abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 september 2004 @ 22:32:04 #151
11518 Kleibintje
Centrumradicaal
pi_22225038
Dat is een kwestie van geduld. 30.000 CO jobs, dan begint dat pas wat betreft de kantoren. Verder idd proberen veel rijke mensen naar de stad te krijgen. Goedkope kantoren worden nooit hoog.
  dinsdag 28 september 2004 @ 02:15:43 #152
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_22251983
Randsteden helpen je stad snel groeien. Hoewel je hoogbouw nogal verspreid raakt vind ik. Dus paar landmarks ertussen

lyon map >>>

http://members.chello.nl/j.kleine-staarman/lyon.jpg
http://members.chello.nl/j.kleine-staarman/config.bmp

die 2 ff downloaden voor map.
Je kan config file zelf veranderen. Deze config is enkel middelmatig mappen.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_22253117
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 02:15 schreef BlaZ het volgende:
Randsteden helpen je stad snel groeien. Hoewel je hoogbouw nogal verspreid raakt vind ik. Dus paar landmarks ertussen
Low, medium en high density gebieden he. Als je alles high density doet raken je hoge gebouwen idd verspreid, maar er is een manier hoe je dit dus kan sturen
Where facts are few, experts are many.
pi_22254091
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 02:15 schreef BlaZ het volgende:

lyon map >>>

http://members.chello.nl/j.kleine-staarman/lyon.jpg
http://members.chello.nl/j.kleine-staarman/config.bmp

die 2 ff downloaden voor map.
Je kan config file zelf veranderen. Deze config is enkel middelmatig mappen.
Mooie map

Vanavond even downloadne!
pi_22264489
Bedankt voor de map, ik heb wat geoefend in San Fransisco en ga het vanavond in die proberen.
Ik weet iig dat meteen een spoor en een of meerdere hoofdstraten (of ruimte overlaten) aanleggen het beste is, mijn stad is een gigantische verkeerschaos

Editje: Simtropolis doet het weer, staan leuke mappen tussen
Dat berekenen van een regio duurt erg lang trouwens, bijna 10 minuten op een 2400+

[ Bericht 32% gewijzigd door Cerbie op 28-09-2004 19:28:32 ]
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  donderdag 30 september 2004 @ 18:52:55 #156
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_22313232
quote:
Op dinsdag 28 september 2004 17:59 schreef Cerbie het volgende:
Bedankt voor de map, ik heb wat geoefend in San Fransisco en ga het vanavond in die proberen.
Ik weet iig dat meteen een spoor en een of meerdere hoofdstraten (of ruimte overlaten) aanleggen het beste is, mijn stad is een gigantische verkeerschaos

Editje: Simtropolis doet het weer, staan leuke mappen tussen
Dat berekenen van een regio duurt erg lang trouwens, bijna 10 minuten op een 2400+
je kan traffic mods downloaden, zodat wegen wat meer verkeer kunnen verdragen enzo.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_22319289
Geen slecht idee, de wegen kunnen standaard bijna niets hebben. * Cerbie gaat op zoek..
Ik heb ook de NStreinen, en Nederlandse voertuigen mod, zijn er nog meer aanraders?
editje: Ik ga nu de Transit Supermod proberen. Ik zag ook op één van de screenshots in dit topic een soort blauwe bollen voor het openbaar vervoer, is dat ook een bepaalde mod of kun je die later in het spel krijgen?

[ Bericht 35% gewijzigd door Cerbie op 30-09-2004 22:27:28 ]
pi_22325441
quote:
Op donderdag 30 september 2004 22:22 schreef Cerbie het volgende:
Ik zag ook op één van de screenshots in dit topic een soort blauwe bollen voor het openbaar vervoer, is dat ook een bepaalde mod of kun je die later in het spel krijgen?
Dat zijn geen mods maar BATS gebouwen e.d. gemaakt door SC spelers. Ik heb er nu zo'n paar honderd gedownload die je stad veel realistischer maken
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_22331887
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 09:07 schreef Dezz het volgende:

[..]

Dat zijn geen mods maar BATS gebouwen e.d. gemaakt door SC spelers. Ik heb er nu zo'n paar honderd gedownload die je stad veel realistischer maken
Lijkt op elkaar, 4 letters en eindigt op een s
pi_22334899
Zou er iemand misschieen een screenie kunnen maken van een snelweg in het begin als er nog alleen maar grond is waar ze op kunnen bouwen maar nog geen huizen staan. Dat is toch het beste? Maar ik weet niet precies hoe ik dan moet beginnen.

bvd
pi_22335490
Een snelweg is erg duur en werkt met op- en afritten enzo. Ik begin meestal met een netwerk van hoofdwegen en treinsporen, laat ruimte over voor een snelweg en leg de bebouwing gewoon ergens in de map aan.
Heel irritant is trouwens dat treinsporen niet over/onder een onverhoogde snelweg kunnen
pi_22335513
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 17:47 schreef Cerbie het volgende:
Een snelweg is erg duur en werkt met op- en afritten enzo. Ik begin meestal met een netwerk van hoofdwegen en treinsporen, laat ruimte over voor een snelweg en leg de bebouwing gewoon ergens in de map aan.
Heel irritant is trouwens dat treinsporen niet over/onder een onverhoogde snelweg kunnen
screenietje van het begin?

Ik zag btw dat iemand 160.000 had in het begin. Hoe kan dat? (screenie van die 16.000 inwoners)
pi_22335669
Ik download die Nederlandse bussen enzo. In welke map moet ik die dan uitpakken?
pi_22336167
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 17:47 schreef Cerbie het volgende:
Snelwegen doe ik meestal in een soort langwerpig kuiltje, je kijkt op die manier er makkelijk overheen en het is goed bereikbaar, om er een treinspoor en/of aveneu overheen te laten maak ik gewoon een klein tunneltje. Effecient en mooi voor 't oog. Overigens, probeer dit eens voor je treinverkeer: Elevated Rail Embankment, Ground Rail 2 Elevated Rail Transition,, Marrast EyeCandy Underpasses AS IS (er is een betere versie, alleen ben ik die japanse site kwijt ). Er is ook nog ergens op die site de rail/subway converter, NDEX RailtoSubway Transition, dan heb je een kleine tunnel die je treinverkeer omzet in Subway, en andersom. Onwijs handig voor tunnels

Zoiets bedoel ik (niet mijn stad overigens

[ Bericht 3% gewijzigd door Rag op 01-10-2004 18:43:16 ]
-edit: icoon verwijderd door FA. Graag <100kb houden.-
pi_22336192
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 17:59 schreef De_Ananas het volgende:
Ik download die Nederlandse bussen enzo. In welke map moet ik die dan uitpakken?
C:\Documents and Settings\Vul hier je naam in\My Documents\SimCity 4\Plugins

of

C:\Program Files\Maxis\SimCity 4\Plugins

pi_22337112
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 09:07 schreef Dezz het volgende:

[..]

Zou je die allemaal kunnen zippen in 1 map en ergens kunnen uploaden?? .
Trouwens, hoe maak je die snelwegen in een kuil zoals hierboven staat?
Ik kan alleen een "vallei" maken. Niet zo een mooie rechte kuil. En die op/afritten ken ik ook niet .
pi_22337377
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 18:37 schreef Rag het volgende:

[..]

C:\Documents and Settings\Vul hier je naam in\My Documents\SimCity 4\Plugins

of

C:\Program Files\Maxis\SimCity 4\Plugins

Ik zal is proberen
pi_22337455
Ik heb het gedaan maar hij sluit nu het spel af als ik een stad geladen heb
pi_22340456
wie weet hoe ik ook een highway in een gat gooi? En hoe ik dan die afritten bouw?

Zo een snelweg dus .
pi_22344585
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 19:27 schreef blieblie het volgende:

[..]

Zou je die allemaal kunnen zippen in 1 map en ergens kunnen uploaden?? .
Trouwens, hoe maak je die snelwegen in een kuil zoals hierboven staat?
Ik kan alleen een "vallei" maken. Niet zo een mooie rechte kuil. En die op/afritten ken ik ook niet .
Het is bij elkaar meer dan 120mb, dus dat zippen zie ik nog niet zo zitten

Voor die kuil te maken is er (uiteraard) ook een mod. Die op/afritten zitten in een Essential Mod, dus zoals de naam al zegt, moet je deze gewoon hebben
http://www.simtropolis.co(...)ssentials&detail=380

Let op: je moet hiervoor wel de SC Rush Hour update hebben gedownload van www.simcity.com
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_22344662

Kortom de benodigheden zijn te vinden bij de genoemde links hiervoor(als iemand überhaupt die aanklikt).

Owjah, voor zo'n kuil moet je even op 'G' drukken, krijg je een Grid te zien, dan is 't wat makkelijker om dat 'kuiltje' te maken.

[ Bericht 6% gewijzigd door Rag op 02-10-2004 20:51:07 ]
pi_22344825
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 19:41 schreef De_Ananas het volgende:
Ik heb het gedaan maar hij sluit nu het spel af als ik een stad geladen heb
Welke versie van SC4 heb je? Heb je de patch al gebruikt?
pi_22347194
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 01:06 schreef Dezz het volgende:

[..]

Het is bij elkaar meer dan 120mb, dus dat zippen zie ik nog niet zo zitten

Voor die kuil te maken is er (uiteraard) ook een mod. Die op/afritten zitten in een Essential Mod, dus zoals de naam al zegt, moet je deze gewoon hebben
http://www.simtropolis.co(...)ssentials&detail=380

Let op: je moet hiervoor wel de SC Rush Hour update hebben gedownload van www.simcity.com
Hmmm bij mij begint de plugin map ook die maat aan te nemen .
pi_22347214
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 01:09 schreef Rag het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]

Kortom de benodigheden zijn te vinden bij de genoemde links hiervoor(als iemand überhaupt die aanklikt).

Owjah, voor zo'n kuil moet je even op 'G' drukken, krijg je een Grid te zien, dan is 't wat makkelijker om dat 'kuiltje' te maken.

Ziet er wel super mooi uit met die tunnels enzo .
pi_22347769
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 01:18 schreef Rag het volgende:

[..]

Welke versie van SC4 heb je? Heb je de patch al gebruikt?
Ik heb de gewone versie zonder enkele update
Ik had al die dingen eraf gegooid en alleen de bussen uitgepakt en dat deed ie wel. Kan het zijn dat ie dan steeds het readme bestand overschrijft waardoor het niet werkt?
pi_22350097
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 11:01 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Ik heb de gewone versie zonder enkele update
Ik had al die dingen eraf gegooid en alleen de bussen uitgepakt en dat deed ie wel. Kan het zijn dat ie dan steeds het readme bestand overschrijft waardoor het niet werkt?
Het readme bestand maakt niets uit, je moet gewoon de updates installeren
pi_22352108
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 13:27 schreef Dezz het volgende:

[..]

Het readme bestand maakt niets uit, je moet gewoon de updates installeren
En waar kan ik die halen?
pi_22352344
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 15:02 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

En waar kan ik die halen?
Ik kan nergens een update vinden. Niet op simtropolis niet op simcity.ea.com en op sim city central files
pi_22352540
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 15:12 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Ik kan nergens een update vinden. Niet op simtropolis niet op simcity.ea.com en op sim city central files
http://simcity.ea.com/update/index_update.php

Zoiets
pi_22353200
Danke
pi_22355825
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 15:56 schreef De_Ananas het volgende:
Danke
Werkt 't spel nu wel?

Btw, nog een aanraadtopic Massively Gigantic Japanese BAT Gallery

En nog meer mooi Oosters 'gebat' spul!

Hopelijk gooit Peg z'n spul weer eens open, ben zo stom geweest om z'n map te deleten, die gast kan er echt wat van. Peg Forums
pi_22356940
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 17:52 schreef Rag het volgende:

[..]

Werkt 't spel nu wel?

Btw, nog een aanraadtopic Massively Gigantic Japanese BAT Gallery

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

En nog meer mooi Oosters 'gebat' spul!

Hopelijk gooit Peg z'n spul weer eens open, ben zo stom geweest om z'n map te deleten, die gast kan er echt wat van. Peg Forums
Ik heb de update geinstalleerd maar hij zei dat er geen vorige updates waren. Hij installeerde wel verder en was klaar. Maar nu loopt mijn computer steeds vast als ik sim city wil opstarten.

Help me
pi_22358145
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 18:44 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Ik heb de update geinstalleerd maar hij zei dat er geen vorige updates waren. Hij installeerde wel verder en was klaar. Maar nu loopt mijn computer steeds vast als ik sim city wil opstarten.

Help me
Whaa, dat is best eng. Ik zou herinstalleren meteen zeggen, maar wellicht dat mensen hier nog betere ideën hebben. Vreemd in ieder geval.

pi_22359479
Waarom heeft die Peg al zijn files van internet af getrokken .
Die "zee"mod ziet er wel erg handig uit .
pi_22359962
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 20:39 schreef blieblie het volgende:
Waarom heeft die Peg al zijn files van internet af getrokken .
Die "zee"mod ziet er wel erg handig uit .
Bedoel je zoiets als dit: Het Grote [SimCity IV] topic, deeltje 9, het is een combinatie van twee mod's, je kan ze nog downloaden op m'n server, de link ervan staat daar.

Peg is gewoon een vent van 30 die niet tegen kritiek kan. Je hebt twee website's, Simcitycentral.net en Simtropolis.com. Eerst was Peg actief op scc.net, maar door zijn arrogante en minachtende houding tegenover andere users heeft die een ban gekregen daar. Daarna is hij naar ST.com gegaan en heeft idd wat prachtig werk geleverd. 'T punt was dat Peg in z'n 'copyright' verklaringen had geschreven, dat niemand van scc.net ooit zijn werk nog mocht gebruiken. Niemand had dit ooit gelezen, en zoals te verwachten was, gebruikte ook die gasten zijn spul. Op een of andere manier is hij zo boos geworden dat Peg al zijn bestanden heeft teruggetrokken en een excuus eiste van iedereen. Kortom, een soort zielige houding van 'Ik ben alles, en als jullie mij geen aandacht geven, dan.. ajuus". Enfin, iedereen was verontwaardigt ect. en zowel scc.net als st.com hebben die gast laten vallen als een baksteen (gelijk hadden ze, 't was extreem kinderachtig van Peg). Peg heeft nu idd een eigen websitetje gemaakt waar die z'n kunstwerken laat zien, zoals die prachtige waterfallen, clives, season-mods enz enz. Maar ze worden niet vrijgegeven door hem , alhoewel ze soms her en der even op een server te vinden zijn (bigpackofpeg.zip heet 't bestand)

(damn'd, ik draai echt al veel te lang mee op die website's )

[ Bericht 4% gewijzigd door Rag op 02-10-2004 21:11:12 (Biaatch!) ]
pi_22362317
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 21:02 schreef Rag het volgende:

[..]
Leuk verhaaltje maar zou je me kunnen helpen met mijn probleem?
pi_22362569
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 22:38 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Leuk verhaaltje maar zou je me kunnen helpen met mijn probleem?
Het lijkt mij het beste om gewoon alles wat je tot nu toe aan SimCityspullen hebt geïnstalleerd eraf te gooien en weer opnieuw te installeren. En dan eerst SC4, dan Rush Hour, dan de patch hiervoor, en dan alle plug-ins enzo.

Waarschijnlijk heb je in je huidige installatie wat verkeerde versies door elkaar staan.
And there was much rejoicing.
pi_22362608
ben ik nou echtde enige die dit spel niet kan

Ik krijg nooit mooie gebouwen !
pi_22363045
Ik heb nu gewoon een aparte stad voor de stroom (totdat ik de grote kernfusiereactor heb) en het afval van de andere steden, werkt goed
Is ook een mooie manier om van het afval af te komen, want zolang je niet met die stad speelt zal de vuilnisbelt niet groeien.

Ik heb nu een klein probleempje met mijn hoofdstraat. Ze zeuren steeds om het kruispunt terwijl er maar 16149 auto's en 6122 bussen overgaan :')
Misschien toch maar eens tijd om naast het spoor, de bus en de auto een andere manier van vervoer te zoeken
Ik speel nu in een grote map, maar mijn pc heeft wel eens moeite om het bij te houden, wordt hem iets teveel om te laden

[ Bericht 44% gewijzigd door Cerbie op 02-10-2004 23:24:57 ]
pi_22363587
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 21:02 schreef Rag het volgende:

[..]

Bedoel je zoiets als dit: Het Grote [SimCity IV] topic, deeltje 9, het is een combinatie van twee mod's, je kan ze nog downloaden op m'n server, de link ervan staat daar.

Peg is gewoon een vent van 30 die niet tegen kritiek kan. Je hebt twee website's, Simcitycentral.net en Simtropolis.com. Eerst was Peg actief op scc.net, maar door zijn arrogante en minachtende houding tegenover andere users heeft die een ban gekregen daar. Daarna is hij naar ST.com gegaan en heeft idd wat prachtig werk geleverd. 'T punt was dat Peg in z'n 'copyright' verklaringen had geschreven, dat niemand van scc.net ooit zijn werk nog mocht gebruiken. Niemand had dit ooit gelezen, en zoals te verwachten was, gebruikte ook die gasten zijn spul. Op een of andere manier is hij zo boos geworden dat Peg al zijn bestanden heeft teruggetrokken en een excuus eiste van iedereen. Kortom, een soort zielige houding van 'Ik ben alles, en als jullie mij geen aandacht geven, dan.. ajuus". Enfin, iedereen was verontwaardigt ect. en zowel scc.net als st.com hebben die gast laten vallen als een baksteen (gelijk hadden ze, 't was extreem kinderachtig van Peg). Peg heeft nu idd een eigen websitetje gemaakt waar die z'n kunstwerken laat zien, zoals die prachtige waterfallen, clives, season-mods enz enz. Maar ze worden niet vrijgegeven door hem , alhoewel ze soms her en der even op een server te vinden zijn (bigpackofpeg.zip heet 't bestand)

(damn'd, ik draai echt al veel te lang mee op die website's )
Wat een trieste dude .
Maar hij maakt wel super mooie dingen .
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 22:50 schreef Markster het volgende:
ben ik nou echtde enige die dit spel niet kan

Ik krijg nooit mooie gebouwen !
Veel tips lezen .
Er zijn echt heel erg veel voor de handliggende dingen die je zelf niet bedacht krijgt. Niet te snel dit, niet te snel dat, parkjes stimuleren woonwijken, plaza's stimuleren commercial dingen, buursteden hebben een grote invloed op je stad, etc. etc.
pi_22365752
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2004 22:48 schreef SuperSiem het volgende:

[..]

Het lijkt mij het beste om gewoon alles wat je tot nu toe aan SimCityspullen hebt geïnstalleerd eraf te gooien en weer opnieuw te installeren. En dan eerst SC4, dan Rush Hour, dan de patch hiervoor, en dan alle plug-ins enzo.

Waarschijnlijk heb je in je huidige installatie wat verkeerde versies door elkaar staan.
Rush Hour heb ik niet (iemand een site waar je die kan downen? )
pi_22366533
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 01:05 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Rush Hour heb ik niet (iemand een site waar je die kan downen? )
Origineel kost Rush Hour ¤5 en de Deluxe Edition ¤20
pi_22368864
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 01:57 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Origineel kost Rush Hour ¤5 en de Deluxe Edition ¤20
Wat is er anders aan de Deluxe Edition? (kun je ze bij Free Record kopen?)
pi_22369575
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 10:46 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Wat is er anders aan de Deluxe Edition? (kun je ze bij Free Record kopen?)
Deluxe is Rushhour + SC4 in één pak .
pi_22370617
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 11:42 schreef blieblie het volgende:

[..]

Deluxe is Rushhour + SC4 in één pak .
Dan zal ik die is kopen want ik heb een gedownloade versie
pi_22370773
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 12:48 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Dan zal ik die is kopen want ik heb een gedownloade versie
Jij....!!

pi_22372157
Deluxe Edition heeft

Ik heb nu een grote map halfvol, maar ze willen maar niet bouwen in nieuwe gebieden, terwijl er industrie, commercieel en woningen in de buurt liggen en als vervoer wegen, spoor, bus en metro. Verder ook alle andere benodigdheden maar ze bouwen maar niet, terwijl er wel vraag is, want ze blijven zeuren om kantoorruimte
Kun je trouwens de config.bmp nog veranderen als er al een paar steden staan, of gaat dat niet meer? (de vakjes van die steden hetzelfde laten) want mijn pc trekt die grote gebieden niet
  zondag 3 oktober 2004 @ 15:55:16 #198
75863 Stressbal
Altijd constructief
pi_22374054
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 14:05 schreef Cerbie het volgende:
Kun je trouwens de config.bmp nog veranderen als er al een paar steden staan, of gaat dat niet meer? (de vakjes van die steden hetzelfde laten) want mijn pc trekt die grote gebieden niet
Ik denk niet dat dat kan. Maar je zou het volgende met een backup kunnen proberen: Maak de aanpassing die jij wil maar zorg ervoor dat de steden die je al gebouwd hebt op dezelfde plaats in rangorde staan en ook hetzelfde formaat hebben. Dit zal ongetwijfeld gepaard gaan met wat gekloot.

Overigens kun je volgens mij ook steden importeren uit andere regio's, dus als je gewoon een nieuwe regio maakt die voldoet aan jou eisen dan kun je de steden die je wil bewaren importeren.

[ Bericht 20% gewijzigd door Stressbal op 03-10-2004 16:00:44 (Fout gelezen) ]
pi_22374321
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 15:55 schreef Stressbal het volgende:

[..]

Wat denk je zelf?

Voor het geval je niet denkt: Nee, dat kan niet aangezien de reeds gebouwde steden dan op kleinere of grotere vlakken met minder of meer gridlijnen komen te staan.
Volgens mij waren 't een paar gasten van Simtropolis gelukt, anyway, je moet gewoon even daar kijken .

Enfin, hier wat pics van m'n stad Saroni. Hier werk ik op dit moment aan

Stad's overview

Gewoon een deel vanuit m'n stad

Hier 't zelfde, de snelweg heeft een berm gekregen

De snelweg loopt voornamelijk onder de stad door, dit om ruimte te besparen (en ook omdat de snelweg zo afschuwelijk lelijk eruit ziet )

Jaaaj, nieuwe mensen!

random stad pic, niet echt bijzonder

Wederom een random (aargh!, iets te veel random's)

En om af te sluiten, 't industrie terrein, check 't station

Het is niet een echt bijster swingende stad nog, hopelijk komt dat als er een betere 'downtown' word gecreërd ('t lijkt of elk batgebouw hier niet wilt komen , gaar)

[ Bericht 4% gewijzigd door Rag op 03-10-2004 16:08:55 (aaaargh :0) ]
  zondag 3 oktober 2004 @ 16:14:42 #200
75863 Stressbal
Altijd constructief
pi_22374476
quote:
Op zondag 3 oktober 2004 16:07 schreef Rag het volgende:
[..]
Volgens mij waren 't een paar gasten van Simtropolis gelukt, anyway, je moet gewoon even daar kijken .
Ik had verkeerd gelezen. Zolang je de vakjes van de steden die je al gebouwd hebt niet van afmeting verandert moet het kunnen.

Mooie screenschots trouwens
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')