Misschien komt hij met een nadere verklaring als het hem lief gevraagd wordtquote:Op donderdag 26 augustus 2004 08:51 schreef Tyrhraustur het volgende:
[..]
Je weet toch dat SCH zeer op minderheden gericht is? Zo natuurlijk ook op de Friese minderheid.
ps. zijn geboorte grond in Heerenveen kan er ook wel iets mee van doen hebben.
http://sc.heerenveen.org/?p=submenu/meerinfo.fanmasters/jaapquote:Op donderdag 26 augustus 2004 09:42 schreef sjun het volgende:
[..]
Misschien komt hij met een nadere verklaring als het hem lief gevraagd wordt
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 09:43 schreef SCH het volgende:
[..]
http://sc.heerenveen.org/?p=submenu/meerinfo.fanmasters/jaap
lief koppie hequote:Op donderdag 26 augustus 2004 09:46 schreef sjun het volgende:
[..]
een echte fan
![]()
Ja lekker naïevequote:Op donderdag 26 augustus 2004 09:49 schreef SCH het volgende:
[..]
lief koppie he
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 09:49 schreef SCH het volgende:
[..]
lief koppie he
waarom komt je bureau dan omhoog?quote:Op woensdag 1 september 2004 11:43 schreef Koos Voos het volgende:
[..]
--->
![]()
En dat ie lange tenen heeft, is bekendquote:Op woensdag 1 september 2004 11:46 schreef Maerycke het volgende:
Z'n tenen kromden blijkbaar wel heel erg...
Ach, zodra je in kan schrijven hou ik wat kaarten achter. Er zit toch een marge in het aantal dat kan komen (we geven iets meer kaarten weg dan er mensen inkunnen) dus dat is geen probleem.quote:Op zaterdag 4 september 2004 11:45 schreef Sidekick het volgende:
Is er trouwens ook een deadline sizzler, aangezien je vantevoren kaarten moet achterhouden?
Het gaat mij ook meer om drinken in een cafe....quote:Op zondag 5 september 2004 22:37 schreef Monidique het volgende:
Nou ja, ik heb géén beschikking over een OV-jaarkaart, en tevens weet ik niet of ik wel bij zo'n college aanwezig wil zijn, maar een meeting in een café lijkt mij wel... leuk.
quote:Op zondag 5 september 2004 22:35 schreef George-Butters het volgende:
Ik denk trouwens dat ik wel kom. Bij nader inzien heb ik toch wel de beschikking over een OV-jaarkaart. Nu nog even een slaapplek regelen.
Heb jij een slaapplaats, en ben je niet bang om die te laten gebruiken?quote:Op zondag 5 september 2004 22:56 schreef Nouk het volgende:
[..].
quote:Op zondag 5 september 2004 22:59 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Heb jij een slaapplaats, en ben je niet bang om die te laten gebruiken?
Ik kan wrs een slaapplaats regelen in Almere, en dan mag je wel bij mij overnachten hoor.quote:Op zondag 5 september 2004 23:00 schreef Nouk het volgende:
[..]![]()
Nou is t dus weer kut dat ik niet op kamers woon, anders mocht iedereen wel blijven.
Moet ik helemaal naar Almere terwijl m'n eigen huis dichterbij isquote:Op zondag 5 september 2004 23:03 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik kan wrs een slaapplaats regelen in Almere, en dan mag je wel bij mij overnachten hoor.
22 september is al hartje winter, en ik heb iemand nodig om me warm te houden.
Voor de liefde moet je soms wat over hebben.quote:Op zondag 5 september 2004 23:04 schreef Nouk het volgende:
[..]
Moet ik helemaal naar Almere terwijl m'n eigen huis dichterbij is.
Ja, dat heb ik dus ook....quote:Op zondag 5 september 2004 22:37 schreef Monidique het volgende:
Nou ja, ik heb géén beschikking over een OV-jaarkaart, en tevens weet ik niet of ik wel bij zo'n college aanwezig wil zijn, maar een meeting in een café lijkt mij wel... leuk.
Mensen die geen zin hebben in dat debat zijn van harte welkom, want na het debat met de jongerenorganisaties gaan we wel een cafe/kroeg opzoeken, en ook een restaurant/pizzaria om wat te eten.quote:Op maandag 6 september 2004 14:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dus ook....
Het begint er inderdaad steeds meer op te lijken dat ik gewoon kom.quote:Op zondag 18 juli 2004 17:34 schreef Sidekick het volgende:
[..]
De komende tijd zit Balkenende nog wel aan het roer, dus het is zeker dat je komt.
ok. jammer.quote:Op zaterdag 11 september 2004 12:49 schreef SCH het volgende:
Ik red het niet Sizzler.
Hmm, interessant figuur. Dat maakt het wel veel aantrekkelijker.quote:Op vrijdag 10 september 2004 16:29 schreef sizzler het volgende:
We hebben inmiddels een discussieleider voor het debat.
Alles is geregeld, alles is rond. We kunnen beginnen.
quote:Op vrijdag 10 september 2004 14:05 schreef sizzler het volgende:
Weet iemand nog een leuk (goedkoop) restaurant en een leuk cafe?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |