* GeorgeW.Bush aan Hilbert, voor het niet snappen van dit topicquote:Op donderdag 15 juli 2004 16:20 schreef Hilbert het volgende:
Ik snap het echt niet![]()
quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:19 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
* SanCoTec aan EL_REY, voor het openen van dit topic
quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:21 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
[..]
* Hilbert aan Hilbert, voor het niet snappen van dit topic
autsjquote:Op donderdag 15 juli 2004 16:21 schreef SanCoTec het volgende:
[..]
waar was je de hele dag?quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:23 schreef HTT-Thalan het volgende:
Jogy aan EL_REY, vlak voor hij zijn topic sloot.
Waar zitten die? Want dan weet ik ff of het zinvol is voor mij om mee te doen. Als het bijv. iets is wat alleen vrouwen hebben houdt het voor mij opquote:Op donderdag 15 juli 2004 16:15 schreef EL_REY het volgende:
wie kent het begrip " een okkenootje aan iemand geven" nog? Vroeger werd dit veel gedaan door buitenlandse sterren, die de weg naar hamelen hadden bedacht tijdens het dammen!
Dus post hier je herinnering aan je meest beroemde okkenootje allertijden.
Voor de jongere generatie: een okkenootje is een klap op iemand zijn hoofd geven met je nokkels!
ik begin: Bill clinton aan monica lewinsky, net voordat hij klaarkwam
Wat bedeol je?quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:22 schreef Hilbert het volgende:
[..]jij bent niet de echte!
Aan het werk, en in topics die wij allen angstvallig verborgen houden omdat we bang zijn dat je daar ook in komt klieren.quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:24 schreef EL_REY het volgende:
[..]
waar was je de hele dag?
excusez moi, het moet zijn knokkels!quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:24 schreef Klaasklapschaats het volgende:
[..]
Waar zitten die? Want dan weet ik ff of het zinvol is voor mij om mee te doen. Als het bijv. iets is wat alleen vrouwen hebben houdt het voor mij op![]()
De hele dag is nog niet voorbij.. sterker nog de hele middag nog niet eens.quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:24 schreef EL_REY het volgende:
[..]
waar was je de hele dag?
ah, oke ik was al bang dat je weekend hebt!quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:25 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Aan het werk, en in topics die wij allen angstvallig verborgen houden omdat we bang zijn dat je daar ook in komt klieren.
Dat je niet de echte Bush bent mij fop je niet!quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:24 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
[..]
Wat bedeol je?
hoort hier niet het begrip "mierenneuker" bij?quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:25 schreef Klaasklapschaats het volgende:
[..]
De hele dag is nog niet voorbij.. sterker nog de hele middag nog niet eens.
Je mag m er tegen aan gooien HENK. Is gerechtvaardigd..quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:26 schreef EL_REY het volgende:
[..]
hoort hier niet het begrip "mierenneuker" bij?
ja dit kan inderdaad beter!quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:26 schreef Houzer het volgende:
Open is een leuk topic
Open..... is een leuk topic.quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:26 schreef Houzer het volgende:
Open is een leuk topic
Natuurlijk ben ik wel de echte GW, ook beroemde/invloedrijke mensen komen zo nu en dan eens ff op FOK!quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:26 schreef Hilbert het volgende:
[..]
Dat je niet de echte Bush bent mij fop je niet!
Das hetzelfde als Knut vragen te glimlachen . . .quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:26 schreef Houzer het volgende:
Open is een leuk topic
Behalve dat je gelijk hebt, heb ik met jou wel een appeltje te schillen vriend.quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:26 schreef Houzer het volgende:
Open is een leuk topic
En J.P. heeft het uit Jip&Janneke geleerd. Dus schep er maar niet over op! Tis taalkundig allemaal maar magertjes.quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:28 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
[..]
Natuurlijk ben ik wel de echte GW, ook beroemde/invloedrijke mensen komen zo nu en dan eens ff op FOK!
Ik spreek zelfs een aardig woordje Nederlands, geleerd van JP
quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:28 schreef Klaasklapschaats het volgende:
[..]
Open..... is een leuk topic.
Open, is een leuk topic.....
Ik zoek me godverrrrdomme het leplazarus om die topictitel!!
Open eens een leuk topic aaaaaaaaaahhhhhhh![]()
quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Behalve dat je gelijk hebt, heb ik met jou wel een appeltje te schillen vriend.
Je was een enorm irritant ventje, dat ik op het idee kwam om een site voor je te maken, badsloef.nl.
Ik koop een domeinaam, hosting pakketje erachter en flans ff wat in elkaar. En wat kan ik er mee doen?? NIKS!! Je zit je een beetje te gedragen hier. Weet je wel wat me dat gekost heeft?
Lummel.
quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:28 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
[..]
Natuurlijk ben ik wel de echte GW, ook beroemde/invloedrijke mensen komen zo nu en dan eens ff op FOK!
Ik spreek zelfs een aardig woordje Nederlands, geleerd van JP
quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:29 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Das hetzelfde als Knut vragen te glimlachen . . .
quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:31 schreef EL_REY het volgende:
ok laat maar, het is topic ik ben een user waar ik geen heil meer in zie! slotje!
De eerste indruk is vaak de beste. Gewoon volhouden, ik vond bijv. die Monica Lewinsky meteen al een zuighoer.quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:30 schreef Hilbert het volgende:
[..]hahaaa je bent wel keigrappig maar ik geloof het nog steeds niet!!
Jip&Janneke ken ik ook, heeft mn partner in crime JP wel eens iets over losgelatenquote:Op donderdag 15 juli 2004 16:29 schreef Klaasklapschaats het volgende:
[..]
En J.P. heeft het uit Jip&Janneke geleerd. Dus schep er maar niet over op! Tis taalkundig allemaal maar magertjes.
heb ik dat geschreven, wat grappig zeg!quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:32 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Punt 1 op de lijst van sneue dingen die je kunt doen:quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:31 schreef EL_REY het volgende:
ok laat maar, het is topic waar ik geen heil meer in zie! slotje!
en nu? kan je niet meer lekker slapen ofzo?quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:33 schreef Klaasklapschaats het volgende:
[..]
Punt 1 op de lijst van sneue dingen die je kunt doen:
1 de klappeerrrrrrrrrr van de week, een slotje in je eigen topic aanvragen!!!
quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:35 schreef HTT-Thalan het volgende:
EL_REY, ik zou de stekker van je hartlongmachine er nog met mijn voet uittrappen, om mijn handen niet aan je vuil te maken, zo walg ik van je.
quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:35 schreef HTT-Thalan het volgende:
EL_REY, ik zou de stekker van je hartlongmachine er nog met mijn voet uittrappen, om mijn handen niet aan je vuil te maken, zo walg ik van je.
Ik slaap soieso slecht. De buren hebben een sexverslaving en deze week passen ze op een paard van familie die op vakantie zijn, maar ik vermoed dat ze nu ook aan animal sex doen. Dat paard hinnikt de hele nacht door..quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:34 schreef EL_REY het volgende:
[..]
en nu? kan je niet meer lekker slapen ofzo?![]()
lastig...... je weet hoe het gezegde luidt, je mag een gegeven paard niet in de bek kijken!quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:37 schreef Klaasklapschaats het volgende:
[..]
Ik slaap soieso slecht. De buren hebben een sexverslaving en deze week passen ze op een paard van familie die op vakantie zijn, maar ik vermoed dat ze nu ook aan animal sex doen. Dat paard hinnikt de hele nacht door..
Nee, je maakt een fok-account voor het beest aan en je noemt hem "prins der fokkers" das een idee ja.quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:38 schreef EL_REY het volgende:
[..]
lastig...... je weet hoe het gezegde luidt, je mag een gegeven paard niet in de bek kijken!
Heb jij toevallig last van RSI?quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:38 schreef EL_REY het volgende:
[..]
lastig...... je weet hoe het gezegde luidt, je mag een gegeven paard niet in de bek kijken!
dat is inderdaad een idee ja, goed van jequote:Op donderdag 15 juli 2004 16:39 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Nee, je maakt een fok-account voor het beest aan en je noemt hem "prins der fokkers" das een idee ja.
nee wel van htt, maar dat is nog geen reden om in de ziektewet te gaan!quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:40 schreef Houzer het volgende:
[..]
Heb jij toevallig last van RSI?
Stuur je pasfoto op naar je ziekenfonds, dan krijg je gelijk je WW, AOW, ABW en een ticket naar Verweggistan uitgekeerd.quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:41 schreef EL_REY het volgende:
[..]
nee wel van htt, maar dat is nog geen reden om in de ziektewet te gaan!
Pas op he, een paard heeft benen. Maar wat nu als een paard ook nog homo is..quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:39 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Nee, je maakt een fok-account voor het beest aan en je noemt hem "prins der fokkers" das een idee ja.
verweggistan, sweetquote:Op donderdag 15 juli 2004 16:42 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Stuur je pasfoto op naar je ziekenfonds, dan krijg je gelijk je WW, AOW, ABW en een ticket naar Verweggistan uitgekeerd.
Nee, ik kijk alleen plaatjes, nou goed.quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:43 schreef EL_REY het volgende:
[..]
verweggistan, sweetjij leest dus ook de donald duck
Jammerquote:Op donderdag 15 juli 2004 16:41 schreef EL_REY het volgende:
[..]
nee wel van htt, maar dat is nog geen reden om in de ziektewet te gaan!
lijken we toch nog een beetje op elkaarquote:Op donderdag 15 juli 2004 16:44 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Nee, ik kijk alleen plaatjes, nou goed.
het grote stomme vragen topic....
Zn Pielemuis ertussen. Dan geef je hem een botte schaar in handen en je steekt de schuur in de hens.quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:45 schreef Houzer het volgende:
[..]
Jammer
Kan je dan niet gewoon met je poten tussen de bankschroef ofzo komen
het zou wel kunnen, maar moet het perse een bankschroef zijn? Want ik ben nogal handig met een bankschroef dus ik denk niet dat dat mij zo 1.2.3 gebeurt.. Laten we iets anders bedenken!. Iets met een kaasschaaf ofzo!quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:45 schreef Houzer het volgende:
[..]
Jammer
Kan je dan niet gewoon met je poten tussen de bankschroef ofzo komen
quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:46 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Zn Pielemuis ertussen. Dan geef je hem een botte schaar in handen en je steekt de schuur in de hens.
Volgens mij zou jij nog lachen wanneer er drie dolle pitbulls hun tanden begroeven in je edele delen en achterwerk.quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:47 schreef EL_REY het volgende:
[..]
pielemuis
![]()
Iets waardoor je nooit meer zou kunnen typen iigquote:Op donderdag 15 juli 2004 16:46 schreef EL_REY het volgende:
[..]
het zou wel kunnen, maar moet het perse een bankschroef zijn? Want ik ben nogal handig met een bankschroef dus ik denk niet dat dat mij zo 1.2.3 gebeurt.. Laten we iets anders bedenken!. Iets met een kaasschaaf ofzo!
nee dan nietquote:Op donderdag 15 juli 2004 16:48 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Volgens mij zou jij nog lachen wanneer er drie dolle pitbulls hun tanden begroeven in je edele delen en achterwerk.
maar de technologie gaat tegenwoordig zover dat ze daar ook wel iets op vinden.. Nee dat wordt het ook niet, we moeten even wat anders gaan verzinnen!quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:49 schreef Houzer het volgende:
[..]
Iets waardoor je nooit meer zou kunnen typen iig
quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:49 schreef Houzer het volgende:
[..]
Iets waardoor je nooit meer zou kunnen typen ademen iig
aha! tsja dan zijn de mogelijkheden onbeperkt of niet dan? laten we met zijn allen brainstormen hoe we dat gaan doen!quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:49 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Sterf zacht.quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:53 schreef EL_REY het volgende:
goed, het speelkwartiertje zit er weer op.. Ik ga weer naar huis.. Tot morgen htt! fijne avond he!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |