Dan kukel je om denk ik Anitra! Grappig dat echt alles aan de voorkant zit. Maar een mooie buik hoorquote:Op vrijdag 16 juli 2004 16:10 schreef beefcake het volgende:
Ben benieuwd hoe die eruit gaat zien met 40 weken
Nou, 120 kilo had ik je nou ook niet gegeven op de laatste foto hoorquote:Op vrijdag 16 juli 2004 18:49 schreef Anitra het volgende:
Met Djen d'r zwangerschap ben ik veel aan gekomen en daarna nog veel meer. Op het laatst woog ik rond de 120 kilo. November 2002 werd er hypoglykemie geconstateerd bij mij en moest dus stoppen met suiker en koolhydraten, dat samen met een scheiding heeft op geleverd dat ik voor deze zwangerschap 63 kilo woog. dus ongeveer 60 kilo kwijt ben en ben dus heel blij dat het opvalt
Hoeft niet hoor!quote:Op vrijdag 16 juli 2004 23:04 schreef releaze het volgende:
nou ik heb nog nooit een zwangere buik naakt gezien! ik heb er dus nooit bij stilgestaan dat je zulke striea (sp) strepen zou krijgen! Maar dat is natuurlijk alleen maar logisch.
ik geloof er niks van, bewijs graagquote:Op zaterdag 17 juli 2004 12:09 schreef m@x het volgende:
Ik krijg steeds meer een ronde zwembandbuik![]()
![]()
![]()
1. Je buikje begint te groeienquote:Op zaterdag 17 juli 2004 14:16 schreef Ladybos het volgende:
[afbeelding]
Zoek de verschillen... eerste is van 10 weken, tweede is van 13 weken.
Volgens mij is haar voorgevel ook ietsje gegroeidquote:Op zaterdag 17 juli 2004 14:53 schreef Jambo het volgende:
[..]
1. Je buikje begint te groeien
2. Je hebt een andere slip aan
3. ehh wie vult aan???
mooie fotoquote:Op zaterdag 17 juli 2004 19:04 schreef Knorretje het volgende:
*buik*
Er hangt een dromenvanger (oid) aan de muur!quote:Op zaterdag 17 juli 2004 14:53 schreef Jambo het volgende:
[..]
1. Je buikje begint te groeien
2. Je hebt een andere slip aan
3. ehh wie vult aan???
Ik zal mijn best doen. We zijn nog niet zover in het digitale tijdperk gevorderd dat we zo'n luxe toestel hebben liggen. Zodra het rolletje vol, ontwikkeld en afgedrukt is scannen we de foto in en kan je bewijs zien.quote:Op zaterdag 17 juli 2004 13:31 schreef piglet het volgende:
[..]
ik geloof er niks van, bewijs graag![]()
Dat idee had ik ook al ja... Maar het moet binnenkort dan ook gaan gebeuren tochquote:Op woensdag 21 juli 2004 11:54 schreef clauwheee het volgende:
Snoopy! Misschien de laatste foto...heel mooi buikkie. Hij zit ook al wat lager of verkijk ik me nu?
quote:Op woensdag 21 juli 2004 12:09 schreef snoopy het volgende:
[..]
Dat idee had ik ook al ja... Maar het moet binnenkort dan ook gaan gebeuren toch![]()
quote:Op woensdag 21 juli 2004 19:03 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ik kom even speciaal uit lurkstand voor Knorretje. Jeetje meid wat heb jij (weer) een prachtige buik. Om eerlijk te zijn maakte ik me een klein beetje zorgen toen je zo was afgevallen en dat je buikkie ook was afgenomen. Dat is zo te zien weer helemaal goedgekomen en hij is mooier dan ooit![]()
![]()
HORMOOOOOOOOOOONEN(zoals mijn man dat altijd gilt, als ik weer emotioneel incontinent ben)quote:Op donderdag 22 juli 2004 16:06 schreef texelonia het volgende:
Weet iemand trouwens waarom dat is?
Soms kun je het al zien met kleding aanquote:Op donderdag 22 juli 2004 16:41 schreef Loena-tik- het volgende:
HORMOOOOOOOOOOONEN(zoals mijn man dat altijd gilt, als ik weer emotioneel incontinent ben)
Hele mooie buik trouwens al, vind juist dat je het al heel goed kunt zien hoor, mooi buikje al!!!
dat ken ik hoor, alleen in dit geval ben ik al een stuk steviger als dat jij bent, dus voel ik me extra dikquote:Op donderdag 22 juli 2004 23:38 schreef Ladybos het volgende:
ow wat een mooie buikjes weer... Ik voel me op het moment voornamelijk dik, weet wel dat het een mooi babietje is wat er voor zorgt maar zo ziet het er nog niet uit zeg maarEn mijn benen en kont zijn ook een stuk dikker aan het worden volgens mij
Heb ik ook en het interesseert me dus echt niks.... ik ben zwanger en daarmee basta! Ik ben trouwens op dezelfde manier zwanger als vorige keer. Overal dikker. Niet alleen buik maar ook heupen en benen.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 15:51 schreef Ladybos het volgende:
En ja ik wéét ook wel dat ik me niet druk moet maken over het dikker worden, ik kijk ook heel erg uit naar een echte zwangere buik, maar nu zie je alleen nog maar vet en met dat warme weer is dat even slikken
Ik ben zo benieuwd! (ik vind zelf een 2de zoon wel erg leuk, maar mijn echtgenoot zegt stoicijns: zusje voor Damonquote:Op zaterdag 24 juli 2004 15:59 schreef bixister het volgende:
idem hier lily. volgens mij zegt het helemaal niks maar ik betrap mezelf ook regelmatig op die gedachte.
Damon interesseert het echt helemaal niks! Als je hem erop aanspreekt zegt hij niks meer...quote:Op zaterdag 24 juli 2004 16:03 schreef bixister het volgende:en wat denkt Damon zelf?
quote:Op zaterdag 24 juli 2004 16:08 schreef Ladybos het volgende:
Het gekke is dat ik sinds het begin van de zwangerschap 1 kilo ben afgevallen, maar dus wel behoorlijk dikker ben geworden.. Het moet toch ergens anders vanaf gegaan zijn zou je denken ?? (misschien mijn hersens, ben nogal vergeetachtig
Ik heb nog alleen maar winter positiebroeken van vorige keer. Ik weet het nu ook even niet meer...quote:Op zaterdag 24 juli 2004 16:14 schreef bixister het volgende:
ik viel eerst ook af maar ben nu definitief aan 't aankomen.niet dat 't me erg dwarszit maar 't is af en toe wel lastig met kleding. ik heb dus af en toe al wel positiebroeken aan lily.
Hahaha precies datzelfde gevoel had ik ook !! Rond een maand of 5 begon je bij mij pas een buik te zien, en dat was dan nog net z'on buik waarvan mensen dachten : "heeft ze nou z'on vette buik of zou ze zwanger zijn?" En ik denk dat jij nu ook in die periode zit.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 15:51 schreef Ladybos het volgende:
mooie foto's Miss-Take ! En ja ik wéét ook wel dat ik me niet druk moet maken over het dikker worden, ik kijk ook heel erg uit naar een echte zwangere buik, maar nu zie je alleen nog maar vet en met dat warme weer is dat even slikken
heb afgelopen woensdag een heel leuke oranje broek bij de H&M ge'scoord', niet echt super positie maar wel geschikt voor de eerste tijd. heeft net wat meer ruimte voor de buik, met een 'adjustable waist' zoals dat heet. daar ook nog wat grappige positiebloesjes gekocht maar die zijn nog veel te wijd.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 16:16 schreef lily het volgende:
in ieder geval tijd voor de H&M
das wel een tip jaquote:Op zondag 25 juli 2004 20:04 schreef bixister het volgende:
verder had de 'Promiss' super uitverkoop waar ik voor bijna niks een leuke broek, een shirt, een hemdje en een vrolijke buikband gekocht heb.
Dank je wel voor de lieve reactie (niet alleen Brighteyes, maar de rest ook). Ik zal heel erg mijn best doen om nooit meer te zeggen!quote:Op zondag 25 juli 2004 20:23 schreef Brighteyes het volgende:
Enne, even speciaal voor M@x, wil jij nooit meer zeggen dat je te dik bent! Je ziet er echt pracahtig uit!
quote:Op woensdag 28 juli 2004 10:15 schreef Brighteyes het volgende:
Zo heee Sjoegje! Mooi zeg!
Jouw mannetje moet toch wel iedere keer gaanals hij je ziet?
quote:Op woensdag 28 juli 2004 13:37 schreef Merisse het volgende:
Sugar, ik ben trots op jouw buik. Nee dat kan niet he![]()
Heb wel eens een docu gezien van een vrouw met 15(!!!) kinderen! Dan ben je wel bijna altijd zwanger! Dus dat is ook nog een optie, gewoon meteen na de geboorte weer swanger wordenquote:Op woensdag 28 juli 2004 10:12 schreef Sugar het volgende:
Mooi, Stiekemurd, maar bloot-foto is beetje donker...![]()
Vandaag 37 weken:
[afbeelding]
En nee, Heaven7, ik blíjf niet swanger!![]()
![]()
Nou, ik ga je buikje zeker wel missen in iedere gevalquote:Op woensdag 28 juli 2004 13:37 schreef Merisse het volgende:
Sugar, ik ben trots op jouw buik. Nee dat kan niet he
zou het aan de stuitliggen liggen? Ik vond dutchie ook al zo'n mooie buik hebben.. en die lijkt heel erg op de buik van sugar.quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:04 schreef Lois het volgende:
Wat een mooie buik Sugar, ik ben echt retejaloers! Jeutje wat ben jij mooi zwanger!!
jaloers in de zin dat ik mijn buik mis, niet zo jaloers dat ik weer zwanger zou willen zijn. Dit om misverstanden te voorkomen
Dank... (zou er verlegen van wordenquote:Op zaterdag 31 juli 2004 22:58 schreef E.T. het volgende:
[..]
zou het aan de stuitliggen liggen? Ik vond dutchie ook al zo'n mooie buik hebben.. en die lijkt heel erg op de buik van sugar.
Verder krijg ik best een beetje heimwee als ik al die mooie buiken zie..
Dat vind ik nou ook bij de meeste winkels waar ik ben geweest...quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:32 schreef Martineke het volgende:
kleurtjes van het moment daar vind ik dus echt niks
Vinnik ook. Op de één of andere manier zit er nooit echt pit in de kleuren van de Etamquote:Op maandag 2 augustus 2004 15:13 schreef bixister het volgende:
etam heeft altijd stomme kleuren vind ik.
Uhhhh hoesow???quote:Op zondag 1 augustus 2004 11:04 schreef beefcake het volgende:
MiSs-TaKe ook al zo’n mooie buik!! Je hebt trouwens meldplicht
Uhmm.... ik droeg tijdens mijn werk vaak een mantelpakje, rokje met een colbertje...... dit werd na een maand of 6 zwangerschap een probleem en ik heb toen heel goed kunnen slagen bij de positiekleding van Carla C.quote:Op maandag 2 augustus 2004 16:30 schreef Stiekemurd het volgende:
Ik vind het bijzonder vervelend dat er nergens zakelijke postiekleding verkrijgbaar is. Voor mijn werk draag ik normaal een net broekpak (pantalon met bijpassende colbert). Maar als je zwanger bent, gaat dit vrij moeilijk. Gelukkig dat ik nu in de zomer zwanger ben, zodat ik wat pantalons met blouses aan kan.
hier houdt meldplicht in dat als je 37 weken bent je je elke dag moet(mag) melden voor 9 uur als het ff kanquote:Op maandag 2 augustus 2004 19:42 schreef MiSs-TaKe het volgende:
[..]
Uhhhh hoesow???![]()
Ik post hier nog niet zo lang........![]()
ik dacht net, ik ga in het buiktopic bix eens even aansporen tot een fotoquote:Op maandag 2 augustus 2004 16:11 schreef bixister het volgende:
vies groen, vies roze, en dat dan in streepjes naast elkaar.
maar ontopic: ik zal ook snel weer es een buikfoto maken. 't groeit hard hier. (zit ook veel spek bij hoor.)
Ja ik kwam kijken of ier er al stond!!quote:Op maandag 2 augustus 2004 20:04 schreef Belana het volgende:
[..]
ik dacht net, ik ga in het buiktopic bix eens even aansporen tot een foto
Ik verwacht dus ook al een enorme buik, want dat zou dan het tempo verklarenquote:Op maandag 2 augustus 2004 20:59 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ja ik kwam kijken of ier er al stond!!
Snel zei ze. Als snel voor haar bijna 5 uur is, wat is langzaam dan wel niet![]()
![]()
quote:Op maandag 2 augustus 2004 21:09 schreef bixister het volgende:
hehheh snel is een relatief begrip he.
de camera is helaas mee uit vissen.
meldquote:Op maandag 2 augustus 2004 19:55 schreef Martineke het volgende:
[..]
hier houdt meldplicht in dat als je 37 weken bent je je elke dag moet(mag) melden voor 9 uur als het ff kanheeft niks met posten te maken of hoelang je al post
Kee dan!quote:Op woensdag 4 augustus 2004 09:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Sugar, doe er ook nog es eentje van opzij
Echte mooie buik.. Zozo zo heb ik ze maar weinig gezienquote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:04 schreef Sugar het volgende:
[..]
Kee dan!![]()
[afbeelding]
En ja, Fluf, buik is nog zeker wel gegroeid! Merkbaar, voelbaar, zichtbaar!
M@x..... kweenie of de foto het doet, maar ik heb iets soortgelijks gevondenquote:Op maandag 2 augustus 2004 13:05 schreef m@x het volgende:
Piggie, leuke foto, mooie buik en leuk jurkje (die wil ik ook!!!!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |