quote:Op donderdag 15 juli 2004 12:50 schreef Dylan Dog het volgende:
:
1 De 'Johan Derksen-Award' (voor de user met de meest uitgesproken mening)
SCH
DutchGooner
DIGGER
4 De 'Jack van Gelder-Award' (voor de user die bij zijn discussies te duidelijk zijn voetbalvoorkeur uit)
Cart_Man
DucthGooner
Twi
14 De 'You'll never walk alone-Award' (voor diegene die het meest van z'n club houdt)
DutchGooner
Cart_Man
Bobu
Ik dacht er al aan toen ik je nomineerde...quote:Op donderdag 15 juli 2004 12:59 schreef DutchGooner het volgende:
[..],dat ik genomineerd ben,OK maar die titels van die awards,Derksen
van Gelder
YNWA
Het is BABEL....quote:Op donderdag 15 juli 2004 12:50 schreef Dylan Dog het volgende:
9 De 'Zaakwaarnemer-Award' (voor de user die een speler dusdanig promoot dat het lijkt of hij er zelf aan verdient)
Dylan Dog (van Bouma)
Methodmich (van Babel)
Doc (van Gerrard)
Nee JIJ niet, JIJ moet op een ander stemmenquote:Op donderdag 15 juli 2004 12:50 schreef Dylan Dog het volgende:
Ten slotte: stemmen op jezelf is natuurlijk toegestaan.
32 De 'Griekenland-Award' (voor de beste newbie)
Vom
bjoro
Sloggi
Ach, zolang je niet genomineerd bent voor zowel de Totti als de Rivaldo award, valt het nog wel mee.....................quote:Op donderdag 15 juli 2004 12:59 schreef DutchGooner het volgende:
[..],dat ik genomineerd ben,OK maar die titels van die awards,Derksen
van Gelder
YNWA
Ik was zo be'new'd naar de awards, dat ik de laatste regel niet gelezen hebquote:Op donderdag 15 juli 2004 14:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat staat ook bovenaan, newbie!
als jij hem wint is het je van harte gegunt hoor !!quote:Op donderdag 15 juli 2004 14:59 schreef Vom het volgende:
[..]
Ik was zo be'new'd naar de awards, dat ik de laatste regel niet gelezen heb![]()
En Bjoro ik ga 'm lekker winnen![]()
Die naam was voor mij een extra reden om jouw ervoor te nomeren!!!quote:Op donderdag 15 juli 2004 12:59 schreef DutchGooner het volgende:
[..],dat ik genomineerd ben,OK maar die titels van die awards, ...
YNWA
Het is Super Steven Gerrardquote:Op donderdag 15 juli 2004 12:50 schreef Dylan Dog het volgende:
9 De 'Zaakwaarnemer-Award' (voor de user die een speler dusdanig promoot dat het lijkt of hij er zelf aan verdient)
Dylan Dog (van Bouma)
Methodmich (van Babel)
Doc (van Gerrard)
hij weet toch nietsquote:Op donderdag 15 juli 2004 15:47 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik mis trouwens Tong bij de Frederikstadt award...
Hij is genoemd maar de andere drie vaker...quote:Op donderdag 15 juli 2004 15:48 schreef Doc het volgende:
Ik miste Bobu bij de PSV awards ...
niet erg, maar ik dacht bijvoorbeeld wel dat ik 'm genoemd had; mocht ik 'm niet eerder genoemd hebben in mijn nominaties dan is dat b\mij zeker aan te rekenen
Wat ben ik toch een saai mannetje eigenlijk, alleen maar van die "nette" awards-nominaties voor mij. Ik zal toch eens wat meer gaan rellen dit seizoen.quote:Op donderdag 15 juli 2004 12:50 schreef Dylan Dog het volgende:
12 De 'Tomás Galásek-Award': (voor de meest regelmatige user)
17 De 'Jari Litmanen-Award' (de netste poster)
34 De 'Dick Jol-Award' (voor de grootste vredestichter)
Meteen toen ik je nomineerde dacht ik eraan dat je daar niet blij mee zou zijn!!quote:Op donderdag 15 juli 2004 12:59 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
YNWA
Ik zal een mooi Awardje maken met Liverpool-logo, speciaal voor DG!quote:Op donderdag 15 juli 2004 15:14 schreef Doc het volgende:
[..]
Yeahinho zorgt er voordat een Liverbird prominent in de Award aanwezig zal zijn
Mwa geef veel meer om RJC & KVM, Alemannia kom ik wel vaker maar krijgt niet dezelfde voorkeur als Roda & KVM.quote:Op donderdag 15 juli 2004 12:50 schreef Dylan Dog het volgende:
25 De 'Franz Beckenbauer-Award' (voor de grootste fan van Duits voetbal)
zjroentje
Methodmich
DarkShine
Wat krijgen we nou?quote:Op donderdag 15 juli 2004 12:50 schreef Dylan Dog het volgende:
10 De 'George Best-award' (voor de user die het meest onder invloed post)
ErikT
Da_Sandman
Popolon
Zou beter de tong80 award kunnen heten.quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:51 schreef tong80 het volgende:
De André Hazes award.
Inderdaad. Daar kan beter Dr.Daggla staan ipv jij.quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:49 schreef popolon het volgende:
[..]
Wat krijgen we nou?
nee hoorquote:Op donderdag 15 juli 2004 16:57 schreef tuindwerg het volgende:
vooral die Newbie-award wordt moeilijk...![]()
Daar kom je goed weg, want ik ben jou vergeten te nomineren!quote:Op donderdag 15 juli 2004 17:15 schreef Mindlight het volgende:
Wow genomineerd
Gelukkig niet voor de San Marino award.
Die had ik ook genomineerd, maar de anderen blijkbaar vaker.quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:57 schreef keeper het volgende:
[..]
Inderdaad. Daar kan beter Dr.Daggla staan ipv jij.
Dat krijg je er nou van als je dit soort posts plaatst.quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:57 schreef keeper het volgende:
En ik ben niet eens meer voor de Mario Jardel Award genomineerd![]()
.
Haha ja daar was ik al bang voor..... Had van jou, gezien je eerdere uitspraken over excelsior wel een nominatie verwacht inderdaadquote:Op donderdag 15 juli 2004 17:24 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Daar kom je goed weg, want ik ben jou vergeten te nomineren!
Op zich is het ook geen verkeerde award om te winnenquote:Op donderdag 15 juli 2004 17:33 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Haha ja daar was ik al bang voor..... Had van jou, gezien je eerdere uitspraken over excelsior wel een nominatie verwacht inderdaad
ja he en jij hebt mij gewoon genomineerd voor die award om mij te pesten, want zo kansloos is helmond tegenwoordig niet meer! *($&%$*W&%*$quote:Op donderdag 15 juli 2004 17:24 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Daar kom je goed weg, want ik ben jou vergeten te nomineren!
Minstens net zo kansloos als Excelsior!quote:Op donderdag 15 juli 2004 17:42 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
ja he en jij hebt mij gewoon genomineerd voor die award om mij te pesten, want zo kansloos is helmond tegenwoordig niet meer! *($&%$*W&%*$
POTVERDIKKIE!
ah een grote mond als FCDB promoveert he, dan durf je wel!quote:Op donderdag 15 juli 2004 17:56 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Minstens net zo kansloos als Excelsior!
alhoewel....
Geef toe dat die nominaties nergens op slaan.quote:Op donderdag 15 juli 2004 18:13 schreef Da_Sandman het volgende:
Loek
Dan mogen die 6 mensen mij de reden even geven voor die 2 nominaties.quote:Op donderdag 15 juli 2004 18:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Zal ik het dan maar meteen voor DD opnemen.
Zoals je hebt kunnen lezen en volgen hebben er 6 (!) mensen zorg voor gedragen dat er een zo goed mogelijke lijst samen werd gesteld. Dat jij het er dan niet mee eens bent is niet de schuld van DD.
Jongen doe niet zo hypocriet. Vorig jaar nomineerde jij mij in de klootzak award, nee dat was lekker normaal wil je zeggenquote:Op donderdag 15 juli 2004 18:15 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Geef toe dat die nominaties nergens op slaan.
Ik weet dat het maar een 'spelletje' is, maar toch vind ik dat daar andere users thuishoren.
Soms kun jij ook een klootzak zijn, net als ik soms.quote:Op donderdag 15 juli 2004 18:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Jongen doe niet zo hypocriet. Vorig jaar nomineerde jij mij in de klootzak award, nee dat was lekker normaal wil je zeggen
vreemde awardquote:Op donderdag 15 juli 2004 12:50 schreef Dylan Dog het volgende:
20 De 'Etienne Sjew Atjon-Award'(voor de Ik ben er wel maar val niet op-poster)
Eilanden
Stanley Climbfall
mr_anonimus
Ja, jij bent (vreemdgenoeg) voor geen enkele kut-award genomineerd. Dat is makkelijk relativeren natuurilijk.quote:Op donderdag 15 juli 2004 18:31 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Komt er eindelijk eens een leuk initiatief, dan moet het direct weer afgekraakt worden. Zie er de humor van in en neem niet alles even serieus
Ik had stiekem gehoopt op een Totti award-nominatiequote:Op donderdag 15 juli 2004 18:43 schreef keeper het volgende:
Ja, jij bent (vreemdgenoeg) voor geen enkele kut-award genomineerd. Dat is makkelijk relativeren natuurilijk.
Vergeet de 666-award niet.quote:Op donderdag 15 juli 2004 18:44 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Ik had stiekem gehoopt op een Totti award-nominatie
Mwah volgens mij bij iedere andere club ter wereld...quote:Op donderdag 15 juli 2004 18:23 schreef keeper het volgende:
jaja, is eigenlijk van Milwall enzo, maar bij feyenoord wordt hij ook wel gebruikt dacht ik zo
Wat een doorzichtige poging om zieltjes te winnen. Een topic dat al maanden niet meer gebruikt was om in te posten. Hoofdletters zijn het nieuwe ding.quote:Op donderdag 15 juli 2004 15:46 schreef Doc het volgende:
[..]
Het is Super Steven Gerrard![]()
Het super Steven Gerrard topic
De beste middenvelder in de beste competitie. Ontegenzeggelijk waar!
Weet jij er al genoeg van? Je zit toch alleen maar in Hools en AC Fok U?quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:57 schreef tuindwerg het volgende:
Gelukkig sta ik er ook niet bij!
![]()
Ik werd al voor de meest vreselijke awards genomineerd, ben blij dat die er niet door gekomen zijn.
Ik zal er vanavond ofzo eens naar gaan kijken, vooral die Newbie-award wordt moeilijk...![]()
2 moet ik verdedigen, 5 mogelijke nieuwe. Goeie oogst.quote:Op donderdag 15 juli 2004 12:50 schreef Dylan Dog het volgende:
5 De 'Deco-Award' (voor de meest creatieve user (in verschillende opzichten: aparte initiatieven etc))
12 De 'Tomás Galásek-Award': (voor de meest regelmatige user)
17 De 'Jari Litmanen-Award' (de netste poster)
25 De 'Franz Beckenbauer-Award' (voor de grootste fan van Duits voetbal)
33 De 'John Frederikstad-Award' (voor de grootste statisticus)
37 De 'Marco van Basten-Award' (voor de meest gewaardeerde poster)
Weet ik, maar als je awards houdt, doe het dan goed. Ze gaan jou toch ook niet nomineren voor grootste PSV-supporter?quote:Op donderdag 15 juli 2004 18:21 schreef tong80 het volgende:
LoekB rustig jongen het is maar een spelletje. Neem het niet te serieus.
uhm zegt er een watquote:Op donderdag 15 juli 2004 19:02 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik wou bij supporter van de meest kansloze club eerst Da_Sandman, Zjeroentje en Doc nomineren!
quote:Op donderdag 15 juli 2004 19:08 schreef hellmondunited het volgende:
uhm zegt er een wat
Hier ben ik het nog wel mee eens.quote:Op donderdag 15 juli 2004 19:00 schreef methodmich het volgende:
Ik had RuudGullit genomineerd in deze categorieën:
Met 3 verschillende mensen in de Völler en Rijkaard-award. Dit omdat je met veel users vaak boze woordenwisselingen hebt.
De Clarence Seedorf-award: soms doe je nog zo je best, maar word je toch verkeerd begrepen.
De Jack van Gelder-award: lijkt me duidelijk, je merkt overal dat je voor Feyenoord bent.
Ja, maar je gaat een sportman die een jaar niet heeft kunnen sporten vanwege een blessure en vorig jaar sportman van het jaar is geworden toch ook niet nomineren voor dit jaar?quote:De 666-award: je moet gewoon in de gelegenheid worden gebracht je award van vorig jaar te verdedigen.
Met die andere nominaties wel, maar je kunt van mij gewoon niet zeggen dat ik niet kom opdagen als m'n cluppie verloren heeft, en ook niet meer dat ik een teletekst-supporter ben.quote:Kan je hier mee leven?
quote:Op donderdag 15 juli 2004 19:02 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik wou bij supporter van de meest kansloze club eerst Da_Sandman, Zjeroentje en Doc nomineren!
Waarom niet ?quote:Op donderdag 15 juli 2004 19:05 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Weet ik, maar als je awards houdt, doe het dan goed. Ze gaan jou toch ook niet nomineren voor grootste PSV-supporter?.
quote:Op donderdag 15 juli 2004 19:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom niet ?
Jij zou de David Beckham award krijgenquote:Op donderdag 15 juli 2004 16:57 schreef tuindwerg het volgende:
Gelukkig sta ik er ook niet bij!
![]()
Ik werd al voor de meest vreselijke awards genomineerd, ben blij dat die er niet door gekomen zijn.
Ik zal er vanavond ofzo eens naar gaan kijken, vooral die Newbie-award wordt moeilijk...![]()
Ik zou maar snel minstens 1 nier afstaan, Tong. Misschien dat dat helpt.quote:Op donderdag 15 juli 2004 19:24 schreef tong80 het volgende:
Precies, vooral in nieren.
Ok die LEVER ik in.quote:Op donderdag 15 juli 2004 19:35 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Ik zou maar snel minstens 1 nier afstaan, Tong. Misschien dat dat helpt..
quote:Op donderdag 15 juli 2004 19:02 schreef methodmich het volgende:
[..]
Weet jij er al genoeg van? Je zit toch alleen maar in Hools en AC Fok U?
Als ik niets toe te voegen heb aan een topic, post ik er ook niet...quote:Op donderdag 15 juli 2004 20:09 schreef methodmich het volgende:
Niet van voetbal, maar van dit subforum.
David duikt overal mee in bed dus dat zou me niks verbazenquote:Op donderdag 15 juli 2004 20:05 schreef tuindwerg het volgende:
[..]Ik zit vaker in het stadion dan sommige "supporters" hier.
![]()
Enne Inq, die David Beckham-award wil ik graag hebben, dan krijg ik David er toch bij geleverd?![]()
Okee dan!quote:Op donderdag 15 juli 2004 20:11 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Als ik niets toe te voegen heb aan een topic, post ik er ook niet...Ik lees (uiteraard
) ook jouw columns, de Ajax/PSV/Feijenoord-topics, de transfertopics enzo...
![]()
En ik had heel sportief mijn stem aan jou gegeven...quote:Op donderdag 15 juli 2004 19:16 schreef Cruoninga het volgende:
Ik zal in tegenstelling tot vorig jaar eens sportief zijn en niet op mezelf stemmen. Toen had ik in de strijd om de AGOVV-award maar gewoon op mezelf gestemd. Achteraf goed, gezien ik door die ene extra stem de award net voor de neus van Yeahinho weg kaapte![]()
jaaajaaajaaajaaaquote:Op donderdag 15 juli 2004 20:51 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
En ik had heel sportief mijn stem aan jou gegeven...
:').quote:19 De '666-Award' (de grootste teletekstsupporter)
RuudGullit
Pekel
Chen
hou je echt zoveel van teletekst?quote:Op donderdag 15 juli 2004 21:00 schreef pekel het volgende:
[..].
M'n eerste award wordt een feit denk ik..
Blijkbaar.quote:Op donderdag 15 juli 2004 21:02 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
hou je echt zoveel van teletekst?
hmm ik had een meneer teletekst in mijn msn staan maar die is stomquote:Op donderdag 15 juli 2004 21:05 schreef pekel het volgende:
[..]
Blijkbaar..
http://teletekst.nos.nl/gif/668-01.html staat trouwens wel in m'n favorieten..
Ohw jah, die heb ik ook nog.quote:Op donderdag 15 juli 2004 21:07 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
hmm ik had een meneer teletekst in mijn msn staan maar die is stom
die zei alleen de hele tijd 'dit is een onjuiste pagina' als ik hem wat vroeg. En hij bleef maar doorgaan en nu zeg ik gewoon niks meer tegen hem
bot4@clubr.nl in ieder geval nietquote:Op donderdag 15 juli 2004 21:14 schreef pekel het volgende:
[..]
Ohw jah, die heb ik ook nog..
bot1@clubr.nl is aardig..
quote:15 De 'KABEL-award': (voor de 2 users die het het best met elkaar kunnen vinden (uiteraard van verschillende clubs))
hellmondunited en Yeahinho
31 De 'Vrijdagavond-Award' (voor de grootste Gouden Gids Divisie fan)
Hellmondunited
Pekelquote:Op donderdag 15 juli 2004 21:16 schreef pekel het volgende:
Ik heb trouwens ook nog een 2 keer op je gestemd HU:
[..]
![]()
Vast en zeker bij de catogorie 'teletekstsupporter'.quote:Op donderdag 15 juli 2004 21:17 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
Pekel![]()
ik ook op jou een keer
weet alleen niet meer waarbij![]()
Ik heb bot2!quote:Op donderdag 15 juli 2004 21:14 schreef pekel het volgende:
[..]
Ohw jah, die heb ik ook nog..
bot1@clubr.nl is aardig..
Ik was ook verbaasd mezelf daar terug te vinden.. maar ik denk niet dat het veel uitmaakt wie de 'andere 2' genomineerden zijn als je begrijpt wat ik bedoel..quote:Op donderdag 15 juli 2004 20:27 schreef tong80 het volgende:
Over het algemeen kan ik me wel vinden inm de keuzes.
Behalve de John Frederistad award. Ik verdien een tweede plaats achter methodmich.
Maar ik zie het door de vingers. Zo ben ik dan ook wel weer.
Ik had hem er wel bij staan,mag zich met recht de enige echte PSVer hier noemen zonder anderen tekort te doenquote:Op donderdag 15 juli 2004 15:48 schreef Doc het volgende:
Ik miste Bobu bij de PSV awards ...
niet erg, maar ik dacht bijvoorbeeld wel dat ik 'm genoemd had; mocht ik 'm niet eerder genoemd hebben in mijn nominaties dan is dat b\mij zeker aan te rekenen
hoe durf jequote:Op donderdag 15 juli 2004 21:16 schreef pekel het volgende:
Ik heb trouwens ook nog een 2 keer op je gestemd HU:
Belangrijkste punt!quote:Op vrijdag 16 juli 2004 09:51 schreef Dylan Dog het volgende:
3. Het is een geintje: laat je niet gek maken door een verkeerde/onterechte/minder leuke/onverwachte/etc. nominatie...
Het grappige is dat-ie wel bij de nominaties staat die het meest van z'n club houdt (die YNWA award), maar niet bij de nominaties van de meest fanatieke supporters van zijn club (de PSV award).quote:Op vrijdag 16 juli 2004 01:19 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik had hem er wel bij staan,mag zich met recht de enige echte PSVer hier noemen zonder anderen tekort te doen
Wat een doorzichtige poging om mijn zaakwaarnemersschap in kwaad daglicht te stellen. Ik heb tenminste een Super Steven Gerrard topic geopend, of beter gezegd een SUPER STEVEN GERRARD topic en vertegenwoordig die gast al jaaaaaaaaaaarenquote:Op donderdag 15 juli 2004 19:01 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wat een doorzichtige poging om zieltjes te winnen. Een topic dat al maanden niet meer gebruikt was om in te posten. Hoofdletters zijn het nieuwe ding.
Mijn nominaties zijn niet onterecht, onverwacht etc., ze zijn een rechtstreekse schandequote:Op vrijdag 16 juli 2004 09:51 schreef Dylan Dog het volgende:
3. Het is een geintje: laat je niet gek maken door een verkeerde/onterechte/minder leuke/onverwachte/etc. nominatie...
Wat houdt je tegen? Ooit een zaakwaarnemer tegengekomen die 100% deugd? Jouw beurt komt wel bij het tellen van de stemmen.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 10:51 schreef Dylan Dog het volgende:
13 stemmers tot nu toe: keep 'em coming!
Jammer dat mensen nu ineens zichzelf gaan verheelijken, terwijl het natuurlijk evident is dat de organisator hier niet kan opkomen voor zijn protegé...
Blauw af zeker ???quote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:11 schreef Doc het volgende:
[..]
Wat houdt je tegen? Ooit een zaakwaarnemer tegengekomen die 100% deugd? Jouw beurt komt wel bij het tellen van de stemmen.
Je bent ook gewoon een ontzettende teringlijer!quote:Op vrijdag 16 juli 2004 10:19 schreef aldostuta het volgende:
Mijn nominaties zijn niet onterecht, onverwacht etc., ze zijn een rechtstreekse schande![]()
ik durf de concurrentie van jou wel aan hoorquote:Op vrijdag 16 juli 2004 02:03 schreef Mindlight het volgende:
[..]
hoe durf je
Jij hebt iig ook 1 stem van mij binnen
Druk aan het lobby'en zekerquote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:15 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
ik durf de concurrentie van jou wel aan hoor
En ik mezelf maar zien als lief, gevoelig en intelligentquote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:18 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Je bent ook gewoon een ontzettende teringlijer!
Misschien ben je wel schizophreen!quote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:19 schreef aldostuta het volgende:
En ik mezelf maar zien als lief, gevoelig en intelligent
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:16 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Druk aan het lobby'en zeker![]()
Zou kunnen, of misschien ontbeert met hier mensenkennisquote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:20 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Misschien ben je wel schizophreen!
Dan waren we het destijds dus eensquote:Op donderdag 15 juli 2004 20:51 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
En ik had heel sportief mijn stem aan jou gegeven...
yeahinhoquote:Op vrijdag 16 juli 2004 13:11 schreef Vom het volgende:
Ik zit hier nou al een half uur te denken over die Kabel-award![]()
Die wist ik ook niet. Heb uiteindelijk maar Franky en SCH ingevuld geloof ik.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 13:11 schreef Vom het volgende:
Ik zit hier nou al een half uur te denken over die Kabel-award![]()
Al toen ie nog een meter boven de grond hing zeker?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 10:12 schreef Doc het volgende:
[..]
Wat een doorzichtige poging om mijn zaakwaarnemersschap in kwaad daglicht te stellen. Ik heb tenminste een Super Steven Gerrard topic geopend, of beter gezegd een SUPER STEVEN GERRARD topic en vertegenwoordig die gast al jaaaaaaaaaaaren
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 14:29 schreef tuindwerg het volgende:
Die wist ik ook niet. Heb uiteindelijk maar Franky en SCH ingevuld geloof ik.![]()
Ik pleit voor de wat actueler getinte naam: 'Matthijs/Vrede-Award'quote:2 De 'Voller/Rijkaard-Award' (voor de twee users die het het minste met elkaar kunnen vinden)
----
----
----
Wat een blatante onzin weer van mmquote:Op vrijdag 16 juli 2004 14:33 schreef methodmich het volgende:
De Kabel-award moet natuurlijk gaan naar:
Franky McG en Zjroentje
methodmich en Dylan Dog
Da Sandman en Tony Montana
Lijken me mooie opties.
Nee, sinds 16 maart 2001 noem ik hier opFok SUPER STEVEN GERRARD de toekomst van het Engelse voetbal en da's ruim een half jaarvoordat jij überhaupt op dit forum rondhingquote:Op vrijdag 16 juli 2004 14:31 schreef methodmich het volgende:
[..]
Al toen ie nog een meter boven de grond hing zeker?
Maar meester, hij begon!quote:Op vrijdag 16 juli 2004 15:52 schreef Dylan Dog het volgende:
Jongetjes, vecht aub jullie zaakwaarnemerswoede elders uit en niet in dit mooie topic...
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 16:05 schreef Bjoro het volgende:
Bouma snoert Macunians de mond ???
Fredje legt United het zwijgen op !
Jammer dat Speed er nie meer is!quote:Op vrijdag 16 juli 2004 14:33 schreef methodmich het volgende:
De Kabel-award moet natuurlijk gaan naar:
Franky McG en Zjroentje
uit welke stad zei je?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 16:02 schreef Dylan Dog het volgende:
[afbeelding]
De sloper uit Helmond wint weer een duel
maar zoals jou ondertitel al zegt.. je bent sowieso kansloos dus hoef je ook niet mee te doen aan de awards want die win je toch nietquote:Op vrijdag 16 juli 2004 18:51 schreef meami het volgende:
Ik ben ook fan van een kansloze club
die dame is wel voor fortuna he, pas maar opquote:Op vrijdag 16 juli 2004 18:54 schreef Da_Sandman het volgende:
De RHCP heb ik inderdaad ook altijd kansloos gevonden
Is het de Vrouwe haarzelf?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 18:55 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
die dame is wel voor fortuna he, pas maar op
Ah, dat heb je goed nagezocht. Mijn complimenten voor je heldere speurwerk.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 15:48 schreef Doc het volgende:
[..]
Nee, sinds 16 maart 2001 noem ik hier opFok SUPER STEVEN GERRARD de toekomst van het Engelse voetbal en da's ruim een half jaarvoordat jij überhaupt op dit forum rondhing.
DIGGER is toch ook voor PSV, Liverpool, Arsenal en AS Roma?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 15:40 schreef Doc het volgende:
[..]
Wat een blatante onzin weer van mm.
Als een bezoek aan een bruiloft van een andere Hool of een bezoek bij iemand thuis ook als maat gelden moet de Kabel-Award natuurlijk gaan naar DIGGER - JustMe of DIGGER - Doc. Gezien de vriendschappen die DIGGER ook heeft met DutchGooner en DylanDog is DIGGER de kabel-Award-winner bij uitstek
Steven was op dat moment nog 20 en zeker geen "gearriveerde" speler...quote:Op vrijdag 16 juli 2004 19:17 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ah, dat heb je goed nagezocht. Mijn complimenten voor je heldere speurwerk.
Echter, het is niet moeilijk om een op dat moment al gearriveerde speler te gaan promoten.
Nee, hij is voor Ajax, TottenhamHotspurs, ManUtd en ACMIlan.:+quote:Op vrijdag 16 juli 2004 19:18 schreef methodmich het volgende:
[..]
DIGGER is toch ook voor PSV, Liverpool, Arsenal en AS Roma?
Sinds wanneer mag je alleen zaakwaarnemer van een 'aankomend' speler zijn? Fredje gaat ook al een paar seizoenen mee... De gearriveerde speler die SUPER STEVEN GERRARD nu is, was-ie in het voorjaar van 2001 zeker niet.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 19:28 schreef methodmich het volgende:
De caps heb je al overgenomen.
Maar in 98/99 speelde Gerrard al 11 competitieduels voor Liverpool. Dus dan was jij al (99/00, 00/01) 2 1/2 seizoen verder. Noem ik niet echt meer een aankomende speler.
Hoe kan ik het vergeten!quote:Op vrijdag 16 juli 2004 19:34 schreef Doc het volgende:
[..]
Nee, hij is voor Ajax, TottenhamHotspurs, ManUtd en ACMIlan.:+
Zo is het wel weer genoeg voor vandaagquote:Op vrijdag 16 juli 2004 18:53 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
maar zoals jou ondertitel al zegt.. je bent sowieso kansloos dus hoef je ook niet mee te doen aan de awards want die win je toch niet
ok, okquote:Op vrijdag 16 juli 2004 19:51 schreef meami het volgende:
[..]
Zo is het wel weer genoeg voor vandaag
Binnenkort gaan we samen de baby meetenquote:Op vrijdag 16 juli 2004 15:40 schreef Doc het volgende:
[..]
Wat een blatante onzin weer van mm.
Als een bezoek aan een bruiloft van een andere Hool of een bezoek bij iemand thuis ook als maat gelden moet de Kabel-Award natuurlijk gaan naar DIGGER - JustMe of DIGGER - Doc. Gezien de vriendschappen die DIGGER ook heeft met DutchGooner en DylanDog is DIGGER de kabel-Award-winner bij uitstek
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 19:34 schreef Doc het volgende:
[..]
TottenhamHotspurs
TOT WOENSDAG KAN ER GESTEMT WORDEN,ZULLEN WE DAN EENS EERST DOENquote:Op zondag 18 juli 2004 18:59 schreef tong80 het volgende:
Wanneer is de uitslag. Wil voor het heengaan van Hazes van hem de award in ontvangst nemen.
ok, maakte maar een grapje hoorquote:Op zondag 18 juli 2004 19:03 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
TOT WOENSDAG KAN ER GESTEMT WORDEN,ZULLEN WE DAN EENS EERST DOEN
dat wist ik wel maar even voor de duidelijkheidquote:Op zondag 18 juli 2004 19:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
ok, maakte maar een grapje hoor
Haalt andre woensdag nog wel ??quote:Op zondag 18 juli 2004 19:03 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
TOT WOENSDAG KAN ER GESTEMT WORDEN,ZULLEN WE DAN EENS EERST DOEN
Ligt eraan hoeveel hij zuiptquote:Op zondag 18 juli 2004 22:41 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Haalt andre woensdag nog wel ??
DD heb je mijn stemmen inmiddels gehad?quote:Op maandag 19 juli 2004 09:51 schreef Dylan Dog het volgende:
Stemmen mag nog steeds!
Hup Bouma
wanneer sluit de inschrijving/stemming ??quote:Op maandag 19 juli 2004 12:13 schreef Dylan Dog het volgende:
Ja Vom, ik heb ze gehad, dank je.
Ik mis nog de stemmen van een hoop vaste gebruikers: Tong, DutchGooner, Yeahinho, etc. etc. etc.
Ik hoop dat mijn stemmen nu goed zijn overegkomen?quote:Op maandag 19 juli 2004 12:13 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik mis nog de stemmen van een hoop vaste gebruikers: Tong, DutchGooner, Yeahinho, etc. etc. etc.
Ja, dank je!!quote:Op maandag 19 juli 2004 12:31 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Ik hoop dat mijn stemmen nu goed zijn overegkomen?
Ja ja,vanavondquote:Op maandag 19 juli 2004 12:13 schreef Dylan Dog het volgende:
Je ziet hem een hele dag niet en dan plots deze post.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 01:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hoppa,.
Ik zag het topic nu pas,quote:Op dinsdag 20 juli 2004 01:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je ziet hem een hele dag niet en dan plots deze post.
Jij wil graag winnen hè ?
Hoe weet je dat zo zeker?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:16 schreef methodmich het volgende:
Dit jaar meer dan 20, sowieso.
schiet eens op!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:30 schreef Yeahinho het volgende:
Ah, top!
mijn stemmen moeten ook nog steeds komen...
goh en die fransen maar denken dat die tijdrit van vandaag de kroon spant.....NOT dus !!!!!quote:Op woensdag 21 juli 2004 13:58 schreef Yeahinho het volgende:
Spannend!!
Jammer Bjoro maar jij hoeft niet in spanning te zitten, ik win de griekenland-award tochquote:Op woensdag 21 juli 2004 14:03 schreef Bjoro het volgende:
[..]
goh en die fransen maar denken dat die tijdrit van vandaag de kroon spant.....NOT dus !!!!!
Mooi opwarmertje voor de Award-uitreiking!quote:Op woensdag 21 juli 2004 14:03 schreef Bjoro het volgende:
[..]
goh en die fransen maar denken dat die tijdrit van vandaag de kroon spant.....NOT dus !!!!!
het zou je van harte gegunt zijn !!quote:Op woensdag 21 juli 2004 14:05 schreef Vom het volgende:
Jammer Bjoro maar jij hoeft niet in spanning te zitten, ik win de griekenland-award toch![]()
De spanning duurt voort!quote:Op woensdag 21 juli 2004 15:34 schreef Dylan Dog het volgende:
Mensen,
Heb geen permanente internetverbinding vandaag. De stembus blijft open tot morgenochtend 12:00uur...
Ik gun het jou ook hoorquote:Op woensdag 21 juli 2004 15:44 schreef Bjoro het volgende:
[..]
het zou je van harte gegunt zijn !!
maar zit gewoon in de spanning voor de anderen !!
Ik heb op jou gestemd,quote:Op woensdag 21 juli 2004 15:55 schreef Vom het volgende:
[..]
Ik gun het jou ook hoor!
quote:Op woensdag 21 juli 2004 16:51 schreef hellmondunited het volgende:
heeft er nog iemand op mij gestemt?
Mooi zoquote:Op woensdag 21 juli 2004 16:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik heb op jou gestemd,.
Owja, ik moet ook nog op jou stemmen he? Hoeveel kreeg ik er ook alweer voor?quote:Op woensdag 21 juli 2004 17:02 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
je bedoelt wat je allemaal te verduren krijgt als je het niet doet?quote:Op woensdag 21 juli 2004 17:22 schreef meami het volgende:
[..]
Owja, ik moet ook nog op jou stemmen he? Hoeveel kreeg ik er ook alweer voor?
Ik ben niet bang voor jouquote:Op woensdag 21 juli 2004 18:05 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
je bedoelt wat je allemaal te verduren krijgt als je het niet doet?
ik werk liever met de harde handquote:Op woensdag 21 juli 2004 18:17 schreef Yeahinho het volgende:
* hellmondunited mompelt iets over steekpenningen enzo......
Hey? Ben jij soms mijn vriendin?quote:Op woensdag 21 juli 2004 18:26 schreef meami het volgende:
Ik ben niet bang voor jou![]()
quote:Op woensdag 21 juli 2004 18:27 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Hey? Ben jij soms mijn vriendin?
Jouw vriendin?quote:Op woensdag 21 juli 2004 18:27 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Hey? Ben jij soms mijn vriendin?
Je naam en woonplaats zijn hetzelfde.quote:Op woensdag 21 juli 2004 18:33 schreef meami het volgende:
Jouw vriendin?
Dan ben ik t ook nietquote:Op woensdag 21 juli 2004 18:34 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Je naam en woonplaats zijn hetzelfde.
Maar je geboortedatum en voetbalvoorkeur niet!
ik wou al zeggen, ze is van mijquote:Op woensdag 21 juli 2004 18:34 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Je naam en woonplaats zijn hetzelfde.
Maar je geboortedatum en voetbalvoorkeur niet!
quote:Op woensdag 21 juli 2004 18:36 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
ik wou al zeggen, ze is van mij
Maartje uit Heel!quote:Op woensdag 21 juli 2004 18:35 schreef meami het volgende:
offtopic, wie is je vriendin dan wel?
Heeft die MSN?quote:Op woensdag 21 juli 2004 18:53 schreef methodmich het volgende:
Maartje uit Half ken ik wel. Die is goedkoop als date, hoef je overal maar de helft te betalen.
quote:Op woensdag 21 juli 2004 18:59 schreef methodmich het volgende:
Ja.
maartje_uit_half@chello.nl
Is lastig chatten, ze communiceert ook maar voor de helft.
Spannend, die awards.
*zucht*quote:Op woensdag 21 juli 2004 19:04 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
meami geef maar toe..
quote:Op woensdag 21 juli 2004 19:23 schreef methodmich het volgende:
Meami is de meid van Hellmond!
Heej wat leuk! Dat wist ik zelf nog niet eensquote:Op woensdag 21 juli 2004 19:23 schreef methodmich het volgende:
Meami is de meid van Hellmond!
quote:Op woensdag 21 juli 2004 19:28 schreef methodmich het volgende:
Hij wil je versieren, al dagen.
Vorige week heeft ie hier een pak slingers besteld, toen vroeg iedereen zich af waarom.
Ow, dus daarom heb ik nu van die slingers rondom het huis hangen! Wat een klere-troepquote:Op woensdag 21 juli 2004 19:28 schreef methodmich het volgende:
Hij wil je versieren, al dagen.
Vorige week heeft ie hier een pak slingers besteld, toen vroeg iedereen zich af waarom.
t is maar goed dat ik jou nergens heb genomineerdquote:Op woensdag 21 juli 2004 19:31 schreef meami het volgende:
[..]
Ow, dus daarom heb ik nu van die slingers rondom het huis hangen! Wat een klere-troep
quote:Op woensdag 21 juli 2004 19:32 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
t is maar goed dat ik jou nergens heb genomineerd
quote:Op woensdag 21 juli 2004 16:51 schreef hellmondunited het volgende:
heeft er nog iemand op mij gestemt?
Sssssssst!!!!quote:Op donderdag 22 juli 2004 00:36 schreef Dylan Dog het volgende:
Zojuist de Awards gezien die Yeahinho heeft gemaakt en ze zijn echt in 1 woord fabelachtig!
ga jij maar lekker zitten hoor jochie !!quote:Op donderdag 22 juli 2004 12:06 schreef Vom het volgende:
DD hoe laat is de uitslag
Ik kan al bijna niet meer poepen![]()
Heb je op mij gestemd danquote:Op donderdag 22 juli 2004 12:23 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ga jij maar lekker zitten hoor jochie !!
je hoeft echt niet zenuwachtig te zijn !!
tuurlijk....op jezelf stemmen in zooooo kinderachtig...dat zou jij toch ook nooooooit doen ??quote:Op donderdag 22 juli 2004 12:44 schreef Vom het volgende:
[..]
Heb je op mij gestemd dan
FC Utrecht - Spartaquote:Op donderdag 22 juli 2004 13:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik zou liever met 1 stem verschil verliezen dan op mezelf stemmen. Is net als scoren uit een situatie na een ingooi die je naar de tegenstander had behoren te gooien.
Zit er dik in ja...quote:Op donderdag 22 juli 2004 13:14 schreef Bjoro het volgende:
[..]
tuurlijk....op jezelf stemmen in zooooo kinderachtig...dat zou jij toch ook nooooooit doen ??
maar ben waarschijnlijk wel de enige die op jou heeft gestemd...ha ha ha
die onderbroek ????quote:Op donderdag 22 juli 2004 14:00 schreef Vom het volgende:
[..]
Zit er dik in ja...
Ik verwacht eigenlijk dat Sloggi er stiekem mee aan de haal gaat
Als ik het niet word ga ik voor de Ruud van Nistelrooy-award van volgend jaarquote:Op donderdag 22 juli 2004 14:02 schreef Bjoro het volgende:
[..]
die onderbroek ????
joh lekker belangrijk...leuk als ik het word, zo niet jammer...bljif toch wel posten !!
Iedereen strak in het pak!quote:Op donderdag 22 juli 2004 14:08 schreef rubbereend het volgende:
is de zaal al in gereedheid gebracht voor de awards? In hools, staat de champange koud voor de afterparty
is er dan echt geen lekker wijf beschikbaar ??quote:Op donderdag 22 juli 2004 14:07 schreef FrankyMcG het volgende:
Hebben we nog een speciaal iemand ingehuurd die de prijzen gaat uitreiken?
Ik stem voor Nol van HomeShopping!
Ik vraag hem dan wel,hij woont bij mijn achterquote:Op donderdag 22 juli 2004 14:07 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik stem voor Nol van HomeShopping!
En welke optredens staan er gepland?quote:Op donderdag 22 juli 2004 14:08 schreef rubbereend het volgende:
is de zaal al in gereedheid gebracht voor de awards? In hools, staat de champange koud voor de afterparty
verrassingsprogramma; één ding kunnen we verklappen:quote:Op donderdag 22 juli 2004 14:18 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
En welke optredens staan er gepland?![]()
Issie ook FCDB supporter?quote:Op donderdag 22 juli 2004 14:15 schreef DutchGooner het volgende:
Ik vraag hem dan wel,hij woont bij mijn achter
ik doe mijn jurk wel aanquote:Op donderdag 22 juli 2004 14:14 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Iedereen strak in het pak!Netjes!
Ik zou het niet weten om eerlijk te zijn,zijn broer Theo is crimineel en een joodquote:Op donderdag 22 juli 2004 14:26 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Issie ook FCDB supporter?
quote:Op donderdag 22 juli 2004 14:36 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten om eerlijk te zijn,zijn broer Theo is crimineel en een jood
niks.....ook de dames in een smoking met een black-tiequote:Op donderdag 22 juli 2004 14:34 schreef just me het volgende:
[..]
ik doe mijn jurk wel aan
met zo'n taille en boezem...vooruit !quote:
smoking dan maarquote:Op donderdag 22 juli 2004 14:54 schreef Bjoro het volgende:
indien niet...doe maar een smoking !!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |