Damn, gaat ik niet door voor de koelkast. Stupid me!quote:Op donderdag 15 juli 2004 22:23 schreef treinreiziger het volgende:
Praag, Tsjechië is niet correct!
Helaas!quote:Op donderdag 15 juli 2004 22:24 schreef J.J.McKay het volgende:
Damn, gaat ik niet door voor de koelkast. Stupid me!![]()
Of het is zo'n amerikaanse neo-stijl villa in de South-East Aan de omgeving kan ik in elk geval niet zien waar het is.quote:Op zondag 18 juli 2004 21:09 schreef Rollufie het volgende:
Nou het beeld ziet er uit als een Saraswati-beeld....
Maar het achterliggende gebouw is nog wat moeilijker.
Mijn gok is een nog nader te gokken stad in India(Zou het echt niet weten)
Dus laten we als gok het maar op Agra , India houden.
Nope, sorry...quote:Op zondag 18 juli 2004 21:09 schreef Rollufie het volgende:
Agra , India.
Om achteraan te beginnen: USAquote:Op dinsdag 20 juli 2004 23:52 schreef treinreiziger het volgende:
Raad de naam van het gebouw en in welk stad van welk land deze foto is genomen:
quote:Ik geef geen antwoorden op vragen of op losse opmerkingen/vragen of de stad/gebouw in een bepaald land/gebied ligt, dat moet je zelf verzinnen!
Sorry heb geen webspace....quote:Op donderdag 22 juli 2004 14:58 schreef treinreiziger het volgende:
Maar omdat je het ook goed hebt mag je wat mij betreft een nieuwe pic plaatsen!
Niet correct :'(quote:Op donderdag 22 juli 2004 21:13 schreef foton het volgende:
"Een ambassade", New Delhi, India?
Net nu je trek hebt in een broodjequote:Cafeteria service is not available at this temple. Please plan to eat elsewhere.
ik ga ze meteen bellenquote:Op donderdag 22 juli 2004 23:11 schreef rosstek het volgende:
Phone: (55) 19-3758-8800
hahahahahahahahaquote:Op donderdag 22 juli 2004 23:11 schreef rosstek het volgende:
Campinas Brazil Temple
Cafeteria service is not available at this temple. Please plan to eat elsewhere.
Plzen, Tsjechie, is niet juistquote:Op vrijdag 23 juli 2004 09:51 schreef Rollufie het volgende:
Nou om om maar es te gokken:
Plzen , Tsjechie?
chan chan is kek... Tucume is nog indrukwekkender...quote:Op zaterdag 17 juli 2004 14:01 schreef rosstek het volgende:
[afbeelding]
PhatBastard is vanwege voorkennis van deelname uitgesloten.![]()
Nope, maar de taal klopt.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 18:19 schreef foton het volgende:
Luzern, Zwitserland?
Oeps, dat was een fout trouwens. Ik bedoelde Chur, Zwitserland.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 18:19 schreef foton het volgende:
Luzern, Zwitserland?
Je hebt in elk geval de lijst van Unesco gevonden. Als ik die lijst doorkijk kan het maar 1 stad zijn qua ligging t.o.v. de Alpen in combinatie met taal. Dat is dus niet salzburg. Helaasquote:Op vrijdag 23 juli 2004 20:28 schreef Rollufie het volgende:
Ok het werk laat het weer (even) toe.
Het enige wat ik voor je kan verzinnen is Salzburg , met zijn Kapuzinerberg..
Maar aangezien ik nog niets hiervoor (als sluitend bewijs) heb gevonden , ga ik er nog van uit dat dit niet goed is.
Lijst?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 20:38 schreef middagdutje het volgende:
[..]
Je hebt in elk geval de lijst van Unesco gevonden. Als ik die lijst doorkijk kan het maar 1 stad zijn qua ligging t.o.v. de Alpen in combinatie met taal. Dat is dus niet salzburg. Helaas
't Wordt een beetje saaiquote:Op vrijdag 23 juli 2004 21:19 schreef Rollufie het volgende:
Graz netjes,
Ben ik ook niet, ik probeer het te wordenquote:Op vrijdag 23 juli 2004 21:25 schreef middagdutje het volgende:
Ik wist dat je in Graz geweest was, maar niet of je een fanatiek RDS-er was.
Ik zag de hints, ik zag 'Duits' en 'Erfgoed', ik denk Graz, zonder iets gezien te hebbenquote:Ik had gehoopt dat je net vandaag ff niet langs zou komen. Maar na al die hints, ben ik daar toch wel blij mee.
Gezien deze tekst zou dat goed kunnen:quote:Op vrijdag 23 juli 2004 21:58 schreef middagdutje het volgende:
ik vind dit bericht erg verdacht. Metname de nieuwsposter wekt een vermoeden bij mij op. Helaas doen de urls van de foto's het niet meer. Anders had ik misschien ook nog een bewijs gehad.
Venhuizen, NL dus?
Nee het zou ook kunnen, ik vind hem persoonlijk meer op die van Ammerzoden lijken....quote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:14 schreef rosstek het volgende:
[afbeelding]
http://www.brandweerstedebroec.nl/kerk_venhuizen.htm
Lijkt me toch niet dezelfde kerk.
Gut, had ik dat gepostquote:Op vrijdag 23 juli 2004 21:58 schreef middagdutje het volgende:
ik vind dit bericht erg verdacht. Metname de nieuwsposter wekt een vermoeden bij mij op.
quote:Venhuizen, NL dus?
Foto is gefixed en beiden zijn dus fout.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 21:56 schreef foton het volgende:
Petruskerk, Oisterwijk?
Nee.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 23:13 schreef Rollufie het volgende:
Eeeh, nou volgende 'gok'
Nederlands Hervormde Kerk , Driel (Betuwe) , Nederland?
Het is idd goedquote:Op zaterdag 24 juli 2004 20:24 schreef middagdutje het volgende:
't is even zoeken, maar uiteindelijk heb ik het: Munstergeleen, NL. Volgens onderstaand nieuwsbericht overigens pas in 2003 afgefikt, dus het had op fok kunnen staan. Bewijs hier
Brand in kerk Munstergeleen
18 maart 2003
MUNSTERGELEEN (ANP) - Een leegstaande kerk en een aangrenzend
klooster in Munstergeleen zijn dinsdagavond zwaar beschadigd door
een uitslaande brand. De brandweer van Sittard en Geleen hadden het
vuur snel onder controle. De oorzaak van de brand is volgens een
woordvoerder nog niet bekend.
Het monumentale pand uit 1823 stond al tien jaar leeg. Het mocht
niet worden gesloopt. Wel zijn er plannen om op de plaats van de
kerk en het klooster 36 woningen/kantoren te bouwen.
Not even closequote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:36 schreef ChrisJX het volgende:
Alhoewel de huizen volgens mij niet helemaal passen bij het land, toch maar deze gok: Hong Kong?
quote:Op zondag 25 juli 2004 11:29 schreef middagdutje het volgende:
Ehm, zullen we eerst het vorige plaatje oplossen, voordat we met de borobudur verdergaan.
Copy-pasten doet soms wonderenquote:Op zondag 25 juli 2004 23:29 schreef middagdutje het volgende:
Hammerfest is juist![]()
En zelfs mijn voorbereide verhaaltje heb je helemaal goed getypt!![]()
Tijd om te switchen van "white church" naar "iglesia blanca"quote:Op maandag 26 juli 2004 21:19 schreef Rollufie het volgende:
Tijd voor een hint:
Zoek het in 1 v/d Spaanstalige zuid of midden-amerikaanse landen.
Nee, helaas. Wel een mooie site trouwens.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 00:08 schreef maartena het volgende:
Is het mischien Seward, Alaska?![]()
kon alleen deze vinden...Andreotti.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 15:36 schreef treinreiziger het volgende:
Bijna goed Lionheaad, alleen de naam van het station is niet correct. (volledig genoeg)
FF een kleine zoektocht nog naar de juiste naam van het station.
nog een heeeel klein beetje verder zoeken, je bent er bijna!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:06 schreef Lionheaad het volgende:
kon alleen deze vinden...Andreotti.
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:19 schreef middagdutje het volgende:
Andreotti - oevallig uit deze google-zin gehaald?
Tonight we're heading to Dominique for drinks and we'll have dinner
at an Italian restaurant near the railway station called Andreotti.![]()
Google geeft mij overigens ook geen naam voor het station. Weet je zeker dat je niet ook toevallig een restaurant te pakken hebt, trein?![]()
kan nergens plaatjes kwijt....quote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:45 schreef middagdutje het volgende:
OK, na een speurtocht op z'n Frans (wat een k#ttaal) heb ik 'm: Gare de Soarano.
Lionhead, wil je nog steeds geen nieuwe plaatsen? Ik vind namelijk dat de naam van een Pizzeria veel moeilijker is (lees: zou moeten zijn) dan die van een station.
Ahhh, net te laat... die foutmeldingen ook altijdquote:Op dinsdag 27 juli 2004 17:44 schreef Rollufie het volgende:
Nou vooruit , ik ben ook weer wakker:
Siena , Italië
Bewijs
quote:Op woensdag 28 juli 2004 15:38 schreef Rusher2k het volgende:
Cancun, Mexico ?
Ik heb het nog even voor je nagekeken, maar overal waar ik dat gebouw tegenkom is het rood. Kunst, noemen ze dat!quote:Op woensdag 28 juli 2004 16:19 schreef ChrisJX het volgende:
Is die rode kleur echt? Het lijkt net gefotosoept...
Apartquote:Op woensdag 28 juli 2004 16:36 schreef middagdutje het volgende:
Ik heb het nog even voor je nagekeken, maar overal waar ik dat gebouw tegenkom is het rood. Kunst, noemen ze dat!![]()
Mamatschka's toch?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 01:46 schreef Rollufie het volgende:
/edit
Trouwens zie nu ook op een website dat die Russische poppetjes die in elkaar zitten en waarvan je er uiteindelijk 10 ofzo hebt , uit dat plaatsje komen... weer wat geleerd
Matrouschka's?quote:Op vrijdag 30 juli 2004 12:42 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Mamatschka's toch?
Het is geen gokspelletje.... kom dan minimaal met iets wat je enigzins kunt onderbouwenquote:Op vrijdag 30 juli 2004 23:28 schreef Oss het volgende:
Marseille, Frankrijk?
quote:Op zaterdag 31 juli 2004 00:27 schreef Elocyp het volgende:
Is weer eens een lastige van je treinreiziger!
Je hebt gelijk , de volgende keer gaan we weer over naar grotere foto's met meer herkenningspunten voor de stadquote:Op maandag 2 augustus 2004 00:04 schreef Elocyp het volgende:
Ik heb geen id maar het eerste wat in me opkwam was Ostrava, Tsjechië. (en het wordt toch weer raad het gebouw ipv raad de stad)
Krijg ik geen half punt voor Finland dan..?quote:Op zaterdag 31 juli 2004 23:16 schreef treinreiziger het volgende:
De bibliotheek van Tampere, Finland is correct!
quote:Op maandag 2 augustus 2004 15:01 schreef Lionheaad het volgende:
Mexico Stad - Mexico ???
Ook niet. Eilandjes in de stille zuidzee of een andere sloot kunnen worden geschrapt uit de zoektocht. Het juiste continent is ook nog niet voorbij gekomen.quote:Op maandag 2 augustus 2004 16:13 schreef foton het volgende:
Nuku'alofa, Tonga?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |