abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 juli 2004 @ 12:19:27 #1
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_20638996
Vervolg op: Hoofddoek af in Haags restaurant!

Goed, hier verder in hoeverre een dresscode wenselijk is.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_20639092
er zijn ook scholen die hoofddoeken verplichten trouwens
en moskeen
dus zo nieuw zou dat niet zijn

kan ik een klacht indienen bij de cgb? dat is namelijk mode
'Silvie Meijs is de hoer van Amsterdam'.
  donderdag 15 juli 2004 @ 12:23:54 #3
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_20639117
mijn topic is uitgebreider en beter
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
pi_20639198
ik hoop van harte dat ze daar een andere cocktail geserveerd krijgen een dezer dagen
  donderdag 15 juli 2004 @ 12:30:39 #5
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_20639285
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 12:27 schreef Chadi het volgende:
ik hoop van harte dat ze daar een andere cocktail geserveerd krijgen een dezer dagen
Omdat ze, in tegenstelling tot jou, niet discrimineren? Getverdemme wat ben jij een ranzige racist zeg. En ik hoop dat ze jou ook een "andere cocktail" serveren een dezer dagen.
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
  donderdag 15 juli 2004 @ 12:31:26 #6
18917 Kiki
Honni soit qui mal y pense..
pi_20639314
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 12:19 schreef Sidekick het volgende:
Vervolg op: Hoofddoek af in Haags restaurant!

Goed, hier verder in hoeverre een dresscode wenselijk is.
Ik heb er lang en hard over de kwestie Haagse Lounge nagedacht.
My two cents:

- De Haagse Lounge mag zelf bepalen wat hun dresscode is

-Je mag ook zelf bepalen of je naar de Haagse Lounge wil gaan. Als je je petje niet af wil zetten, dan moet je naar een andere bar gaan.

-Het zou best kunnen zijn (dat is dus even speculatie) dat de regel 'geen petjes' al langer van kracht was totdat een bijdehante Hagenees die gevraagd werd zijn petje af te zetten, wees op iemand met een hoofddoek en vroeg waarom zij niets gevraagd werd. De Haagse Lounge heeft toen besloten alle hoofddeksels te weren ivm gelijkheid.

-Het draait allemaal om keuzes. Als je ergens buiten de privacy van je eigen huis bent, zul je je moeten aanpassen aan de daar geldende regels (voor zover niet in strijd met de wet natuurlijk). Dus een cafe bezoeken? Petje af, geen sportschoenen of wat daar dan ook geldt. Een cafe is een openbare plek. We mogen daar allemaal komen, moeten we ons wel aan de daar geldende regels houden. Als je dat niet wilt, dan ga je gewoonweg ergens anders heen. Durf ik zelfs te opperen dat de moskee het huis van God is en dat ik me ook aan de regels die daar van kracht zijn, mij moet houden?

Maar:

- Als ik lees dat de regel van kracht om 'grote groepen moslima's die alle banken bezet hielden en niets bestelden' dan vind ik dat niet juist. Je kan dan ook de regel 1 consumptie per uur o.i.d. instellen. Hiermee weiger je niemand service en hoef je ook niemand te beledigen.

-Hoe je het ook wendt of keert, de hoofddoek is zo langzamerhand symbool geworden voor de gevoelens die bij beide partijen spelen. De ene partij ziet de hoofddoek als teken van vrijheid, de ander als teken van onderdrukking en misschien nog wel meer dan dat. Dat gezegd hebbende, een hoofddoek moet nooit de inzet zijn van een discussie.. De Haagse Lounge moet eerlijk zijn en zeggen dat ze liever mensen in hun tent hebben die wel frequent bestellen, want dat levert geld op. Indien de hoofddoekdragers bakken met geld zouden uitgeven, zou er geen haan naar kraaien. It's all about the money. Want ik heb ook wel eens een hoofddoek op (bandana), ben nog nooit geweigerd in de Haagse Lounge of waar dan ook.
Money talks, Bullshit walks!
  donderdag 15 juli 2004 @ 12:32:52 #7
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_20639338
quote:
Een molotov-cocktail bedoel je.

Hoop je ook op terroristische aanslagen op de eetgelegenheid die hoofddoekjes weert? Of gebruik je dan wel opportunistisch het argument "dresscode"?

Waarom zou je uberhaupt geweld willen gebruiken om dit tegen te gaan?
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_20639374
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 12:32 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Een molotov-cocktail bedoel je.

Hoop je ook op terroristische aanslagen op de eetgelegenheid die hoofddoekjes weert? Of gebruik je dan wel opportunistisch het argument "dresscode"?

Waarom zou je uberhaupt geweld willen gebruiken om dit tegen te gaan?
euuh ik heb het daar over. Niks terroristisch aan het is gewoon een lichtelijke renovatie.
pi_20639381
quote:
Kom kom Chadi, je broeders bestoken met cocktails..
pi_20639386
kunnen die 2 topics trouwens niet samen?
  donderdag 15 juli 2004 @ 12:35:14 #11
97537 Dr_Weird
Let the mating begin!!!!!
pi_20639391
Is dat een oproep tot terrorisme?
More corn!!!
pi_20639396
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 12:34 schreef What het volgende:

[..]

Kom kom Chadi, je broeders bestoken met cocktails..
Beetje anders dan mekka cola
pi_20639426
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 12:35 schreef Chadi het volgende:
Beetje anders dan mekka cola
Hetgeen overigens verrassend goed te zuipen is.
  donderdag 15 juli 2004 @ 12:36:39 #14
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_20639428
Jihadi
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_20639429
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 12:35 schreef Dr_Weird het volgende:
Is dat een oproep tot terrorisme?
jah broeder en zuster gooit wat lekkers in de schoen van sint... zusters uiteraard welkom zonder broeders
  donderdag 15 juli 2004 @ 12:37:15 #16
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_20639440
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 12:36 schreef Chadi het volgende:

[..]

jah broeder en zuster goit wat lekker sin de schoen van sint... zusters uiteraard welkom zonder broeders
Hitler zou trots op je zijn geweest, vuile rascist.
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
pi_20639446
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 12:36 schreef robh het volgende:
Jihadi
jihadi bar
  donderdag 15 juli 2004 @ 12:37:59 #18
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_20639466
TERECHT!

Zij komen HIER in ONS Islamitisch restaurant, dus dan moeten ze zich maar AANPASSEN!!!!!
Krekker is de bom!
pi_20639470
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 12:37 schreef Kugari-Ken het volgende:

[..]

pi_20639498
Ach ja het begint verdomme op een verzuiling te lijken. Jantje mag hier niet in Fatima daar weer niet. Al die regels slaan helemaal nergens op.
pi_20639499
quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2004 11:14 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Nee, echt fundamentalisten kunnen nooit extremisten worden. Dat zijn namelijk tegengestelde stromingen.
Fundamentalisten kunnen nooit extremisten worden? Misschien dat je ff uit kunt leggen hoezo niet want ik vind het nogal wazig eigenlijk.
Wat hij bedoeld is dat het fundament van de Koran is dat je als moslim vredelievend bent en altijd klaar staat voor je buur.
Daar heeft hij volgens mij wel gelijk in, in de Bijbel staat ook dat je juist je andere wang moet keren, en mensen altijd in hun waarde moet laten. Dus de kruistochten gaan ook lijnrecht in tegen de Bijbel. En dus die aanslagen e.d. in naam van de islam gaan tegen de Koran in.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_20639501
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 12:34 schreef Chadi het volgende:

[..]

euuh ik heb het daar over. Niks terroristisch aan het is gewoon een lichtelijke renovatie.
Waarom ga je niet eerst in discussie met de eigenaar van deze tent ipv hem te bedreigen of hints te geven aan mensen met vreemde ideeen over gelijk halen (eisen)?
Ik had van jou iets meer niveau verwacht.
Yeah baby Yeah!
  donderdag 15 juli 2004 @ 12:39:48 #23
97537 Dr_Weird
Let the mating begin!!!!!
pi_20639503
Voor een stel marokkanen die een ouwe man helpen de kinderen eens in het jaar een hart onder de riem te steken kan ik alleen respect hebben. Zonder pieten kon de Sint moeilijk al die kinderen kadootjes geven. Dus wees maar trots op die pieten daar kun je nog iets van leren.
More corn!!!
pi_20639555
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 12:39 schreef Chadi het volgende:
Ach ja het begint verdomme op een verzuiling te lijken. Jantje mag hier niet in Fatima daar weer niet. Al die regels slaan helemaal nergens op.
Ook al slaan ze nergens op, je zult ze gewoon moeten respecteren, deze man staat gewoon in zijn recht en doet dit uit economisch belang.
Eigen rechtertje spelen is je niet vreemd he?
Waarom toch positieve discriminatie opdringen waar het niet gewenst is?
Yeah baby Yeah!
  donderdag 15 juli 2004 @ 12:43:10 #25
20919 Kugari-Ken
Scandal Beauty
pi_20639588
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 12:41 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Ook al slaan ze nergens op, je zult ze gewoon moeten respecteren, deze man staat gewoon in zijn recht en doet dit uit economisch belang.
Eigen rechtertje spelen is je niet vreemd he?
Waarom toch positieve discriminatie opdringen waar het niet gewenst is?
Chadi is een racist, eist dat een groep boven de andere wordt geheven en is overtuigd dat de regels niet van toepassing zijn op bepaalde mensen. Hitler had dat soort ideeen ook.
There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
pi_20639597
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 12:39 schreef Chadi het volgende:
Verzuiling? Lulkoek, het zijn gewoon bepaalde kledingsvoorschriften. Ik heb nog nooit iemand het woord verzuiling of discriminatie horen roepen over een restaurant dat een colbert en das verplicht.
pi_20639632
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 12:39 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Waarom ga je niet eerst in discussie met de eigenaar van deze tent ipv hem te bedreigen of hints te geven aan mensen met vreemde ideeen over gelijk halen (eisen)?
Ik had van jou iets meer niveau verwacht.
Ik zou hem nooit bedreigen en ik geef hier geen hints aan wie dan ook. En hem spreken daar heb ik geen behoefte aan want ik ga er ook niet eten of drinken of wat dan ook.
  donderdag 15 juli 2004 @ 12:47:59 #28
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_20639701
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 12:42 schreef HarigeKerel het volgende:
[afbeelding]

[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_20639720
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 12:37 schreef Kugari-Ken het volgende:

[..]

hee hee hee .. ik ben een schone rascist. . ik douche me dagelijks enzo . .
Religion : Mankind's worst invention !
pi_20639730
Persoonlijk zou ik, als niet islamitische vrouw, een restaurant mijden waar men van mij zou verwachten dat ik een hoofddoek zou dragen. Dit omdat ik een hoofddoek als een religieus uiting beschouw, en niet als een kledingvoorschrift. Als ik een moskee zou willen bezichtigen zou ik het overigens wel doen, uit respect. Zoals ik ook mijn schoenen uit doe als ik bij islamieten thuis kom.
Als Nederlandse restaurants vrouwen en meisjes met een hoofddoek mogen weigeren, mogen anderen het dragen van een hoofddoek dus eisen.
Apartheid noem ik dat.
Ik hoop dat het nooit zo ver komt.
  donderdag 15 juli 2004 @ 12:53:32 #31
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_20639840
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 11:14 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Nee, echt fundamentalisten kunnen nooit extremisten worden. Dat zijn namelijk tegengestelde stromingen.
Onzin.
Dit hangt allemaal volledig af van de interpretatie. Volgens JOUW interpretatie zal een echte fundamentalist bijvoorbeeld geweld moeten afkeuren omdat dit tegen de (fundamentele) waarden van de Islam ingaat. Volgens de interpretatie van fundamentalist x daarentegen, zal geweld bijvoorbeeld soms juist noodzakelijk/verplicht zijn om de Islam te verdedigen. Volgens zoiemand is degene die niet ten strijde trekt tegen het verdervelijke westen juist de verrader en geen echte Moslim.

Wie ben jij Kirmi, om te oordelen over wie de 'echte' Moslim is.
Krekker is de bom!
pi_20639848
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 12:37 schreef KreKkeR het volgende:
TERECHT!

Zij komen HIER in ONS Islamitisch restaurant, dus dan moeten ze zich maar AANPASSEN!!!!!
Inderdaad.
'Silvie Meijs is de hoer van Amsterdam'.
  † In Memoriam † donderdag 15 juli 2004 @ 13:02:31 #33
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_20640030
Dicht.
Notes en eventuele bans na de lunchpauze.

[ Bericht 11% gewijzigd door Loedertje op 15-07-2004 14:00:39 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')