Herkenbaar.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:45 schreef Apfel het volgende:
Ik:"Is dat je opa?"
Vriendin: "Nee, dat is mijn vader"
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:12 schreef Muertez het volgende:
had eens een discussie met een collega die erg stottert, dus hij zegt met veel moeite wat hij ergens van vindt en ik zeg: 'wat probeer je nou te zeggen'?
werd die gozer helemaal kwaad en zegt: I I IK S S ST STOTTER K K KL KLOOTZAK!
(ik had het eerst helemaal niet door waarom hij nou zo kwaad werd, want ik wilde met de zin 'wat probleer je nou te zeggen' alleen maar aan te geven dat ik zijn argument nergens op vond slaan)
Ach, het is je schoonmoeder maar, stel je voor dat iemand was die je wel mochtquote:Op woensdag 21 juli 2004 14:31 schreef Prowl het volgende:
1 uurtje geleden
Er word gebeld aan de intercom, ik vraag netjes: "Wie is daar"
Blijkt er dus zo'n gast op de verkeerde bel gedrukt te hebben zoals wel vaker gebeurd hier![]()
Belt er weer iemand 5 min. later, weer verkeerde bel te pakken
Nog geen minuut later belt er weer iemand, ik helemaal, roep ik door die intercom: "Wat moet je klootzak, druk eens op de goeie bel strontmongool!!!"
Hoor ik de stem van mijn schoonmoeder die mijn vrouw op komt halen![]()
![]()
Wat had ze dan eigenlijk willen zeggen?quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:48 schreef Aventura het volgende:
Daarnet vertelden mijn collega's over een verspreking die een collega van ons maakte tijdens een speech. Ze gaf een huldeblijk aan iemand, die bij ons succesvol een aanvraag had ingediend. Ze deed verslag van hoe het bij ons was ontvangen: ' Eric, je kreeg van de groep niet 1, maar zelfs 2 vingers in je reet!'. Toen iedereen ietwat ongemakkelijk reageerde, realiseerde ze zich wat een gigantische verspreking ze had gemaakt
Ik gok verenquote:Op donderdag 22 juli 2004 12:10 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Wat had ze dan eigenlijk willen zeggen?
Ik denk : pluimen of veren in je kont, dat is wat gangbaarder, ook al is het een beetje yuppie-managersjargon.quote:Op donderdag 22 juli 2004 12:10 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 juli 2004 14:53 schreef new_moon het volgende:
een jongen die stotterde (maar ik wist niet dat ie stotterde) wilde dus iets zeggen,.. en hij kwam er niet echt uit,.. en ik zeg op een gegeven moment "JA MAN GA JE HET NOU NOG ZEGGEN OF HOE ZIT DAT???!!??"
oops,. dat was echt te pijnlijk![]()
Als je een complimentje uitdeelt heb je het meestel over een VEER in je reet, geen VINGER!quote:Op donderdag 22 juli 2004 12:10 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
en jouw vriendin draagt zeker een leching?quote:Op donderdag 22 juli 2004 12:29 schreef bugeye het volgende:
Nou de mijne dan:
Er werd op mijn school een oudjaarsdinee georganiseerd in 1996.
Toen de directeur korte speech ging houden met een microfoon, liet hij ook anderen praten aan de microfoon. Dus ik werd gekozen en daar ben ik dan met een zaal vol leerlingen, meesters en juffen.
Het werd 1997 en wat zeg ik?? : "op naar het jaar 1996"
Iedereen mij uitlaggen en dat vond ik nie zo luek
Maar je examen nederlands heb je nooit gehaaldquote:Op donderdag 22 juli 2004 12:29 schreef bugeye het volgende:
Nou de mijne dan:
Iedereen mij uitlaggen en dat vond ik nie zo luek
Ja, heb je wat op tegen?????quote:Op donderdag 22 juli 2004 14:43 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
en jouw vriendin draagt zeker een leching?
ik lokte het zelf uit om reacties te krijgen , dudequote:Op donderdag 22 juli 2004 14:49 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Maar je examen nederlands heb je nooit gehaaldoeps echt weer zo'n opmerking van me die hier wel thuis hoort in het topic.
omg erger kan het nietquote:Op donderdag 22 juli 2004 14:46 schreef Razor21 het volgende:
Tijd terug is een keer ruzie met een jongen in een discotheek. Op een gegeven moment werd ik zo kwaad dat ik riep : Ga toch je moeder neuken K*nk*r lijer!!!!
Toen ging die helemaal door het lint die gozer ben ik eruit getrapt door de portier.
Hoorde ik later dat zijn moeder net 1 week geleden aan k*nk*r was overleden![]()
Dus dat woord zeg ik sindien nooit meer.
Was dat toch niet toevallig in Oldenzaalquote:Op donderdag 22 juli 2004 14:46 schreef Razor21 het volgende:
Tijd terug is een keer ruzie met een jongen in een discotheek. Op een gegeven moment werd ik zo kwaad dat ik riep : Ga toch je moeder neuken K*nk*r lijer!!!!
Toen ging die helemaal door het lint die gozer ben ik eruit getrapt door de portier.
Hoorde ik later dat zijn moeder net 1 week geleden aan k*nk*r was overleden![]()
Dus dat woord zeg ik sindien nooit meer.
Wat een mongolen topic is dit tochquote:Op donderdag 22 juli 2004 15:36 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Een tijd geleden reisde ik naar huis na een lange dag school. Het was stikheet en ik had een verlammende koppijn na zo'n vermoeiende dag. Halverwege viel de trein ineens stil in de middle of nowhere en hebben we iets van 2 uur lang in een stilstaande trein gezeten. Uiteindelijk heeft de NS bussen aan laten rukken waar we toch nog mee naar huis konden. Je snapt het al, ik was flink geirriteerd.
Iedereen die bus in, ik was wat vrienden van me tegengekomen die ook ergens in die trein bleken te zitten. Wij gaan daar zitten en ik had er flink de pest in, het was inmiddels al iets van 19:00 uur.
Ik zit daar te balen, hoor ik ineens achter mij 2 mensen van die irritante syndroom-van-down-geluiden maken. Ik dacht dat dat van die vervelende 16-jarige ettertjes waren die dat grappig vonden. Na 5 minuten was mijn irritatiegrens toch wel bereikt en ik zeg keihard "DIT IS TOCH GODVERDOMME DE MONGOLENBUS NIET OF WEL SOMS!!!!!!!" terwijl ik mij omdraai.
Terwijl ik dat gezegd had en mijn gezicht draaide zach ik de rest van de bus in afgrijzen naar mij staren en mijn vrienden een beetje gniffelen. Ik dacht al van dat zal toch niet en ja hoor. Achter mij zaten blijkbaar 3 verstandelijk gehandicapten en hun begeleider.
Ik kon op dat moment wel door de grond zakken, maar tegenwoordig kan ik er wel om lachen
Wat moet ik me daarbij voorstellenquote:Op donderdag 22 juli 2004 15:36 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
syndroom-van-down-geluiden
als je dat niet weet ben je zelf een mongool!quote:Op donderdag 22 juli 2004 22:36 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen
Hauwhhhwauhawhhwauaaahwwwgrrrrrrrrggrrggggggggggquote:Op donderdag 22 juli 2004 22:36 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen
Ohquote:Op vrijdag 23 juli 2004 11:00 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
[..]
Hauwhhhwauhawhhwauaaahwwwgrrrrrrrrggrrgggggggggg
Of tegen mensen die zelf kanker hebben. En op sterven liggen.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:37 schreef Steve-O het volgende:
Kankerlijer zeggen tegen mensen die moeders hebben met kanker
Hahah ik had echt precies hetzelfde! Ben er niet achterna gerend om geld te gevenquote:Op vrijdag 23 juli 2004 03:10 schreef Orealo het volgende:
Heheheh, toen ik klein was, kwam er een keer met kerstmis zo'n krantehoer aan de deur , zo van "Prettige kerstdagen, en een gellukig nieuwjaar!!" en dan gaf ze mij zo'n kaartje, ik wist niet dat ik dat mens geld moest geven , dus ik zo van "Uhm, ja, hetzelfde dan he! doei!" boem, deur dicht...
loop ik de kamer in, mijn vader "Wie was dat ?" ik "de krantenboer.." vaker "wat wou ze?" "mij een gelukkig nieuwjaar wensen" "heb je haar geld gegeven?" "Nee, moet dat dan?"
Mijn vader mij snel 2,50 (gulden) gegeven, en ik er achteraan rennen "sorry, toen ik de deur weer opendeed, was je al weg!"
Dit maak ik geregeld mee. Dan roept iemand bij voorbeeld 'kankerlijer' tegen mij. En dan zeg ik:"Dank je wel, mijn moeder is aan kanker overleden..." Dan weten ze niet hoe snel ze zich moeten verontschuldigen. Al is mijn moeder alweer vijftien jaar geleden overleden, de pijn blijft.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:37 schreef Steve-O het volgende:
Kankerlijer zeggen tegen mensen die moeders hebben met kanker
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |