Acceptatie is de sleutel.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:59 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ja maar het is ook niet mijn schuld dat ik het heb.![]()
inderdaad, niks aan doen, tenzij fietsen moeilijk wordt.quote:
Maak je geen zorgen... het maakt mannen echt niks uit!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:59 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Worshipping Large Labia? wtf?quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:21 schreef frapogalogliko het volgende:
vrouwen die een complex hebben over hun lippen zou ik aanraden om deze site eens te bezoeken
klik hier
Nou nog lang niet zo extreem als ik heb hoor.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:52 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Worshipping Large Labia? wtf?Op die site is het wel extreem hoor..
bij jou is het erger als dit?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:02 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Nou nog lang niet zo extreem als ik heb hoor.![]()
je bedoelt wat JIJ belachelijk vindt...quote:Op maandag 30 oktober 2006 10:50 schreef Geqxon het volgende:
Je gaat het mij niet menen dat zoiets belachelijks als dit door het ZF word vergoed.
Als het bij seks in de weg zit vind ik dat belachelijk. Seks hoef je maar een of twee keer in je leven te doen voor voortplanting, de rest is voor je eigen plezier. En dan betaal je het maar lekker zelf.quote:Op maandag 30 oktober 2006 10:54 schreef FUFR het volgende:
[..]
je bedoelt wat JIJ belachelijk vindt...
anderen kunnen daar behoorlijk mee zitten hoor..
zwetsert, ik geloof er geen zak van dat jij een smurf bentquote:Op maandag 30 oktober 2006 11:07 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Als het bij seks in de weg zit vind ik dat belachelijk. Seks hoef je maar een of twee keer in je leven te doen voor voortplanting, de rest is voor je eigen plezier. En dan betaal je het maar lekker zelf.
Ik ga toch ook geen hoersubsidie aanvragen omdat ik last heb van blauwe ballen?
Het is iets waarmee je geboren wordt.quote:
Heb je al een lover?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:59 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
ik heb even gekeken maar ik kan je geen gelijk geven.quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:34 schreef Philippe_Starck het volgende:
[..]
Het is iets waarmee je geboren wordt.
Ik maak ook geen grappen over je kleine pikkie. En als je je afvraagt hoe ik dat weet, mensen met een Mercedes hebben standaard een klein pikkie. Ze hebben de "status" van een Mercedes nodig om hun geslachtsdeel te compenseren.![]()
[..]
Ik zeg dan dus ook: Als het bij seks is.quote:Op maandag 30 oktober 2006 12:34 schreef FUFR het volgende:
[..]
zwetsert, ik geloof er geen zak van dat jij een smurf bent
Ook bij fietsen e.d kan het beheurlijk in de weg zitten.
Beetje respect voor de vrouwelijke wezens..
als jouw voorhuid op je knieën hing wilde je ook geholpen worden.
ik heb even de site bekeken en ik kan me voorstellen dat je bij dat formaat er last van krijgt. verder zetten ze het wel in een positief daglicht. alleen jammer van het smakeloze grapje bij de laatste fotoquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:21 schreef frapogalogliko het volgende:
vrouwen die een complex hebben over hun lippen zou ik aanraden om deze site eens te bezoeken
klik hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |