11 kilo vind ik nog niet zo'n gekke score hoor (al had ik bij alicia op dit termijn al het dubbele verworven)quote:Op zaterdag 26 juni 2004 12:02 schreef bixister het volgende:
en knor, mooi maar hopelijk komen er nog wel wat kilo's bij hoor!
't kon beterquote:hoe voel je je nu?
uhmm tsja, over dat ziek zijn kan ik niet mee praten, maar wel over dat dik zijn, elke dag weer kijk ik in de spiegel en vind mezelf MEGA, ok nou was ik al beetje mega waar ik overigens ook probs mee had maar nu wel extra hoor, en het leuke ervan is DAT WORDT ALLEEN MAAR ERGERquote:Op zaterdag 26 juni 2004 15:09 schreef Githa het volgende:
Martineke, dat is veel beter heben nu nog alleen misselijk maar hoef niet meer te braken ...misschien dat ik nu dan de het fijne van zwanger zijn kan zien
en dat je niet alleen het idee hebt dik en ziek te zijn ... offuh was dat gevoel het ? ....
![]()
jah, dat heb ik dus ook....qua kilo's eigenlijk niet echt maar in omvang kruipt het er overal bij.... terwijl ik eigenlijk de hele week niks gegeten hebquote:Op zaterdag 26 juni 2004 15:12 schreef Martineke het volgende:
[/sub] maar volgens vriendlief ben ik dikker omdat ik zoveel eet(ik eet niet meer dan wat ik al deed) maar goed, t zal wel. edit, kzie wel verschil, maar het meeste "vet" wat er zit had ik al
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |