Je bedoelt natuurlijk langst slopende.quote:Op donderdag 15 juli 2004 15:08 schreef Xlarge het volgende:
Met je ouders heb je vaak 1 van de langslopende relaties van je leven.
quote:Op donderdag 15 juli 2004 15:10 schreef Cheiron het volgende:
je vriendin liet toch dr tieten zien bij een onzin meet, toen iedereen zat te eten? Die?
Wrom denk je anders dat ie het hier neerpleurt, de lafbekquote:Op donderdag 15 juli 2004 15:16 schreef Jordy-B het volgende:
Jouw vriendin zit toch ook op Fok!?!
zal wel in goeie aarde vallen, dit...
Gelukkig voor jou is ze zo dom dat ze dit toch niet snapt.quote:Op donderdag 15 juli 2004 15:03 schreef speedfreakssj het volgende:
sloerie bitch laffe slet
nee die heb je vaak met je zus of broerquote:Op donderdag 15 juli 2004 15:12 schreef Manono het volgende:
[..]
Je bedoelt natuurlijk langst slopende.
quote:Op donderdag 15 juli 2004 15:23 schreef nappel het volgende:
Ik voel me altijd een stuk minder simpel als ik hier langs ben geweest...
persoonlijk denk ik dat ie daar niet mee zit lolquote:Op donderdag 15 juli 2004 15:30 schreef Hilbert het volgende:
Ik denk dat jouw vriendin keiboos op je gaat worden als ze ziet dat je haar zo noemt mijn Olga zou dat nooit pikken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 15 juli 2004 15:23 schreef nappel het volgende:
Ik voel me altijd een stuk minder simpel als ik hier langs ben geweest...
Respect?quote:Op donderdag 15 juli 2004 15:36 schreef Lucille het volgende:
Hoe leg je nou uit wat het woord respect betekend. Ik zou het in dit geval niet weten..........
Je zegt het zelf ( .......Ik snap dat kind echt niet, wel zien HOE.....)quote:Op donderdag 15 juli 2004 15:03 schreef speedfreakssj het volgende:
Dinsdag was ik bij me vriendin omdat ze ziek was, ik kom dus binnen aardig doen en zo, choclaatjes gegeven voor als ze beter was.
Komt haar moeder binne, is meteen de hele sfeer verpest want het was RAAR dat ik daar was. WANT haar man kwam ook nooit op ziekenbezoek en die moest gewoon werken. alsof ik er wat aan kan doen dat ik op het moment geen werk heb.
Vriendin dus huilen en zeggen dat het haar spijt dat die moeder zo doet.
Gisteren met haar naar de film geweest, ook alles super gezellig. Er waren wat misvertanden over wanneer ze vandaag nu moest werken dus dat zou ze navragen. Ik hoorde dat ze in de eerst instantie van 9 tot 14:30 moest werken dus zo rond 15:00 bel ik. Blijkt dat ze aan het winkelen is met die moeder terwijl ze het 2 dagen geleden nog presteerde om een hele dag te verzieken en me vriendin helemaal in de stress zat. En dan gaat die sloerie vandaag met die bitch winkelen alsof er niks aan de hand is? En DAT wil dan dat ze overa; mee naar toe mag waar ik naar toe ga en ik regel vanalles voor haar. Ik snap dat kind echt niet, wel zien HOE haar oduers zijn maar vervolgens als een laffe slet aan hin armpje mee naar de "stad".
is het nu zo raar of is het normaal dat meiden het ene moment zien dat hun ouders gewoon echt vervelend bezig zijn en het volgende moment met ze in een group hug zitten ofzo?
Ik ga wel naar haar huis, verhaal halen ofzo want dit snap ik ECHT niet.
Ik zie een patroonquote:Op donderdag 15 juli 2004 15:38 schreef Felix het volgende:
"husiregels bij vriendin thuis"
niet zulke hele lieve mensen hier beneden.
Vader :N
kankermoeder
******vader
%&#(@&-school van vriendin (ROC)
Vriendin.....
klote vader
Vriendin is een egocentrisch kutwijf.
![]()
Kan je nooit uitleggen, respect is iets magisch wat alleen mensen met een zekere innerlijke ontwikkeling kunnen ervaren.quote:Op donderdag 15 juli 2004 15:36 schreef Lucille het volgende:
Hoe leg je nou uit wat het woord respect betekend. Ik zou het in dit geval niet weten..........
Of misschien rapt hij al z'n posts.quote:Op donderdag 15 juli 2004 15:22 schreef robh het volgende:
egocentrisch kutwijf
[..]
Gelukkig voor jou is ze zo dom dat ze dit toch niet snapt.
quote:Op donderdag 15 juli 2004 15:41 schreef Lucille het volgende:
Even een vraagje aan de TS:
Heb jij dat nou ook wel eens, dat je op de snelweg zit en dan het bericht op de radio hoort "er is een spookrijder gesignaleerd" en dat jij dat denkt: wat????? 1 spookrijder, ik zie er wel 40!!!!!!
lol da slaat ook nergsn opquote:Op donderdag 15 juli 2004 15:41 schreef Lucille het volgende:
Heb jij dat nou ook wel eens, dat je op de snelweg zit en dan het bericht op de radio hoort "er is een spookrijder gesignaleerd" en dat jij dat denkt: wat????? 1 spookrijder, ik zie er wel 40!!!!!!
Het slaat nergens op? Tuurlijk wel, het heeft te maken met perceptie. Is iedereen om je heen fout bezig of ben je zelf fout bezig?quote:Op donderdag 15 juli 2004 15:43 schreef martijntie het volgende:
[..]
lol da slaat ook nergsn op
Niet dat dat op Fok ook maar iets zegt, iedereen blaat elkaar hier na. En als je hier 40 spookrijders ziet heb je nog vaak de kans dat je goed zit ook. Alleen, misschien rijdt het wat lastig.quote:Op donderdag 15 juli 2004 15:41 schreef Lucille het volgende:
:')
Die zocht ik al...quote:Op donderdag 15 juli 2004 15:38 schreef Felix het volgende:
Geloof me, hoelang houden ze met elkaar uit..quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:01 schreef inXs het volgende:
En hoe lang hou je het al met haar uit? Naja hoelang houdt zij het al met jou uit
Dit is ook zo'n mooie: Ik heb besloten het uit te maken.quote:Op donderdag 15 juli 2004 15:38 schreef Felix het volgende:
niet zulke hele lieve mensen hier beneden.
Vader :N
kankermoeder
******vader
%&#(@&-school van vriendin (ROC)
Vriendin.....
klote vader
Vriendin is een egocentrisch kutwijf.
![]()
Inderdaad...quote:Op donderdag 15 juli 2004 15:10 schreef Ripley het volgende:
Ik weet dat het een stretch voor je is, maar: DOE EVEN NORMAAL.
Je gaat toch niet voor het minste geringste je vriendin een sloerie of een kutwijf noemen. Waarschijnlijk heeft ze het allang bijgelegd met haar moeder of vond ze het niet zo'n big deal als jij.
Jij moet eens leren respect te hebben voor andere mensen, en zeker voor je vriendin. Dat dat kind nog bij je is na alles wat je over haar gezegd hebt is belachelijk.
Misschien moet je eens naar je zelf kijken in plaats van altijd als een ongeleid projectiel op andere mensen af te geven.
Wat maakt jou dat dan?quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:06 schreef Sallvi het volgende:
Soort zoekt soort, niet? Leuk trouwens allemaal die meepraters hier!
Wow, die is briljant.quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:06 schreef Murray het volgende:
[..]
Dit is ook zo'n mooie: Ik heb besloten het uit te maken.
![]()
'tuurlijk...quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:12 schreef Sallvi het volgende:
M'n eigen waarheid.
Speedfreaksjjj is mentaal helemaal in orde maar heeft slechts last van een 'sprankelende' persoonlijkheid?quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:12 schreef Sallvi het volgende:
M'n eigen waarheid.
Gezelligheid kent geen grenzenquote:Nog een quote van onze TS:
hhahah, zeker wel, lekker met de kop met gekraakte achterschedel en hersens bloot tegen het mooie geel waardoor hun oogkassen naar binnen worden gezogen en ze daarna verpletterd worden dor de mooie vierkante wielen.
bron: kankermoeder
Er zijn meer topics op Fok!?quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:19 schreef Sallvi het volgende:
Eitje, veel te snel uitgelult.
enquote:Hey vriend,
als je vind dat je vriendin een egocentrisch kutwijf is, waar laat dat jou dan?
propt en dat vervolgens afrondt metquote:Soort zoekt soort, niet?
, verder uit te lullen...quote:Leuk trouwens allemaal die meepraters hier!
You noticedquote:Op donderdag 15 juli 2004 18:01 schreef Ripley het volgende:
Wat minstens zo irritant is is dat ie steeds van scheldtopics opent om vervolgens na de OP niet meer te posten
http://www.werk.nlquote:alsof ik er wat aan kan doen dat ik op het moment geen werk heb.
Ze doet al heel lang ontwijkend en zo en als ik er dan naar vraag is er niks aan de hand.quote:Op donderdag 15 juli 2004 15:10 schreef Ripley het volgende:
Je gaat toch niet voor het minste geringste je vriendin een sloerie of een kutwijf noemen. Waarschijnlijk heeft ze het allang bijgelegd met haar moeder of vond ze het niet zo'n big deal als jij.
Jij moet eens leren respect te hebben voor andere mensen, en zeker voor je vriendin. Dat dat kind nog bij je is na alles wat je over haar gezegd hebt is belachelijk.
Misschien moet je eens naar je zelf kijken in plaats van altijd als een ongeleid projectiel op andere mensen af te geven.
Amenquote:Op donderdag 15 juli 2004 15:10 schreef Ripley het volgende:
Moet je er eens naar luisteren.quote:Op donderdag 15 juli 2004 18:17 schreef Marczilla het volgende:
Ik snap zoiezo nix van vrouwen.
Hoe weet ik dan wat relevant is en wat niet?quote:Op donderdag 15 juli 2004 19:09 schreef Sallvi het volgende:
[..]
Moet je er eens naar luisteren.![]()
Ik een reeks (met potentie)quote:Op donderdag 15 juli 2004 15:39 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ik zie een patroon
Niet alle ouders zijn hetzelfde. En ik zou ook niet willen dat zo'n aap bij mijn dochter in bed ligtquote:Op donderdag 15 juli 2004 19:04 schreef speedfreakssj het volgende:
[..]
Toen ze 17 was mocht zevan haar ouders niet eens naast me in 1 bed liggen
Door ook naar jezelf te luisteren, niet nadenken man gewoon doen!quote:Op donderdag 15 juli 2004 19:18 schreef Marczilla het volgende:
[..]
Hoe weet ik dan wat relevant is en wat niet?
I'll give it a try. thnxquote:Op donderdag 15 juli 2004 19:24 schreef Sallvi het volgende:
[..]
Door ook naar jezelf te luisteren, niet nadenken man gewoon doen!
quote:Op donderdag 15 juli 2004 15:10 schreef Ripley het volgende:
pfff, door een zo'n loser? Goede opvoeding is goede weerstand daartegen.quote:Op donderdag 15 juli 2004 19:30 schreef shmoopy het volgende:
Ik ben zo blij dat ik geen dochters heb.
Tja, werkgevers nemen niet vaak zieke geesten aanquote:Op donderdag 15 juli 2004 15:03 schreef speedfreakssj het volgende:
alsof ik er wat aan kan doen dat ik op het moment geen werk heb.
Get a grip... Get lost...quote:Op donderdag 15 juli 2004 19:04 schreef speedfreakssj het volgende:
Toen ze een keer opperde dat we het uitmaakten, of ze dan wel normaal kon doen tegen haar volgende vriendje kon ze NIET antwoorden want dat wist ze nog niet.
Kan ik me (na het lezen van meerdere topics van TS zeker iets bij voorstellen... (Je weet als ouder niet of het besmettelijk of aangeboren is)quote:Op donderdag 15 juli 2004 19:04 schreef speedfreakssj het volgende:
Toen ze 17 was mocht zevan haar ouders niet eens naast me in 1 bed liggen
Zie opmerking hierboven...quote:Op donderdag 15 juli 2004 19:04 schreef speedfreakssj het volgende:
Alsof ik haar iets sexueels aan kon doen wat ze niet wilt.
Engels is vet stoer!quote:Op donderdag 15 juli 2004 20:35 schreef dscx het volgende:
byzonder kinderachtig...
Get a fuckin' life... Lend one... buy one, hell, I'll give ya one...
Get a grip... Get lost...
Zie opmerking hierboven...
quote:Op maandag 21 juni 2004 19:47 schreef trueno het volgende:
beetje laat, maar misschien een tip voor de andere keer, kost overigens wel meer tijd dan de meeste tips: kijk wat er in je om gaat als je aan het stressen bent (negatief) en zet het om in iets positiefs, duurt een tijdje voor je het onder de knie hebt, maar als je het onder de knie hebt ben je vrij rustig, beetje gestresst blijf je helaas altijd.
Foto's?quote:Op donderdag 15 juli 2004 21:37 schreef Cheiron het volgende:
mag ik nog 1 keer zeggen... haar.. truitje.. ging.. omhoog.. tijdens.. eten.. op .. onzin.. meet..
![]()
WIl je volgens mij niet zien..?quote:Op donderdag 15 juli 2004 21:43 schreef Murray het volgende:
[..]
Foto's?![]()
![]()
![]()
Ow God!quote:
Ik weet wel zeker van niet.quote:Op donderdag 15 juli 2004 21:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
WIl je volgens mij niet zien..?
Was jij er ook dan?quote:Op donderdag 15 juli 2004 21:55 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ow God!
de herinneringen.. de vreselijke herinneringen..
quote:Op donderdag 15 juli 2004 22:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Was jij er ook dan?.
Anyway, tis wel druk met die 2 de laatste tijd zeg..
I share your painquote:Op donderdag 15 juli 2004 22:21 schreef Cheiron het volgende:
[..]![]()
Ja
Misschien heeft ze wel een leuk lingeriesetje willen kopen en was dat een suprise en wil ze je dat nog niet vertellen.quote:Op donderdag 15 juli 2004 15:03 schreef speedfreakssj het volgende:
. Blijkt dat ze aan het winkelen is met die moeder terwijl ze het 2 dagen geleden nog presteerde om een hele dag te verzieken en me vriendin helemaal in de stress zat. En dan gaat die sloerie vandaag met die bitch winkelen alsof er niks aan de hand is?
Een dubbeltjes BH...quote:Op donderdag 15 juli 2004 22:31 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Misschien heeft ze wel een leuk lingeriesetje willen kopen en was dat een suprise en wil ze je dat nog niet vertellen.
Helaas, het t-shirt verhaal is echt waar..quote:Op donderdag 15 juli 2004 22:24 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Volgens mij is speedfreakssj en z'n vriendin ( trueno toch) een en dezelfde:
[TK] Dvd serial killer
of is dat verhaal van dat t-shirt echtwaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |