Ik bedoelde jij en ik
Ook goed...laten we nou niet iedereen die hier komt over 1 kam scheren
Hyves!
  zondag 18 juli 2004 @ 21:56:00 #145
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_20709472
quote:
Op zondag 18 juli 2004 21:51 schreef pluisje het volgende:

Volgens mij heb ik tijdens het wegzuchten van de persweeen ook wel iets geroepen van "snij dat kind er alsjeblieft uit", maar dat is op dat moment echt pure wanhoop. Je hebt zo'n pijn (ehm, sorry, niet echt opbeurend ), dat je er gewoon van verlost wil zijn.
Ja Pluis ik begon er net weer zin in te krijgen
Hyves!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 18 juli 2004 @ 21:58:25 #146
13151 crew  Rewimo
pi_20709529
quote:
Op zondag 18 juli 2004 21:45 schreef snoopy het volgende:
Inderdaad

Helaas lees ik dat hier nogal eens... Ik kan me soms zo kwaad maken dat ze vrouwen zo lang laten aanmodderen voor ze ingrijpen Ik heb het zelf ook meegemaakt dus en ik hoop bij elke bevalling hier dat het niet weer zo moet... Dat gun je echt niemand.
  zondag 18 juli 2004 @ 21:59:02 #147
640 snoopy
peanuts
pi_20709543
quote:
Op zondag 18 juli 2004 21:56 schreef Loena-tik- het volgende:

pi_20709593
quote:
Op zondag 18 juli 2004 21:51 schreef snoopy het volgende:
Een ik-moet-huilen-maar-weet-eigenlijk-niet waarom tranendal? Of is er iets dat je dwarszit Anitra?
Een ik-voel-me-heel-erg-zielig tranendal. De muren kwamen op me af en de pijn is niet meer te harden, mijn medicijnen helpen niet meer ook niet nu ik meer mag. Daardoor gaat het slapen niet meer, kan ik overdag niks doen waardoor ik chagie word omdat ik me verveel. En het enige wat ik nog wil is dat de zwangerschap over is en dan word ik weer boos op mezelf omdat ik weet dat het voor frummel nog te vroeg is om geboren te worden.
Of te wel, het 1 brengt het ander en dan blijf je gaan
  zondag 18 juli 2004 @ 22:04:15 #149
640 snoopy
peanuts
pi_20709662
quote:
Op zondag 18 juli 2004 22:01 schreef Anitra het volgende:

[..]

Een ik-voel-me-heel-erg-zielig tranendal. De muren kwamen op me af en de pijn is niet meer te harden, mijn medicijnen helpen niet meer ook niet nu ik meer mag. Daardoor gaat het slapen niet meer, kan ik overdag niks doen waardoor ik chagie word omdat ik me verveel. En het enige wat ik nog wil is dat de zwangerschap over is en dan word ik weer boos op mezelf omdat ik weet dat het voor frummel nog te vroeg is om geboren te worden.
Of te wel, het 1 brengt het ander en dan blijf je gaan
Dat is ook vreselijk zeg, die pijn! En balen dat die medicijnen niet helpen... Niet alleen de pijn is naar maar ook het gevoel dat je niet van je zwangerschap kan genieten denk ik. Huil maar ff lekker hoor, soms lucht dat wel een beetje op
pi_20709779
Thanks( zei zij weer met een voorzichtig lachje op haar gezicht)
  zondag 18 juli 2004 @ 22:11:01 #151
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_20709810
Luchtbel, misschien een verhaal om je wat te bemoedigen.

Een vriendin van mij was zaterdag 41 weken en 5 dagen zwanger en er was ook nog geen enkel zicht op een babietje. Ze was vrijdag nog naar het ziekenhuis geweest en daar hadden ze ook gezegd dat er niks aan het gebeuren was en dat ze maandag maar weer terug moest komen.
Wij zijn zaterdag naar hen toe gegaan en 's avonds uit gaan eten. Vanochtend werd ik door haar gebeld; om 7.15 was haar dochter geboren. Om 23.00 's avonds was het toch ineens begonnen. Ik was echt stomverbaasd, omdat we nog een paar uur eerder bij haar waren geweest en toen was er echt helemaal niks, geen enkele aankondiging.

De moraal van dit verhaal is dat het dus heel snel kan verkeren.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zondag 18 juli 2004 @ 22:13:53 #152
640 snoopy
peanuts
pi_20709861
quote:
Op zondag 18 juli 2004 22:09 schreef Anitra het volgende:
Thanks( zei zij weer met een voorzichtig lachje op haar gezicht)
Tja, ik snap ook wel dat je niet heel veel aan mij hebt behalve een bemoedigend woordje en een virtuele knuffel. Maar ik hoop echt dat de wereld er morgen weer wat prettiger voor je uitziet en je vannacht lekker slaapt
  zondag 18 juli 2004 @ 22:14:00 #153
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_20709864
quote:
Op zondag 18 juli 2004 21:56 schreef Loena-tik- het volgende:

[..]

Er staat een uitgebreidere versie van het hele drama in het bevallingsverhalentopic
  zondag 18 juli 2004 @ 22:18:36 #154
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_20709952
Oei, Anitra ook een off-day? We zijn net de wolken, die ook al de hele tijd

Had ik trouwens al gezegd hoe lief jullie allemaal zijn?

Tinkepink, hoe gaat het vandaag met jou?
... ♥ ik mis je ♥
  zondag 18 juli 2004 @ 22:25:17 #155
640 snoopy
peanuts
pi_20710085
Voel jij je weer een beetje beter Pluphy of heb je nog een Kleenex nodig?
Dikke voor jou...
  zondag 18 juli 2004 @ 22:41:45 #156
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_20710466
Nou hier maar eens een vraag van mij, hoewel ik het wel eng vind, omdat ik veel mensen hier toch wel een beetje ken, maargoed, ik heb advies nodig dames
Ik ben al jaren aan de pil er daar ben ik eg wel netjes in , qua op tijd innemen enzow.
Nu heb ik vorige week vrijdsg de laatste pil voor deze maand ingenomen, en ik was afgelopen vrijdag nog niet ongesteld, ik schrok ervan. ( lees : heb vaste relatie en gebruik dus geen condooms, dus ja...)
Vrijdagmiddag werd ik ineens toch ongesteld, maar dit was vrijdagavond alweer helemaal over!
En is ook niet meer teruggekomen
Kan ik nou toch zwanger zijn denken jullie, ondanks de pil? Ik heb wel een beetje verhoging, da's ook zo raar

ik word er zenuwachtoig van, maar voor ik naar de huisarts ren, wilde ik toch ff deskundig advies
Wat denken jullie??

tnx
doei
  zondag 18 juli 2004 @ 22:42:49 #157
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_20710494
Uh-oh bol...

Geen idee, maar voor de zekerheid ff een clear-blue halen?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 18 juli 2004 @ 22:45:08 #158
13151 crew  Rewimo
pi_20710541
Bolletje, heb je diarree gehad of gespuugd de laatste 2 maanden? Of andere medicijnen gebruikt die de pil kunnen beïnvloeden? Zo nee, dan is de kans dat je zwanger bent heel erg klein. Zo ja, dan is die kans wat groter en is het wellicht verstandig om een test te doen...
  zondag 18 juli 2004 @ 22:46:26 #159
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_20710569
quote:
Op zondag 18 juli 2004 22:42 schreef E.T. het volgende:
Uh-oh bol...

Geen idee, maar voor de zekerheid ff een clear-blue halen?
Tja, en dit keer ggaat het dus wel over mij
Maar t zou dus niet echt de bedoeling zijn, we zitten er echt niet om te springen, maarja als t zo is, dan is het zo he, dan is het tuurlijk welkom.
Kweetniet, is huisarts niet verstandiger?
En kan je het op zo'n ding al zo snel aflezen dan ik dacht dat je daar wel ff een tijdje mee moest wachten, of ben ik nou zo ouderwets
doei
pi_20710584
Een minuutje, dan weet je het
-edit: ik begrijp het weer eens verkeerd Maar als je dus al ongesteld had moeten zijn, is de test betrouwbaar-
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_20710592
clearblue is vrij snel te gebruiken. spannend zeg bollie!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 18 juli 2004 @ 22:48:11 #162
13151 crew  Rewimo
pi_20710598
De meeste tests zijn betrouwbaar vanaf de dag dat je ongesteld had moeten worden, Bolletje.
  zondag 18 juli 2004 @ 22:48:34 #163
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_20710608
quote:
Op zondag 18 juli 2004 22:45 schreef Rewimo het volgende:
Bolletje, heb je diarree gehad of gespuugd de laatste 2 maanden? Of andere medicijnen gebruikt die de pil kunnen beïnvloeden? Zo nee, dan is de kans dat je zwanger bent heel erg klein. Zo ja, dan is die kans wat groter en is het wellicht verstandig om een test te doen...
Ehm tja, ik heb vrij vaak last van diarree...maargoed daar zal ik niet teveel op in gaan
Tja daar had ik helemaal niet bij stil gestaan..

t rommelt zo raar in mijn buik, maar dat is misschien psychisch
doei
  zondag 18 juli 2004 @ 22:50:37 #164
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_20710663
quote:
Op zondag 18 juli 2004 22:48 schreef Rewimo het volgende:
De meeste tests zijn betrouwbaar vanaf de dag dat je ongesteld had moeten worden, Bolletje.
joh, ik dacht dat er wel eenn paar weken overheen moesten gaan, maarja jullie zijn de experts he

Ja zeker spannend Bix, ik heb helemaal zweethanden
doei
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 18 juli 2004 @ 22:50:37 #165
13151 crew  Rewimo
pi_20710664
Ehm, een prille zwangerschap rommelt over het algemeen niet Maar als ik jou was zou ik maar even een testje doen. Eng, maar minder eng dan niks weten denk ik zo
  zondag 18 juli 2004 @ 22:51:58 #166
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_20710693
Tja ik ben wel een half dagje ongesteld geweest, maar dat hoeft dus niks te zeggen
Ik ben noooooit overtijd, en ik ben altijd een dag of vier onder de tampons zeg maar
doei
  zondag 18 juli 2004 @ 22:53:25 #167
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_20710724
ik heb nog nooit zulke prive dingen op fok gegooit de afgelopen 5 jaar
doei
pi_20710733
tsja, we willen morgen natuurlijk wel meteen een verslag van de uitkomst, he bolletje!
  zondag 18 juli 2004 @ 22:55:57 #169
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_20710779
Oh my god, wat heb ik gezegd
doei
pi_20710838
slaap lekker zometeen.
  zondag 18 juli 2004 @ 23:06:43 #171
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_20710990
quote:
Op zondag 18 juli 2004 22:58 schreef bixister het volgende:
slaap lekker zometeen.
Bitchister

Tja de huiarts zal me niet veel meer of minder kunnen vertellen dan de clearblue he
doei
  zondag 18 juli 2004 @ 23:20:44 #172
393 phileine
española
pi_20711104
nee bolletje, die doen precies dezelfde tests.
Overigens, als je nu koorts hebt kan het ook gewoon zijn dat je een of ander virusje onder de leden hebt, en daar kan je cyclus ook van in de war raken. Het lijkt me niet dat je zwanger bent (omdat je wel een korte bloeding hebt gehad), maar als je ongerust bent kun je het beste even testen.
mooi he, alles
pi_20711236
Even een 'lekker' verhaaltje tussendoor: Ik had het van de week met mijn moeder over mijn geboorte, ik lag namelijk in een stuit, waar ze pas achter kwamen toen ze al bijna volledige ontsluiting had. De dokter meldde vrolijk dat het een stuit was en ook dat het een meisje zou worden, dat kon hij namelijk VOELEN. Vond ik niet zo lekker om te weten
pi_20711257
Bedankt trouwens voor de reacties op de evt. blaasontsteking. Het gaat nu weer iets beter, heb het idee dat het overdag beter gaat en dan 's avonds komt het branderige gevoel weer en het vaak moeten plassen. Ik kijk het dus nog een dag of wat aan, wordt het niet beter dan laat ik het toch maar even testen..
  zondag 18 juli 2004 @ 23:31:39 #175
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_20711261
T was nauwelijks een bloeding te noemen, daarom was/ ben ik wel een beetje ongerust.
Is het niet zo, dat je ook een kleine bloeding kan hebben en dat je dan toch zwanger bent
En ik heb door de weersverandering erg veel last gehad van diarree enzo...
doei
  † In Memoriam † zondag 18 juli 2004 @ 23:34:10 #176
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_20711290
quote:
Op zondag 18 juli 2004 22:46 schreef Bolletje... het volgende:

[..]

Tja, en dit keer ggaat het dus wel over mij
spannend bollie!!
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  zondag 18 juli 2004 @ 23:36:05 #177
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_20711328
quote:
Op zondag 18 juli 2004 23:34 schreef just me het volgende:

[..]

spannend bollie!!
Pfff ja
Morgen voor de zekerheid testje halen, you never know he!!!
doei
  zondag 18 juli 2004 @ 23:43:24 #178
393 phileine
española
pi_20711453
wanneer had je last van diaree?
mooi he, alles
  zondag 18 juli 2004 @ 23:47:58 #179
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_20711535
Tja af en aan de afgelopen weken..voor mij is dat eerlijk gezegd vrij normaal, ik heb nogal gevoelige darmen enzo.
doei
  zondag 18 juli 2004 @ 23:48:49 #180
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_20711549
Ow en tja, van een avondje drinken gaan het in mijn buik ook altijd helemaal mis, en tja, veel verjaardagen gehad afgelopen maand
doei
  zondag 18 juli 2004 @ 23:49:13 #181
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_20711558
Lekker praatje hier weer
doei
pi_20711662
Hoi Bolletje, klinkt niet goed, vaak diarree, dan is de pil dus echt niet meer betrouwbaar, en de bloeding zou een innestelingsbloeding kunnen zijn of gewoon een geknapt adertje wat ook vaak voorkomt dus ik zou toch maar ff testen morgen... Sterkte in ieder geval !!
  zondag 18 juli 2004 @ 23:57:33 #183
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_20711731
Tnx Allemaal, lief

Nou ja, ik ga slapen, jullie krijgen morgen als 2e verslag!!
doei
  zondag 18 juli 2004 @ 23:58:42 #184
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_20711749
quote:
Op zondag 18 juli 2004 23:54 schreef Ladybos het volgende:
Hoi Bolletje, klinkt niet goed, vaak diarree, dan is de pil dus echt niet meer betrouwbaar, en de bloeding zou een innestelingsbloeding kunnen zijn of gewoon een geknapt adertje wat ook vaak voorkomt dus ik zou toch maar ff testen morgen... Sterkte in ieder geval !!
Ja, wat ik al zei, nooit stil gestaan bij die darmklachten enzo, stom zeg
Zei het net tegen t vriendje, en die sloeg zichzelf ook even tegen t hoofd!
doei
  † In Memoriam † maandag 19 juli 2004 @ 00:11:59 #185
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_20712058
slaap lekker Bollie
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_20712491
quote:
Op zondag 18 juli 2004 19:03 schreef Martineke het volgende:
Xanthe volgens mij is dat wel vrij normaal hoor, ik heb ook regelmatig tot aan 11e week geloof ik dat ik op de wc iets geligs (en veel ook nog es ) zag op pleepapiertje.
die "klodders" heb ik nu niet meer, maar heb er nog wel last (wat heet last) van dat ik regelmatig "vlekken" tref in me onderbroek.
Thanks , stelt mij toch weer gerust.
  maandag 19 juli 2004 @ 06:07:12 #187
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_20715323
Snoopy Hier gaat alles weer o.k.
En bij jou? Nog maar 8 dagen till D-Day. Gieren de zenuwen nog niet door je keel?

Luchtbel Ben je nog dik? Hoe laat ga je je vlos bellen?

Bolletje Succes met testen

Weet iemand hoe het met Little Angel gaat? Of was LadyS de enige die contact met haar had?
... ♥ ik mis je ♥
  † In Memoriam † maandag 19 juli 2004 @ 07:41:17 #188
37843 lady-wrb
kortaf
pi_20715461
quote:
Op zondag 18 juli 2004 23:31 schreef Bolletje... het volgende:
T was nauwelijks een bloeding te noemen, daarom was/ ben ik wel een beetje ongerust.
Is het niet zo, dat je ook een kleine bloeding kan hebben en dat je dan toch zwanger bent
En ik heb door de weersverandering erg veel last gehad van diarree enzo...
toen ik zwanger was van luca werd ik de eerste maanden gewoon ongesteld en in de hele zwangerschap verloor ik bloed in de tijd dat ik ongesteld moest worden, dus het kan wel
  maandag 19 juli 2004 @ 08:11:43 #189
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_20715541
Luchtbel? Hoe is het nou?
  maandag 19 juli 2004 @ 09:19:47 #190
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_20715890
luuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuchtbelllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll
  maandag 19 juli 2004 @ 09:38:44 #191
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_20716066
* Komt even een Luchtbelcheck doen.

Hmm, rustig. Luchtbel? Zou het dan toch? Ik hoop het zo voor je!

En Bolletje: sterkte vandaag. Ik hoop voor je dat de test het antwoord geeft waar je op hoop!

Phluphy, Anitra en iedereen die last van baaldagen heeft: heel veel sterkte! Ik hoop voor jullie dat het zonnetje -figuurlijk dan- weer snel gaat schijnen (van mij mag die zon wel weer weg in het echt, veel te warm).

Met mij gaat het op het moment redelijk. Ik ben echt vreselijk dik en opgeblazen en zit ondertussen al op +25 kilo. Ga me met de dag lelijker voelen en ben soms bang dat het nooit meer goed komt met mijn lijf. Qua bloeddruk is het wisselend. De dokter heeft een bloeddruktestapparaat achtergelaten waar ik me nu af en toe mee test. Gisteren zat ik zowaar weer op de 72 onderdruk (netjes he!), maar vanmorgen was het alweer 82. Het schommelt dus nogal.
Morgen moet ik naar de dokter, en dan zal ik het er nog eens over hebben.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 19 juli 2004 @ 09:45:34 #192
13151 crew  Rewimo
pi_20716131
Sjee Tink, 25 kilo is ook niet niks. Zit er veel vocht bij, nu je last hebt van die schommelende bloeddruk? Zorg in elk geval dat je voldoende drinkt, anders ga je je helemaal zo benauwd voelen. Sterkte hoor!
pi_20716410
quote:
Op maandag 19 juli 2004 06:07 schreef phluphy het volgende:
Snoopy Hier gaat alles weer o.k.
En bij jou? Nog maar 8 dagen till D-Day. Gieren de zenuwen nog niet door je keel?
Ben blij dat je weer ok bent
Hier nog steeds geen gierende zenuwen nee.
Misschien komt de baby wel veel later, kijk maar naar Luchtbel..
Of zou ze nu toch???? Ik hoop het zo voor haar
pi_20716504
Goeie morgen
Hier is de lucht ook weer een stuk lichter.
Heb vannacht redelijk geslapen dus dat scheelt ook al.
pi_20716525
Dus je voelt je een ietsiepietsie beter dan gisteren Anitra? Gelukkig maar
  maandag 19 juli 2004 @ 10:19:51 #196
24188 Belana
kloon van belana
pi_20716546
oe, zou het? zou het? Luchtbelletje!
stormy waters...
sailin'
  maandag 19 juli 2004 @ 10:22:52 #197
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_20716586
quote:
Op zondag 18 juli 2004 22:11 schreef livelink het volgende:

De moraal van dit verhaal is dat het dus heel snel kan verkeren.
Laat ik daar dan maar op hopen

Ik voel me echt gaar, werd vannacht weer een miljoen keer wakker en iedere keer als ik op stond begon ik weer duizelig te worden en ik voel me nu nog steeds niet zo lekker. heb iedere keer het gevoel alsof ik bijna ga flauwvallen. Maar die baby, die zit nog steeds prima volgens mij.

Sugar, hoe voel jij je vandaag?
pi_20716607
Luchtbel Ik hoop voor je dat het nu echt gauw gaat beginnen.
And you know I might
  maandag 19 juli 2004 @ 10:24:34 #199
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_20716612
quote:
Op maandag 19 juli 2004 10:22 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Laat ik daar dan maar op hopen

Ik voel me echt gaar, werd vannacht weer een miljoen keer wakker en iedere keer als ik op stond begon ik weer duizelig te worden en ik voel me nu nog steeds niet zo lekker. heb iedere keer het gevoel alsof ik bijna ga flauwvallen. Maar die baby, die zit nog steeds prima volgens mij.

Sugar, hoe voel jij je vandaag?
Je kijkt wel uit he luchtbelletje, anders toch echt wel even de VK bellen!
pi_20716620
Yep het hoofdje is weer een stukkie helderder.

Luchtbel doe je wel voorzichtig met die duizeligheid?
pi_20716657
Luchtbel, had jij niet een afspraak met de VK vandaag?
Zo niet, toch maar even bellen voor de zekerheid.
Ik wil niet dat je straks omvalt en er is niemand bij je!!!!
Dikke en doe voorzichtig hoor.
  maandag 19 juli 2004 @ 10:27:33 #202
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_20716670
Ja maar tis niks, ik voel me altijd zo als ik moe ben. Dan krijg ik heel snel koorts en dit soort gedoe. Voor de rest mankeer ik niks en de baby zo te voelen ook niet.
  maandag 19 juli 2004 @ 10:35:01 #203
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_20716782
Nou ik heb een predictor test in huis, dus ik ga als ik zo moet plassen testen *bibber*
Ze wilde me eerst een eigen merk ding van de DA aansmeren, ik heb toch maar voor de Predictor gekozen, daar heb ik meer vertrouwen in, gek he
doei
pi_20716796
Spannend hoor Bolletje. Succes
pi_20716828
predictor is wel wat minder gevoelig bolletje, dus daar is wat meer HCG in je urine voor nodig om hem roze uit te laten slaan. maar wie weet!
pi_20716852
luchtbel, voorzichtig aan hoor. hopelijk voel je je snel wat beter en nog hopelijker is vandaag de dag!
  maandag 19 juli 2004 @ 10:41:07 #207
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_20716871
Psies, Bolletje, zoals Bixis zegt: predictor vraagt nogal wat hcg... Hopelijk vertrouw je 'm toch voldoende straks... Ben benieuwd!
  maandag 19 juli 2004 @ 10:41:36 #208
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_20716874
Spannend Bolletje...

Luchtbel: Pas je goed op jezelf? Dat benauwde weer helpt ook niet echt natuurlijk. *legt koud washandje op Luchtbels voorhoofd*
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  maandag 19 juli 2004 @ 10:43:31 #209
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_20716904
quote:
Op maandag 19 juli 2004 10:38 schreef bixister het volgende:
predictor is wel wat minder gevoelig bolletje, dus daar is wat meer HCG in je urine voor nodig om hem roze uit te laten slaan. maar wie weet!
Ze hadden geen clearblue hier bij de apotheek, en de andere winkels zijn nog niet open.
doei
  maandag 19 juli 2004 @ 10:44:19 #210
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_20716921
quote:
Op maandag 19 juli 2004 10:41 schreef Sugar het volgende:
Psies, Bolletje, zoals Bixis zegt: predictor vraagt nogal wat hcg... Hopelijk vertrouw je 'm toch voldoende straks... Ben benieuwd!
Waaah, ik word helemaal zenuwachrig van jullie, straks ren ik vanmiddag nog naar de drogist, om ook nog een clearblue te halen
doei
  maandag 19 juli 2004 @ 10:44:42 #211
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_20716930
foutje..
doei
pi_20716967
maar heb je nou al geplast?
  maandag 19 juli 2004 @ 10:48:24 #213
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_20716997
quote:
Op maandag 19 juli 2004 10:46 schreef bixister het volgende:
maar heb je nou al geplast? [afbeelding]
Nee, ik moet nog niet...
doei
pi_20717029
smoesjes!
  maandag 19 juli 2004 @ 10:50:16 #215
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_20717049
Jij moet wél!
  maandag 19 juli 2004 @ 10:50:22 #216
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_20717052
neej echt
doei
  maandag 19 juli 2004 @ 10:50:42 #217
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_20717059
kan iemand even een kraantje laten lopen
doei
pi_20717111
  maandag 19 juli 2004 @ 10:53:52 #219
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_20717117
oke, oke is al gelukt, kookwekker staat aan, ding duurt 4 minuten...

*trommel* *Tik tik *
doei
  maandag 19 juli 2004 @ 10:54:18 #220
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_20717122
quote:
Op maandag 19 juli 2004 10:53 schreef bixister het volgende:
[afbeelding]
  maandag 19 juli 2004 @ 10:55:10 #221
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_20717134
Spannend hoor, dit.
Was het wel je eerste plasje van de dag bolletje?
pi_20717141
dat hoeft niet hoor brighteyes.
arme bolley, je gaat de uitslag toch wel eerst aan vriendlief mededelen he.
  maandag 19 juli 2004 @ 10:55:48 #223
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_20717143
Oeh..nog maar 2 minuten!
  maandag 19 juli 2004 @ 10:56:50 #224
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_20717165
wordt die test alleen maar de eerste 2 vakjes helemaal roze, de 3e niet, en dat moet wel van die test.. :Grrrr
doei
  maandag 19 juli 2004 @ 10:58:41 #225
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_20717190
Nu weet ik niet of ik het wel goed heb gedaaan
doei
  maandag 19 juli 2004 @ 10:59:13 #226
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_20717199
quote:
Op maandag 19 juli 2004 10:55 schreef bixister het volgende:
dat hoeft niet hoor brighteyes.
arme bolley, je gaat de uitslag toch wel eerst aan vriendlief mededelen he.
hihih ja tuurlijk, en dan maar hopen dat ie nog naar huis komt vanmiddag
doei
  † In Memoriam † maandag 19 juli 2004 @ 10:59:17 #227
7074 moussy
kuttekop
pi_20717200
is het vlakje wel verkleurt, alsof ie nat is?
  maandag 19 juli 2004 @ 10:59:20 #228
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_20717203
Hup, nog een test halen
  maandag 19 juli 2004 @ 11:00:01 #229
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_20717212
quote:
Op maandag 19 juli 2004 10:59 schreef moussy het volgende:
is het vlakje wel verkleurt, alsof ie nat is?
ja dat wel, maar die andere twee werden helemaal roze, en die laatste niet, en dat moet volgends het boekje wel
doei
  maandag 19 juli 2004 @ 11:00:39 #230
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_20717220
quote:
Op maandag 19 juli 2004 10:59 schreef Spindizzy het volgende:
Hup, nog een test halen
ik haal zo voor de zekerheid toch nog maar een clearblue
doei
  maandag 19 juli 2004 @ 11:01:25 #231
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_20717239
quote:
Op maandag 19 juli 2004 11:00 schreef Bolletje... het volgende:

[..]

ja dat wel, maar die andere twee werden helemaal roze, en die laatste niet, en dat moet volgends het boekje wel
Dus dan zou je niet zwanger zijn, of is dat een controle vakje?
pi_20717240
moet dat volgens het boekje ook als de uitslag negatief is?
  maandag 19 juli 2004 @ 11:03:08 #233
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_20717274
quote:
Op maandag 19 juli 2004 11:01 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Dus dan zou je niet zwanger zijn, of is dat een controle vakje?
t is een controle vakje voor t beginnen van de test, als ze alledrie eerst roze worden, is de test goed uitgevoerd.
Vervolgens moet alleen de 1e en de middelste roze zijn wil ik zwanger zijn, en anders alleen de eerste.
Maargoed, volgends mij heb ik heb dus niet lang genoeg ondergehouden
doei
  † In Memoriam † maandag 19 juli 2004 @ 11:03:59 #234
7074 moussy
kuttekop
pi_20717293

Dit is zwanger volgens de site
  maandag 19 juli 2004 @ 11:04:32 #235
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_20717300
Ik zat ook al op de site te kijken
  † In Memoriam † maandag 19 juli 2004 @ 11:04:43 #236
7074 moussy
kuttekop
pi_20717306
quote:
Op maandag 19 juli 2004 11:04 schreef Spindizzy het volgende:
Ik zat ook al op de site te kijken
  maandag 19 juli 2004 @ 11:05:00 #237
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_20717315
Bolletje wat ben je aan het doen joh

En ik doe wel rustig aan hoor, ik heb mun slaapbank uitgeklapt in de huiskamer en de computer op een ander kastje gezet en nu kan ik slapen, tv kijken en computeren vanaf 1 locatie

maandag 19 juli 2004 @ 11:05:11 #238
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_20717319
ja ik weet het, dus hij geeft in ieder geval nu aan dat ik het niet ben, maar nou ga ik toch twijfelen.
doei
  maandag 19 juli 2004 @ 11:05:22 #239
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_20717328
niet goed begrepen...
  † In Memoriam † maandag 19 juli 2004 @ 11:05:48 #240
7074 moussy
kuttekop
pi_20717331
Maar welke zijn er dan wel gekleurd?
  maandag 19 juli 2004 @ 11:06:01 #241
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_20717337
quote:
Op maandag 19 juli 2004 11:05 schreef Luchtbel het volgende:
Bolletje wat ben je aan het doen joh
ik loop te kloten met zo'n test
doei
  maandag 19 juli 2004 @ 11:06:31 #242
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_20717348
quote:
Op maandag 19 juli 2004 11:05 schreef moussy het volgende:
Maar welke zijn er dan wel gekleurd?
Alleen die rechter nu.
doei
  † In Memoriam † maandag 19 juli 2004 @ 11:07:48 #243
7074 moussy
kuttekop
pi_20717369
quote:
Op maandag 19 juli 2004 11:06 schreef Bolletje... het volgende:

[..]

Alleen die rechter nu.

Dan is ie toch goed gegaan, alleen dan met een niet-zwangere-uitslag.
pi_20717386
Bolletje wat maak je het spannend
  maandag 19 juli 2004 @ 11:08:58 #245
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_20717394
ja maar omdat niet eerst de hele test helemaal roze kleurde, zolas wel zou moeten, twijfel ik nu toch..of ben ik gewoon zo'n muts???
doei
  † In Memoriam † maandag 19 juli 2004 @ 11:09:37 #246
7074 moussy
kuttekop
pi_20717406
Nieuwe halen en dan van een ander merk
  maandag 19 juli 2004 @ 11:10:36 #247
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_20717420
quote:
Op maandag 19 juli 2004 11:09 schreef moussy het volgende:
Nieuwe halen en dan van een ander merk
En dan liefst eentje waarbij je maar 2 vakjes roze moet piesen Scheelt weer
  † In Memoriam † maandag 19 juli 2004 @ 11:11:07 #248
7074 moussy
kuttekop
pi_20717428
Of zo 1 waar je een kruis moet piesen
pi_20717431
ik denk dat je 'gewoon' niet zwanger bent Bolletje. dus voorlopig nog even geen bollebollie. je kunt ook een keer een menstruatie min of meer hebben overgeslagen, dat komt wel vaker voor. maar als je echt heel erg twijfelt zou je natuurlijk best nog een keer kunnen testen. ik zou er echter een dagje (of 2) mee wachten.
  maandag 19 juli 2004 @ 11:11:55 #250
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_20717440
Haal zo'n test van ClearBlue die zijn veel fijner vind ik.
pi_20717463
ik heb er nog 2 liggen bolletje! kom maar halen!
  maandag 19 juli 2004 @ 11:13:51 #252
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_20717473
quote:
Op maandag 19 juli 2004 11:11 schreef bixister het volgende:
ik denk dat je 'gewoon' niet zwanger bent Bolletje. dus voorlopig nog even geen bollebollie. je kunt natuurlijk ook gewoon een keer een menstruatie min of meer overslaan, dat komt wel vaker voor. maar als je echt heel erg twijfelt zou je natuurlijk best nog een keer kunnen testen. ik zou er echter een dagje (of 2) mee wachten.
Ik ben al eens eerder zwanger geweest, en toen voelde het en was de situatie ongeveer gelijk aan deze, vandaar dat ik erg twijfel.
Ik haal voor de zekerheid nog zo'n clearblue test, en als die ook zegt van niet, ben ik helemaal gerust gesteld
doei
  maandag 19 juli 2004 @ 11:15:00 #253
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_20717492
quote:
Op maandag 19 juli 2004 11:13 schreef bixister het volgende:
ik heb er nog 2 liggen bolletje! kom maar halen!
Whahahaha ja, ik spring al in de trein!!!
doei
pi_20717497
je mag dan ook wel even van ons toilet gebruik maken hoor.
  maandag 19 juli 2004 @ 11:15:53 #255
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_20717501
pfff ik steek nog maar even een sigaretje op, wat een stress zeg.
doei
pi_20717510
helaas, roken mag niet meer.
  maandag 19 juli 2004 @ 11:16:32 #257
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_20717514
quote:
Op maandag 19 juli 2004 11:15 schreef bixister het volgende:
je mag dan ook wel even van ons toilet gebruik maken hoor.
Ow dat is wel lief van je, want in de trein wiebel je zo he
doei
  maandag 19 juli 2004 @ 11:17:21 #258
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_20717522
quote:
Op maandag 19 juli 2004 11:16 schreef bixister het volgende:
helaas, roken mag niet meer.
hier gelukkig nog wel
doei
  maandag 19 juli 2004 @ 11:18:03 #259
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_20717545
Och ik zou Piet trouwens best eens irl willen zien
doei
pi_20717592
kom maar langs hoor.
  maandag 19 juli 2004 @ 11:21:58 #261
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_20717625
quote:
Op maandag 19 juli 2004 11:20 schreef bixister het volgende:
kom maar langs hoor.
ja leuk, we hebben ook wel wat catching up to do he
doei
pi_20717657
Luchtbel, vraag me niet waarom, maar ik had zo'n gevoel dat je beebje op 21 juli komt
  † In Memoriam † maandag 19 juli 2004 @ 11:25:09 #263
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_20717697
quote:
Op maandag 19 juli 2004 11:21 schreef Bolletje... het volgende:

ja leuk, we hebben ook wel wat catching up to do he
bollie.. mutsie
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  maandag 19 juli 2004 @ 11:26:48 #264
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_20717731
quote:
Op maandag 19 juli 2004 11:23 schreef Zabb het volgende:
Luchtbel, vraag me niet waarom, maar ik had zo'n gevoel dat je beebje op 21 juli komt
Ik vind inmiddels alles best, dus de 21ste kan best wel.....
Laat het alsjeblieft gewoon een keer uit zichzelf geboren worden
  maandag 19 juli 2004 @ 11:26:58 #265
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_20717736
quote:
Op maandag 19 juli 2004 11:25 schreef just me het volgende:

[..]

bollie.. mutsie
kweethet
doei
  maandag 19 juli 2004 @ 11:28:44 #266
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_20717778
Zo. Ik begin nu wel echt met de dag moe-er te worden! Meer zwangeren die daar last van hebben?

Na de was ophangen ben ik maar weer even gaan liggen.
Nu heb ik me aangekleed en ga ik maar weer even zitten.
Dadelijk ga ik me nog opmaken en dan weer een rust-moment.
En dan? Fietsen naar de andere kant van de stad om iets met drukker te regelen! Hoop dat ik het haal! Daarna nog stad in? Misschien?

Luchtbel, gaat wel met me, vriendje en ik hebben gisteren wel heel fijn gepraat over DE beslissing, dus dat voelt beter. Verder alleen moe, maar dat vind ik niet zo heel erg!
Heb veel meer met jou te doen! Rustig aan, he, meis?
  maandag 19 juli 2004 @ 11:34:11 #267
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_20717897
quote:
Op maandag 19 juli 2004 11:28 schreef Sugar het volgende:

Luchtbel, gaat wel met me, vriendje en ik hebben gisteren wel heel fijn gepraat over DE beslissing, dus dat voelt beter. Verder alleen moe, maar dat vind ik niet zo heel erg!
Heb veel meer met jou te doen! Rustig aan, he, meis?
Fijn dat je er over hebt kunnen praten. Ik zou je graag goede adviezen geven maar die heb ik niet. Ik hoop wel dat je een beetje rustig kan blijven hoor. Het zal uiteindelijk echt wel goedkomen Het gaat anders dan dat je zou willen, dat is natuurlijk wel heel naar en moeilijk
  maandag 19 juli 2004 @ 11:42:55 #268
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_20718081
Luchtbel Ging je nou de vlos bellen vandaag of niet?

Sugar Snel(ler) moe worden hoort er helemaal bij volgens mij hoor. Is ook wel logisch, je hebt steeds meer gewicht mee te sjouwen. En daarbij is je lichaam op de achtergrond heeeeeel hard aan 't werk aan vanalles en nog wat. Plan nou maar niet te veel op 1 dag !!
... ♥ ik mis je ♥
  maandag 19 juli 2004 @ 11:46:11 #269
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_20718137
quote:
Op maandag 19 juli 2004 11:42 schreef phluphy het volgende:
Luchtbel Ging je nou de vlos bellen vandaag of niet?
Ja, straks als het telefonische spreekuur is.
In het ziekenhuis willen ze pas gaan inleiden als het maandag is (dus over een week van nu) dat vind ik allemaal een beetje laat als ik heel eerlijk ben. Ik wil gewoon even met haar overleggen wat de mogelijkheden zijn. En kijken wat zij ervan zegt.
pi_20718197
Sugie en Luchtbel
pi_20718721
Sugar dat is heeeeeeel normaal hoor dat vermoeide
Alhoewel ik eerst ook steeds dacht: hoe kan ik nou zo moe zijn
Maar dan dacht ik: O ja, ik ben 36 weken zwanger, dan zou je daar wel eens last van kunnen gaan krijgen
En je moet je dagen idd niet te vol plannen. Ik doe 1 a 2 dingen en dan lig ik op apegapen.
Toen ik net met zwangerschapsverlof was, was ik de hele dag bezig met boodschappen en strijken en de laatste dingen kopen. Maar nu ben ik daar gelukkig overheen en doe nog maar heeeeeel weinig.
Heerlijk
  maandag 19 juli 2004 @ 12:22:27 #272
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_20718863
Lekker hé Snoopy? Maarreh.... wat doe je tegen de verveling? Heb je hobbies?
... ♥ ik mis je ♥
pi_20719022
Pluphy, ik verveel me voor geen meter 's ochtend eerst een beetje uitslapen, krantje en ontbijtje op bed, dan douchen en aankleden. Net ff een boodschapje gedaan en straks naar de schoonheidsspecialiste voor een gezichtsbehandeling
Verder zit ik lekker buiten met een boek als het droog is want het is niet koud en ik zit lekker hier bij OUD te lezen. Oh ja, ik krijg ook best wel wat bezoek van familie, vrienden en collega's.
Ik heb het eigenlijk gewoon druk met niks
  maandag 19 juli 2004 @ 12:32:35 #274
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_20719094
quote:
Op maandag 19 juli 2004 12:29 schreef snoopy het volgende:

Ik heb het eigenlijk gewoon druk met niks
Dat is het allerbeste alleen maar lekker rustig aandoen en leuke dingen en dan ineens zien dat de tijd voorbij is gevlogen
  maandag 19 juli 2004 @ 12:33:00 #275
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_20719106
Nou dat klinkt goed Snoopy
Ik zou ook wel graag lezen, maar ik kan maar gemakkelijke zithouding vinden
Wat is je geheim?
... ♥ ik mis je ♥
  maandag 19 juli 2004 @ 12:34:55 #276
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_20719159
Ik denk dat je moet liggen Phluphy
  maandag 19 juli 2004 @ 12:37:37 #277
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_20719227
Luchtbel, dat gaat ook niet Ik las altijd liggend op mijn rug maar dat is helemaal een shit-houding nu. En als je op je zij gaat liggen krijg je een slapende arm
... ♥ ik mis je ♥
  maandag 19 juli 2004 @ 12:40:44 #278
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_20719296
Hiehie, op je buik dan maar :p Afgelopen vrijdag was er een co-assistente gyn. en die had de hele dag nog op niemand mogen oefenen, iedereen zei dat ze daar geen behoefte aan hadden.... vond ik een beetje zielig en ik had toch pas ruim een uur gewacht dus ik zei dat ze best even mocht oefenen. Bleek dat ze zelfs nog nooit de stoel had ingesteld, ik dacht even dat m'n bloedsomloop spontaan stopte haha
pi_20719313
Mijn geheim is: een Hartman-lig-tuin-stoel. Zit je met je rug rechtop en met je benen lekker languit. En ik moet bekennen dat wij een luxe bed hebben waarvan je de rug en het beengedeelte electrisch kan verstellen. Dus da's wel heel comfortabel hoor
  maandag 19 juli 2004 @ 12:42:23 #280
2873 No Nick
Unieker dan uniek
pi_20719335
quote:
Op maandag 19 juli 2004 11:26 schreef Bolletje... het volgende:

[..]

kweethet
Apotheek... gewoon apotheektest halen.. goedkoop én betrouwbaar en pissen kreng!
Fok!hokker... en NietKlieker.
  maandag 19 juli 2004 @ 12:43:49 #281
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_20719367
Luchtbel wat voor stoel bedoel je

Snoopy jij speelt vals* met zo'n luxe stoel
* maar wel slim
... ♥ ik mis je ♥
  maandag 19 juli 2004 @ 12:44:56 #282
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_20719397
quote:
Op maandag 19 juli 2004 12:42 schreef No Nick het volgende:

[..]

Apotheek... gewoon apotheektest halen.. goedkoop én betrouwbaar en pissen kreng!
Ja mams
doei
  maandag 19 juli 2004 @ 12:45:23 #283
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_20719405
Stoel waar je op moet zitten als ze echo maken.
  maandag 19 juli 2004 @ 12:46:44 #284
2873 No Nick
Unieker dan uniek
pi_20719428
quote:
Op maandag 19 juli 2004 12:44 schreef Bolletje... het volgende:

[..]

Ja mams
Grote meid....
Fok!hokker... en NietKlieker.
pi_20719455
quote:
Op maandag 19 juli 2004 12:43 schreef phluphy het volgende:

Snoopy jij speelt vals* met zo'n luxe stoel
* maar wel slim
Ik weet het Hij was best duur en ik moest even slikken maar nu heb ik er geen spijt van!
  maandag 19 juli 2004 @ 12:50:18 #286
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_20719501
quote:
Op maandag 19 juli 2004 12:45 schreef Luchtbel het volgende:
Stoel waar je op moet zitten als ze echo maken.
Heb je daar ook stoelen voor? In de ziekenhuizen hier hebben ze daar "bedden" voor (van die behandelgevallen).
Anyway, heeft het arme kind (stage) wat van de les opgestoken of niet?
... ♥ ik mis je ♥
  maandag 19 juli 2004 @ 12:53:01 #287
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_20719560
Nou ja, de test geeft in ieder geval negatief aan, dus ik zal het over een dag of 3 nog es proberen, maar ik ben nu in ieder geval gerust gested
doei
  maandag 19 juli 2004 @ 12:55:13 #288
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_20719606
Bol. Mail. Checken. Nu!!!
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_20719609
ik heb een weekje rust, djen is net met mams mee gegaan zodat e toch er ff uit is met de vakantie. Maar volgens mams heb ik die tijd hard nodig, want mams zag mijn buik en die schijnt toch redelijk gedaald te zijn in vrgelijking met vorige week. Ook mijn bui van gisteren en andere klachten die ik heb, heeft mijnmoeder de conclusie getrokken dat het niet lang meer gaat duren en dat we nu toch wel de tas voor het ziekenhuis klaar moeten zetten. dus net met mams iig de babykleertjes uitgezocht die mee moeten. En of we ook er over na willen gaan denken wie, wat, waar zich met de bevalling bevind. Oftewel vluchtplan voor de a.s. opa's en kantineplan voor de a.s. oma's
  maandag 19 juli 2004 @ 13:00:45 #290
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_20719731
Anitra wat spannend Aan de ene kant zou het fijn zijn, maar aan de andere kant ook niet, want je moet nog 5 weken. Niet onoverkomelijk natuurlijk, maar toch.
Het zal toch niet zo zijn dat jij ook gaat voorkruipen op Luchtbel?
En wie houdt ons eigenlijk op de hoogte als je idd naar het ziekenhuis vertrekt?

Snoopy Heb jij al iets geregeld wat betreft "ons op de hoogte stellen/houden"?
... ♥ ik mis je ♥
  maandag 19 juli 2004 @ 13:01:23 #291
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_20719745
quote:
Op maandag 19 juli 2004 12:50 schreef phluphy het volgende:

[..]

Heb je daar ook stoelen voor? In de ziekenhuizen hier hebben ze daar "bedden" voor (van die behandelgevallen).
Anyway, heeft het arme kind (stage) wat van de les opgestoken of niet?
Huh Bed
Hier heb je zo'n tandartsachtige stoel.....en die gaat dan naar achter. En als ie te ver gaat klap je bijna dubbel

Nou ik vond het een beetje sneu voor d'r. Er had toch wel iemand de moeite kunnen nemen om die 10 minuten extra te blijven zitten. Oke als je echt wat mankeert dan kan ik het me wel voorstellen. Echo maken was overigens erg leuk "Hier is het hartje, nou dat klopt"
"Hier zijn de billen"
"Dat zijn benen joh "
"Echt? Even in m'n boek kijken. Woow je hebt gelijk sorry"
"Geeft niet"
"He, ik kan het hoofd niet vinden"
"Het zat er echt op de vorige keer "
"Nou ik zie het echt niet................dokter wilt u even komen?"
  maandag 19 juli 2004 @ 13:04:27 #292
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_20719819
Hahahahahahaahahahah
P.S.: ja, "bedden", van die smalle dingetjes. Ik lig altijd gestrekt tijdens een echo.
Nooit van gehoord dat ze dat ook zittend deden. Misschien had je beebje daarom geen hoofd?
... ♥ ik mis je ♥
  maandag 19 juli 2004 @ 13:07:05 #293
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_20719873
quote:
Op maandag 19 juli 2004 12:55 schreef dutchie het volgende:
Bol. Mail. Checken. Nu!!!
Whahahaha
doei
  maandag 19 juli 2004 @ 13:07:09 #294
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_20719877
Ik kon er wel om lachen, iedereen moet het leren he.
Hier heb je zo'n stoel, dan zit je half voor de rest hang je een beetje.
En beebje had geen hoofd omdat ze veel te voorzichtig deed, als die baby helemaal is ingedaald, moet je natuurlijk wel laag gaan met dat ding
  † In Memoriam † maandag 19 juli 2004 @ 13:10:13 #295
43556 miss_dynastie
pi_20719937
quote:
Op maandag 19 juli 2004 13:01 schreef Luchtbel het volgende:

Nou ik vond het een beetje sneu voor d'r. Er had toch wel iemand de moeite kunnen nemen om die 10 minuten extra te blijven zitten. Oke als je echt wat mankeert dan kan ik het me wel voorstellen.
Ik haaaaaat (huis)artsen, ziekenhuizen en dat soort ongein. Of ik nou wat mankeer of niet, ik moet er niet aan denken dat iemand aan me zit te prutsen zonder dat het echt nodig is. Ik snap die mensen dus wel
pi_20719943
quote:
Op maandag 19 juli 2004 13:00 schreef phluphy het volgende:
Anitra wat spannend Aan de ene kant zou het fijn zijn, maar aan de andere kant ook niet, want je moet nog 5 weken. Niet onoverkomelijk natuurlijk, maar toch.
Het zal toch niet zo zijn dat jij ook gaat voorkruipen op Luchtbel?
En wie houdt ons eigenlijk op de hoogte als je idd naar het ziekenhuis vertrekt?

Snoopy Heb jij al iets geregeld wat betreft "ons op de hoogte stellen/houden"?
Nee luchtbel gaat eerst, bedoel als luchtbel een moppie van een meid ter wereld brengt heeft frummel er veel meer zin in om naar buiten te komen denk ik
In november heb ik miskraam gehad dus een misschien heeft frummel zoiets van laten we lekker op de datum komen waarop mama eerst uitgerekend was. Hoewel de echo toch echt zei dat hij de bouw heeft uitgaand van de datum van 23 augustus.
Ehhhh vriendje smst p_iglet, maar die is deze week op kamp, dus frummel moet blijven zitten tot ze terug is Foto's worden dan later door vriendje geplaatst (denk ik)
  maandag 19 juli 2004 @ 13:13:35 #297
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_20720019
quote:
Op maandag 19 juli 2004 13:10 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik haaaaaat (huis)artsen, ziekenhuizen en dat soort ongein. Of ik nou wat mankeer of niet, ik moet er niet aan denken dat iemand aan me zit te prutsen zonder dat het echt nodig is. Ik snap die mensen dus wel
Tja ik hou niet van gepruts aan m'n lijf. Maar ben allang blij dat er artsen zijn et cetera als ik ze nodig heb. Ik vind dat als iedereen zo denkt dat het nogal triest is. Dan kan niemand het leren

Anitra, je mag best voorkruipen hoor, alleen of het zo verstandig is 5 weken te vroeg
pi_20720120
Nee ik kruip nie voor op jou, maar het viel mijn moeder zo op dat mijn buik zo laag was ineens en ze zeggen dat een 2e veel later indaald dan de 1e. En 5 weken te vroeg vind ik ook nie helemaal fijn voor frummel
Mar aan d andere kant moet ik er wel rekening mee houden omdat aan de kant van mijn moeder bijna alle kids te vroeg of vroeger geboren zijn. Maar voor alsnog ga ik nog uit van 5 weken
  maandag 19 juli 2004 @ 13:30:36 #299
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_20720365
sorry, maar moet weer even bij jullie klagen...

Net heb ik huilend met mijn baas aan de telefoon gehangen. Ik kan mijn gewone werkzaamheden niet meer aan. Het is niet lichamelijk, maar geestelijk te zwaar. Ik zie als een berg op tegen dingen waar ik normaal echt mijn hand niet voor omdraai.
Ik zit bijvoorbeeld al drie weken aan te hikken tegen een gesprek met een client aanstaande vrijdag. Het komt er op neer dat ik weer eens het slechte nieuws mag gaan brengen omdat anderen te beroerd zijn om hun verantwoordelijkheden te nemen. Aangezien ik momenteel een wandelende hormonenbom ben, ben ik bang dat ik tijdens dat gesprek met die client in tranen uit ga barsten en dat is iets wat ik absoluut niet wil (ik heb de afgelopen weken tijdens gesprekken met andere clienten ook al op het randje gezeten).
Ook het lakse gedoe op de afdeling waar ik werk hangt me de keel uit. Zo zit ik al ruim vier maanden te wachten op de gewijzigde schriftelijke versie van mijn beoordeling (het gesprek zelf heb ik begin maart gehad). Ik heb het al diverse malen aangekaart (en collega's die in hetzelfde schuitje zitten ook) maar heeft het enig effect. Mailtjes die ik aan mijn baas stuur worden niet gelezen en afspraken voor gesprekken worden constant verzet. Ik ben het allemaal zo spuugzat. Normaal gesproken stap ik makkelijk over dit soort dingen heen, maar doordat ik i.v.m. mijn zwangerschap mijn medicijnen niet slik lukt het me nu gewoon niet.
Ik heb nu aan mijn baas voorgesteld dat ik de resterende 5,5 week tot mijn verlof andere werkzaamheden ga doen waarbij ik in ieder geval niet in een stressvolle situatie wordt geplaatst. Hij vindt dat ik dat zelf maar eens bij de bedrijfsarts moet aankaarten. Als de bedrijfsarts me steunt staat mijn baas namelijk sterker wanneer hij mijn voorstel bij zijn baas neerlegt. Waarom moet ik nu (weer) alles regelen.....
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  † In Memoriam † maandag 19 juli 2004 @ 13:31:43 #300
43556 miss_dynastie
pi_20720395
quote:
Op maandag 19 juli 2004 13:13 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Tja ik hou niet van gepruts aan m'n lijf. Maar ben allang blij dat er artsen zijn et cetera als ik ze nodig heb. Ik vind dat als iedereen zo denkt dat het nogal triest is. Dan kan niemand het leren
Ik ben het verstandelijk gezien wel met je eens hoor
Ik ben inderdaad blij dat er mensen zijn die er anders over denken, maar ik kan het gewoon echt niet hebben
een klasgenoot van me laat vrijwillig allerlei medicijnen op zich testen, ril.... hij krijgt er trouwens bijzonder goed voor betaald!
  † In Memoriam † maandag 19 juli 2004 @ 13:33:10 #301
43556 miss_dynastie
pi_20720436
quote:
Op maandag 19 juli 2004 13:30 schreef m@x het volgende:
Waarom moet ik nu (weer) alles regelen.....

Meisje, denk je wel aan jezelf? Als het niet meer gaat, gewoon ziekmelden hoor, laat ze maar barsten, doen ze met jou ook!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')