abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21396240
Nou vanavond om 20:30 uur is het dan zover: Angel seizoen 5!

Ik heb er godsgruwelijk veel zin in! Ben benieuwd hoe dat nou zit met Wolfram & Hart

En download mensen die S5 al gezien hebben: gelieve niet spoileren hier. Dank.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_21396784
Ja ik heb er ook zin in!
Ben wel blij dat Spike erin zit, is ie toch niet helemaal weg nu Buffy afgelopen is
People live to learn things, and I learn to live...
pi_21396801
Ik ben een beetje vergeten waar Season 4 eindigde.
pi_21396943
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 13:19 schreef sneez het volgende:
Ik ben een beetje vergeten waar Season 4 eindigde.
De gehele Angel crew heeft Wolfram & Hart aangeboden gekregen en dat hebben ze geaccepteerd. Connor is nu zover ik het begreep gelukkig bij een gezin onwetend over wie zijn eigenlijke vader is. Daarnaast weet de Angel crew niet meer wie Connor is(Fred zei: Who's Connor?) Cordelia ligt nog steeds in coma.
pi_21398690
Liep serie 5 van Angel in Amerika parallel met serie 7 van Buffy, of was dat serie 4?
pi_21398802
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 14:17 schreef BGN het volgende:
Liep serie 5 van Angel in Amerika parallel met serie 7 van Buffy, of was dat serie 4?
serie 4
pi_21399901
Dus Buffy zou een gastrol kunnen hebben?
pi_21399991
Ik heb werkelijk geen flauw idee. Ik weet echt nog helemaal niks over 't vijfde seizoen

Maar wie weet
pi_21404062
Hmmz heb t einde van seizoen 4 gemist maar dat is niet zon ramp.
Vind t altijd moeilijk te volgen omdat ze het dan weer op een andere zender doen en dan weer halverwege het seizoen stoppen en met seizoen 1 opnieuw beginnen. Maar ga seizoen 5 maar even volgen
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_21404286
Ze hadden de afgelopen 2 weken de 2 laatste afleveringen van seizoen 4 van Angel nog uitgezonden...
pi_21404298
Of waren het er 3? naja ik weet t niet meer.
pi_21404335
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 18:13 schreef Piepje het volgende:
Ze hadden de afgelopen 2 weken de 2 laatste afleveringen van seizoen 4 van Angel nog uitgezonden...
Ja daar kwam ik ook achter, maar wist toen niet wanneer het kwam en vergat het de hele tijd
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
pi_21408323
Eerste aflevering afgelopen, was leuk
Alleen heel anders dan de eerdere angel afleveringen en Angel is flink aangekomen
pi_21408324
Angel zn haar... :S

En Spike kwam pas de laatste seconde in beeld! Maar ach, ik vond t wel leuk Bv toen Angel die gast zo doodde, met dat geweer-ding, op t einde ergens...
  donderdag 19 augustus 2004 @ 22:03:15 #15
25527 FallenAngel666
Think of the kittens!
pi_21409310
Ontzettend toffe aflevering!
Weer eens lekker veel (zwarte) humor! Top!
Signature:
Maximaal
4
regels
pi_21417537
quote:
Op donderdag 19 augustus 2004 21:28 schreef peristilius het volgende:

Alleen heel anders dan de eerdere angel afleveringen en Angel is flink aangekomen
Ja inderdaad wat een plofkop! en dat haar!!

Maar wel erg fijne seizoensopener. Spike die uit die amulet komt vond ik aardig gevonden.
Vind het alleen onwaarschijnlijk dat iemand dat op de post naar Angel heeft gedaan... moet je toch flink zoeken in het ravijn dat Sunnydale is

Op naar aflevering 2!

Ik had ook nog stille hoop dat ze nu Angel in het juiste breedbeeld formaat gingen uitzenden. Niet dus

-edit-

Wat ik zojuist zie is een stijging van de kijkcijfers. 155.000! dat is toch al snel 100.000 meer dan voorheen. Nu hopen dat Veronica er blij mee is en niet 2435632472376 keer 't programma heen en weer gaat schuiven

[ Bericht 5% gewijzigd door wolfrolf op 20-08-2004 09:12:51 (kleine toevoeging) ]
pi_21418037
D'r was ook voor de rest echt geen ene fuck op tv, natuurlijk.

Maar een goed begin van het seizoen, zowel qua aflevering als kijkcijfers.
pi_21432340
David en dus ook Angel is te dik geworden vind ik. Erg jammer ik keek altijd zo graag naar hem hehe. Maar de serie blijft leuk. Wel jammer dat het hierna afgelopen is met alle pret.
pi_21432895
Leuke aflevering ja. Ik moest een paar keer hardop lachen, bv toen Angel zei I have no trouble spanking men, en het volgende stukje was ook erg leuk:
Spanky lunges around behind Angel, puts his forearm in front of Angel's neck, and squeezes.
SPANKY
You know what I'm doing now? I'm applying pressure to your windpipe. You'll pass out, and then I'll let Mr. Fries decide if he wants you to wake up again.
ANGEL
Do you know what I'm doing now? Not using my windpipe.

LOL

En hopelijk wordt het volgende niet als een spoiler gezien maar het komt gaandeweg het seizoen helemaal goed met Angels haar en hij valt ook af ( gelukkig maar, want een dikke vampier is natuurlijk wel raar )
“The truth is that parents are not really interested in justice. They just want quiet.”
Amsterdam ... zo slecht nog niet
TACT: The ability to tell a man to go to hell and make him feel happy that he is on his way
pi_21433287
Leuke aflevering, die wel weer wat traag op gang kwam (maar dat was de laatste 2 seizoenen met Buffy ook al zo).

Ik hoop dat we nog veel plezier gaan beleven met Eve.

Harmony was ook weer lekker dom.
pi_21435946
Ik denk wel dat Eve een tijdje blijft.
En Spike d'r bij
Deze seizoen wordt fantastich goed
pi_21450150
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 21:24 schreef Angelcakes het volgende:

En hopelijk wordt het volgende niet als een spoiler gezien maar het komt gaandeweg het seizoen helemaal goed met Angels haar en hij valt ook af ( gelukkig maar, want een dikke vampier is natuurlijk wel raar )
Stapt ie over van dat vette varkensbloed op runderbloed zeker

Quootje van Harmony toen Spike uit amulet kwam: "Blondie bear?"
Schitterend geschreven allemaal weer door held Joss Whedon
pi_21451127
Ik weet niet hoe Joss Whedon eruit ziet dus heb ik even een foto opgezocht.

zaterdag 21 augustus 2004 @ 23:10:35 #24
22273 Dizer
Save the beard!
pi_21455831
Dat laatste stukje met Spike!! GEWELDIG

Wesly: Spike...
Angel: Spike!!!
Harmoney: Blondie Bear??
Friends don't let friends remain beardless...
pi_21506355

Angel

Nog maar 2 en een halve dag en dan alweer aflevering 2 whoepie!
*ongeduldig*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')