dank je , die van jou ziet er ook lief uit , zo tegen de tvquote:Op vrijdag 16 juli 2004 00:20 schreef Brighteyes het volgende:
Wow, Xlarge, mooie foto!
De RVU geeft ook in boekvorm e.e.a. uit hoorquote:Op vrijdag 16 juli 2004 00:20 schreef Brighteyes het volgende:
Wow, Xlarge, mooie foto!
Enne Bluezz, een zeker persoon merkte op dat Juul naar de RVU kijkt... Betere keuze dan de boekenkast?
zet de link tussen [img] [/img]quote:Op vrijdag 16 juli 2004 00:34 schreef witste het volgende:
http://images.fotopic.net(...)noresize=1&nostamp=1
Dit is mijn Mickey, maar ik krijg het plaatje niet zichtbaar........
Tis al kleiner...quote:Op vrijdag 16 juli 2004 00:37 schreef Brighteyes het volgende:
Wat Xlarge zegt...
Mooie kat...
Tipje... mss even de foto eerst wat verkleinen? dan laadt het ook wat sneller hier
Als je hem uitvergroot, kan je mijn hele kamer erin zienquote:Op vrijdag 16 juli 2004 00:53 schreef Brighteyes het volgende:
Hij heeft prachtige ogen!
Die teentjesquote:Op vrijdag 16 juli 2004 00:14 schreef Brighteyes het volgende:
En hier weer verder.
TS begint, met een Julius update!
Hij wordt echt al heel groot!
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 14:37 schreef Spindizzy het volgende:
Wat een lieverds allemaal weer
Mijn Bosmutsjes:
Sjonnie:
[afbeelding]
Harrie:
[afbeelding]
Kom eens met mij "spelen"quote:Op maandag 19 juli 2004 11:56 schreef Ponem het volgende:
agossie wat een scheetje zeg.quote:Op maandag 19 juli 2004 16:37 schreef snakelady het volgende:
wat een schatjes allemaal, en arme tom.
hier weer wat foto's van kyara
Het liefste zou ik dit de hele dag doen.
[afbeelding]
Hey, hallo, nu ben ik wakker
[afbeelding]
Haaaaa, ff lekker uitrekken.
[afbeelding]
Gaaaaaaaaaap
[afbeelding]
Hoezo heb ik een slaapkoppie?
[afbeelding]
Kijk eens hoe mooi ik kan poseren.
[afbeelding]
quote:
zo kijkt loei nog steeds regelmatigquote:Op woensdag 21 juli 2004 17:37 schreef Bluezz het volgende:
Die snor kijkt wel heel bozig en die andere zo lekker kinderlijk dommig nog
"Die snor" was juist de hele tijd aan het spinnen en erg brutaal.quote:Op woensdag 21 juli 2004 17:37 schreef Bluezz het volgende:
Awwww, wat een superverrassing
Die snor kijkt wel heel bozig en die andere zo lekker kinderlijk dommig nog
LOL!quote:Op donderdag 22 juli 2004 03:56 schreef SiGNe het volgende:
(bal)Thazar zingt opera:
[afbeelding]
hij zit hier bovenop de kast (2 meter hoog) de vaas links is inmiddels gesneuveld.
Kijk hem nou tevreden en zelfvoldaan liggen!quote:Op donderdag 22 juli 2004 22:26 schreef cinnamongirl het volgende:
Dit is Tommy.
Ik mocht dit schatje vandaag halen uit het asiel. Hij is genezen van zijn niesziekte en zijn gebroken pootje. Hij was nl. achtergelaten op een industrieterrein als klein kitten!
Hij heeft de afgelopen uren alle hoeken van het huis al gezien en is nu nog steeds door het dolle heen.
[afbeelding]
Doen jullie het zelf of laten jullie het door de dierenarts doen?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:19 schreef DarkElf het volgende:
(...)
En geschorenlekker voor de zomer, er ging 6 ons haar af, dat is veel voor een kleine pers.
Goh ik wist ik helemaal niet dat je zoiets ook voor katten hebt.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:52 schreef DarkElf het volgende:
We gaan naar een trimsalon voor katten en kleine honden.
voor 32 euro, poetsen ze zijn tanden, badderen hem, knippen zijn nagels, maken zijn oren schoon, knippen zijn vacht en zijn heeeel lief tegen hem
hij vindt het altijd wel leuk daar, alleen er zijn van die grote katten die blaffendat snapt ie niet
Ja zeg maar hoek(slag)tandenquote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:28 schreef DuchessX het volgende:
Hahaha zie ik nou bij Bowie twee hoektandjes??Wat een poepie!
Ze hebben veel weg van elkaar ja!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 01:59 schreef Ponem het volgende:
Hij lijkt wel een beetje op mijn Tom![]()
Ziet er uit als een lieve kat Cinaablabla...
Overigens heeft mijn Tom nog steeds geen last van zijn navelbreukje. Als ik erop druk of iets geeft hij geen kick.
Met de dader dubieus kijkend ernaast.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 20:41 schreef Sealnova het volgende:
[..]
een afgehakte hand
![]()
Is dat echt eenr eflectie in zijn oog of trucage? In ieder geval zeer appart!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:48 schreef 303 het volgende:
En een probeersel wat nog vervolg krijgt, maar dan overdag zodat ik beter licht heb en een vastere hand (deze foto ga ik maken met onze witte kat Eddie die lichtblauwe ogen heeft, wat volgens mij een verbluffend resultaat gaat geven. Mits hij wil meewerken, hij houdt er niet zo van als ik een lens 1 cm van zijn oog ga houden, maar dat komt hopelijk nog wel)
[afbeelding]
Nee, geen trucage. Mijn vriendin heeft de kat op haar arm staan en aait hem over zijn kopje zodat hij rustig blijft zitten. Ik probeer dan zonder hem bang te maken de camera 1 tot 2 cm van zijn hoofd te houden en dan mijzelf er ook nog in te projecteren door er een lamp achter te zetten. Boel gedoe, maar volgens mij moet het nog mooier kunnen. Ik heb het nu met Tommie gedaan, onze zwarte kater. Maar die heeft donkere ogen en dat is dus niet zo mooi. Eddie wordt mijn nieuwe slachtoffer, zijn lichtblauwe ogen zijn heel mooi en die wil ik goed vastleggen. Alleen is Eddie erg bang voor de camera en mag ik niet dichter dan 10 cm van zijn hoofd ermee komen...quote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:40 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Is dat echt eenr eflectie in zijn oog of trucage? In ieder geval zeer appart!![]()
Gevonden. Alleen de zon was inmiddels helaas wegquote:Op zaterdag 24 juli 2004 15:38 schreef cosmick het volgende:
Joris, de andere kat, kon ik niet vinden. Foto's van hem volgen
Die pootjesquote:Op vrijdag 16 juli 2004 00:14 schreef Brighteyes het volgende:
En hier weer verder.
TS begint, met een Julius update!
Hij wordt echt al heel groot!
[afbeelding]
Bedanktquote:Op zondag 25 juli 2004 11:37 schreef cosmick het volgende:
Jij hebt mooie closeup man! Maak je die foto's met je macro-functie? Ik heb een Nikon CoolPix 3100, en het nadeel is, dat het altijd even duurt voordat je weer een foto kunt maken.. en vaak schiet je dan net weer te laat..
Wauw, wat een mooie poes!quote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:42 schreef 303 het volgende:
Erg mooi die tuin foto's, daar ga ik ook binnenkort mee bezig, alleen hebben wij binnenkatten en moeten ze niet wegrennen. Even zien hoe we dat gaan doen.
Vandaag 1 van de katten van mijn schoonzus op de foto gezet, hier is Toesja:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Haar andere kat speedy kon ik niet vinden, maar ik moet ze morgenvroeg eten geven en dan gaat de camera natuurlijk weer mee
Net een lid van de royal family.quote:
Zijn bijnaam is dan ook : Prins de Lilacquote:Op zondag 25 juli 2004 23:24 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Net een lid van de royal family.
Heb je zijn naam zelf verzonnen of komt ie van de fokker?quote:Op zondag 25 juli 2004 23:39 schreef Anzjie het volgende:
[..]
Zijn bijnaam is dan ook : Prins de Lilac
Die lijkt veel op die van mij zeg! (nouja, in zijn jonge jaren dan)quote:Op maandag 26 juli 2004 15:14 schreef Robertje het volgende:
[afbeelding]
Normaal kijkt ze nooit zo boos![]()
Salemquote:
De naam Eros heb ik zelf verzonnen..Zijn naam was eigenlijk Artemis, maar dat betekent godin van de jacht en wildernis...En Eros is een mannetje dus Eros vond ik beter bij hem passen...quote:Op maandag 26 juli 2004 12:34 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Heb je zijn naam zelf verzonnen of komt ie van de fokker?
De katten hier heten Clark Gable en Balthazar, maar die namen kwaen van de fokker af.
dit is echt een geweldige mooie foto.quote:Op maandag 26 juli 2004 12:10 schreef 303 het volgende:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 00:03 schreef 303 het volgende:
Ze was een beetje bang voor de grote camera:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 01:06 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, die van 303 is idd prachtig! Mooie om eens mee te doen aan een wedstrijd!
Inderdaad, wat een foto!!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wat ontzettend lief!
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:34 schreef Brighteyes het volgende:
En nou maar hopen dat Eros niet uit groeit tot dit formaat
Knip..
Kreeg ik net door via de mail!
Wat eenquote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:35 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik ben zoooooo blij dat ze vriendjes zijn nu!
Tommy, de rooie is nl. een zwerfkitten uit het asiel die ziek is geweest (niesziekte,gebroken poot).
Ik heb hem zaterdag gehaald en hij was nogal wild, beet door enz.
En Dookie is zo'n drolletje -vandaar zijn naam!.
Maar Tommy werd na 2 dagen opeens zeer lief en aanhankelijk na veel knuffels van mij.
Al is ie nog wel een grote boef. Hij klimt overal op, wil alles weten is is nergens bang voor.
Tommy kijkt op die laatste pic heel beschermend vind ik...
Het lijkt me niet echt gezond, mss is het wel trucage, maar heel erg ongezond is het volgens mij ook niet, want het is gewoon zowieso een heel groot beest. Kijk maar naar de poten.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:36 schreef DarkElf het volgende:
OMG!
das toch niet gezond?
Ja raar he, of Dookie is helemaal geen 8 weken, maar 6 weken oid. Dat zou betekenen dat de verkopers niet de waarheid vertelden. Wel kwalijke zaak, want ik ben er niet voor dat katten zo snel weg worden gehaald bij moeders!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 18:07 schreef Anzjie het volgende:
[..]
Wat een![]()
mooie katjes.
Maar wat een verschil, is Tommy pas 12 weken of is dat geschat door het asiel?
Hij lijkt zo groot tegenover Dookie.
Whehehe, geweldigquote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:57 schreef 303 het volgende:
Ik ben ook een grote stoere kat hoor!
afbeelding]
Heerlijk die stoere blik!!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:57 schreef 303 het volgende:
Ik ben ook een grote stoere kat hoor!
[afbeelding]
Mijn vriendin met Meer
[afbeelding]
Wat een scheetjes, die 2, maar idd lijkt het alsof er meer dan 4 weken leeftijdsverschil is.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:20 schreef cinnamongirl het volgende:
Ja raar he, of Dookie is helemaal geen 8 weken, maar 6 weken oid. Dat zou betekenen dat de verkopers niet de waarheid vertelden. Wel kwalijke zaak, want ik ben er niet voor dat katten zo snel weg worden gehaald bij moeders!
Ik denk dat het aan de lichtval ligt, dat hij blauw/zwart lijkt.quote:Op woensdag 28 juli 2004 16:28 schreef Brighteyes het volgende:
Chico is mooi! Mooie blauwzwarte kleur!
Chico lijkt echt het tweeling broertje van Tommie, niet normaal zeg. Alles is hetzelfde, echt alles?! Ik dacht niet dat katten zoveel op elkaar konden lijken. Je hebt hem zeker niet uit de buurt van Harlingen weg of wel?quote:Op woensdag 28 juli 2004 15:52 schreef Scandalous het volgende:
[afbeelding]
Mijn grote stoere Chico
[afbeelding]
Remi en Chico zien een zonnestraal op de vloer, en gaan er meteen lepeltje lepeltje in liggen
[afbeelding]
[afbeelding]
Hehe, nee Chico komt uit Spanjequote:Op woensdag 28 juli 2004 21:53 schreef 303 het volgende:
[..]
Chico lijkt echt het tweeling broertje van Tommie, niet normaal zeg. Alles is hetzelfde, echt alles?! Ik dacht niet dat katten zoveel op elkaar konden lijken. Je hebt hem zeker niet uit de buurt van Harlingen weg of wel?
Ligt vooral aan je camera, dit had ik ook jarenlang totdat ik eindelijk het geld voor een duur toestel had en het de aanschaf ook waard vond. Vooral bij de zwarte kat zie je een wereld van verschil in de foto's. Is eigenlijk best een goede test, neem je zwarte kat mee als je een (digitale) camera gaat kopenquote:Op woensdag 28 juli 2004 22:44 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb zelf ook een zwarte en die is idd afhankelijk van de lichtinval zwart of bruinzwart.
En idd een ramp om daar leuke foto's van te maken. Meestal is het zo'n vormeloze hoop
Ja dat viel mij ook al op! het grootste verschil is, is dat Julius en Simba witte sokjes hebben, Tompie heeft dat niet. En Tompie heeft aan een kant een rare tekening, een soort van rechthoekige spiraal!quote:Op woensdag 28 juli 2004 23:41 schreef Valentino-46 het volgende:
Sommige katten lijken idd erg veel op elkaar.
Julius (van Brighteyes) en Tommy (van cinnamongirl) lijken erg veel op Simba.
Wow hij lijkt inderdaad op Chico!quote:Op woensdag 28 juli 2004 23:08 schreef 303 het volgende:
[..]
Ligt vooral aan je camera, dit had ik ook jarenlang totdat ik eindelijk het geld voor een duur toestel had en het de aanschaf ook waard vond. Vooral bij de zwarte kat zie je een wereld van verschil in de foto's. Is eigenlijk best een goede test, neem je zwarte kat mee als je een (digitale) camera gaat kopen
Het formaat van de foto speelt ook mee, als ik deze foto in groot formaat bekijk zie ik goed alle detals, maar verkleind voor plaatsing hier is het detail al een stuk minder:
[afbeelding]
En een foto van Snoekie die helaas op heel jonge leeftijd gestorven is doordat hij een stuk gordijn heeft opgegeten![]()
[afbeelding]
Hij heeft ook een witte bef, die er precies hetzelfde uitziet. Heb alleen nu geen foto waar dat goed opstaat.quote:Op donderdag 29 juli 2004 09:22 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Wow hij lijkt inderdaad op Chico!
En arme Snoekie.... wat een droppie![]()
Dit is mooie foto!quote:Op donderdag 29 juli 2004 18:14 schreef 303 het volgende:
[afbeelding]
Daar heb ik er nog wel meer van in, zal morgen nog wat uploaden. Mijn vriendin gaat morgen ook foto's van de andere katten maken, die komen ook online te staan.quote:Op donderdag 29 juli 2004 20:21 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Dit is mooie foto!
Okee danquote:Op vrijdag 30 juli 2004 09:13 schreef Scandalous het volgende:
Owwww![]()
Dat gezichtje!
Ik wil meer foto's zien van Eros![]()
![]()
Kon je geen grotere krabpaal vinden?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 23:22 schreef Anzjie het volgende:
[..]
Okee dan![]()
[afbeelding]
Stoer hè, helemaal boven id krabpaal geklommen
![]()
[afbeelding]
Huh paaldansen..wat is dat??
Wauw, daar valt Tora's kattenpaal (dat eigenlijk niet meer is dan een plankje op de verwarming) bij in het niet!quote:Op zaterdag 31 juli 2004 23:22 schreef Anzjie het volgende:
[..]
[afbeelding]
Stoer hè, helemaal boven id krabpaal geklommen
Dit is een schitterende foto!!!!quote:Op maandag 2 augustus 2004 15:14 schreef DarkElf het volgende:
heerlijk zo'n koele glazen tafel en een korte krullen buik:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 16:16 schreef SEMTEX het volgende:
Madame Polle groet jullie vanaf haar vakantieadres![]()
(het dakterras)
[afbeelding]
Cool!quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 16:16 schreef SEMTEX het volgende:
(het dakterras)
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 16:16 schreef SEMTEX het volgende:
(het dakterras)
[afbeelding]
Maar wel een lief kruisje..quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 21:19 schreef Bluezz het volgende:
Spetter is een kruisje
Jouw Polle was voor mij de doorslag een rooie te willen!quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 22:32 schreef SEMTEX het volgende:
Die Julius is echt een keuteltje zeg
Wat een schitterende kat.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:48 schreef kissa het volgende:
Ik kan niet bij mijn toetsenbord![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:54 schreef tonja het volgende:
Een oudje, uit zijn exhibitionistische periode![]()
[afbeelding]
Wow....... Ik ben verliefdquote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:04 schreef Playah het volgende:
Linux:
[afbeelding]
[afbeelding]
Rover:
[afbeelding]
Schitterende foto, de exhibitionist!quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:54 schreef tonja het volgende:
[afbeelding]
Is dat een noorse boskat, de post hierboven?
Het is een hij en het ras is een Burmees, maar niet helemaal want ergens in de lijn zit brits korthaar dus nu is het een Asian, maar voor mij blijft het een Burmees!quote:Op donderdag 5 augustus 2004 00:05 schreef Kroekiepoes het volgende:
[..]
Wow....... Ik ben verliefdwat een mooie!!! Wat is hij/zij voor ras??
prachtigquote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:54 schreef tonja het volgende:
en dat ie er ook ingaat! Lief!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 07:25 schreef Rewimo het volgende:
Wat geinig zo'n tentje? Kostdat?
Ja hartstikke lief, maar mijn katten springen erop en slopen het ding. Erin liggen ho maar!quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 07:25 schreef Rewimo het volgende:
Was gratis bij een pak kattenvoer in de dierenwinkel.quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 07:25 schreef Rewimo het volgende:
quote:Op zondag 8 augustus 2004 04:21 schreef DuchessX het volgende:
Z'n darmpjes lagen d'ruitArm muisje
quote:
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:10 schreef SiGNe het volgende:
Ik dacht al dat het een Burmeesachtige was, apart kleurtje wel.
hier nog een Burmees:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 11:20 schreef Droeke het volgende:
Jules
[afbeelding]
En Snow
[afbeelding]
Mij lieve "draakjes"!!!!
Ohhhhhh, wat een mooie katten allemaal!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Wat n dropje ookquote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:56 schreef Aventura het volgende:
[afbeelding]
Dookie kijkt weemoedig naar buiten, waar hij dus absoluut niet mag
8 april, dus als ik het goed heb 16 weken. We hebben nu ontdekt hoe we filmpjes kunnen makenquote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:55 schreef DuchessX het volgende:
Heej Roonaan, wat lief zeg dat beentje in een andere kleurNet of hij in de verf gevallen is hahaha! En wat ligt poezebeest lekker op zijn rug...dat is zoooo schattig!!!
Hoe oud zijn ze nu? Gewoon foto's maken hoor. Ik kijk in ieder geval niet naar de kwaliteit van de foto maar naar wat er op staat
Als ik toch bezig ben:quote:Op woensdag 11 augustus 2004 17:57 schreef DarkElf het volgende:
die oren van haar waren echt geweldig
wat sneu...quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:06 schreef Nadientje het volgende:
[afbeelding]
ze is weggelopen of meegnomen
Aaah, wat een dotje!quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:06 schreef Nadientje het volgende:
[afbeelding]
Jup, helaas is een kat die wegblijft 9 van de 10 keer overreden.....quote:Op donderdag 12 augustus 2004 14:24 schreef 303 het volgende:
Wat erg!
Wij laten onze katten nooit naar buiten omdat je dit zo vaak hoort... laatst ook een jonge kat van een vriendin niet meer thuisgekomen, echt heel zielig.
Dat is het ook, wij hadden 2 katten, en toen ze nog geen jaar oud waren bleven ze zomaar een paar dagen weg, na 5 dagen maak je je dan echt wel ongerust. Er is er ook maar 1 van de 2 terug gekomen, en die leeft gelukkig nog steeds (zie post iets eerder in dit topic voor een foto) Maar de ander hebben we nooit teruggevondenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 18:01 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Jup, helaas is een kat die wegblijft 9 van de 10 keer overreden.....
Ik ben 'blij' dat mijn Ozzy gechipt was, zodat ik tenminste meteen wist, waarom ie niet meer thuis zou komen.
Die onwetendheid lijkt me moordend.
vorige week... zij staat op de site van amevedi dus misschien horen we ooit nog es iets maar vast nietquote:Op donderdag 12 augustus 2004 14:55 schreef Aventura het volgende:
[..]
Aaah, wat een dotje!
Wanner is zij of hij verdwenen dan?
Owwwwquote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:06 schreef Nadientje het volgende:
[afbeelding]
Misschien bij het asiel kijken als je het nog niet gedaan hebt?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:13 schreef Nadientje het volgende:
[..]
vorige week... zij staat op de site van amevedi dus misschien horen we ooit nog es iets maar vast niet
Hoi Estatequote:@ Anzjie,is Eros een langharige brit? Hij lijkt veel op onze blauwe poes.
Nadientje misschien nog een overbodige tip maar mail of schrijf ook de asiels in je omgeving aan, ook de dierenartsen in je omgeving. Vaak worden katjes aangemeld maar de communicatie is nog niet overal optmimaal...Hopelijk vind je haar snel terug..quote:Op donderdag 12 augustus 2004 19:13 schreef Nadientje het volgende:
[..]
vorige week... zij staat op de site van amevedi dus misschien horen we ooit nog es iets maar vast niet
Snoekiesnoekquote:Op donderdag 12 augustus 2004 20:16 schreef 303 het volgende:
Na dit leed durf ik bijna niet meer onze nieuwe aanwinst hier te tonen... Wij hebben net ons 5e katje gekregen. Snoekiesnoek heet hij en hij is 10 weken oud. Vorige week is hij in een weiland met een paar broertjes en zusjes gevonden door de dierenambulance.
Snoekiesnoek is heel actief en wil niet echt stilzitten. Een mooie foto heb ik dus nog niet en ik wil ook niet nu teveel achter hem aanrennen met mijn camera. Daarom voor nu dit en later veel en veel meer
Hij sprong net trouwens al van de ene op de andere bank, een echte acrobaat dus
[afbeelding]
Wat afschuwelijkquote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:06 schreef Nadientje het volgende:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 15:53 schreef Aventura het volgende:
Ik vind Julius geweldig! Volgens mij is hij ontzettend eigenwijs. Ik vind die witte, bolle pootjes ook zo leuk (hierboven niet te zien) Ik heb een zwak voor rooitjes
Kawaii!!quote:Op zondag 15 augustus 2004 12:39 schreef cinnamongirl het volgende:
Zo weer even wat kittenspam.
[afbeelding]
Katten en dekbedden, leuke combigeeft datquote:Op zondag 15 augustus 2004 13:12 schreef -CRASH- het volgende:
De kat heet gewoon Poes
En haar favorite slaap plek
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |