abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 juni 2003 @ 23:41:18 #1
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_11234966
dit word op een nieuw toetsenbord getypt omdat het andere kapot is door uiting van emoties dus er kunnen veel typo's in zitten.

na officieel een jaar en tussentijds zeer veel gepraat en lol heb ik toch besloten het uit te maken omdat haar ouders nogal raar zijn. Ik weet het, je moet het als bijproduct zien maar deze bemoeien zich gewoon als een NSBer met de relatie.

excuses voor mijn taalgebruik maar het is gewoon zo.
Ook zou me vriendin er wat aan gaan doen maar het lijkt er op dat ze de schijn op houd vrij te zijn maar eigenlijk zit ze nog steeds onder de plak en vind ze het wel goed zo.

eten van meerdere walletjes dus zeg maar.

Dat kan ik dus nu niet meer hebben.
zo zou ze morgen online zijn maar misschien ook niet want ze weet niet of ze mag.
het gaat om haar relatie en dan gaat ze zich aan die regels houden want anders krijgt ze ruzie en dat is niet leuk.

Nou heb ik persoonlijk liever ruzie met mijn ouders en een relatie die (misschien) gered is dan geen ruzie en je vriend/vriendin kwijt. maar ja, dat is mijn mening.
kikkerlikker )

ook vierde ze vorige week donderdag haar verjaardag.
opzich leuk alleen ging ze dan ';s avonds met haar opa en oma en ouders uit eten.

Een tijdje terug had ik gezegd dat ik niks meer met haar ouders te maken wilde hebben en toen had ze dus voor mij bedacht dat ik toch niet mee zou willen.
Ik wou dus WEL mee omdat het HAAR verjaardag is.
OK, kan ik nog inkomen ondanks de relatief grote ruzie.
De dag daarna belde ik haar op om af te sapreken en ik wou dan effe kruiden kopen maar madam wilde persé naar het bos.
uiteindelijk toch naar winkel gegaan terwijl ik zei dat we dan maar naar dat kutbos gingen als ze dat zo graag wou.

Nu viert ze dus haar verjaardag aanstaande zaterdag voor familie en kennissen en ben ik blijkbaar niet welkom. Waarom dat zo is wil ze niet zeggen.

Ze zou van de zomer meegaan naar de camping een weekje maar de afgelopen tijd heeft ze zo lopen liegen dat mijn moeder het zat werd en heeft besloten dat ze maar lekker wat anders gaat doen. het is immers mijn ouders caravan.
kan ik ook inkomen.
alleen nu is mevrouw kennelijk boos vanwege de misgelopen (gratis) vakantie. het is zo dat ze meestal overal mee naar toe gaat omdat ik dat leuk vind. andersom kan ik nooit mee wegens onbekende redenen.

(over schoonouders)
de echte reden is volgens mij dat ik geen multi miljonair ben en dus niet goed voor hun dochter. ook deugt er niks aan mij en mijn familie.
en dat dan maar via via duidelijk laten blijken maar er over praten en over wat ik WEL moet doen is taboe want ze vinden me WEL aardig. (zeggen ze)

helaas hebben meerdere aanvaringen en het feit dat haar moeder zegt of ze wel of niet bij me mag slapen (naast me), bij me mag logeren etc, ik mag haar niet eens omarmen of een kusje geven bij die ouders thuis want dat hoort niet.

het komt er op neer dat ze gewoon lekker bij pappie en mammie zit en alles wel goed vind en ik mag komen zodra het haar uitkomt.

OK, IK HEB OOK heel stomme dingen gedaan zoals dingen doen die ze niet wilt.
maar ik ben er toch zeker van dat het zo niet meer verder kan.

ik zie haar zondag en dan maak ik het netjes uit.
aardig en vriendelijk en vertel de reden er bij.

ik kan haar nu of morgen wel opbellen alleen viert ze zaterdag haar verjaardag en dat wil ik nou ook niet verpesten.

bij voorbaat dank voor het lezen.

Heel misschien kan ze me ompraten om het aan te houden maar ik denk het niet.
ik zeg het wel als er andere wendingen komen.

donderdag 19 juni 2003 @ 23:45:26 #2
16456 Kwark
Great Jorb!
pi_11235057
waarom de fuck post je dit hier als je vriendin (hoi trueno ) het nog niet weet?
Bassist, drummer & percussionist gezocht voor akoestische band! Zie topic [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/477979]Muzikanten gezocht![/url] of mail naar lightningbugs@rock.com!
  donderdag 19 juni 2003 @ 23:48:19 #3
28560 toska
Let's All Chant
pi_11235117
Denk dat hij het gewoon even kwijt moest
Normaal zing ik de sterren van de hemel
pi_11235120
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 23:45 schreef Kwark het volgende:
waarom de fuck post je dit hier als je vriendin (hoi trueno ) het nog niet weet?
volgensmij twijfelt de topicstarter nog...
  donderdag 19 juni 2003 @ 23:48:52 #5
30023 Junglist4Real
DnB-Addicts Crew®
pi_11235129
Tja als je haar echt leuk vindt en het echte liefde is. Zou ik zeker die ouders het niet gunnen om het uit te maken. Ik geef toe dat leuke schoonouders hebben fijn is. Maar zij heeft haar ouders toch ook niet uitgekozen?
Hocus Pocus, iedereen kan toveren..............
  donderdag 19 juni 2003 @ 23:50:07 #6
24184 speedfreakssj
pi_11235158
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 23:45 schreef Kwark het volgende:
Omdat ik idd tocvh nog wat twijvel en ze hier bijna niet komt.

op mijn eigen forum staat het ook en als ze het leest tja, dan weet ze het toch.

Ik hoop als vrienden uit elkaar te gaan (gaat vermoedelijk toch niet lukken maar ach, proberen waard) dus ga ik het niet verbergen want dat vind ik wel zo lullig en achterbaks.

pi_11235178
Ik herken dit verhaal helemaal, precies zoals met die ouders enz.
ze moet gewoon kiezen en haar ouders neit meer over haar laten beslissen met zulke dingen.........tuurlijk behoort ze te luisteren naar haar ouders maar als haar ouders met dingen bemoeien waar ze helemaal niet mee horen te bemoeien en ze luistert erna is het haar fout en niet die van haar ouders hoe zeer die haar ook onder druk zetten enz. Het is inmiddels ook een maand uit nu tussen mij en me ex na ruim 1,5 jaar was er erg kapot van maar nu ik al een stuk verder ben en nieuwe meisjes heb leren kennen enz. denk ik aan een leuke tijd terug en dat het zonde was al die dingen maar dat ze blijkbaar toch haar moeders zin heeft gedaan want volgens mij mocht die me niet echt ofzo....

naja sterkte en ja zo kan het niet hoor wat je hebt omschreven ze moet kiezen en dat doet ze steeds neit dus meot je er maar is definitief een punt achter zetten.

donderdag 19 juni 2003 @ 23:51:14 #8
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_11235189
tja, zo te leze n wil je vriendin jou ook niet echt meer, ze doet er niet zo veel moeite voor. kvindt het ook wel een rare relatie, concluderend uit je topic..
pi_11235193
sterkte
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  donderdag 19 juni 2003 @ 23:51:40 #10
24184 speedfreakssj
pi_11235196
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 23:48 schreef Junglist4Real het volgende:
Tja als je haar echt leuk vindt en het echte liefde is. Zou ik zeker die ouders het niet gunnen om het uit te maken. Ik geef toe dat leuke schoonouders hebben fijn is. Maar zij heeft haar ouders toch ook niet uitgekozen?
daar heb je wel gelijk in maar ze staat achter die schoonouders.
meer het idee van: ja, zo zijn ze, dat is hun cultuur en DUS zijn ze meteen gevrijwaard van bijna alles.

en echte liefde is het voor mij eigenlijk ook niet echt meer sinds vanavond.
maar wie weet komt daar nog verandering in.

ik moest het gewoon effe kwijt.

donderdag 19 juni 2003 @ 23:52:11 #11
28560 toska
Let's All Chant
pi_11235212
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 23:50 schreef speedfreakssj het volgende:

[..]

Omdat ik idd tocvh nog wat twijvel en ze hier bijna niet komt.

op mijn eigen forum staat het ook en als ze het leest tja, dan weet ze het toch.

Ik hoop als vrienden uit elkaar te gaan (gaat vermoedelijk toch niet lukken maar ach, proberen waard) dus ga ik het niet verbergen want dat vind ik wel zo lullig en achterbaks.

Je kan het niet maken om het te riskeren dat ze op jou forum leest hoe jij over haar denkt / praat.

Das niet echt netjes

Normaal zing ik de sterren van de hemel
pi_11235213
succes!!

[Dit bericht is gewijzigd door Dragonfly op 19-06-2003 23:52]

I promise not to sell your perfumed secrets, there are countless formulas for pressing flowers, I lie in the soll and fertilize mushrooms, Leaking out gas fumes are made into perfume!
pi_11235214
koop een huis en ga daar samen met die meid wonen ofzo, damn die moet echt weg thuis
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_11235223
Heel veel sterkte ermee. Ik vindt dat je wel gelijk hebt, behalve dan als het een volop lekker ding is waar je heerlijke sex mee kan hebben, dan zou ik gewoon vreemd gaan. Dan gaat het vanzelf wel uit.
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
  donderdag 19 juni 2003 @ 23:52:59 #15
11682 Moonah
Jolie femme
pi_11235232
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 23:50 schreef speedfreakssj het volgende:
Nah, tactisch.
quote:
dus ga ik het niet verbergen want dat vind ik wel zo lullig en achterbaks.
Dít is niet lullig en achterbaks wil je zeggen?
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  donderdag 19 juni 2003 @ 23:53:36 #16
24184 speedfreakssj
pi_11235244
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 23:51 schreef TimmyAsd het volgende:
tja, zo te leze n wil je vriendin jou ook niet echt meer, ze doet er niet zo veel moeite voor. kvindt het ook wel een rare relatie, concluderend uit je topic..
`tja, ik heb achteraf het idee dat ze me meer gebruikt. zo van, jij betaalt lekker dingen voor me en dan kan ik eens bij je zijn en dat is best handig, zo'n 2e huis.

maar dat wil ik eigenlijk niet denken want dat vind ik gewoon niet kunnen maar toch gebeurd het.

en bedankt, sterkte zal ik denk ik wel nodig hebben straks.

donderdag 19 juni 2003 @ 23:55:03 #17
45511 TimmyAsd
pi_11235275
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 23:53 schreef speedfreakssj het volgende:

[..]

`tja, ik heb achteraf het idee dat ze me meer gebruikt. zo van, jij betaalt lekker dingen voor me en dan kan ik eens bij je zijn en dat is best handig, zo'n 2e huis.

maar dat wil ik eigenlijk niet denken want dat vind ik gewoon niet kunnen maar toch gebeurd het.

en bedankt, sterkte zal ik denk ik wel nodig hebben straks.

sterkte, was ik vergeten te zeggen
  donderdag 19 juni 2003 @ 23:55:05 #18
24184 speedfreakssj
pi_11235276
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 23:52 schreef toska het volgende:

[..]

Je kan het niet maken om het te riskeren dat ze op jou forum leest hoe jij over haar denkt / praat.

Das niet echt netjes

we hebben altijd zulke "discussies" en ze weet duidelijk dat ik de meeste woorden niet schroom.

het is idd niet echt netjes maar ze weet alles al. ik heb vanavond ook weer een zeer stevige discussie met haar gehad.
OK ze moest wel huilen maar ja, als ik een bepaals gevoel over iemand heb dan is dat heel moeilijk weg te krijgen.

donderdag 19 juni 2003 @ 23:55:42 #19
24184 speedfreakssj
pi_11235287
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 23:52 schreef vosss het volgende:
koop een huis en ga daar samen met die meid wonen ofzo, damn die moet echt weg thuis
daar was ik ook al achter alleen komt een huis en het geld nou niet echt uit de lucht vallen.
  donderdag 19 juni 2003 @ 23:55:59 #20
56819 Kimske
Juf in wording
pi_11235291
mag het vast niet zeggen.. maar ik vind het lullig en achterbaks dat zij er misschien via deze weg achterkomt... of hoop je juist dat ze dit leest, zodat ze zich kan voorbereiden om je om te praten...????
Stem:
http://www.businesschallenge.nl/261-dhr_l_tome.html
en maak kans op een notebook!
  donderdag 19 juni 2003 @ 23:56:30 #21
24184 speedfreakssj
pi_11235307
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 23:52 schreef Moonah het volgende:

[..]

Nah, tactisch.
[..]

Dít is niet lullig en achterbaks wil je zeggen?

tja, eigenlijk wel maar ik moet het toch ergens van me afschrijven.

dus hierbij, het spijt me als je dit leest trueno, en het spijt me oprecht alleen ik kan het niet lannger meer opkroppen.

"zit bijna te huilen"

donderdag 19 juni 2003 @ 23:57:32 #22
45511 TimmyAsd
pi_11235324
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 23:55 schreef Kimske het volgende:
mag het vast niet zeggen.. maar ik vind het lullig en achterbaks dat zij er misschien via deze weg achterkomt... of hoop je juist dat ze dit leest, zodat ze zich kan voorbereiden om je om te praten...????
hij wil het gewoon graag kwijt en doet dat hier, is tog niets mis mee. En dat zij er dan achter kan komen, tja, ken gebeuren --> als zij hem nacheckt ofzo...
  donderdag 19 juni 2003 @ 23:57:52 #23
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_11235330
Sterkte!

Ut klinkt allemaal nogal bekend helaas. Maar geloof me, na regen komt zonneschijn.

tegenwoordig bekend als Tha_Duck
  donderdag 19 juni 2003 @ 23:58:03 #24
24184 speedfreakssj
pi_11235337
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 23:55 schreef Kimske het volgende:
aan de ene kant bvind ik het niet erg als ze zich voorbereid,. beter zelfs. zo kan ze tenm,inste iets redden als ze goed is en mij kan ompraten. (aan de ene
kant hoop ik ook wel dat ze me om kan praten maar zo kan het niet langer).

en de meid komt echt bijna niet meer op Fok! behalve voor meetings.

edit: natuurlijk mag je het zeggen. ik mag ook op mijn fouten gewezen worden.

vrijdag 20 juni 2003 @ 00:00:35 #25
24184 speedfreakssj
pi_11235392
quote:
Op donderdag 19 juni 2003 23:52 schreef GenesiZ het volgende:
Heel veel sterkte ermee. Ik vindt dat je wel gelijk hebt, behalve dan als het een volop lekker ding is waar je heerlijke sex mee kan hebben, dan zou ik gewoon vreemd gaan. Dan gaat het vanzelf wel uit.
vreemd gaan doe ik niet aan.

dat vind ik nou echt ziekelijk. eerst relatie beëindigen en later pas wat anders.

ik vind sommige meiden nu ook wel leuk amar ik ga pas wat proberen als het zeker is dat de huidige relatie uit is.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')