jah , echt zelfde reactie van mij.quote:Op maandag 6 september 2004 14:05 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
Ik heb nog een hele lang weg te gaan als ik die screens zo zie
Misschien een standaard vraag, maar heb je de patch al geinstalleerd en/of laat je het spel via de Software of Hardware renderen? Dit kan enorm schelen (zoals bij mijquote:Op maandag 6 september 2004 16:45 schreef shinoda het volgende:
alleen als mijn steden wat groter worden krijgt me Athlon T-birt 1400Mhz het niet meer voor elkaar dat is wel erg vervelend want als k dan uit zoem zie k een stuk minder huisjes in het totaalbeeld en aan me videokaart kan het niet liggen.
dus k kan eigenlijk nooit een goeie screen maken
Volgens mij worden die gebouwen niet weer automatisch beter (bug volgens mij). Echt op letten doe ik niet, aangezien ze vaak snel genoeg vervangen wordenquote:Op maandag 6 september 2004 18:58 schreef Georges het volgende:
Ik zie trouwens in sommige screens van die zwarte lelijke afgedankte gebouwen. Ik sloop die altijd, is dat nodig eigenlijk of worden ze vanzelf weer beter?
Gebeurt meestal pas te laat achteraf, kijk maar een paar reacties terug naar m'n pics. Een complete chaos, dus als je een über-planner wilt zijn ofzo raad ik je vooraf aanleggen aanquote:Ander vraagje: als je de infrastructuur van een stad neerlegt moet je dan ook meteen het spoor alvast aanleggen of alleen ruimte vrijhouden en dit later doen?
Ik begin meteen met het bouwen van een spoorlijn, meestal in vierkant(en) door het gebied heen en het bij de buren aansluiten.Het gemak is dat je er om heen kan bouwen ipv huizen slopen om een spoorlijn aan te leggen.quote:Op maandag 6 september 2004 18:58 schreef Georges het volgende:
Ik zie trouwens in sommige screens van die zwarte lelijke afgedankte gebouwen. Ik sloop die altijd, is dat nodig eigenlijk of worden ze vanzelf weer beter?
Het is niet nodig om ze te verwijderen, als je het gebied wat aantrekkelijker maakt (door bijvoorbeeld parken in de buurt te plaatsen) gaan er weer mensen in het afgedankte gebouw wonen.
Ander vraagje: als je de infrastructuur van een stad neerlegt moet je dan ook meteen het spoor alvast aanleggen of alleen ruimte vrijhouden en dit later doen?
Bedoel je zoiets als dit?quote:Op dinsdag 7 september 2004 23:32 schreef marky_mark het volgende:
Even een vraagje:
Aangezien ik graag een stad wil maken volgens m'n eigen inzicht heb ik een mod gedownload zodat je in het Landmarksmenu alle beschikbare gebouwen te zien krijgt. Nu heb ik alleen één probleem. Na een tijdje zijn de huizen verwaarloosd vanwege de lange reisafstand (commute-time). Als ik echter met de knop route-informatie wil achterhalen hoe de sims op hun werk komen, blijkt dat er geen werknemers in het huis zijn (terwijl het wel volledig bewoond is). Als ik op dezelfde plek een huis laten bouwen d.m.v. het toewijzen van een zone dan is de reisafstand opeens maar kort of gemiddeld. Ik heb van alles geprobeerd, maar niets helpt. Weet iemand hier een oplossing voor?
http://www.simtropolis.co(...)5003&PageNo=1#359718quote:2. Plop-able Residential Lots
Custom content developers have mastered many aspects of creating additional content for the game which has certainly benefited all players and Maxis alike. However, the ability to create a functioning "ploppable" residential lot still eludes us. Such lots quickly become abandoned due to excessive commute times because "something" prevents the residents from leaving the lot.
Speculation is that the residents of such lots are not included in specific calculations required to allow them to be treated the same as residents of RCI/Growable residential lots. If this is coded in the .exe, we implore you to provide a solution and release an update. If a solution is possible by modifying game data, we ask that you provide some information or assistance to developers so a solution can be developed independently.
Dit is inderdaad wat ik bedoel. Van alles gevonden via forums van o.a. Simtropolis en Maxis over commute times, maar niet specifiek over dit probleem.quote:Op woensdag 8 september 2004 20:23 schreef Rag het volgende:
[..]
Bedoel je zoiets als dit?
[..]
http://www.simtropolis.co(...)5003&PageNo=1#359718
Hmmz, vreemd. Welke mod heb je eigenlijk ervoor gebruikt om elk gebouw te 'activeren'?quote:Op donderdag 9 september 2004 11:28 schreef marky_mark het volgende:
[..]
Dit is inderdaad wat ik bedoel. Van alles gevonden via forums van o.a. Simtropolis en Maxis over commute times, maar niet specifiek over dit probleem.
Hehe cool.quote:Op donderdag 9 september 2004 17:14 schreef Rag het volgende:
Btw, ik heb voor de grap eens de recorder cheat gebruikt (cntl-x, recorder). De juiste frame snelheid heb ik er nog niet voor gevonden, maar een eerste nietszeggende en redelijk schokkende (qua beeld dan) filmpje mag er toch wel zijn.
Den Hartog, test filmpje
![]()
Mijn pc, 't is wel nacht, maar door de lage resolutie wordt donker extra donker. Tis gewoon nog even rommelen aan de resolutie in movie maker vermoed ikquote:Op donderdag 9 september 2004 17:48 schreef SuperSiem het volgende:
[..]
Hehe cool.Het is alleen een beetje donker. Ligt dat aan mijn computer, aan de recorder of is het omdat het nacht is in het spel?
![]()
quote:Op donderdag 9 september 2004 17:14 schreef Rag het volgende:
[..]
Hmmz, vreemd. Welke mod heb je eigenlijk ervoor gebruikt om elk gebouw te 'activeren'?
Btw, ik heb voor de grap eens de recorder cheat gebruikt (cntl-x, recorder). De juiste frame snelheid heb ik er nog niet voor gevonden, maar een eerste nietszeggende en redelijk schokkende (qua beeld dan) filmpje mag er toch wel zijn.
Den Hartog, test filmpje
RH Plop Modd Final/Levels, te vinden op de website van Simtropolis onder mods.
![]()
Die parkeer/bus/metro-ding is riant hè (die twee blauwe halve bollen)? Meestal gooi ik er zo eentje aan 't eind van een woonwijjk, waar dat ding massaal wordt gebruikt!quote:Op donderdag 9 september 2004 22:33 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
Die koplopers zien er mooi uit ja en die beach mod trouwens ook
[afbeelding]
Close up:
[afbeelding]
Post maar wat screens als bedankjequote:Op vrijdag 10 september 2004 15:39 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
Je bent een schat![]()
Sorry, je hebt niet de rechten om dit bericht te wijzigen. < Fix nu als het goed is;quote:Op vrijdag 17 september 2004 22:34 schreef BlaZ het volgende:
Hier een plaatje van een van de twee steden in mijn regio;
Tot nu toe 130.000 inwoners in regio. Geen openbaar vervoer, enkel snelwegen:)
[afbeelding]
ja kan best dat ik dat heb. Mijn regio map is trouwens die van Lyon ik gebruik aantal MODS ookquote:Op zaterdag 18 september 2004 00:06 schreef Rag het volgende:
Die bovenste link, linkt direct door naar de Microsoft site, gaar. Anyway, leuke pic, maar heb je 'citydetail' laag staan?
Volgens mij kan dat niet... Al op simtropolis.com gekeken?quote:Op zaterdag 18 september 2004 16:25 schreef BlaZ het volgende:
weet iemand trouwens hoe je city borders in een regio map kan veranderen als je er al steden in hebt gebouwd?
Mijn regio map heeft namelijk enkel medium mappen en wil paar grote erin
Het kon wel !quote:Op dinsdag 21 september 2004 00:23 schreef Rag het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat niet... Al op simtropolis.com gekeken?
Anyway...
Mijn CJ op ST.com
Eradish Islands, klik!
![]()
De knop linksboven, het regiomenu.quote:Op zaterdag 25 september 2004 21:48 schreef Passione het volgende:
Kleine vraag, hoe fix ik dat ik in de regio ook de gebouwen zien?
[afbeelding]
Ik zie nu alleen een grove schets, maar ik wil ook de gebouwen zelf zien.
Cool station : die heb ik zelf ook gedownload > maar aangezien ik helemaal geen trainrails heb in mijn steden gebruik ik hem nietquote:Op zaterdag 25 september 2004 23:41 schreef Remqo het volgende:
[..]
Amsterdam CS en Connexxion bussen![]()
Mooie screenies, Blaz
Ik speel hem al 5 maanden niet meerquote:Op donderdag 16 september 2004 17:43 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
Hmm speel het spel eigenlijk niet meer zoveel sinds ik de sims 2 heb
Ik speel met de regio Lyon. Je moet ff account make op simtropolis.com dan kan je tientallen mappen downloaden.quote:Op zondag 26 september 2004 13:41 schreef Cerbie het volgende:
Gistermorgen de Deluxe edition ontvangen, leuk spel, maar wel moeilijk.
Wat doen jullie, een hele nieuwe eigen regio maken of vooral een bestaande gebruiken? Ik gebruik een bestaande (San Francisco). Het zou wel makkelijk zijn geweest als je de God tools al in de regio had, zodat je een zee, rivier en alles aan kon leggen zonder dat je dat gebied voor gebied moet doen
http://www.simcitycentral.net/files/quote:Op zondag 26 september 2004 12:30 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Waar kan ik de connexxion bussen downen?
Ik krijg op simtropolis bijna overal interne server errorsquote:Op zondag 26 september 2004 14:05 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ik speel met de regio Lyon. Je moet ff account make op simtropolis.com dan kan je tientallen mappen downloaden.
Tnxquote:Op zondag 26 september 2004 15:00 schreef Remqo het volgende:
[..]
http://www.simcitycentral.net/files/
Ik heb daar de connexxions, nederlandse treinen, ambulance, politie en helicopters vandaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |