Naast 3A-00. Maar het debat duurt tot 17:00.quote:Op dinsdag 14 september 2004 00:04 schreef Nouk het volgende:
In welk lokaal is dat debat, kan ik daarzo ff wachten om half 5.
Jij moet komen, want ik heb Bas beloofd dat we bier gaan drinken in Amsterdam.quote:Op woensdag 15 september 2004 08:23 schreef RichardQuest het volgende:
Ik weet overmorgen pas definitief of ik kan...
Naar je hotmail als het goed is.quote:Op donderdag 16 september 2004 17:04 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ik ook niet
So I see!!!quote:Op donderdag 16 september 2004 17:09 schreef RichardQuest het volgende:
voor geïnteresseerden, ik heet eigenlijk niet Richard Quest
Stuur maar naar DrWolffenstein@gmail.com Ik heb niets ontvangen zo zie ik nu op mijn hotmail.quote:Op donderdag 16 september 2004 17:06 schreef sizzler het volgende:
[..]
Naar je hotmail als het goed is.
RQ nu ook naar het adres die in zijn profiel staat.
You have mail.quote:Op donderdag 16 september 2004 17:21 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Stuur maar naar DrWolffenstein@gmail.com Ik heb niets ontvangen zo zie ik nu op mijn hotmail.
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiquote:Op donderdag 16 september 2004 17:21 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Stuur maar naar DrWolffenstein@gmail.com Ik heb niets ontvangen zo zie ik nu op mijn hotmail.
quote:Op donderdag 16 september 2004 17:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai
Wat mocht ik ook weer niet?
Ben het vergeten,
o,
ik kom
Denk ik, ff nog goed kjken
quote:Op donderdag 16 september 2004 17:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Jammer.quote:Op donderdag 16 september 2004 17:43 schreef yvonne het volgende:
Ik zie het al, ik kan niet
[..]
Jaja, bij de eerste POL-meet had je ook interesse, maar kwam je toch niet opdagen.quote:Op donderdag 16 september 2004 17:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai
Wat mocht ik ook weer niet?
Ben het vergeten,
o,
ik kom
Denk ik, ff nog goed kjken
Ik denk dat reserveren wel handig gaat zijn dan, ook gezien de grootte van de groep (zal toch wel zo'n 12 man komen opdagen).quote:Op donderdag 16 september 2004 18:01 schreef Nouk het volgende:
Ik, leuke pizzaria, pizza maar 4 euro. Het restaurant is alleen niet zo groot, das minder, misschien zijn we met wat veel man.
Klinkt goed (koop).quote:Op donderdag 16 september 2004 18:01 schreef Nouk het volgende:
Ik, leuke pizzaria, pizza maar 4 euro. Het restaurant is alleen niet zo groot, das minder, misschien zijn we met wat veel man. Voor de rest voldoet de BK of KFC natuurlijk. En leuke kroegen zat, Meander, Dansen bij Jansen, maja op woensdag, wel minder.
Thanks!quote:Op donderdag 16 september 2004 19:20 schreef yvonne het volgende:
Mr Coco's Nieuwendijk Amsterdam, ideaalste plek voor een meet.
Ik zou eerder zeggen, ga naar de Nieuwmarkt, dat is op loopafstand van het CS (je kijkt er zowat tegenaan) en er is keuze genoeg. mr Coco's is een beetje een cafe voor boeren en toeristen.quote:Op donderdag 16 september 2004 19:37 schreef sizzler het volgende:
[..]
Thanks!
Ja het ligt in een zijstraatje van het Leidseplein, ken je gewoon met de 5 gaan! Het heet Rimini geloof ik, ik zal even zoeken.quote:Op donderdag 16 september 2004 18:50 schreef sizzler het volgende:
[..]
Klinkt goed (koop).
Ligt het een beetje in het centrum en kan je reserveren? (of de naam van het restaurant doorgeven?) Café zal niet zo'n probleem zijn. Zien we desnoods daar wel.
We dachten dat het handig zou zijn dat je na het verlies van Heerenveen gelijk je teluerstelling weg kan zuipen.quote:Op zaterdag 18 september 2004 12:00 schreef SCH het volgende:
Ik wist wel dat ik niet populair was hier maar om nou de meet expres te organiseren op een avond dat Heerenveen Europees voetbal moet spelen, is wel heel erg.
t' Is een complot
We spelen tegen een Israelische club, zit wel weer een leuke politieke insteek aan uiteraard.quote:Op zaterdag 18 september 2004 12:02 schreef Sidekick het volgende:
[..]
We dachten dat het handig zou zijn dat je na het verlies van Heerenveen gelijk je teluerstelling weg kan zuipen.
quote:Op zaterdag 18 september 2004 11:02 schreef George-Butters het volgende:
[..]
NOUK NOUK NOUK NOUK NOUK NOUK NOUK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij ken ik die. Hebben ze achterin niet een extra zaal? (als het die is dan...)quote:Op vrijdag 17 september 2004 20:13 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ja het ligt in een zijstraatje van het Leidseplein, ken je gewoon met de 5 gaan! Het heet Rimini geloof ik, ik zal even zoeken.
Ah, gevonden:
Lange Leidsedwarsstraat 75/HS
1017NH Amsterdam
Tel: 020 6227014
Ik weet wel waar het is. De dag vantevoren even bellen is wel okay, als je zeker weet hoeveel man dr komt naturlich.
Zou wel makkelijk zijn als iemand me een telefoonnummrtje kon mailen.quote:En dan?
Daarna kunnen we ergens gaan eten in Amsterdam en verder borrelen.
Werkt het mailadres uit je profiel nog?quote:Op zaterdag 18 september 2004 14:04 schreef kLowJow het volgende:
Als het me lukt woensdag wat eerder mijn werk de rug toe te keren kom ik in ieder geval even hierheen...
[..]
Zou wel makkelijk zijn als iemand me een telefoonnummrtje kon mailen.
Yupquote:Op zaterdag 18 september 2004 14:06 schreef sizzler het volgende:
[..]
Werkt het mailadres uit je profiel nog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |