Omdat ze, in tegenstelling tot jou, niet discrimineren? Getverdemme wat ben jij een ranzige racist zeg. En ik hoop dat ze jou ook een "andere cocktail" serveren een dezer dagen.quote:Op donderdag 15 juli 2004 12:27 schreef Chadi het volgende:
ik hoop van harte dat ze daar een andere cocktail geserveerd krijgen een dezer dagen
Ik heb er lang en hard over de kwestie Haagse Lounge nagedacht.quote:Op donderdag 15 juli 2004 12:19 schreef Sidekick het volgende:
Vervolg op: Hoofddoek af in Haags restaurant!
Goed, hier verder in hoeverre een dresscode wenselijk is.
Een molotov-cocktail bedoel je.quote:Op donderdag 15 juli 2004 12:27 schreef Chadi het volgende:
ik hoop van harte dat ze daar een andere cocktail geserveerd krijgen een dezer dagen
euuh ik heb het daar over. Niks terroristisch aan het is gewoon een lichtelijke renovatie.quote:Op donderdag 15 juli 2004 12:32 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Een molotov-cocktail bedoel je.
Hoop je ook op terroristische aanslagen op de eetgelegenheid die hoofddoekjes weert? Of gebruik je dan wel opportunistisch het argument "dresscode"?
Waarom zou je uberhaupt geweld willen gebruiken om dit tegen te gaan?
Kom kom Chadi, je broeders bestoken met cocktails..quote:Op donderdag 15 juli 2004 12:27 schreef Chadi het volgende:
Beetje anders dan mekka colaquote:Op donderdag 15 juli 2004 12:34 schreef What het volgende:
[..]
Kom kom Chadi, je broeders bestoken met cocktails..
Hetgeen overigens verrassend goed te zuipen is.quote:Op donderdag 15 juli 2004 12:35 schreef Chadi het volgende:
Beetje anders dan mekka cola![]()
![]()
jah broeder en zuster gooit wat lekkers in de schoen van sint... zusters uiteraard welkom zonder broedersquote:Op donderdag 15 juli 2004 12:35 schreef Dr_Weird het volgende:
Is dat een oproep tot terrorisme?
Hitler zou trots op je zijn geweest, vuile rascist.quote:Op donderdag 15 juli 2004 12:36 schreef Chadi het volgende:
[..]
jah broeder en zuster goit wat lekker sin de schoen van sint... zusters uiteraard welkom zonder broeders
quote:Op donderdag 15 juli 2004 12:37 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Hitler zou trots op je zijn geweest, vuile rascist.
Wat hij bedoeld is dat het fundament van de Koran is dat je als moslim vredelievend bent en altijd klaar staat voor je buur.quote:quote:Op donderdag 15 juli 2004 11:14 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Nee, echt fundamentalisten kunnen nooit extremisten worden. Dat zijn namelijk tegengestelde stromingen.
Fundamentalisten kunnen nooit extremisten worden? Misschien dat je ff uit kunt leggen hoezo niet want ik vind het nogal wazig eigenlijk.
Waarom ga je niet eerst in discussie met de eigenaar van deze tent ipv hem te bedreigen of hints te geven aan mensen met vreemde ideeen over gelijk halen (eisen)?quote:Op donderdag 15 juli 2004 12:34 schreef Chadi het volgende:
[..]
euuh ik heb het daar over. Niks terroristisch aan het is gewoon een lichtelijke renovatie.
Ook al slaan ze nergens op, je zult ze gewoon moeten respecteren, deze man staat gewoon in zijn recht en doet dit uit economisch belang.quote:Op donderdag 15 juli 2004 12:39 schreef Chadi het volgende:
Ach ja het begint verdomme op een verzuiling te lijken. Jantje mag hier niet in Fatima daar weer niet. Al die regels slaan helemaal nergens op.
Chadi is een racist, eist dat een groep boven de andere wordt geheven en is overtuigd dat de regels niet van toepassing zijn op bepaalde mensen. Hitler had dat soort ideeen ook.quote:Op donderdag 15 juli 2004 12:41 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ook al slaan ze nergens op, je zult ze gewoon moeten respecteren, deze man staat gewoon in zijn recht en doet dit uit economisch belang.
Eigen rechtertje spelen is je niet vreemd he?
Waarom toch positieve discriminatie opdringen waar het niet gewenst is?
Verzuiling? Lulkoek, het zijn gewoon bepaalde kledingsvoorschriften. Ik heb nog nooit iemand het woord verzuiling of discriminatie horen roepen over een restaurant dat een colbert en das verplicht.quote:Op donderdag 15 juli 2004 12:39 schreef Chadi het volgende:
Ach ja het begint verdomme op een verzuiling te lijken. Jantje mag hier niet in Fatima daar weer niet. Al die regels slaan helemaal nergens op.
Ik zou hem nooit bedreigen en ik geef hier geen hints aan wie dan ook. En hem spreken daar heb ik geen behoefte aan want ik ga er ook niet eten of drinken of wat dan ook.quote:Op donderdag 15 juli 2004 12:39 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Waarom ga je niet eerst in discussie met de eigenaar van deze tent ipv hem te bedreigen of hints te geven aan mensen met vreemde ideeen over gelijk halen (eisen)?
Ik had van jou iets meer niveau verwacht.
quote:
hee hee hee .. ik ben een schone rascist. . ik douche me dagelijks enzo . .quote:Op donderdag 15 juli 2004 12:37 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Hitler zou trots op je zijn geweest, vuile rascist.
Onzin.quote:Op donderdag 15 juli 2004 11:14 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Nee, echt fundamentalisten kunnen nooit extremisten worden. Dat zijn namelijk tegengestelde stromingen.
Inderdaad.quote:Op donderdag 15 juli 2004 12:37 schreef KreKkeR het volgende:
TERECHT!
Zij komen HIER in ONS Islamitisch restaurant, dus dan moeten ze zich maar AANPASSEN!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |