Je bent lief phluphyquote:Op vrijdag 16 juli 2004 21:07 schreef phluphy het volgende:
Piglet You're oh so quiet?? Alles goed aan die kant? Het is weekend !![]()
Mijn zus is niet gekomenquote:Op vrijdag 16 juli 2004 21:35 schreef piglet het volgende:
Maar hoe was je 'cursus'? Ben je er nu helemaal klaar voor
Jaaaaaa, maar ze halen hier zo maar 3 namen van het lijstje af. Logica dat Tinkepink (en vooral ik) naar boven schietenquote:Op vrijdag 16 juli 2004 22:44 schreef phluphy het volgende:
Tinkepink Sterkte ! Voor jou komt het ook al zo dichtbij ....
De Blije Doos is wel de moeite waard vind ik (die zwangerkadoos van Felicitas was ook wel aardig, maar vond ik wel ietsjes minder. En dan krijg ik straks na de bevalling ook nog zo'n verkoopster langs met de 2e doosquote:Op vrijdag 16 juli 2004 22:38 schreef snoopy het volgende:
Piglet, druk dagje hoor. Wat zit er eigenlijk in zo'n Blije Doos? Ik heb zoiets nooit aangevraagd omdat ik bang ben dat ik voor eeuwig doodgemaild wordt door al die bedrijven.
Daarom ben ik zo blij dat het foongebeurennog steeds op naam van mijn ex staat. Weten ze mij niet te vindenquote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:11 schreef E.T. het volgende:
Bereid jullie maar vast voor op veel van die telefonische zut, ze willen allemaal dat je een of ander spaar-achtig iets voor je kind opent
Ik had nergens mijn telefoonnummer opgegeven, maar toch achterhalen ze je op de een of andere manier..
Gaan ze eerst ook kwasi-geintresseerd vragen of het klopt dat je bevallen bent en of het allemaal goed is gegaan en wat 't is geworden enzo. En ik vraag dus steeds meteen "voor ik antwoord geef, wil ik eerst weten waar u voor belt" En daarna zsm afkappen..
en een carriere zeker ??quote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:20 schreef Luchtbel het volgende:nee een zindelijke kleuter met a diploma
en het gras maaien en het onkruid wieden en de bladeren opvegen, enz, enz, enzquote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:27 schreef Luchtbel het volgende:zou ook wel fijn zijn als ie de heg kan knippen
Ik heb geen gras, onkruid maakt me niet zo veel uit en bladeren ook niet, maar beebje mag best een paar miljoen meebrengen, een leuke nieuwe vriend en een nieuwe achterband voorop m'n fietsquote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:31 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
en het gras maaien en het onkruid wieden en de bladeren opvegen, enz, enz, enz
Nog meer wensen aan de waslijst ??![]()
Ik heb het slimmer aangepakt... Ben gewoon even gaan bevallen en heb gezorgd dat ik in het ziekenhuis lag terwijl die miep langs zou komenquote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:11 schreef E.T. het volgende:
Bereid jullie maar vast voor op veel van die telefonische zut, ze willen allemaal dat je een of ander spaar-achtig iets voor je kind opent
Ik had nergens mijn telefoonnummer opgegeven, maar toch achterhalen ze je op de een of andere manier..
Gaan ze eerst ook kwasi-geintresseerd vragen of het klopt dat je bevallen bent en of het allemaal goed is gegaan en wat 't is geworden enzo. En ik vraag dus steeds meteen "voor ik antwoord geef, wil ik eerst weten waar u voor belt" En daarna zsm afkappen..
Hier kwam ze toen Dylan twee maanden oud wasquote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:48 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik heb het slimmer aangepakt... Ben gewoon even gaan bevallen en heb gezorgd dat ik in het ziekenhuis lag terwijl die miep langs zou komen![]()
He joh, vind je bevallen van een babybel niet genoeg? Nou moet er ook nog een paar miljoen, een volwassen vent en een achterband achteraan.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:33 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ik heb geen gras, onkruid maakt me niet zo veel uit en bladeren ook niet, maar beebje mag best een paar miljoen meebrengen, een leuke nieuwe vriend en een nieuwe achterband voorop m'n fiets
Hoe gaat het met Isaquote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:48 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik heb het slimmer aangepakt... Ben gewoon even gaan bevallen en heb gezorgd dat ik in het ziekenhuis lag terwijl die miep langs zou komen![]()
quote:Op zaterdag 17 juli 2004 10:02 schreef Luchtbel het volgende:
Goedemorgen![]()
quote:Hier nog geen enkel teken van beebje, of nou jah, geen teken dat ie er aankomt.
We wachten af.
Nee deze rasechte peptalk van jou gaat helpen wou je zeggenquote:Op zaterdag 17 juli 2004 10:42 schreef ThunderChild het volgende:
[..]![]()
[..]
![]()
![]()
Dat wordt nooit wat zo . . .
Ook goedemorgenquote:Op zaterdag 17 juli 2004 10:02 schreef Luchtbel het volgende:
Snoopy hou jij het nog vol allemaal?
Isa doet het prima, ze ligt wel nog aan de monitor op de medium care. Dinsdag mag ze waarschijnlijk mee naar huis. Even schrikken was het wel, maar Isa was er gewoon klaar voorquote:Op zaterdag 17 juli 2004 09:29 schreef rena het volgende:
[..]
Hoe gaat het met Isa? En met jou? Het lijkt me wel schrikken als je kindje te vroeg komt.
Ja, die is wel aardig hè? Groot gelijk dat je hem gewoon opgehaald hebtquote:Op zaterdag 17 juli 2004 12:58 schreef Xanthe het volgende:
Piglet die doos van de prenatal vond ik ook wel goed gevuld
Blijkbaar stond ik nog steeds ergens ingeschreven dat ik zwanger was...
Dus heb m lekker opgehaald (ben tenslotte ook alweer zwanger)
Had je wel doorgegeven dat je niet meer zwanger was dan? Zo ja, dan vind ik het nogal lullig, stel je voor dat je nu niet zwanger was geweest, dan denk ik dat de klap toch wel groot was als je dan zo'n bon ontvangtquote:Op zaterdag 17 juli 2004 12:58 schreef Xanthe het volgende:
Piglet die doos van de prenatal vond ik ook wel goed gevuld
Blijkbaar stond ik nog steeds ergens ingeschreven dat ik zwanger was...
Dus heb m lekker opgehaald (ben tenslotte ook alweer zwanger)
Dat gebeurd wel vaker hoor Miss_D. Maar soms word je ook door 4 enthousiaste mensen opgegeven waar je niks van weet en alles. Zo heb ik een brief ontvangen of ik nu ongeveer een half jaar na m'n abortus, er over zou willen praten. Nou euh ik wil best komen vertellen hoe frustie ik hier zit te wachten met die dikke buik maar daar hebben ze niks aan geloof ikquote:Op zaterdag 17 juli 2004 16:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Had je wel doorgegeven dat je niet meer zwanger was dan? Zo ja, dan vind ik het nogal lullig, stel je voor dat je nu niet zwanger was geweest, dan denk ik dat de klap toch wel groot was als je dan zo'n bon ontvangt
Het gaat hier nu regenen dus moet ik binnen zitten en daar is het 30 graden!quote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:55 schreef rena het volgende:
Het is inderdaad super warm, Snoopy, vooral als je hoogzwanger bent lijkt me het verschrikkelijk, maar volgens mij gaat het zo onweren, aan de lucht te zien hier![]()
![]()
Voelde me gisteren zo ontzettend goed , dat ik me toch wel zorgen begon te maken dat het weer fout zou zijn gegaan.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 13:29 schreef piglet het volgende:
[..]
Ja, die is wel aardig hè? Groot gelijk dat je hem gewoon opgehaald hebt
Hoe voel je je nu eigenlijk? Ben je al wat geruster na de 2e echo?
Die echo was prachtig trouwens, ik weet niet of ik er al op gereageerd had
Vond die van de Etos (heb de 1e doos) eigenlijk net zo goed....quote:Op zaterdag 17 juli 2004 14:12 schreef Martineke het volgende:
ik heb ook de doos van prenatal opgehaald 3 dagen geleden, ik vond er maar weinig aan eigenlijkdaar tegenover dat ding van de Etos vond ik weer wel leuk
Ja terecht maar probeer ook rust te nemen Sugarquote:Op zondag 18 juli 2004 10:59 schreef Sugar het volgende:
Tja. Ik moet kiezen en dat is toch wel een zware beslissing.
Dus ik maak me wel druk, ja.
Heb je meer gehad dan ik in de afgelopen uren . . .quote:Op zondag 18 juli 2004 11:25 schreef Xanthe het volgende:
Fok doet raar hier , heb ik een berichtje getypt en dan kan ie ineens niets meer vinden en weg bericht
quote:Op zondag 18 juli 2004 19:21 schreef Loena-tik- het volgende:
Piglet ligt jouw beebje ook in stuit?
Ja goed van mij he? Nee hoor five heeft de kinderen de meeste tijd onder zijn hoede genomen( al was het maar omdat ik Ewen met mijn logge lijf niet meer kan bijbenenquote:Op zondag 18 juli 2004 19:29 schreef phluphy het volgende:
Loena Welkom thuis ! Ben je niet gesloopt? Met 3 mannen op vakantie terwijl je zwanger bentPetje af hoor
![]()
Balen hoor, maar hij heeft gelukkig nog effies de tijd, maar het zou natuurlijk wel leuker(lees geruststellender) voor je zijn als ie eens met zijn bol naar beneden zou gaan liggen.quote:Op zondag 18 juli 2004 19:26 schreef piglet het volgende:
[..]
in ieder geval afgelopen woensdag nog wel.
Nu word ik er zelf vaak geen wijs uit helaasVanochtend leek het overdwars te liggen en net dacht ik toch weer een koppie vlak bij m'n ribben te voelen...
Petra was er in het begin bij, die ging rond 16.00 met pijn in haar hart weg, want normaal maakte ze altijd de "lopende bevallingen" af, maar nu had ze een afspraak. Toen liep ook Janquote:Op zondag 18 juli 2004 19:17 schreef Loena-tik- het volgende:
Thanks ladies, ben wel erg blij dat ik weer kan fokken hoor(mis je toch stiekum wel een beetje)
Pluis wie was er uiteindelijk bij je bevalling trouwens, ben blij dat je leuke mensen aan je bed gehad hebt, is toch wel heel erg belangrijk hoor!!! Hoe is het met je handjes/polsen trouwens?
Ja, ze hebben een paar jaar geleden hier op de kraamafdeling gefilmd geloof ik. Precies de week voor mijn zus ging bevallen waren de opnames afgelopen, tot haar grote opluchtingquote:Op zondag 18 juli 2004 20:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Dokter Worst? Heeft ie ook in de kraamafdeling of de bevalling gezeten?
quote:Op zondag 18 juli 2004 20:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Helemaal niet maf, ik denk dat we dat allemaal wel hebben:Y Ik kan maar niet aan het idee wennen dat het alleen mijn buikwand (en wat ander organisch materiaal) het enige is dat mij scheidt van mijn kindje. Soms wilde ik dat er even doorheen kon kijken om stiekum alvast te gluren. Of via de navel even een vinger naar binnen kon steken om hem/haar aan te raken. Sick !quote:Op zondag 18 juli 2004 19:39 schreef piglet het volgende:
Ik verheug me ook al zo op sommige dingen, maar aan de andere kant kan ik het me ook nog helemaal niet voorstellen. Soms geloof ik het eigenlijk niet dat ik over 2 maanden een kindje heb...
Maf hè?
Oh ik vergiste me. Het is vandaag vrijdagquote:dat het weekend bijna voorbij is probeer ik zo lang mogelijk te negeren trouwensdus ik doe net alsof ik het niet gelezen heb
![]()
Gut, die man heet toch niet Hans met zijn voornaam?quote:Op zondag 18 juli 2004 20:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Neequote:Op zondag 18 juli 2004 20:09 schreef phluphy het volgende:
[..]
Gut, die man heet toch niet Hans met zijn voornaam?![]()
Dat probeer ik 'm ook duidelijk te maken, maar ik geloof dat we nog een beetje een communicatieprobleem hebbenquote:Op zondag 18 juli 2004 19:42 schreef Loena-tik- het volgende:
...het zou natuurlijk wel leuker(lees geruststellender) voor je zijn als ie eens met zijn bol naar beneden zou gaan liggen.
Oh Petra welke( een jonge meid nog met krullend haar of een wat oudere dame? er lopen er twee rond namelijk) En tuuuuurlijk Jan, lachen is ie he? Echt een leuke vent, heb ik echt veel van geleerd en heeeeeeeel veel me gelachen tijdens bevallingen( tis wel een eigenwijs stuk vreten hoor maar wel leuk) en berucht trouwens in en rondom onze woonplaats, veel dames liepen echt met hem weg( ze dachten ook altijd standaard dat hij de dokter wasquote:Op zondag 18 juli 2004 19:58 schreef pluisje het volgende:
[..]
Petra was er in het begin bij, die ging rond 16.00 met pijn in haar hart weg, want normaal maakte ze altijd de "lopende bevallingen" af, maar nu had ze een afspraak. Toen liep ook Janal rond, en die is daarna gebleven, en heeft me ook na de bevalling opgevangen en op zaal nog even aan mijn bed gezeten om de bevalling nog even na te bespreken en Tobias te bewonderen.
Daarnaast heb ik nog heel wat mensen voorbij zien komen hoor, maar die namen weet ik niet meer. Alleen dat er een redelijk strenge nachtzuster was, een donkere mevrouw, die later heel aardig bleek te zijn (of was ik gewoon blij dat ze me paracetamol kwam brengen?)
En ik heb het dynamische duo dokter Worst en dokter Pot (die deed de uiteindelijke vacuumverlossing) regelmatig voorbij zien komen, ook omdat Schaasberg die een paar keer aan hun boordje van de gang heeft geplukt omdat ze mij NU moesten helpen
Redelijk jong, kort haar, niet echt heel erge krullen, wel wat slagquote:Op zondag 18 juli 2004 20:14 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Oh Petra welke( een jonge meid nog met krullend haar of een wat oudere dame? er lopen er twee rond namelijk) En tuuuuurlijk Jan, lachen is ie he? Echt een leuke vent, heb ik echt veel van geleerd en heeeeeeeel veel me gelachen tijdens bevallingen( tis wel een eigenwijs stuk vreten hoor maar wel leuk) en berucht trouwens in en rondom onze woonplaats, veel dames liepen echt met hem weg( ze dachten ook altijd standaard dat hij de dokter was![]()
![]()
mocht ie willen)
Sorry voor de andere dames voor dit off-topic verhaal![]()
Maarre die andere is nog leuker die heet Con Pot.quote:Op zondag 18 juli 2004 20:10 schreef pluisje het volgende:
[..]
Nee
Frans
Hier nu ook Kleenex-alarmquote:Op zondag 18 juli 2004 20:10 schreef Sugar het volgende:
En je bent ook een drupske, dat je niet hier je hart lucht! Doen, hoor, we willen graag net zo lief voor jou zijn als jij voor ons!![]()
ruim 31 weken, dus we hebben nog even toch?quote:Op zondag 18 juli 2004 20:12 schreef Sugar het volgende:
Hoeveel weken ben je nu, Piggie?
Ik kan geen Mc Donalds meer zienquote:Op zondag 18 juli 2004 19:29 schreef phluphy het volgende:
Luchtbel Ik heb zo met je te doen !! Ik stuur je een virtuele Big Mac en een knuffel
[
Is idd een hele leuke meid, wilde het ff weten want die andere Petra is mijn kraamverzorgster/vriendin zeg maarquote:Op zondag 18 juli 2004 20:15 schreef pluisje het volgende:
[..]
Redelijk jong, kort haar, niet echt heel erge krullen, wel wat slag
Jan, is dat die ene die geslagen was door die bevallende mevrouw en toen ze haar excuses aanbood zei: ach, ik ben ook niet aardig als ik pijn heb? Die was ook lachen jaquote:Op zondag 18 juli 2004 20:14 schreef Loena-tik- het volgende:
En tuuuuurlijk Jan, lachen is ie he?
Neuh...quote:Op zondag 18 juli 2004 20:37 schreef miss_dynastie het volgende:
Vandaag gezien bij de kraamafdeling: ja, het doet zo'n pijn, die weeën. Dan denk ik soms: dan kun je maar beter een keizersnede hebben, dan heb je dat niet.![]()
quote:Op zondag 18 juli 2004 20:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jan, is dat die ene die geslagen was door die bevallende mevrouw en toen ze haar excuses aanbood zei: ach, ik ben ook niet aardig als ik pijn heb? Die was ook lachen ja
quote:Vandaag gezien bij de kraamafdeling: ja, het doet zo'n pijn, die weeën. Dan denk ik soms: dan kun je maar beter een keizersnede hebben, dan heb je dat niet.![]()
Hier sluit ik mij helemaal bij aanquote:Op zondag 18 juli 2004 21:14 schreef snoopy het volgende:
Pluphy toch, altijd maar vragen naar anderen![]()
Maar wij willen jou ook wel eens een lief voor jou doen als dat nodig is![]()
Dat heb ik nou ook( alweerquote:Ook ik kan me trouwens niet voorstellen dat ik binnenkort zo'n klein frummeltje in mijn armen heb. Ben nog steeds een beetje verbaasd als ik de kinderkamer zie. Ligt er straks echt een ienieminimensje in dat bedje of op dat aankleedkussen? Heel onwerkelijk nog.
Gelukkig Loena, zijn we niet helemaal raarquote:Op zondag 18 juli 2004 21:44 schreef Loena-tik- het volgende:
Dat heb ik nou ook( alweer)
Oh dus m.a.w ik ben nog raarder dan jullie ?quote:Op zondag 18 juli 2004 21:47 schreef snoopy het volgende:
[..]
Gelukkig Loena, zijn we niet helemaal raar![]()
![]()
Ik bedoelde jij en ikquote:Op zondag 18 juli 2004 21:49 schreef Loena-tik- het volgende:
Oh dus m.a.w ik ben nog raarder dan jullie ?![]()
![]()
Bij mij was daar bijna sprake van, als het persen helemaal niks zou hebben opgeleverd, zou de vacuumverlossing erg lastig worden, en zou het een keizersnee zijn geworden.quote:Op zondag 18 juli 2004 21:45 schreef snoopy het volgende:
En in het ergste geval heb je eerst pijn voor de bevalling van de weeën en besluiten ze uiteindelijk tot een KS. Heb je daarna ook nog ellende...![]()
Ook goed...laten we nou niet iedereen die hier komt over 1 kam scherenquote:Op zondag 18 juli 2004 21:50 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ik bedoelde jij en ik![]()
Ja Pluis ik begon er net weer zin in te krijgenquote:Op zondag 18 juli 2004 21:51 schreef pluisje het volgende:
Volgens mij heb ik tijdens het wegzuchten van de persweeen ook wel iets geroepen van "snij dat kind er alsjeblieft uit", maar dat is op dat moment echt pure wanhoop. Je hebt zo'n pijn (ehm, sorry, niet echt opbeurend), dat je er gewoon van verlost wil zijn.
Inderdaadquote:Op zondag 18 juli 2004 21:45 schreef snoopy het volgende:
En in het ergste geval heb je eerst pijn voor de bevalling van de weeën en besluiten ze uiteindelijk tot een KS. Heb je daarna ook nog ellende...![]()
quote:Op zondag 18 juli 2004 21:56 schreef Loena-tik- het volgende:
Ja Pluis ik begon er net weer zin in te krijgen![]()
Een ik-voel-me-heel-erg-zielig tranendal. De muren kwamen op me af en de pijn is niet meer te harden, mijn medicijnen helpen niet meer ook niet nu ik meer mag. Daardoor gaat het slapen niet meer, kan ik overdag niks doen waardoor ik chagie word omdat ik me verveel. En het enige wat ik nog wil is dat de zwangerschap over is en dan word ik weer boos op mezelf omdat ik weet dat het voor frummel nog te vroeg is om geboren te worden.quote:Op zondag 18 juli 2004 21:51 schreef snoopy het volgende:
Een ik-moet-huilen-maar-weet-eigenlijk-niet waarom tranendal? Of is er iets dat je dwarszit Anitra?
Dat is ook vreselijk zeg, die pijn! En balen dat die medicijnen niet helpen... Niet alleen de pijn is naar maar ook het gevoel dat je niet van je zwangerschap kan genieten denk ik. Huil maar ff lekker hoor, soms lucht dat wel een beetje opquote:Op zondag 18 juli 2004 22:01 schreef Anitra het volgende:
[..]
Een ik-voel-me-heel-erg-zielig tranendal. De muren kwamen op me af en de pijn is niet meer te harden, mijn medicijnen helpen niet meer ook niet nu ik meer mag. Daardoor gaat het slapen niet meer, kan ik overdag niks doen waardoor ik chagie word omdat ik me verveel. En het enige wat ik nog wil is dat de zwangerschap over is en dan word ik weer boos op mezelf omdat ik weet dat het voor frummel nog te vroeg is om geboren te worden.
Of te wel, het 1 brengt het ander en dan blijf je gaan
Tja, ik snap ook wel dat je niet heel veel aan mij hebt behalve een bemoedigend woordje en een virtuele knuffel. Maar ik hoop echt dat de wereld er morgen weer wat prettiger voor je uitziet en je vannacht lekker slaaptquote:Op zondag 18 juli 2004 22:09 schreef Anitra het volgende:
Thanks( zei zij weer met een voorzichtig lachje op haar gezicht)
quote:Op zondag 18 juli 2004 21:56 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Ja Pluis ik begon er net weer zin in te krijgen![]()
Tja, en dit keer ggaat het dus wel over mijquote:Op zondag 18 juli 2004 22:42 schreef E.T. het volgende:
Uh-oh bol...
Geen idee, maar voor de zekerheid ff een clear-blue halen?
Ehm tja, ik heb vrij vaak last van diarree...maargoed daar zal ik niet teveel op in gaanquote:Op zondag 18 juli 2004 22:45 schreef Rewimo het volgende:
Bolletje, heb je diarree gehad of gespuugd de laatste 2 maanden? Of andere medicijnen gebruikt die de pil kunnen beïnvloeden? Zo nee, dan is de kans dat je zwanger bent heel erg klein. Zo ja, dan is die kans wat groter en is het wellicht verstandig om een test te doen...
joh, ik dacht dat er wel eenn paar weken overheen moesten gaan, maarja jullie zijn de experts hequote:Op zondag 18 juli 2004 22:48 schreef Rewimo het volgende:
De meeste tests zijn betrouwbaar vanaf de dag dat je ongesteld had moeten worden, Bolletje.
Bitchisterquote:Op zondag 18 juli 2004 22:58 schreef bixister het volgende:
slaap lekker zometeen.
quote:Op zondag 18 juli 2004 22:46 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Tja, en dit keer ggaat het dus wel over mij
Pfff jaquote:Op zondag 18 juli 2004 23:34 schreef just me het volgende:
[..]
spannend bollie!!
Ja, wat ik al zei, nooit stil gestaan bij die darmklachten enzo, stom zegquote:Op zondag 18 juli 2004 23:54 schreef Ladybos het volgende:
Hoi Bolletje, klinkt niet goed, vaak diarree, dan is de pil dus echt niet meer betrouwbaar, en de bloeding zou een innestelingsbloeding kunnen zijn of gewoon een geknapt adertje wat ook vaak voorkomt dus ik zou toch maar ff testen morgen... Sterkte in ieder geval !!
Thanks , stelt mij toch weer gerust.quote:Op zondag 18 juli 2004 19:03 schreef Martineke het volgende:
Xanthe volgens mij is dat wel vrij normaal hoor, ik heb ook regelmatig tot aan 11e week geloof ik dat ik op de wc iets geligs (en veel ook nog es) zag op pleepapiertje.
die "klodders" heb ik nu niet meer, maar heb er nog wel last (wat heet last) van dat ik regelmatig "vlekken" tref in me onderbroek.
toen ik zwanger was van luca werd ik de eerste maanden gewoon ongesteld en in de hele zwangerschap verloor ik bloed in de tijd dat ik ongesteld moest worden, dus het kan welquote:Op zondag 18 juli 2004 23:31 schreef Bolletje... het volgende:
T was nauwelijks een bloeding te noemen, daarom was/ ben ik wel een beetje ongerust.
Is het niet zo, dat je ook een kleine bloeding kan hebben en dat je dan toch zwanger bent
En ik heb door de weersverandering erg veel last gehad van diarree enzo...
Ben blij dat je weer ok bentquote:Op maandag 19 juli 2004 06:07 schreef phluphy het volgende:
Snoopy Hier gaat alles weer o.k.![]()
En bij jou? Nog maar 8 dagen till D-Day. Gieren de zenuwen nog niet door je keel?
Laat ik daar dan maar op hopenquote:Op zondag 18 juli 2004 22:11 schreef livelink het volgende:
De moraal van dit verhaal is dat het dus heel snel kan verkeren.
Je kijkt wel uit he luchtbelletje, anders toch echt wel even de VK bellen!quote:Op maandag 19 juli 2004 10:22 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Laat ik daar dan maar op hopen![]()
![]()
Ik voel me echt gaar, werd vannacht weer een miljoen keer wakker en iedere keer als ik op stond begon ik weer duizelig te worden en ik voel me nu nog steeds niet zo lekker. heb iedere keer het gevoel alsof ik bijna ga flauwvallen. Maar die baby, die zit nog steeds prima volgens mij.
Sugar, hoe voel jij je vandaag?
Ze hadden geen clearblue hier bij de apotheek, en de andere winkels zijn nog niet open.quote:Op maandag 19 juli 2004 10:38 schreef bixister het volgende:
predictor is wel wat minder gevoelig bolletje, dus daar is wat meer HCG in je urine voor nodig om hem roze uit te laten slaan. maar wie weet!
Waaah, ik word helemaal zenuwachrig van jullie, straks ren ik vanmiddag nog naar de drogist, om ook nog een clearblue te halenquote:Op maandag 19 juli 2004 10:41 schreef Sugar het volgende:
Psies, Bolletje, zoals Bixis zegt: predictor vraagt nogal wat hcg... Hopelijk vertrouw je 'm toch voldoende straks... Ben benieuwd!
Nee, ik moet nog niet...quote:Op maandag 19 juli 2004 10:46 schreef bixister het volgende:
maar heb je nou al geplast? [afbeelding]
quote:Op maandag 19 juli 2004 10:53 schreef bixister het volgende:
[afbeelding]
hihih ja tuurlijk, en dan maar hopen dat ie nog naar huis komt vanmiddagquote:Op maandag 19 juli 2004 10:55 schreef bixister het volgende:
dat hoeft niet hoor brighteyes.
arme bolley, je gaat de uitslag toch wel eerst aan vriendlief mededelen he.![]()
![]()
ja dat wel, maar die andere twee werden helemaal roze, en die laatste niet, en dat moet volgends het boekje welquote:Op maandag 19 juli 2004 10:59 schreef moussy het volgende:
is het vlakje wel verkleurt, alsof ie nat is?
ik haal zo voor de zekerheid toch nog maar een clearbluequote:Op maandag 19 juli 2004 10:59 schreef Spindizzy het volgende:
Hup, nog een test halen
Dus dan zou je niet zwanger zijn, of is dat een controle vakje?quote:Op maandag 19 juli 2004 11:00 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
ja dat wel, maar die andere twee werden helemaal roze, en die laatste niet, en dat moet volgends het boekje wel
t is een controle vakje voor t beginnen van de test, als ze alledrie eerst roze worden, is de test goed uitgevoerd.quote:Op maandag 19 juli 2004 11:01 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dus dan zou je niet zwanger zijn, of is dat een controle vakje?
quote:Op maandag 19 juli 2004 11:04 schreef Spindizzy het volgende:Ik zat ook al op de site te kijken
ik loop te kloten met zo'n testquote:Op maandag 19 juli 2004 11:05 schreef Luchtbel het volgende:
Bolletje wat ben je aan het doen joh
Alleen die rechter nu.quote:Op maandag 19 juli 2004 11:05 schreef moussy het volgende:
Maar welke zijn er dan wel gekleurd?
quote:Op maandag 19 juli 2004 11:06 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Alleen die rechter nu.
En dan liefst eentje waarbij je maar 2 vakjes roze moet piesenquote:Op maandag 19 juli 2004 11:09 schreef moussy het volgende:
Nieuwe halen en dan van een ander merk
Ik ben al eens eerder zwanger geweest, en toen voelde het en was de situatie ongeveer gelijk aan deze, vandaar dat ik erg twijfel.quote:Op maandag 19 juli 2004 11:11 schreef bixister het volgende:
ik denk dat je 'gewoon' niet zwanger bent Bolletje. dus voorlopig nog even geen bollebollie.je kunt natuurlijk ook gewoon een keer een menstruatie min of meer overslaan, dat komt wel vaker voor. maar als je echt heel erg twijfelt zou je natuurlijk best nog een keer kunnen testen. ik zou er echter een dagje (of 2) mee wachten.
Whahahaha ja, ik spring al in de trein!!!quote:Op maandag 19 juli 2004 11:13 schreef bixister het volgende:
ik heb er nog 2 liggen bolletje!kom maar halen!
Ow dat is wel lief van je, want in de trein wiebel je zo hequote:Op maandag 19 juli 2004 11:15 schreef bixister het volgende:
je mag dan ook wel even van ons toilet gebruik maken hoor.![]()
hier gelukkig nog welquote:Op maandag 19 juli 2004 11:16 schreef bixister het volgende:
helaas, roken mag niet meer.
ja leuk, we hebben ook wel wat catching up to do hequote:Op maandag 19 juli 2004 11:20 schreef bixister het volgende:
kom maar langs hoor.
quote:Op maandag 19 juli 2004 11:21 schreef Bolletje... het volgende:
ja leuk, we hebben ook wel wat catching up to do he
Ik vind inmiddels alles best, dus de 21ste kan best wel.....quote:Op maandag 19 juli 2004 11:23 schreef Zabb het volgende:
Luchtbel, vraag me niet waarom, maar ik had zo'n gevoel dat je beebje op 21 juli komt
Fijn dat je er over hebt kunnen praten. Ik zou je graag goede adviezen geven maar die heb ik niet. Ik hoop wel dat je een beetje rustig kan blijven hoor. Het zal uiteindelijk echt wel goedkomenquote:Op maandag 19 juli 2004 11:28 schreef Sugar het volgende:
Luchtbel, gaat wel met me, vriendje en ik hebben gisteren wel heel fijn gepraat over DE beslissing, dus dat voelt beter. Verder alleen moe, maar dat vind ik niet zo heel erg!
Heb veel meer met jou te doen! Rustig aan, he, meis?
Ja, straks als het telefonische spreekuur is.quote:Op maandag 19 juli 2004 11:42 schreef phluphy het volgende:
Luchtbel Ging je nou de vlos bellen vandaag of niet?![]()
Dat is het allerbestequote:Op maandag 19 juli 2004 12:29 schreef snoopy het volgende:
Ik heb het eigenlijk gewoon druk met niks![]()
Apotheek... gewoon apotheektest halen.. goedkoop én betrouwbaar en pissen kreng!quote:Op maandag 19 juli 2004 11:26 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
kweethet
Ja mamsquote:Op maandag 19 juli 2004 12:42 schreef No Nick het volgende:
[..]
Apotheek... gewoon apotheektest halen.. goedkoop én betrouwbaar en pissen kreng!
Grote meid....quote:Op maandag 19 juli 2004 12:44 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Ja mams
Ik weet hetquote:Op maandag 19 juli 2004 12:43 schreef phluphy het volgende:
Snoopy jij speelt vals* met zo'n luxe stoel![]()
* maar wel slim
Heb je daar ook stoelen voor? In de ziekenhuizen hier hebben ze daar "bedden" voor (van die behandelgevallen).quote:Op maandag 19 juli 2004 12:45 schreef Luchtbel het volgende:
Stoel waar je op moet zitten als ze echo maken.
Huhquote:Op maandag 19 juli 2004 12:50 schreef phluphy het volgende:
[..]
Heb je daar ook stoelen voor? In de ziekenhuizen hier hebben ze daar "bedden" voor (van die behandelgevallen).
Anyway, heeft het arme kind (stage) wat van de les opgestoken of niet?
Whahahahaquote:Op maandag 19 juli 2004 12:55 schreef dutchie het volgende:
Bol. Mail. Checken. Nu!!!
Ik haaaaaat (huis)artsen, ziekenhuizen en dat soort ongein. Of ik nou wat mankeer of niet, ik moet er niet aan denken dat iemand aan me zit te prutsen zonder dat het echt nodig is. Ik snap die mensen dus welquote:Op maandag 19 juli 2004 13:01 schreef Luchtbel het volgende:
Nou ik vond het een beetje sneu voor d'r. Er had toch wel iemand de moeite kunnen nemen om die 10 minuten extra te blijven zitten. Oke als je echt wat mankeert dan kan ik het me wel voorstellen.
Nee luchtbel gaat eerst, bedoel als luchtbel een moppie van een meid ter wereld brengt heeft frummel er veel meer zin in om naar buiten te komen denk ikquote:Op maandag 19 juli 2004 13:00 schreef phluphy het volgende:
Anitra wat spannendAan de ene kant zou het fijn zijn, maar aan de andere kant ook niet, want je moet nog 5 weken. Niet onoverkomelijk natuurlijk, maar toch.
Het zal toch niet zo zijn dat jij ook gaat voorkruipen op Luchtbel?![]()
En wie houdt ons eigenlijk op de hoogte als je idd naar het ziekenhuis vertrekt?
Snoopy Heb jij al iets geregeld wat betreft "ons op de hoogte stellen/houden"?![]()
Tja ik hou niet van gepruts aan m'n lijf. Maar ben allang blij dat er artsen zijn et cetera als ik ze nodig heb. Ik vind dat als iedereen zo denkt dat het nogal triest is. Dan kan niemand het lerenquote:Op maandag 19 juli 2004 13:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik haaaaaat (huis)artsen, ziekenhuizen en dat soort ongein. Of ik nou wat mankeer of niet, ik moet er niet aan denken dat iemand aan me zit te prutsen zonder dat het echt nodig is. Ik snap die mensen dus wel
Ik ben het verstandelijk gezien wel met je eens hoorquote:Op maandag 19 juli 2004 13:13 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Tja ik hou niet van gepruts aan m'n lijf. Maar ben allang blij dat er artsen zijn et cetera als ik ze nodig heb. Ik vind dat als iedereen zo denkt dat het nogal triest is. Dan kan niemand het leren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |