In de documentaire was er een engelse dame, die er speciaal voor naar de US ging, dus het kan wel.. lange wachtlijsten, maar het is allemaal wel mogelijk als je echt wilt.. (en het geld hebt.. want ik verwacht niet dat nederlandse verzekeringsmaatschappijen dit vergoeden, maar da's een kwestie van navragen).quote:Op donderdag 22 juli 2004 17:49 schreef hannekethemaster het volgende:
tja beetje jammer dat die methode dus niet in nederland gedaan wordt en je er dus geen fuck aan hebt...
Een lekker nat, krap en kaal tienerkutjequote:Op maandag 28 augustus 2006 14:32 schreef Darkwolf het volgende:
Als ook nog maar een persoon het in zijn hoofd haalt om in dit topic -wat ik net volledig heb gelezen- het woord vagina, doos, muts, poes ect. in de mond durft te nemen, dan ren ik uit frustratie ff naar de WC if you know what I mean!![]()
Ik was al gevoelig voor prikkels, maar dankzij dit topic...![]()
Hoe gaat het met Johan?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:00 schreef NaughtyMe het volgende:
Deze methode gebruiken ze inmiddels wel; ik ben zo geholpen. Het was bij mij puur lichamelijk; ik had regelmatig terugkerende ontstekingen. Bij mij is het dan ook volledig vergoed. Ik ben er erg blij mee, eindelijk geen ontstekingen meer!
Wel potverd...!!!quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:35 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Een lekker nat, krap en kaal tienerkutje?
Dan mag ik dus in mijn handjes klappen... ik vind het af en toe ook wel geil als die kleine schaamlippen wat naar buiten stekenquote:Op donderdag 15 juli 2004 14:22 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik heb wel eens sites gezien over een 'designer vagina'.
Er staan verhalen op van vrouwen die ondraaglijk lijden onder hun volkomen misvormde kut (lees: royale plooien, donker van kleur, uit-stekende kleine schaamlippen).
Ze denken dat een strak kaal roze spleetje zonder noemenswaardige binnenste lippen hun leven volkomen zal veranderen....
Wat ze vergeten is dat zulke kutjes vrijwel niet bestaan. De playboy-doosjes zijn geretoucheerd.
Heb zelfs wel eens vernomen dat er make-up op wordt gesmeerd om ze mooi roze te maken!
Nee niet zo gewoon een klein beetjequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 14:44 schreef fuckbuddy het volgende:
Zo'n halve kip die eruit komt?
Thanks but no thanks, het ziet er inderdaad afgeragd uit.
Geef mijn portie maar aan fikkie, en ff die quote erbij pakken dat ze niet bestaan, me reet!
Die bestaan wel, je moet gewoon mazzel hebben
Inderdaadquote:Op donderdag 15 juli 2004 19:25 schreef MikeyMo het volgende:
Gtrote schaamlippen werken alleen maar uitnodigens, het is net alsof ze snakken naar je pielemans
quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:23 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik weet nog dat ik het op de basischool het altijd verbergte (tijdens dochen na gym) door m'n handen er voor te houden maar toen zag een keer per ongeluk een meisje het en die zei iets van: 'Uuuuuh moet je bij Roosje kijken!' en in de brugklas na het zwemmen tijdens het omkleden zeiden ze er ook wat van toen ze het zagen maar daarna heb ik gelukkig niet meer in van die vreselijke omkleed situaties gezeten.
Maar bedoel je dan wel of niet?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:26 schreef zwartedoos het volgende:
Als ik van die flubbers zou hebben zou ik dus echt niet twijfelen om er iets aan te laten doen![]()
En ja dan heb ik het in eerste instantie over het esthetische aspect![]()
WEL natuurlijkquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:38 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Maar bedoel je dan wel of niet?
Heb niet het hele topic doorgelezenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:46 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ja maar ik durf het niet en het is ook nog een veel te duur.
Same here... ben ik heel lang onzeker over geweest. Je ziet het ook een beetje als ik bijvoorbeeld een bikinibroekje aan heb. Toch heb ik nooit overwogen er wat aan te doen. Ik heb er geen last van en niemand is perfect zullen we maar zeggenquote:Op maandag 23 oktober 2006 00:00 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Nee maar ik heb wel hele grote.Echt niet normaal en ze zijn ook nog eens heel donker. In een ander topic had ik er eens iets over gezet, even opzoeken want dan hoef ik niet alles opnieuw te typen.
![]()
[..]
ik heb wel eens gehoord dat het vergoed zou worden als je er veel last van hebt.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:46 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ja maar ik durf het niet en het is ook nog een veel te duur.
Ja maar het is ook niet mijn schuld dat ik het heb.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:34 schreef TrenTs het volgende:
Het is niet mooi als je lippen er 3/4 cm uithangen nee.
Acceptatie is de sleutel.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:59 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ja maar het is ook niet mijn schuld dat ik het heb.![]()
inderdaad, niks aan doen, tenzij fietsen moeilijk wordt.quote:
Maak je geen zorgen... het maakt mannen echt niks uit!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:59 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Worshipping Large Labia? wtf?quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:21 schreef frapogalogliko het volgende:
vrouwen die een complex hebben over hun lippen zou ik aanraden om deze site eens te bezoeken
klik hier
Nou nog lang niet zo extreem als ik heb hoor.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:52 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Worshipping Large Labia? wtf?Op die site is het wel extreem hoor..
bij jou is het erger als dit?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:02 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Nou nog lang niet zo extreem als ik heb hoor.![]()
je bedoelt wat JIJ belachelijk vindt...quote:Op maandag 30 oktober 2006 10:50 schreef Geqxon het volgende:
Je gaat het mij niet menen dat zoiets belachelijks als dit door het ZF word vergoed.
Als het bij seks in de weg zit vind ik dat belachelijk. Seks hoef je maar een of twee keer in je leven te doen voor voortplanting, de rest is voor je eigen plezier. En dan betaal je het maar lekker zelf.quote:Op maandag 30 oktober 2006 10:54 schreef FUFR het volgende:
[..]
je bedoelt wat JIJ belachelijk vindt...
anderen kunnen daar behoorlijk mee zitten hoor..
zwetsert, ik geloof er geen zak van dat jij een smurf bentquote:Op maandag 30 oktober 2006 11:07 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Als het bij seks in de weg zit vind ik dat belachelijk. Seks hoef je maar een of twee keer in je leven te doen voor voortplanting, de rest is voor je eigen plezier. En dan betaal je het maar lekker zelf.
Ik ga toch ook geen hoersubsidie aanvragen omdat ik last heb van blauwe ballen?
Het is iets waarmee je geboren wordt.quote:
Heb je al een lover?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:59 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
ik heb even gekeken maar ik kan je geen gelijk geven.quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:34 schreef Philippe_Starck het volgende:
[..]
Het is iets waarmee je geboren wordt.
Ik maak ook geen grappen over je kleine pikkie. En als je je afvraagt hoe ik dat weet, mensen met een Mercedes hebben standaard een klein pikkie. Ze hebben de "status" van een Mercedes nodig om hun geslachtsdeel te compenseren.![]()
[..]
Ik zeg dan dus ook: Als het bij seks is.quote:Op maandag 30 oktober 2006 12:34 schreef FUFR het volgende:
[..]
zwetsert, ik geloof er geen zak van dat jij een smurf bent
Ook bij fietsen e.d kan het beheurlijk in de weg zitten.
Beetje respect voor de vrouwelijke wezens..
als jouw voorhuid op je knieën hing wilde je ook geholpen worden.
ik heb even de site bekeken en ik kan me voorstellen dat je bij dat formaat er last van krijgt. verder zetten ze het wel in een positief daglicht. alleen jammer van het smakeloze grapje bij de laatste fotoquote:Op maandag 28 augustus 2006 23:21 schreef frapogalogliko het volgende:
vrouwen die een complex hebben over hun lippen zou ik aanraden om deze site eens te bezoeken
klik hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |