Ben je naar de kapper geweest?quote:Op donderdag 15 juli 2004 12:48 schreef BobRooney het volgende:
er bestaan geen domme vragen![]()
does your granny suck eggsquote:Op donderdag 15 juli 2004 12:50 schreef elmark het volgende:
[..]
Ben je naar de kapper geweest?![]()
quote:Op donderdag 15 juli 2004 12:50 schreef elmark het volgende:
[..]
Ben je naar de kapper geweest?![]()
Paracetamol is alleen tegen hoofdpijn, ja? Volgens mij is het ook tegen andere pijnen. Niet zon domme vraag dus.quote:Op donderdag 15 juli 2004 12:41 schreef GWD het volgende:
ik loop naar de bij-keuken en pak een paracetamol uit de la en vervolgens vraagt iemand.. heb je hoofdpijn?![]()
zucht neej ik vind die dingen gewoon lekker![]()
Als voorbeeld, ik ben benieuwd
quote:Op donderdag 15 juli 2004 13:05 schreef Sharkdoggie het volgende:
aan de telefoon.
baas: waarom ben je er niet?
ik: ben vrij, vier straks mijn verjaardag.
baas: heb je zin om te werken?
ik:.............
Kom me wel bekend voor, ik word zo ongeveer altijd als ik vrij heb gevraagd gebeld of ik wil werken. Beetje dom inderdaad.quote:Op donderdag 15 juli 2004 13:05 schreef Sharkdoggie het volgende:
aan de telefoon.
baas: waarom ben je er niet?
ik: ben vrij, vier straks mijn verjaardag.
baas: heb je zin om te werken?
ik:.............
slik je?quote:Op donderdag 15 juli 2004 13:06 schreef PrivateRyan het volgende:
Zal ik je oraal bevredigen?
Gelukkig is paracetamol ook alleen maar tegen hoofdpijn en niet tegen andere vormen van pijn, onstekingsremmend.......quote:Op donderdag 15 juli 2004 12:41 schreef GWD het volgende:
Iedereen heeft wel eens van die situaties dat je iets doet of iets pakt of ergens binnenkomt en mensne vervolgens een ontzettend stomme vraag stellen. Hier dus wat voor wat voor stomme vragen heb jij al te horen gekregen.
Ik vind dit altijd wel een mooie.
ik loop naar de bij-keuken en pak een paracetamol uit de la en vervolgens vraagt iemand.. heb je hoofdpijn?![]()
zucht neej ik vind die dingen gewoon lekker![]()
Als voorbeeld, ik ben benieuwd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |