geilquote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:45 schreef Dizer het volgende:
Kwam net dit plaatje tegen....
[afbeelding]
Ik vind BtVS een geweldige serie, maar....quote:Op vrijdag 23 juli 2004 10:52 schreef Glitch83 het volgende:
Seizoen 7 was nog niet zo goedkoop
En toffe ep was dat
Beer, bad! Parker, bad!
Ik denk dat, als je iemand fan van buffy wil maken, dat je dan of Hush moet laten zien of aflevering dat Buffy denkt dat ze in een andere wereld zit en dat ze in een psych ziekenhuis zit en dat ze terug moet komen naar de realiteit. Dat zijn echt de twee ijzersterkste afleveringen van allemaal!!!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 12:50 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vind BtVS een geweldige serie, maar....
"Beer Bad", dat is echt de slechtste aflevering EVER! En laat dat nu juist de aflevering zijn die speelde toen ik mijn cynische Buffy hatende kameraad tot de serie wilde bekeren. Mission: failed!
Hush is inderdaad een briljante "bekeer"-aflevering! Super creepy, heel grappig en ook nog eens origineel!quote:Op vrijdag 23 juli 2004 12:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik denk dat, als je iemand fan van buffy wil maken, dat je dan of Hush moet laten zien of aflevering dat Buffy denkt dat ze in een andere wereld zit en dat ze in een psych ziekenhuis zit en dat ze terug moet komen naar de realiteit. Dat zijn echt de twee ijzersterkste afleveringen van allemaal!!!
Maar ook de twee afleveringen met Bad Willow
Bored now... *ril*
quote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:58 schreef SuperSiem het volgende:
Is al ergens te zien hoe die nieuwe goedkope dvd-boxen van Buffy er uit gaan zien? Want als ze totaal niet passen bij mijn andere box-sets, moet ik even snel geld gaan verzamelen en seizoen 5 t/m 7 gaan bestellen.
Ik ben benieuwd hoe lang de oude boxen nog naast de nieuwe boxen verkrijgbaar zullen zijn. Anders kan ik het nog wel even uitstellen.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:31 schreef Dizer het volgende:
[..]dat heb ik dus nou ook en ook nog eens 5 t/m 7
Ik denk dat ik dan maar mijn X-files verzameling 2 maanden even stil moet zetten en dan ipv x-files een extra box van buffy koop per maand
Ik heb gewoon het gevoel dat het dezelfde bozen zullen zijn, alleen goedkoper.quote:Op zondag 25 juli 2004 15:50 schreef SuperSiem het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe lang de oude boxen nog naast de nieuwe boxen verkrijgbaar zullen zijn. Anders kan ik het nog wel even uitstellen.
Wat ik heb gezien kosten ze 45 euro of zo. Sorry hoor, voor die 5 euro, blijf ik lekker doorgaan met mijn luxe uitvoeringen kopen!! Ennuh, ik ben toch van plan om voor eind september alles compleet te maken daarvaan!!quote:Op zondag 25 juli 2004 16:17 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel het gaat schelen. Die seizoenen koop ik nu bij de FRS voor 49,- maar als die goedkope uitgaves de helft schelen en anders uitzien ga ik toch balen
ik heb pas 4 seizoenen
Waar heb je dat gezien (prijs van die nieuwe boxen)?quote:Op zondag 25 juli 2004 16:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wat ik heb gezien kosten ze 45 euro of zo. Sorry hoor, voor die 5 euro, blijf ik lekker doorgaan met mijn luxe uitvoeringen kopen!! Ennuh, ik ben toch van plan om voor eind september alles compleet te maken daarvaan!!
Dat zijn toch de oude boxen?quote:Op zondag 25 juli 2004 17:33 schreef Dizer het volgende:
Deez toch
[..]
Dat zijn inderdaad de oude boxen.quote:Op zondag 25 juli 2004 18:36 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Dat zijn toch de oude boxen?
Alleen dit:quote:Op zondag 25 juli 2004 21:37 schreef SuperSiem het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad de oude boxen.
Komen die nieuwe boxen alleen in de Benelux of in heel Europa? Of weet eigenlijk helemaal niemand precies wat er nou gaat gebeuren?
bron: dvd.nlquote:Persbericht FOX: Releases tot eind september
25-aug
Buffy Celebrations (alle Buffy boxen gereduceerde prijs)
Ah yes. Netjes van Veronica.quote:Op donderdag 29 juli 2004 18:30 schreef wolfrolf het volgende:
Vanaf Donderdag de 19e augustus is Angel seizoen 5 te zien op Veronica!!!!! whoooohoooooooooo! Eindelijk!![]()
![]()
Ik heb vandaag al zeker 2 keer een aankondiging gezien op Veronica dat vanavond een nieuwe Angel aflevering komtquote:Op donderdag 29 juli 2004 18:30 schreef wolfrolf het volgende:
Vanaf Donderdag de 19e augustus is Angel seizoen 5 te zien op Veronica!!!!! whoooohoooooooooo! Eindelijk!![]()
![]()
Ik zie het nu pas voor het eerst. Bedankt voor de waarschuwing, ik zou dan op vakantie zijn, maar die schuif ik nu even een weekje naar voren.quote:Op donderdag 29 juli 2004 18:30 schreef wolfrolf het volgende:
![]()
Amy Ackerquote:Op donderdag 29 juli 2004 21:49 schreef Dizer het volgende:
Vet!!! Angel op tv binnenkort!!!!
Er staat ons een geweldige seizoen te wachten. Vooral Fred
Amy Acker Spoiler:quote:Op donderdag 29 juli 2004 22:38 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Amy Acker(lang geleden door mij geopend)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friends don't let friends remain beardless...
quote:Op donderdag 29 juli 2004 23:09 schreef SlimShady het volgende:
@Dizer:
Vet!
quote:Op donderdag 29 juli 2004 18:30 schreef wolfrolf het volgende:
![]()
Ja, ik besef nu pas dat het idd nog geen 19 augustus isquote:Op vrijdag 30 juli 2004 22:04 schreef Dizer het volgende:
11 posts voor jou post stond dit:
[..]
S5 toch? Dat is toch een van mijn favo. seizoenen...quote:Op zaterdag 31 juli 2004 21:55 schreef Dizer het volgende:
Ik heb van de week dit alweer gehaald
[afbeelding]
S5 en Gloryquote:Op zaterdag 31 juli 2004 22:36 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
S5 toch? Dat is toch een van mijn favo. seizoenen...
[afbeelding]
[afbeelding]
vanwege Dawn![]()
Ik vind Dawn vervelend, vooral in seizoen 5 en 6. Meest gebruikte zin door Dawn: get out, get out, GET OUT, GET OUOUOUOUUT!!!quote:Op zaterdag 31 juli 2004 22:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
S5 en Glory![]()
![]()
Dawn =
Ik heb ook niet gezegd dat ze een leuke rol had, vind haar alleen leuk uitzien.quote:Op zondag 1 augustus 2004 13:33 schreef Sasandra het volgende:
[..]
Ik vind Dawn vervelend, vooral in seizoen 5 en 6. Meest gebruikte zin door Dawn: get out, get out, GET OUT, GET OUOUOUOUUT!!!![]()
Aha, ja dan heb je wel een punt.quote:Op zondag 1 augustus 2004 13:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb ook niet gezegd dat ze een leuke rol had, vind haar alleen leuk uitzien.
Ze is best wel irritant jah
Kan je niet een bron posten? Hoe kom je aan die info?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 17:40 schreef brown_eyed_girl het volgende:
Ik weet niet of dit een achterhaalde vraag is, maar klopt het dat Willow haar eigen serie krijgt?
quote:we never really discussed the idea of a Willow-centric spinoff, although I've thought about it.
Mooiquote:Op donderdag 29 juli 2004 18:30 schreef wolfrolf het volgende:
![]()
Ik zal 'ns zoeken voor je...quote:Op woensdag 4 augustus 2004 17:02 schreef brown_eyed_girl het volgende:
Uhm ik had een vraag: weet iemand waar ik de tekst die Angel zegt in de aflevering Passion kan vinden? Ik had em ooit in de vorm van een plaatje, maar die ben ik kwijt geraakt.
quote:Passion. It lies in all of us. Sleeping...waiting... And though unwanted... unbidden... it will stir... open its jaws, and howl. It speaks to us... guides us... Passion rules us all. And we obey. What other choice do we have? Passion is the source of our finest moments. The joy of love... the clarity of hatred... and the ecstasy of grief. It hurts sometimes more than we can bear. If we could live without passion, maybe we'd know some kind of peace. But we would be hollow. Empty rooms, shuttered and dank... Without passion, we'd be truly dead.
Als dit niet is wat je zoekt, dan:quote:Without passion, we'd be truly dead.
Ja dat was de tekst thanksquote:Op woensdag 4 augustus 2004 18:35 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Ik zal 'ns zoeken voor je...
Ik zal deze post dan updaten.
Ik vond dit:
[..]
[..]
Als dit niet is wat je zoekt, dan:
1. vertel ons welke serie...
2.(optioneel) welk seizoen?
Hoeveel ging het ook al weer kosten? 45 euries? Heb ik liever de uitgebreidere boxen. Veel mooier. En voor de 10 euro meer...quote:Op woensdag 4 augustus 2004 18:40 schreef Sharkdoggie het volgende:
Zo gaan de budget versies uitzien in keepcases...
[afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]
daar heb ik er ook 3 van...quote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:14 schreef Glitch83 het volgende:
[afbeelding]
Seizoen 7 van Buffy vandaag binnengehad
[afbeelding]
En daarmee is Buffy compleet
Dat is de tweede aflevering van seizoen 3. In de eerste aflevering is Buffy weggelopen naar LA om een nieuw leven te beginnen nadat haar moeder haar eruit heeft geschopt en ze haar vampiervriendje Angel heeft moeten doden. Uiteindelijk beseft ze dat ze thuishoort in Sunnydale en gaat ze weer terug. Dan krijg je al dat masker/zombie gedoe. ("Don't you like my mask? It brings the dead back to life! Americans...")quote:Op woensdag 4 augustus 2004 23:23 schreef HomerJ het volgende:
Ik kijk het nu (voor het eerst) elke nacht op Net 5 erg leuk
Volgens mij zit ik nu in een nieuw seizoen, buffy is na 3 maanden terug en de eerste aflevering ging over van die zombie's & een masker
haaaaaaahahahaaaaaquote:Op maandag 9 augustus 2004 14:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]
("Don't you like my mask? It brings the dead back to life! Americans...")
* Zhenar is verdrietig dat er na seizoen 5 geen nieuwe afleveringen meer komen van Angelquote:Op maandag 9 augustus 2004 15:58 schreef _Vampierheks_ het volgende:
Vampierheks is blij dat er een nieuw seizoen Angel begint met Spike![]()
![]()
![]()
Glory was inderdaad erg vermakelijk, maar daarom juist (IMO) geen goede 'eindschurk'. The First Evil dreef ze in ieder geval echt tot wanhoop: zelfs met een Slayer leger konden ze het nog niet aan, dachten ze. Ik vond het mooi hoe ze de strijd overleefden: veel doden en kleersheuren, maar sommigen levend en gelukkig. Beter dan de battle met Glory, waarbij er alleen een paar minions van zowel Buffy als lory kwamen kijken.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 19:20 schreef Dizer het volgende:
ik heb net de laatste aflevering van Seizoen 5 (the gift) gezien, en man! wat een gaaf aflevering zeg
Ik had het beter gevonden denk ik als dit het einde was van Buffy. Wow, wat een mooi einde. Buffy dood na het verslaan van de allerleukste schurk (Glory).
quote:Op donderdag 29 juli 2004 18:30 schreef wolfrolf het volgende:
![]()
* Ericjuh danst ff meequote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:09 schreef schatje het volgende:
[..]![]()
.
Die boxen hebben ze in Scandinavië ook, zag ik tijdens mijn vakantie daar.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 18:40 schreef Sharkdoggie het volgende:
Zo gaan de budget versies uitzien in keepcases...
[afbeelding]
Zo echt wel! Ik ben benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren rond Wolfram and Hartquote:Op donderdag 19 augustus 2004 21:28 schreef Dizer het volgende:
Wat een gave einde van de eerste aflevering van Angel s5
Wesly: Spike..
Angel: Spike!
Harmony: HoneyBear?
Wat GAAAAAAAAAAAAAAAAF!!!![]()
![]()
![]()
![]()
die is idd goed!!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 21:28 schreef Dizer het volgende:
Wat een gave einde van de eerste aflevering van Angel s5
Wesly: Spike..
Angel: Spike!
Harmony: HoneyBear?
Wat GAAAAAAAAAAAAAAAAF!!!![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu alleen nog een spinoff met Spike, Harmony, Willow, Faith, Anya (terug uit de dood of zo), Xander, Andrew en Fred
en dan ben ik helemaal tevreden :')Friends don't let friends remain beardless...
Vind je het ook zo erg dat deel 1 van de serie niet zo mooi tussenpast?quote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:14 schreef Glitch83 het volgende:
[afbeelding]
Seizoen 7 van Buffy vandaag binnengehad
[afbeelding]
En daarmee is Buffy compleet
paar grappige quotes van haar..quote:Op zondag 22 augustus 2004 10:41 schreef WheeleE het volgende:
Harmony is een goede keus vind ik. Erg leuk om haar zo compleet onverwacht toch nog eens terug te zien.
Joss heeft echt een mooie aflevering hiermee neergezet, zijn doel was dan ook om de dood zo echt mogelijk te brengen. Ik denk zelf dat de scene van het truitje het gevoel moet geven van verwarring. Niemand weet precies raad met de situatie, de hele aflevering is dan ook als een soort waas neergezet, alsof het een nachtmerrie is die niet ophoud. Let ook op het feit dat er geen muziek bij de aflevering zit dit geeft een nog meer naar gevoel, zoals Joss ook zei, de muziek zou de kijker een rustgevend gevoel kunnen geven en dat is nou net wat hij niet wou.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 21:55 schreef Dizer het volgende:
Ach so!
Trouwens, heb net The Body 5x16 gekeken van Buffy.
Das de aflevering waarin Joyce (moeder van Buff en Dawn) doodgaat.
Ik voel me helemaal naar hierdoor
Is trouwens, qua aflevering, echt ijzersterk in dialogen. Hoe die ook is opgebouwd. Helemaal wanneer Willow, Tara, Anya en Xander in de kamer van Willow zijn en Willow zoekt haar blauwe sweater en hem niet kan vinden. En dan opeens Anya het vindt maar niks vanaf weet en dan Willow het nog steeds niet tegenkomt. Volgens mij wil Joss hiermee wat zeggen. Iets met dood vergelijken?
Ook eindelijk zien we in deze aflevering een zoen tussen Willow en Tara
Maar bovendien, vind ik het ijzersterk hoe Anya opeens moest huilen. Zeer mooi gedaan!!
Hoe dan ook, het is een van de triestste afleveringen ooit. Ik voel me echt helemaal naar.
Dat maakte het wel weer hilarisch hoe Andrew commentaar gaf op haar speeches in aflevering 16 (Storyteller):quote:Op zondag 22 augustus 2004 11:52 schreef DragonFire het volgende:
[..]
En buffy die maar constant preken loopt te geven kwam op het laatst toch wel mijn strot uit.
Andrew vond ik een erg grappig personage in seizoen 7, verder ben ik meer angel fan dan buffy. Ik vind buffy wel leuk, maar wat me opviel was dat het naar mijn mening slechter werd toen met riley, ik vond het gewoon te soaperig worden, gelukkig werd het wel weer beter, maar seizoen 1 en 2 hebben ze nooit kunnen toppenquote:Op zondag 22 augustus 2004 12:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat maakte het wel weer hilarisch hoe Andrew commentaar gaf op haar speeches in aflevering 16 (Storyteller):
"Even Willow looks bored, and she usually can take a lot of this stuff!"
Ik vond dus seizoen 2 en 3 zo ijzersterk. En dan ook nog seizoen 5. Glory is by far de leukste eindschurk ooit!!! Zo komisch en zoooo goed gewoonquote:Op zondag 22 augustus 2004 14:24 schreef Roa het volgende:
Andrew vond ik een erg grappig personage in seizoen 7, verder ben ik meer angel fan dan buffy. Ik vind buffy wel leuk, maar wat me opviel was dat het naar mijn mening slechter werd toen met riley, ik vond het gewoon te soaperig worden, gelukkig werd het wel weer beter, maar seizoen 1 en 2 hebben ze nooit kunnen toppen
Dat hoor ik dus vaker. Ik ben echt benieuwd naar de laatste seizoen!!!quote:Overigens vind ik hetzelfde bij angel, zeker seizoen 4 is duister en bevat niet vaak de humor die ik in angel juist zo sterk vind. Gelukkig is seizoen 5 het beste seizoen dat ze gemaakt hebbenVoor de mensen die hem nog niet gezien hebben: You're in a for a treat.
Rileyquote:Op zondag 22 augustus 2004 15:55 schreef Dizer het volgende:
En ik sprong echt letterlijk een gat in de lucht toen Riley weg ging! Wat was ik blij zeg! Ieegh, Riley was by far de slechtste persoon in heel Buffy!!!
Seizoen 4 van angel vond ik erg slechtquote:Op zondag 22 augustus 2004 15:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vond dus seizoen 2 en 3 zo ijzersterk. En dan ook nog seizoen 5. Glory is by far de leukste eindschurk ooit!!! Zo komisch en zoooo goed gewoon![]()
En ik sprong echt letterlijk een gat in de lucht toen Riley weg ging! Wat was ik blij zeg! Ieegh, Riley was by far de slechtste persoon in heel Buffy!!!
[..]
Dat hoor ik dus vaker. Ik ben echt benieuwd naar de laatste seizoen!!!
Ik vind het eerste aflevering al ijzersterk van de laatste seizoen~!!. Helemaal het einde
En Harmony is gewoon zoo komisch! Ze hoort echt meer bij de Angel cast dan bij de Buffy cast!!
Misschien dat sarah toen al wilde stoppen met buffyquote:Op zondag 22 augustus 2004 13:43 schreef Dizer het volgende:
! Ik vond daadwerkelijk het einde van Seizoen 5 veel en veel beter! Van mij had het einde van seizoen 7 het daadwerkelijk einde van seizoen 5 mogen zijn! Was nóg beter geweest! Maar jah, als de hoofdrospeler 3 keer doodgaat, dan is het niet meer leuk als ze voor de vierde keer weer doodgaat!!
Of Faith als de slayer!!!!!!quote:Op zondag 22 augustus 2004 20:59 schreef DarcMarc het volgende:
waarom stopt joss niet met die tekenfilm en gaat gewoon weer verder met buffy seizoen 8![]()
maar dan met een andere buffy is dat zo moeilijkIk wil buffy weer terug
![]()
heeft ie geem e-mail adres?quote:Op zondag 22 augustus 2004 21:08 schreef DragonFire het volgende:
Ik zou zeggen vraag het hem
Als het goed is zou je hier hem moeten kunnen bereiken.
You can write to Joss at:
Joss Whedon
c/o Mutant Enemy Productions
P. O. Box 900
Beverly Hills, CA 90213
(Voor gemak van http://www.josswhedon.net/ gehaald)
Jaquote:Op zondag 22 augustus 2004 21:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Of Faith als de slayer!!!!!!
Denk niet dat ze een email box hebben voor fanmail, zal nogal snel vol gespammed zijn.quote:Op zondag 22 augustus 2004 21:23 schreef DarcMarc het volgende:
heeft ie geem e-mail adres?
van ma/wo om 0:55 bron http://www.eurotv.com/quote:Op zondag 22 augustus 2004 21:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ok vraagje..Waar is buffy heen om 00:30 op net 5???
zal vast ergens besproken zijn maar kan t nie vinden:P
"beetje vreemd" zijn jouw woorden....quote:Op zondag 22 augustus 2004 21:55 schreef MyImmortal het volgende:
uhm een andere buffy als hoofdrol zit er denk ik niet in, smg is HET gezicht van buffy dus beetje vreemd om na al die jaren tegen een andere slayer aan te staren :p
quote:Op zondag 22 augustus 2004 23:15 schreef DragonFire het volgende:
Sja maar met het eind van 7 meegerekend zou het dus eigenlijk "Faith, a vampire slayer" worden...
Slayer Academy. Soort van police academy dus maar dan leuk.quote:Op zondag 22 augustus 2004 23:30 schreef Dizer het volgende:
[..]das wel waar...
Maar met het einde van zeven, ik ben benieuwd wat Joss wil gaan doen dan, elke meid dat chosen is, is een slayer geworden dankzij Willow en dan nog eens hebben ze allemaal superkrachten....
Wordt wel een makkie dan
quote:Op maandag 23 augustus 2004 00:25 schreef Sharkdoggie het volgende:
Slayer Academy. Soort van police academy dus maar dan leuk.
![]()
Ik heb het zelfs al een beetje uitgewerkt. Het speelt zich af in Engeland op zo'n typische HP school. En ze hebben allemaal een geile nette school-uniforum (rok, kniekousen etc). De rest doet er niet aan toe.quote:Op maandag 23 augustus 2004 00:25 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Slayer Academy. Soort van police academy dus maar dan leuk.
![]()
quote:Op zondag 22 augustus 2004 23:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
:') das wel waar...
Maar met het einde van zeven, ik ben benieuwd wat Joss wil gaan doen dan, elke meid dat chosen is, is een slayer geworden dankzij Willow en dan nog eens hebben ze allemaal superkrachten....
Wordt wel een makkie dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens is het een 'potential' en niet een 'chosen one', dat is alleen de slayer. Verder zit iedereen hier wel te dromen over spinoffs waaraan dan praktisch de gehele oude cast aan mee zou moeten doen, maar jullie vergeten 1 ding: ze willen niet allemaal.
Michelle Trachtenberg zit al te twijfelen over een stem in een tekenfilm omdat 'ze zich niet alleen wil verbinden met het buffy wereldje'. Sarah Michelle Gellar heeft volgens mij ook ECHT geen zin meer in Buffy, David Boreanaz heeft ook wel gezien na 2 seizoenen Buffy en 5 seizoenen Angel.
Het is mooi geweest.
(overigens is zo'n Slayer-School wel cool idee, maar dan moeten ze ook gewoon een hele nieuwe cast nemen (misschien Willow en haar vriendinnetje, aangezien die een slayer is natuurlijk) en het een nieuwe titel geven, je moet het dan ook minder zien als een spinoff en meer als een nieuwe serie in hetzelfde wereldje.)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
quote:Op maandag 23 augustus 2004 12:26 schreef Roa het volgende:
[..]
David Boreanaz heeft ook wel gezien na 2 seizoenen Buffy en 5 seizoenen Angel.
[..]
Dus hoezo "hij is er klaar mee"?quote:Speaking with TV Guide, former vampire David Boreanaz says the rumors he's not up for an "Angel" movie are nonsense. The hunky actor confirmed he's willing to go another round as the tortured immortal, but not on TV.
"It would have to be a theatrical release. I'm not into the movie-of-the-week [idea]" Boreanaz told the magazine. This clashes with plans of WB execs who said they were interested in doing TV films continuing on from the cancelled series.
"I know they wanted to do, like, six films. It's not that I'm against it; it just needs to be a bigger challenge. When you do something for five seasons, you want to continue to challenge yourself... go to another level with it rather than just doing the same thing you've been doing" says Boreanaz.
The actor also confirmed he's just signed up for a major franchise movie (NOT Superman) about which he only says "It's better...'Four' would be the magic number - that's all I'm going to say".
Thanks to 'Gustavo' & 'KarlChilders'
Fantastic Four... lijkt mij ook ja.quote:Op maandag 23 augustus 2004 14:10 schreef MyImmortal het volgende:
four? fantasic four misschien dan..........
btw----> slimshady inderdaad beetje rare woorden
Ja, 38 euro bij www.play.comquote:Op zondag 22 augustus 2004 12:10 schreef DragonFire het volgende:
Ja een film waar ik ook zeker wel naar uit kijk maar weet iemand of de serie ook te bestellen is op dvd?
Maar wie komt dat afleveren dan? een amerikaan of nederlander want hun adres is in jerseyquote:Op maandag 23 augustus 2004 14:57 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ja, 38 euro bij www.play.com
Jersey valt onder de UK maar heeft weer een aparte status binnen de EU.quote:Op maandag 23 augustus 2004 15:36 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Maar wie komt dat afleveren dan? een amerikaan of nederlander want hun adres is in jersey
Nu je het zegt. Ze lijkt wel erg op Anya.quote:Op maandag 23 augustus 2004 15:40 schreef Zhenar het volgende:
Ik vind ze stoer! Dawn lijkt alleen een beetje op Anya zo. Maarja... dit is de Dawn zoals ze tijdens seizoen 2 geweest zou zijn.
Zoals je op pagina 4 onderaan kan lezen:quote:Op maandag 23 augustus 2004 18:55 schreef peristilius het volgende:
Euhm Dawn was er toch helemaal niet in de eerste seizoenen???
quote:However, the story lines could all change, but Joss is 80% certain, this animated spin off, will carry on from the final of Buffy The Vampire Slayer 'Chosen'
Tuurlijk wel!quote:Op maandag 23 augustus 2004 18:55 schreef peristilius het volgende:
:'(quote:Op maandag 23 augustus 2004 20:34 schreef schatje het volgende:
Ik heb dus gewoon de eerste aflevering van Angel gemist.
helaas voor jou... nu kun je wel stoppen met kijken, want je snapt er nu geen hol meer vanquote:Op maandag 23 augustus 2004 20:34 schreef schatje het volgende:
Ik heb dus gewoon de eerste aflevering van Angel gemist.
jij bent een echte diehardquote:Op maandag 23 augustus 2004 20:49 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Downloaden of een transcript lezen.
Hoe kan je zoiets vergeten? Ik heb zelfs mijn vakantie afgezegd voor Angel
* Ericjuh heeft eerlijk waar zijn vriendin het huis uitgeschopt...quote:Op maandag 23 augustus 2004 20:49 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Ik heb zelfs mijn vakantie afgezegd voor Angel
Ik had ergens gelezen dat de cartoon zou gaan over een periode in seizoen 3, maar dan in het universum waar Dawn in was verwerkt: de geschiedenis zoals de Scoobies zich die herinneren dus.quote:Op maandag 23 augustus 2004 18:55 schreef peristilius het volgende:
Ik hoop dat diequote:Op maandag 23 augustus 2004 13:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
Hij is klaar met de serie en een film is nog altijd geen spinoff, tuurlijk weigert hij geen grote film productie. Hij heeft 8 seizoenen in dat wereldje gezeten, dat is zelfs langer dan Sarah, ik zou het na 8 jaar ook wel zat zijn eigenlijk, je krijgt toch het 'friends' syndroom.quote:Wat ik echt kwijtwilde over David B.:
[..]
Dus hoezo "hij is er klaar mee"?![]()
Zoals ik dus al zei, Dawn was er echt wel een seizoen 3quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:01 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik had ergens gelezen dat de cartoon zou gaan over een periode in seizoen 3, maar dan in het universum waar Dawn in was verwerkt: de geschiedenis zoals de Scoobies zich die herinneren dus.
hej, das wel vet ja!quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 10:11 schreef Dizer het volgende:
Dit is zooooo gaaf gedaan!! Dit is door een fan gemaakt:
Dit zijn de openingscredits voor seizoen 8 van Buffy als het zou komen dan
http://minor-chord.net/Credits.mpg
Diequote:Op dinsdag 24 augustus 2004 00:28 schreef Roa het volgende:
[..]
Ik hoop dat dieover het feit ging dat ik een foutje maakte over die 3 seizoenen, want als je nu nog een nieuw seizoen Buffy of Angel verwacht ben je wel erg naïef. (overigens over het foutje, het is al een paar jaar geleden
)
[..]
Ik heb het transcript lezen.quote:Op maandag 23 augustus 2004 20:49 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Downloaden of een transcript lezen.
Hoe kan je zoiets vergeten? Ik heb zelfs mijn vakantie afgezegd voor Angel
35 euro excl. BTW (41,65 incl.) bij Makro en Lukas Klamer.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 17:32 schreef MyImmortal het volgende:
kan iemand mij trouwens vertellen wat ik ongeveer in de winkel moet betalen voor buffy season 7?
thanks for the info bespaart me weer eens 20 euroquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:11 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
35 euro excl. BTW (41,65 incl.) bij Makro en Lukas Klamer.
Van 17/8 tot 30/8.
Via internet bestellen ben je het goedkoopst uit vergeleken met de winkels.
Als je geen Lukas Klamer- of Makro-pas hebt, kijk dan even op www.dvdzone2.com, daar kosten seizoen 2 t/m 7 44,95.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:35 schreef MyImmortal het volgende:
[..]
thanks for the info bespaart me weer eens 20 euro
ik heb geen visa credit cardquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:20 schreef SuperSiem het volgende:
[..]
Als je geen Lukas Klamer- of Makro-pas hebt, kijk dan even op www.dvdzone2.com, daar kosten seizoen 2 t/m 7 44,95.
Snel eentje aanvragen, dan.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 20:37 schreef DarcMarc het volgende:
ik heb geen visa credit card![]()
Het meest waarschijnlijk en lijkt me ook het bestquote:Op dinsdag 24 augustus 2004 11:36 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dieging inderdaad over het foutje van de 3 seizoenen. Ik heb geen hoop op een vervolg van Angel of Buffy in serie vorm.
Ik hoop wel op die tv-films (bioscoopfilm lijkt mij niet waarschijnlijk), maar daar heb ik een hard hoofd in.
Ik zie wel de mogelijkheid dat men over vele jaren bedenkt dat Buffy en Angel wel heel gave series waren en ze de mythologie weer oppakken om een nieuwe serie (met nieuwe slayer, een slayer school, of wat dan ook), een beetje zoals het met Star Trek ging.
Ik wil dat ze Buffy uitmelken totdat zelfs de grootste fans de serie de rug toekeren!!!![]()
dat is toch alleen seizoen 7 of niet?quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:11 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Van 17/8 tot 30/8.
Waarschijnlijk.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 10:57 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
dat is toch alleen seizoen 7 of niet?
wachten we nog een paar weken.. want een paar weken geleden was seizoen 1 in de aanbieding..quote:Op woensdag 25 augustus 2004 11:00 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk.
alle delen van buffy zijn in de aanbieding bij de makro...quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 19:11 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Van 17/8 tot 30/8.
Via internet bestellen ben je het goedkoopst uit vergeleken met de winkels.
Ja... Dan ik ook een vraag stellen dat laat zien dat je gelijk hebt:quote:Er zat wel een schoonheidsfoutje in de aflevering, Spike die door muren en een bureau heen kan lopen maar wel op de bureaustoel van Angel kan zitten.
Ook dat ja, en volgens mij leunde hij in de slaapkamer van Angel ook tegen het raamkozijn.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 10:28 schreef SlimShady het volgende:
Ja... Dan ik ook een vraag stellen dat laat zien dat je gelijk hebt:
Waarom kan Spike wel door muren, auto's bureau's en kan hij ook staan op een vloer (maakt niet uit welke verdieping...)?
Op Net5 scoorde ie veel beterquote:20:34 Angel 1.1 2.6 162.000
Ja dat zat ik dus ook constant denken.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 10:28 schreef SlimShady het volgende:
Ik heb een totaal andere smaak: ik vind Angel's kapsel wel mooi.
Wat ik ook grappig vind: twee acteurs praten met een Engels accent in een Amerikaanse serie.
[..]
Ja... Dan ik ook een vraag stellen dat laat zien dat je gelijk hebt:
Waarom kan Spike wel door muren, auto's bureau's en kan hij ook staan op een vloer (maakt niet uit welke verdieping...)?
wat ik me nu afvraag... is dit veel voor een serie zoals angel?quote:20:34 Angel 1.1 2.6 162.000
Nee, dat is niet bijster veel. Toen Angel nog op Net5 werd uitgezonden na Charmed en Buffy trok het meer dan 400.000 kijkers. Maar ik vermoed dat door het gehannes met seizoen 4 (op hoeveel zenders en tijden is dat seizoen te zien geweest?) de meeste fans de draad zijn kwijtgeraakt. En met een serie als Friends is dat geen probleem, maar met Angel is dat wat lastiger.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 13:45 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
wat ik me nu afvraag... is dit veel voor een serie zoals angel?
Op Net5 haalde Angel gemiddeld 450.000 tot 500.000 kijkers. Dat het nu minder kijkers komt misschien doordat het nu op prime-time wordt uitgezonden.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 13:45 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
wat ik me nu afvraag... is dit veel voor een serie zoals angel?
Ik denk eerder de formule: Charmed, Buffy & Angelquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 14:01 schreef schatje het volgende:
[..]
Op Net5 haalde Angel gemiddeld 450.000 tot 500.000 kijkers. Dat het nu minder kijkers komt misschien doordat het nu op prime-time wordt uitgezonden.
Angel hoort gewoon na zonsondergang te worden uitgezonden. Zo'n serie past niet zo vroeg op de avond. Het is nu 20:40 en ik zit nog niet eens met licht aan hier.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 14:01 schreef schatje het volgende:
[..]
Op Net5 haalde Angel gemiddeld 450.000 tot 500.000 kijkers. Dat het nu minder kijkers komt misschien doordat het nu op prime-time wordt uitgezonden.
T word wel weer sneller donker savonds hoor, voor je het weet is het om 6 uur al donker. En het nieuwe seizoen is nog maar net begonnen joh.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 20:37 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Angel hoort gewoon na zonsondergang te worden uitgezonden. Zo'n serie past niet zo vroeg op de avond. Het is nu 20:40 en ik zit nog niet eens met licht aan hier.
Idd. Is overigens niet de eerste keer dat deze fout wordt gemaakt. In de Buffy-aflevering waar Willow een geest wordt (Halloween, seizoen 2 of 3), kan Willow door de muren heen lopen, maar raakt ze wel een keertje een gordijn.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 10:09 schreef schatje het volgende:
Er zat wel een schoonheidsfoutje in de aflevering, Spike die door muren en een bureau heen kan lopen maar wel op de bureaustoel van Angel kan zitten.
Ik dacht dat ie dan in de hel was...quote:Op vrijdag 3 september 2004 18:56 schreef schatje het volgende:
Maaruh, als Spike verdwijnt, is ie dan in een andere dimensie??
Is hetzelfde.quote:Op vrijdag 3 september 2004 20:53 schreef Piepje het volgende:
Ik dacht dat ie dan in de hel was...
Jammer dat je er niet achter kan komen of dat inderdaad zo is, of dat het simpelweg een domme fout van de makers is.quote:# Angel enters the chef's home without being invited. Unless the forces that orchestrate vampire invitations considered it a restaurant that shouldn't be possible.
Nee, die professor belde aan. Hij werd later opgeofferd voor het volgend maal omdat hij ook gebeten was.quote:Op zaterdag 4 september 2004 11:57 schreef SlimShady het volgende:
Ik heb zo'n slecht geheugen...
Volgens mij belden Angel en Spike aan en de butler liet ze binnen.
Ik weet niet meer wat die butler zei.
Staakt?!quote:Op zaterdag 4 september 2004 16:00 schreef schatje het volgende:
Het zou me overigens niets verbazen indien Veronica opnieuw de serie staakt wegens tegenvallende kijkerscijfers. Afgelopen donderdag trok Angel maar 76.000 kijkers.
Gelukkig komt de dvd van s5 eraanquote:Op zaterdag 4 september 2004 16:00 schreef schatje het volgende:
Het zou me overigens niets verbazen indien Veronica opnieuw de serie staakt wegens tegenvallende kijkerscijfers. Afgelopen donderdag trok Angel maar 76.000 kijkers.
Angel moet terug naar Net5, en dan moet het geprogrammeerd worden op de zondagavond na Expeditie Robinson of wat daarna komtquote:Op zaterdag 4 september 2004 16:08 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Staakt?!![]()
Dat komt doordat donderdag een k*t-dag is.
Het is midden in de week. En omdat iedereen werkt/naar school gaat, vergeet je het snel.
Maar ik heb het niet gemist
Ja kijk en ik zou 11 uur dus niet goed vindenquote:Op zaterdag 4 september 2004 23:06 schreef SuperSiem het volgende:
Ik zou op werkdagen rond 10 of 11 uur ook niet erg vinden, net als vroeger () op Net5.
Sopranos en The Office werden om 11 uur uitgezonden en daar heb ik geen aflevering van gemist. Half negen vind ik veel te vroeg, dan ben ik eigenlijk nooit thuis.![]()
'T maakt mij allemaal niet zoveel uit, als het maar op TV komt. Als 't tijdstip me niet schikt, neem ik 't wel op.quote:Op zondag 5 september 2004 11:26 schreef Piepje het volgende:
[..]
Ja kijk en ik zou 11 uur dus niet goed vindenDat betekent dat het 12 uur afgelopen is, en aangezien ik dan al lang op bed moet liggen en geen tv op mn kamer heb, kan ik het dan dus niet zien. Half 9 vind ik een heel mooie tijd.
deed ik normaal ook, maar de videobanden willen op de een of andere manier de videorecorder niet meer inquote:Op zondag 5 september 2004 18:52 schreef Wombcat het volgende:
[..]
'T maakt mij allemaal niet zoveel uit, als het maar op TV komt. Als 't tijdstip me niet schikt, neem ik 't wel op.
Ik was aan het fitnessen anders waren het er 76.001 geweest.quote:Op zaterdag 4 september 2004 16:00 schreef schatje het volgende:
kon je niet tijdens het fitnessen tv kijken dan? (naja bij ons hebben ze net 5 dr ook niet, alhoewel ik nooit savonds ga dus het ook niet zeker weet...)quote:Op dinsdag 7 september 2004 00:03 schreef Shogo het volgende:
[..]
Ik was aan het fitnessen anders waren het er 76.001 geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit keer zonder signature
Vreselijk vind ik dat.quote:Op woensdag 15 september 2004 18:31 schreef Ericjuh het volgende:
jeetje wat een spoilers zitten er in dat stukje wat veronica uitzend om angel aan te kondigen..
quote:Op woensdag 15 september 2004 18:31 schreef Ericjuh het volgende:
jeetje wat een spoilers zitten er in dat stukje wat veronica uitzend om angel aan te kondigen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Dus voortaan op de maandagavond of is dat maar voor één keer??quote:Op donderdag 23 september 2004 19:23 schreef BabeWatcher het volgende:
Weer geen Angel vanavondmaandagavond laat nu. Gelukkig wel waar we gebleven waren in S5.
Voor 27 september staat aflevering The Cautionary Tale Of Numero Cinco geprogrammeerd, die ook in de gids staatquote:Let op: Angel is niet langer op de donderdag te zien, maar vanaf 27 september op de maandag!
ik eerst ook... en toen ik zag dat het verschoven was kreeg ik weer een verzakking want dacht dat ik aflevering gemist had...... maar nu het lezen ben ik weer helemaal blij... alleen jammer dat ik dinsdag heeeeel vroeg moet beginnenquote:Op donderdag 23 september 2004 20:46 schreef Dizer het volgende:
Trouwens, kreeg wel bijna een hartverzakking. Ik dacht even dat ze weer met hun tussentijdse stop bezigwaren...
Nee hoor, ik ben jammer genoeg nog steeds afhankelijk van Veronica voor s5 van Angel.quote:Op donderdag 23 september 2004 20:29 schreef BabeWatcher het volgende:
Tijdstip is zeker beter, maandag 23:10, maar dat hadden ze vanaf het begin moeten doen. De meesten zullen inmiddels de serie gekocht of gedownload hebben.
jep, 21:00 zou perfect zijn.quote:Op vrijdag 24 september 2004 12:53 schreef SlimShady het volgende:
Ja 'k ook. 21:00 of 22:00 zou beter zijn geweest
Nee. Het komt na de 2e aflevering van Stargate. Volgens de gids zou dan Top Gear komen, maar blijkbaar hebben ze daar nu dus Angel neergezet.quote:Op zaterdag 25 september 2004 11:05 schreef Ericjuh het volgende:
trouwens.. nu ik er over nadenk... wordt nog wel druk maandag...
is angel ipv stargate?
www.tvgids.nl staat niet dat er morgen angel is... weet iemand het zeker dat het er morgen op is? want als je zoekt op de site dan vind je nix over angel..quote:Op zondag 26 september 2004 14:31 schreef skaschep het volgende:
[..]
Nee. Het komt na de 2e aflevering van Stargate. Volgens de gids zou dan Top Gear komen, maar blijkbaar hebben ze daar nu dus Angel neergezet.
quote:Angel
Maandag om 23.10 uur (vanaf 27 september weer)
Spannende & mysterieuze verwikkelingen
Let op: Angel is niet langer op de donderdag te zien, maar vanaf 27 september op de maandag!
Maandag 27 september
Aflvr: The Cautionary Tale Of Numero Cinco
quote:Op zondag 26 september 2004 23:42 schreef schatje het volgende:
30 september 20:30
4 oktober 23:10
bron
Dat stond gisteren zo aangekondigd op een pagina van de site.quote:Op maandag 27 september 2004 13:25 schreef Ericjuh het volgende:
[..]wat is er nu met 30 sep. en 4 okt.?
op de site van veronica..quote:Op maandag 27 september 2004 13:54 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat stond gisteren zo aangekondigd op een pagina van de site.
Iemand nog aan het kijkenquote:Op maandag 27 september 2004 20:16 schreef Piepje het volgende:
Ik laat mijn pake en beppe het opnemen, ga de aflevering van vanavond dus ook pas donderdag middag kijken. Maarja, beter laat als niet
23:50??? Me video, wat doe je??quote:Op maandag 27 september 2004 23:58 schreef Stoutmeisje het volgende:
[..]
Iemand nog aan het kijkenhet is 23:50 begonnen
Meer 23:20 weet niet waar die 50 vandaan wordt gehaald?quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
23:50??? Me video, wat doe je??
Spike is het enige pluspunt aan deze hele reeks nieuwe afleveringen. En Harmony ook. De rest is echt belabberd bezig. Angel is nog zieliger dan ooit, Fred doet maar wat en is niet meer zo gek, Gunn is maar wat aan het roepen steeds, Wesly is helemaal niks meer en Lorn, damn, hij is normaal de grappigste maar hem zien we ook niet zo vaak meer.quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:33 schreef schatje het volgende:
Ik vind Spike echt irritant.
Ik wil nu ook weleens verhaal zien i.p.v. dat slappe gedoe. Mijn god zeg.
My thoughts exactly. Wat een bagger aflevering.quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:05 schreef Dizer het volgende:Wat een saaaie aflevering deze keer zeg... ik kan niet wachten totdat ze met de real deal verder gaan!!!
Ja, die heb ik net gemist. Wat is er toen gebeurd? Spike verdwijnt in ieder geval niet meer, hoe komt dat?quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:13 schreef Stoutmeisje het volgende:
Inderdaad deze aflevering is erg slecht met die warriorenigste goede aflevering vond ik twee weken geleden met spike in de hoofdrol
![]()
hoe laat was het afgelopen dan? zul je zien dat het einde niet op de video staatquote:Op dinsdag 28 september 2004 00:26 schreef Shogo het volgende:
[..]
Meer 23:20 weet niet waar die 50 vandaan wordt gehaald?
Als je Engels kan lezen staat hier een samenvattingquote:Op dinsdag 28 september 2004 16:55 schreef Sasandra het volgende:
[..]
Ja, die heb ik net gemist. Wat is er toen gebeurd? Spike verdwijnt in ieder geval niet meer, hoe komt dat?
0:10 ongeveerquote:Op dinsdag 28 september 2004 17:32 schreef Piepje het volgende:
[..]
hoe laat was het afgelopen dan? zul je zien dat het einde niet op de video staat![]()
zowwww.. angel scoorde beter op de donderdag dan op de maandag... gisteren namelijk 112.00 mensen gekekenquote:20:34 Angel 1.1 2.6 162.000
Verbaasd me helemaal niks.quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:22 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
zowwww.. angel scoorde beter op de donderdag dan op de maandag... gisteren namelijk 112.00 mensen gekeken
Ik heb t niet gezienquote:Op dinsdag 28 september 2004 19:26 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Verbaasd me helemaal niks.
moet wel teogeven dat afgelopen angel een paar saaie praat momenten er tussen zaten...quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 21:37 schreef BabeWatcher het volgende:
Hoe kan je nou in slaap vallen bij Angel? Dat lukt mij zelfs niet om 3 uur 's nachts.
Sorry Piepjequote:Op dinsdag 5 oktober 2004 15:47 schreef Piepje het volgende:
Ik moet dit helemaal niet lezenNou weet ik al waar de aflevering over gaat... Ga em donderdag pas zien
Okequote:Op dinsdag 5 oktober 2004 17:58 schreef SuperSiem het volgende:
Er is een speciaal topic voor seizoen 5 van Angel: Angel seizoen 5 @ Veronica (Geen spoilers!) Als iedereen daar even gaat posten wordt het wat overzichtelijker.
eigen schuld hoorquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 18:08 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Sorry Piepje![]()
Goed om te horenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 13:53 schreef Zhenar het volgende:
Volgende week een mega vette aflevering met een super gave cliffhanger en de week daarna de meest grappige Angel aflevering ooit (IMO). Vanaf hier gaat dit seizoen pas echt beginnen!
Ja, in Buffy (S5) laat Spike een robot maken, die lijkt op Buffy, de Buffybot, waar hij sex mee heeft. Was een leuke uitvinding, die SMG heel leuk uitbeeldde. De buffybot had betere teksten dan Buffy zelf.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:35 schreef Ericjuh het volgende:
had iemand grapje van spike door?
"seks met een robot is helemala niet zo slecht.."
niet dus... Deze keer had de videorecorder helemaal NIKS opgenomen. Weet ook niet wat er verkeerd is gegaan. Deze maandag weer op een andere manier proberen... Maar die week daarna heb ik waarschijnlijk mijn eigen TV al. Magoed, ik heb nu inmiddels al 2 aflveringen gemistquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 15:47 schreef Piepje het volgende:
Ik moet dit helemaal niet lezenNou weet ik al waar de aflevering over gaat... Ga em donderdag pas zien
als je breedband internet hebt download je toch ff de aflevering??quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:32 schreef Piepje het volgende:
[..]
Kunnen jullie misschien HEEL nauwkeurig vertellen wat er is gebeurd?
zou ik ook best willen, maar ik weet niet hoe en waar ik m moet downloaden...quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:08 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
als je breedband internet hebt download je toch ff de aflevering??
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:35 schreef Ericjuh het volgende:
had iemand grapje van spike door?
"seks met een robot is helemala niet zo slecht.."
iemand???quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 13:10 schreef Piepje het volgende:
[..]
zou ik ook best willen, maar ik weet niet hoe en waar ik m moet downloaden...
Ik mis ze ook niet omdat ik ze vergeet, ik mis ze omdat ik niet tot zo laat op mag blijven van mijn ouders...quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 09:24 schreef Raenius het volgende:
Als je nu gewoon eens je wekker zou zetten of een alarm op je telefoon dan miste je de afleveringen niet en hoef je ze niet te downloaden
De aflevering van maandag was toch niksquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 18:14 schreef Piepje het volgende:
[..]
Ik mis ze ook niet omdat ik ze vergeet, ik mis ze omdat ik niet tot zo laat op mag blijven van mijn ouders...![]()
kuch.. mag ik niet zeggen.. kuch... torrentbits....kuch...suprnova.org...kuch *snel lezen voordat het delete wordt...*quote:Op woensdag 13 oktober 2004 20:02 schreef Piepje het volgende:
[..]
iemand???
Heb nu alweer een aflevering gemist![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Friends don't let friends remain beardless...
ik kan dr niet helemaal uitkomen... kun je maybe ff mailen? (jw_angel@hotmail.com)quote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
kuch.. mag ik niet zeggen.. kuch... torrentbits....kuch...suprnova.org...kuch *snel lezen voordat het delete wordt...*
of iemand anders die er wat over weet.. mag ookquote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:12 schreef Piepje het volgende:
[..]
ik kan dr niet helemaal uitkomen... kun je maybe ff mailen? (jw_angel@hotmail.com)
8e woord in die quote...quote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:12 schreef Piepje het volgende:
[..]
ik kan dr niet helemaal uitkomen... kun je maybe ff mailen? (jw_angel@hotmail.com)
Ik vond het alweer te goed gaan.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:24 schreef schatje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 23:24 schreef schatje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |