Low, medium en high density gebieden he. Als je alles high density doet raken je hoge gebouwen idd verspreid, maar er is een manier hoe je dit dus kan sturenquote:Op dinsdag 28 september 2004 02:15 schreef BlaZ het volgende:
Randsteden helpen je stad snel groeien. Hoewel je hoogbouw nogal verspreid raakt vind ik. Dus paar landmarks ertussen
Mooie mapquote:Op dinsdag 28 september 2004 02:15 schreef BlaZ het volgende:
Randsteden helpen je stad snel groeien. Hoewel je hoogbouw nogal verspreid raakt vind ik. Dus paar landmarks ertussen
lyon map >>>
http://members.chello.nl/j.kleine-staarman/lyon.jpg
http://members.chello.nl/j.kleine-staarman/config.bmp
die 2 ff downloaden voor map.
Je kan config file zelf veranderen. Deze config is enkel middelmatig mappen.
je kan traffic mods downloaden, zodat wegen wat meer verkeer kunnen verdragen enzo.quote:Op dinsdag 28 september 2004 17:59 schreef Cerbie het volgende:
Bedankt voor de map, ik heb wat geoefend in San Fransisco en ga het vanavond in die proberen.
Ik weet iig dat meteen een spoor en een of meerdere hoofdstraten (of ruimte overlaten) aanleggen het beste is, mijn stad is een gigantische verkeerschaos
Editje: Simtropolis doet het weer, staan leuke mappen tussen
Dat berekenen van een regio duurt erg lang trouwens, bijna 10 minuten op een 2400+
Dat zijn geen mods maar BATSquote:Op donderdag 30 september 2004 22:22 schreef Cerbie het volgende:
Ik zag ook op één van de screenshots in dit topic een soort blauwe bollen voor het openbaar vervoer, is dat ook een bepaalde mod of kun je die later in het spel krijgen?
Lijkt op elkaar, 4 letters en eindigt op een squote:Op vrijdag 1 oktober 2004 09:07 schreef Dezz het volgende:
[..]
Dat zijn geen mods maar BATSgebouwen e.d. gemaakt door SC spelers. Ik heb er nu zo'n paar honderd gedownload die je stad veel realistischer maken
screenietje van het begin?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:47 schreef Cerbie het volgende:
Een snelweg is erg duur en werkt met op- en afritten enzo. Ik begin meestal met een netwerk van hoofdwegen en treinsporen, laat ruimte over voor een snelweg en leg de bebouwing gewoon ergens in de map aan.
Heel irritant is trouwens dat treinsporen niet over/onder een onverhoogde snelweg kunnen![]()
Snelwegen doe ik meestal in een soort langwerpig kuiltje, je kijkt op die manier er makkelijk overheen en het is goed bereikbaar, om er een treinspoor en/of aveneu overheen te laten maak ik gewoon een klein tunneltje. Effecient en mooi voor 't oog. Overigens, probeer dit eens voor je treinverkeer: Elevated Rail Embankment, Ground Rail 2 Elevated Rail Transition,, Marrast EyeCandy Underpasses AS IS (er is een betere versie, alleen ben ik die japanse site kwijtquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:47 schreef Cerbie het volgende:
Een snelweg is erg duur en werkt met op- en afritten enzo. Ik begin meestal met een netwerk van hoofdwegen en treinsporen, laat ruimte over voor een snelweg en leg de bebouwing gewoon ergens in de map aan.
Heel irritant is trouwens dat treinsporen niet over/onder een onverhoogde snelweg kunnen![]()
C:\Documents and Settings\Vul hier je naam in\My Documents\SimCity 4\Pluginsquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:59 schreef De_Ananas het volgende:
Ik download die Nederlandse bussen enzo. In welke map moet ik die dan uitpakken?
Zou je die allemaal kunnen zippen in 1 map en ergens kunnen uploaden??quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 09:07 schreef Dezz het volgende:
[..]
Dat zijn geen mods maar BATSgebouwen e.d. gemaakt door SC spelers. Ik heb er nu zo'n paar honderd gedownload die je stad veel realistischer maken
Ik zal is proberenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 18:37 schreef Rag het volgende:
[..]
C:\Documents and Settings\Vul hier je naam in\My Documents\SimCity 4\Plugins
of
C:\Program Files\Maxis\SimCity 4\Plugins
![]()
Het is bij elkaar meer dan 120mb, dus dat zippen zie ik nog niet zo zittenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:27 schreef blieblie het volgende:
[..]
Zou je die allemaal kunnen zippen in 1 map en ergens kunnen uploaden??.
Trouwens, hoe maak je die snelwegen in een kuil zoals hierboven staat?
Ik kan alleen een "vallei" maken. Niet zo een mooie rechte kuil. En die op/afritten ken ik ook niet.
Welke versie van SC4 heb je? Heb je de patch al gebruikt?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:41 schreef De_Ananas het volgende:
Ik heb het gedaan maar hij sluit nu het spel af als ik een stad geladen heb
Hmmm bij mij begint de plugin map ook die maat aan te nemenquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 01:06 schreef Dezz het volgende:
[..]
Het is bij elkaar meer dan 120mb, dus dat zippen zie ik nog niet zo zitten
Voor die kuil te maken is er (uiteraard) ook een mod. Die op/afritten zitten in een Essential Mod, dus zoals de naam al zegt, moet je deze gewoon hebben
http://www.simtropolis.co(...)ssentials&detail=380
Let op: je moet hiervoor wel de SC Rush Hour update hebben gedownload van www.simcity.com
Ziet er wel super mooi uit met die tunnels enzoquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 01:09 schreef Rag het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Kortom de benodigheden zijn te vinden bij de genoemde links hiervoor(als iemand überhaupt die aanklikt).
Owjah, voor zo'n kuil moet je even op 'G' drukken, krijg je een Grid te zien, dan is 't wat makkelijker om dat 'kuiltje' te maken.
Ik heb de gewone versie zonder enkele updatequote:Op zaterdag 2 oktober 2004 01:18 schreef Rag het volgende:
[..]
Welke versie van SC4 heb je? Heb je de patch al gebruikt?
Het readme bestand maakt niets uit, je moet gewoon de updates installerenquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 11:01 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik heb de gewone versie zonder enkele update![]()
Ik had al die dingen eraf gegooid en alleen de bussen uitgepakt en dat deed ie wel. Kan het zijn dat ie dan steeds het readme bestand overschrijft waardoor het niet werkt?
En waar kan ik die halen?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 13:27 schreef Dezz het volgende:
[..]
Het readme bestand maakt niets uit, je moet gewoon de updates installeren
Ik kan nergens een update vinden. Niet op simtropolis niet op simcity.ea.com en op sim city central filesquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:02 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
En waar kan ik die halen?
http://simcity.ea.com/update/index_update.phpquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:12 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik kan nergens een update vinden. Niet op simtropolis niet op simcity.ea.com en op sim city central files![]()
Werkt 't spel nu wel?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 15:56 schreef De_Ananas het volgende:
Danke![]()
Ik heb de update geinstalleerd maar hij zei dat er geen vorige updates waren. Hij installeerde wel verder en was klaar. Maar nu loopt mijn computer steeds vast als ik sim city wil opstarten.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 17:52 schreef Rag het volgende:
[..]
Werkt 't spel nu wel?
Btw, nog een aanraadtopic Massively Gigantic Japanese BAT Gallery
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En nog meer mooi Oosters 'gebat' spul!
Hopelijk gooit Peg z'n spul weer eens open, ben zo stom geweest om z'n map te deleten, die gast kan er echt wat van. Peg Forums
Whaa, dat is best eng. Ik zou herinstalleren meteen zeggen, maar wellicht dat mensen hier nog betere ideën hebben. Vreemd in ieder geval.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 18:44 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik heb de update geinstalleerd maar hij zei dat er geen vorige updates waren. Hij installeerde wel verder en was klaar. Maar nu loopt mijn computer steeds vast als ik sim city wil opstarten.![]()
Help me![]()
Bedoel je zoiets als dit: Het Grote [SimCity IV] topic, deeltje 9, het is een combinatie van twee mod's, je kan ze nog downloaden op m'n server, de link ervan staat daar.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 20:39 schreef blieblie het volgende:
Waarom heeft die Peg al zijn files van internet af getrokken.
Die "zee"mod ziet er wel erg handig uit.
Leuk verhaaltje maar zou je me kunnen helpen met mijn probleem?quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 21:02 schreef Rag het volgende:
[..]
Het lijkt mij het beste om gewoon alles wat je tot nu toe aan SimCityspullen hebt geïnstalleerd eraf te gooien en weer opnieuw te installeren. En dan eerst SC4, dan Rush Hour, dan de patch hiervoor, en dan alle plug-ins enzo.quote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:38 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Leuk verhaaltje maar zou je me kunnen helpen met mijn probleem?![]()
Wat een trieste dudequote:Op zaterdag 2 oktober 2004 21:02 schreef Rag het volgende:
[..]
Bedoel je zoiets als dit: Het Grote [SimCity IV] topic, deeltje 9, het is een combinatie van twee mod's, je kan ze nog downloaden op m'n server, de link ervan staat daar.
Peg is gewoon een vent van 30 die niet tegen kritiek kan. Je hebt twee website's, Simcitycentral.net en Simtropolis.com. Eerst was Peg actief op scc.net, maar door zijn arrogante en minachtende houding tegenover andere users heeft die een ban gekregen daar. Daarna is hij naar ST.com gegaan en heeft idd wat prachtig werk geleverd. 'T punt was dat Peg in z'n 'copyright' verklaringen had geschreven, dat niemand van scc.net ooit zijn werk nog mocht gebruiken. Niemand had dit ooit gelezen, en zoals te verwachten was, gebruikte ook die gasten zijn spul. Op een of andere manier is hij zo boos geworden dat Peg al zijn bestanden heeft teruggetrokken en een excuus eiste van iedereen. Kortom, een soort zielige houding van 'Ik ben alles, en als jullie mij geen aandacht geven, dan.. ajuus". Enfin, iedereen was verontwaardigt ect. en zowel scc.net als st.com hebben die gast laten vallen als een baksteen (gelijk hadden ze, 't was extreem kinderachtig van Peg). Peg heeft nu idd een eigen websitetje gemaakt waar die z'n kunstwerken laat zien, zoals die prachtige waterfallen, clives, season-mods enz enz. Maar ze worden niet vrijgegeven door hem, alhoewel ze soms her en der even op een server te vinden zijn (bigpackofpeg.zip heet 't bestand)
(damn'd, ik draai echt al veel te lang mee op die website's)
Veel tips lezenquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:50 schreef Markster het volgende:
ben ik nou echtde enige die dit spel niet kan
Ik krijg nooit mooie gebouwen!
Rush Hour heb ik nietquote:Op zaterdag 2 oktober 2004 22:48 schreef SuperSiem het volgende:
[..]
Het lijkt mij het beste om gewoon alles wat je tot nu toe aan SimCityspullen hebt geïnstalleerd eraf te gooien en weer opnieuw te installeren. En dan eerst SC4, dan Rush Hour, dan de patch hiervoor, en dan alle plug-ins enzo.
Waarschijnlijk heb je in je huidige installatie wat verkeerde versies door elkaar staan.
Origineel kost Rush Hour ¤5 en de Deluxe Edition ¤20quote:Op zondag 3 oktober 2004 01:05 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Rush Hour heb ik niet(iemand een site waar je die kan downen?
)
Wat is er anders aan de Deluxe Edition? (kun je ze bij Free Record kopen?)quote:Op zondag 3 oktober 2004 01:57 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Origineel kost Rush Hour ¤5 en de Deluxe Edition ¤20
Deluxe is Rushhour + SC4 in één pakquote:Op zondag 3 oktober 2004 10:46 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Wat is er anders aan de Deluxe Edition? (kun je ze bij Free Record kopen?)
Dan zal ik die is kopen want ik heb een gedownloade versiequote:Op zondag 3 oktober 2004 11:42 schreef blieblie het volgende:
[..]
Deluxe is Rushhour + SC4 in één pak.
Jij....!!quote:Op zondag 3 oktober 2004 12:48 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dan zal ik die is kopen want ik heb een gedownloade versie![]()
Ik denk niet dat dat kan. Maar je zou het volgende met een backup kunnen proberen: Maak de aanpassing die jij wil maar zorg ervoor dat de steden die je al gebouwd hebt op dezelfde plaats in rangorde staan en ook hetzelfde formaat hebben. Dit zal ongetwijfeld gepaard gaan met wat gekloot.quote:Op zondag 3 oktober 2004 14:05 schreef Cerbie het volgende:
Kun je trouwens de config.bmp nog veranderen als er al een paar steden staan, of gaat dat niet meer? (de vakjes van die steden hetzelfde laten) want mijn pc trekt die grote gebieden niet
Volgens mij waren 't een paar gasten van Simtropolis gelukt, anyway, je moet gewoon even daar kijkenquote:Op zondag 3 oktober 2004 15:55 schreef Stressbal het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
Voor het geval je niet denkt: Nee, dat kan niet aangezien de reeds gebouwde steden dan op kleinere of grotere vlakken met minder of meer gridlijnen komen te staan.![]()
Ik had verkeerd gelezen. Zolang je de vakjes van de steden die je al gebouwd hebt niet van afmeting verandert moet het kunnen.quote:Op zondag 3 oktober 2004 16:07 schreef Rag het volgende:
[..]
Volgens mij waren 't een paar gasten van Simtropolis gelukt, anyway, je moet gewoon even daar kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |