Ow, dus daarom heb ik nu van die slingers rondom het huis hangen! Wat een klere-troepquote:Op woensdag 21 juli 2004 19:28 schreef methodmich het volgende:
Hij wil je versieren, al dagen.
Vorige week heeft ie hier een pak slingers besteld, toen vroeg iedereen zich af waarom.
t is maar goed dat ik jou nergens heb genomineerdquote:Op woensdag 21 juli 2004 19:31 schreef meami het volgende:
[..]
Ow, dus daarom heb ik nu van die slingers rondom het huis hangen! Wat een klere-troep
quote:Op woensdag 21 juli 2004 19:32 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
t is maar goed dat ik jou nergens heb genomineerd
quote:Op woensdag 21 juli 2004 16:51 schreef hellmondunited het volgende:
heeft er nog iemand op mij gestemt?
Sssssssst!!!!quote:Op donderdag 22 juli 2004 00:36 schreef Dylan Dog het volgende:
Zojuist de Awards gezien die Yeahinho heeft gemaakt en ze zijn echt in 1 woord fabelachtig!
ga jij maar lekker zitten hoor jochie !!quote:Op donderdag 22 juli 2004 12:06 schreef Vom het volgende:
DD hoe laat is de uitslag
Ik kan al bijna niet meer poepen![]()
Heb je op mij gestemd danquote:Op donderdag 22 juli 2004 12:23 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ga jij maar lekker zitten hoor jochie !!
je hoeft echt niet zenuwachtig te zijn !!
tuurlijk....op jezelf stemmen in zooooo kinderachtig...dat zou jij toch ook nooooooit doen ??quote:Op donderdag 22 juli 2004 12:44 schreef Vom het volgende:
[..]
Heb je op mij gestemd dan
FC Utrecht - Spartaquote:Op donderdag 22 juli 2004 13:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik zou liever met 1 stem verschil verliezen dan op mezelf stemmen. Is net als scoren uit een situatie na een ingooi die je naar de tegenstander had behoren te gooien.
Zit er dik in ja...quote:Op donderdag 22 juli 2004 13:14 schreef Bjoro het volgende:
[..]
tuurlijk....op jezelf stemmen in zooooo kinderachtig...dat zou jij toch ook nooooooit doen ??
maar ben waarschijnlijk wel de enige die op jou heeft gestemd...ha ha ha
die onderbroek ????quote:Op donderdag 22 juli 2004 14:00 schreef Vom het volgende:
[..]
Zit er dik in ja...
Ik verwacht eigenlijk dat Sloggi er stiekem mee aan de haal gaat
Als ik het niet word ga ik voor de Ruud van Nistelrooy-award van volgend jaarquote:Op donderdag 22 juli 2004 14:02 schreef Bjoro het volgende:
[..]
die onderbroek ????
joh lekker belangrijk...leuk als ik het word, zo niet jammer...bljif toch wel posten !!
Iedereen strak in het pak!quote:Op donderdag 22 juli 2004 14:08 schreef rubbereend het volgende:
is de zaal al in gereedheid gebracht voor de awards? In hools, staat de champange koud voor de afterparty
is er dan echt geen lekker wijf beschikbaar ??quote:Op donderdag 22 juli 2004 14:07 schreef FrankyMcG het volgende:
Hebben we nog een speciaal iemand ingehuurd die de prijzen gaat uitreiken?
Ik stem voor Nol van HomeShopping!
Ik vraag hem dan wel,hij woont bij mijn achterquote:Op donderdag 22 juli 2004 14:07 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik stem voor Nol van HomeShopping!
En welke optredens staan er gepland?quote:Op donderdag 22 juli 2004 14:08 schreef rubbereend het volgende:
is de zaal al in gereedheid gebracht voor de awards? In hools, staat de champange koud voor de afterparty
verrassingsprogramma; één ding kunnen we verklappen:quote:Op donderdag 22 juli 2004 14:18 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
En welke optredens staan er gepland?![]()
Issie ook FCDB supporter?quote:Op donderdag 22 juli 2004 14:15 schreef DutchGooner het volgende:
Ik vraag hem dan wel,hij woont bij mijn achter
ik doe mijn jurk wel aanquote:Op donderdag 22 juli 2004 14:14 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Iedereen strak in het pak!Netjes!
Ik zou het niet weten om eerlijk te zijn,zijn broer Theo is crimineel en een joodquote:Op donderdag 22 juli 2004 14:26 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Issie ook FCDB supporter?
quote:Op donderdag 22 juli 2004 14:36 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten om eerlijk te zijn,zijn broer Theo is crimineel en een jood
niks.....ook de dames in een smoking met een black-tiequote:Op donderdag 22 juli 2004 14:34 schreef just me het volgende:
[..]
ik doe mijn jurk wel aan
met zo'n taille en boezem...vooruit !quote:
smoking dan maarquote:Op donderdag 22 juli 2004 14:54 schreef Bjoro het volgende:
indien niet...doe maar een smoking !!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |