Las het ja, maar bij mij is dat alleen nog zo geweest met de Die Hard trilogy. Op de rest (en dat zijn aardig wat pakketjes) heb ik een stuk langer moeten wachten.quote:Op maandag 9 augustus 2004 23:59 schreef Timo20 het volgende:
[..]
hoezo afgezien van pakketjes??
had dus vorige week die showgirls vip edition besteld bij dvdsoon. besteld, volgende n mailtje dat ie was verstuurd en 3 dagen daarna in de bus. ook met de gratis manier van verzenden
We hebben het wel over ambtenaren.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:38 schreef Hare het volgende:
[..]
Nou is het wel zo dat ze bijna allemaal door de douane waren ingenomen, maar daar zal de douane toch geen 20 dagen over doen?
Ik heb anders nog altijd gewoon en heel netjes antwoord gehad op mijn vragen. Je moet iets langer wachten dan bij cdwow, maar goed, tegen die zaak kan echt niemand opquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 01:04 schreef sampoo het volgende:
[..]
We hebben het wel over ambtenaren.
Ik heb nog geen problemen gehad met dvdsoon. Goedkoop en redelijk snel binnen maar volgens http://www.dvdpricesearch.com/cgi-bin/vreviews2 is de klantenservice bedroevend. Je moet hopen dat het niet fout gaat dus. Was ook wel te verwachten, het is een prijsvechter en het heeft geen belastingvoordeeltjes die play.com en cdwow hebben. Het moet uiteindelijk ergens vandaan komen.
Kennelijk wel dus. Mijn Knight Rider box heeft 3 weken op zich laten wachten, andere dvd's slechts 4 dagen max.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 00:38 schreef Hare het volgende:
[..]
Las het ja, maar bij mij is dat alleen nog zo geweest met de Die Hard trilogy. Op de rest (en dat zijn aardig wat pakketjes) heb ik een stuk langer moeten wachten.
Nou is het wel zo dat ze bijna allemaal door de douane waren ingenomen, maar daar zal de douane toch geen 20 dagen over doen?
www.jpc.de ----- daar hebben ze veel, alleen niet altijd de goedkoopste. maar wel vaak leuke aanbiedingen. ik vergelijk meestal wat ik wil hebben met prijzen op ebay.de .quote:Op woensdag 15 september 2004 10:02 schreef MikeyMo het volgende:
weet iemand een goede shop in Deutschland?
Als je nou gewoon dvdpricecheck.co.uk neemt heb je meteen de hele wereld gehadquote:Op donderdag 3 februari 2005 00:30 schreef scanman01 het volgende:
Als ik een dvd wil kopen ga ik altijd naar de volgende site, tik de titel in... en de goedkoopste winkel komt eruit rollen. Is wel zo makkelijk. Helaas staan niet alle winkels erbij, dus nadat ik die site heb gecheckt kijk ik nog even wat de prijs is bij Play en CDWow.
http://www.vergelijk.nl/p/dvd.html
Behalve de vele goedkope Nederlandse sites dan.quote:Op donderdag 3 februari 2005 00:46 schreef Hare het volgende:
[..]
Als je nou gewoon dvdpricecheck.co.uk neemt heb je meteen de hele wereld gehad
quote:Op donderdag 3 februari 2005 00:27 schreef Asskicker14 het volgende:
FreeRecordShop, zeer goedkope prijzen!
Dat heb je wel mis. FRS heeft regelmatig aanbiedingen die nergens anders zo goedkoop zijn te krijgen. Zo hadden ze de Bond box met 21 dvd's voor 180 euro en waren zij een van de eerste die destijds de Friends seizoenen voor 20 euro verkochten. Verder hebben ze heel veel dvd's voor 4 euro te koop. Iedere winkel geeft zo zijn speciale aanbiedingen die nergens anders zo goedkoop zijn. De FRS is daarop zeer zeker geen uitzondering.quote:Op donderdag 3 februari 2005 02:13 schreef mooiegek het volgende:
[..]zeker geen credit card?
frs is m.i. alleen goed te doen met pjr bonnen
Njaaa die winkel konden jullie nog niet hé?quote:goedkoopstedvd.nl titel: collateral damage dvd prijs: 5,99 porto: 1,19 totaal:7,18
levertijd: 1-2 dagen
Is nog best duur, meer dan zeven euro voor Collateral Damagequote:Op donderdag 3 februari 2005 09:56 schreef mechatronics het volgende:
61 online winkels op een rijtje
[..]
Njaaa die winkel konden jullie nog niet hé?
Ik ook niet trouwens.
Zeker vergist met Collateral, voor Collateral Damage zou ik nog geen cent uitgeven, boutfilmquote:Op donderdag 3 februari 2005 09:56 schreef mechatronics het volgende:
61 online winkels op een rijtje
[..]
Njaaa die winkel konden jullie nog niet hé?
Ik ook niet trouwens.
Als je die giftset bedoeld, die is idd alleen maar verkrijgbaar bij amazon.com, maar voor de gewone dvd: check cdwow!quote:Op dinsdag 22 maart 2005 17:58 schreef Kolkus het volgende:
Gezien de huidige koers van de dollar, is het momenteel gunstig om uit de VS te bestellen lijkt me.
Ik zit overweeg daarom Ran (nergens anders kunnen vinden) via Amazon te bestellen, wat normaal gesproken een dure optie zou zijn.
Op cdwow hebben ze 'em inderdaad (en erg goedkoop zelfs), maar alleen voor regio's 1 en 3.quote:Op dinsdag 22 maart 2005 18:15 schreef Hare het volgende:
[..]
Als je die giftset bedoeld, die is idd alleen maar verkrijgbaar bij amazon.com, maar voor de gewone dvd: check cdwow!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |