Ik krijg er bijna zelf weeën vanquote:Op woensdag 14 juli 2004 22:08 schreef Luchtbel het volgende:
Ikkuh ook! Ik durf mun afwas niet meer aan te raken
Ja, dan mag je wel ff hier langskomen.quote:Op woensdag 14 juli 2004 22:16 schreef easy-going het volgende:
Oeh Luchtbel, afwassen klinkt goed
Nog meer schoonmaakdrang?
He Dutch, hoe lang blijft nesteldrang hangenquote:Op woensdag 14 juli 2004 22:20 schreef dutchie het volgende:
[..]
Ja, dan mag je wel ff hier langskomen.
Dan heb je een ander soort kronkelquote:Op woensdag 14 juli 2004 22:22 schreef Luchtbel het volgende:
Ik heb geen nesteldrang ik vind afwassen gewoon leuk
quote:Op woensdag 14 juli 2004 22:55 schreef easy-going het volgende:
LadyS doet nou eens een updateje geven![]()
Met andere woorden dit gaat een nek aan nekrace wordenquote:Op woensdag 14 juli 2004 23:00 schreef LadyS het volgende:
[..]
heb af en toe een pijnlijke harde buik enzo en gewoon een raar gevoel enzo![]()
Thanks Digger! Ook proficiat voor jou en EW. De datum is perfect hequote:Op woensdag 14 juli 2004 23:28 schreef DIGGER het volgende:
Hey Sjeen, gefeliciteerd, mooie geboortedatum ook
*Glenn update*
-knipje-
Wat een kleine babyquote:Op woensdag 14 juli 2004 23:17 schreef Sjeen het volgende:
Sjeen
1,5 dag mama van Isa
Lieve LadyS, heel veel succes meid. ik gun je het verloop van mijn bevallingquote:Op donderdag 15 juli 2004 05:39 schreef LadyS het volgende:
update:
om een uur of 5 zijn mijn vliezen gebroken![]()
dus nu is het afwachten
quote:Op donderdag 15 juli 2004 01:40 schreef Gaoxing het volgende:
EW en Dig: van harte gefeliciteerd met jullie beer.
Sjeen: gefeliciteerd met Isa. In het Chamorro, de taal die op Guam en Saipan (twee eilandjes in de Grote Oceaan) wordt gesproken, is Isa een vrij gangbare naam en betekent "regenboog".
quote:Op donderdag 15 juli 2004 07:27 schreef LadyS het volgende:
ja ik vind het ook een prachtige dag om te bevallen
[spongebob modus]
ik ben er klaar voor! ik ben er klaar voor! ik ben er klaar voor! ik ben er klaar voor! ik ben er klaar voor!
[/spongebob modus]
ik heb toch zeker wel af en toe een behoorlijke kramp onderin mijn buik en rug.. dus ik denk dat dat de beginnetjes zijnquote:Op donderdag 15 juli 2004 07:29 schreef lady-wrb het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en? al weeën?
er staat er al eentje in het buiktopic..quote:Op donderdag 15 juli 2004 07:44 schreef Sjeen het volgende:
Ik mag echt niet klagen![]()
Ik bedacht me net iets. Wij hebben na het breken van de vliezen nog snel buikfoto's gemaakt. Daarop zie je dat de buik kleiner is omdat er al vruchtwater weg is. Misschien bij jullie ook een leuk idee... gezien de grootte van het huisje van BabyS![]()
Knuffels
Sjeen
is heel normaal hoor! doe maar rustig aan, je kan je krijgt het nog druk genoeg metquote:Op donderdag 15 juli 2004 07:53 schreef LadyS het volgende:
phluphy, het gaat nu nog wel.. Alhoewel ik net echt wel een behoorlijke kramp had ()
En Peter blijft thuis.. die is alleen net in slaap gevallen op de bank.. dus hij is er iig rustig onder
bix, was mooi helder hoor
een beetje bloedverlies (slijmerig) is toch wel normaal? het is echt heeeel weinig
en nu ga ik even op de bank liggen
Maak 'm wakker, zet 3 liter koffie klaar, zet Peter achter de computer en laat 'm elke 10 minuten een update geven!quote:Op donderdag 15 juli 2004 07:53 schreef LadyS het volgende:
En Peter blijft thuis.. die is alleen net in slaap gevallen op de bank.. dus hij is er iig rustig onder
Lichamelijk gaat het goed, volgens mij gebeurt er vanalles, heb regelmatig vreemde gevoelens in de onderbuik- en omgeving. Zal er wel allemaal bijhorenquote:Op donderdag 15 juli 2004 08:02 schreef Sugar het volgende:
Hoe is het met jou, Fluf? Gaat alles goed, lichamelijk?
Soms wel ja. Dan ga ik in de babykamer staan en luister ik naar het slaapmelodietje (hoe heet zo'n ding dat muziek maakt eigenlijk).quote:En in je koppie? Ook al zo'n verlangen naar je babytje?![]()
Speeldoosje heet datquote:Op donderdag 15 juli 2004 08:17 schreef phluphy het volgende:
Soms wel ja. Dan ga ik in de babykamer staan en luister ik naar het slaapmelodietje (hoe heet zo'n ding dat muziek maakt eigenlijk).
Joh, als ik dat met mijn ene hand kan dan is het echt niet zo heel moeilijk hoor. Babietjes werken nog best wel goed mee door stil te liggen enzo. Maar tegen de tijd dat je er echt handigheid in hebt kunnen ze opeens omrollen en kruipen. Ja, dan kun je het vergetenquote:Op donderdag 15 juli 2004 08:17 schreef phluphy het volgende:
* Oefenen : luiers omdoen
He zeg, ben jij malquote:Op donderdag 15 juli 2004 08:41 schreef piglet het volgende:
snoopy bij jou alles nog rustig? Of gaan we voor een etc
quote:Op donderdag 15 juli 2004 08:43 schreef snoopy het volgende:
Die mag nog even wachten![]()
'tmag ook in het duits hoorquote:Op donderdag 15 juli 2004 08:53 schreef Tinkepink het volgende:
mijn man spreekt nauwelijks Nederlands, dus....
Oooh, maar er is vast wel iemand die Duits spreekt en kan vertalenquote:Op donderdag 15 juli 2004 08:53 schreef Tinkepink het volgende:
Oh, overigens vast ter info: Mocht ik gaan bevallen, dan zullen jullie een kleine week geen update krijgen. Ik blijf zeker een dag of 4-5 in het ziekenhuis en mijn man spreekt nauwelijks Nederlands, dus....
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh... spannendquote:Op donderdag 15 juli 2004 05:39 schreef LadyS het volgende:
update:
dus nu is het afwachten
Luchtbel, natuurlijk ben je jaloersquote:Op donderdag 15 juli 2004 09:16 schreef Luchtbel het volgende:
Ik kan hier bijna niet meer lezen zeg en ik schaam me rottwee mensen hebben echt een rot bevalling gehad
Sjeen heeft d'r kindje niet thuis
LadyS is nog niet eens bevallen en toch ben ik jaloers? Ik baal zo ontzettend zo onderhand, ik moet steeds huilen
het geen nergens op slaat
maar ik ben gewoon jaloers
Heet dat echt een speeldoosje? Ook als het aan zo'n mobieltje hangt?quote:Op donderdag 15 juli 2004 08:37 schreef snoopy het volgende:
Speeldoosje heet dat![]()
En heel veel plezier met oefenen vandaag. Mocht je aan het eind van de dag nog handige tips hebben dan horen wij die hier graag![]()
Volgens mij nietquote:Op donderdag 15 juli 2004 09:34 schreef phluphy het volgende:
[..]
Heet dat echt een speeldoosje? Ook als het aan zo'n mobieltje hangt?
Spannend LadyS! Zet hem op!quote:Op donderdag 15 juli 2004 05:39 schreef LadyS het volgende:
update:
dus nu is het afwachten
Jij ook? Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 15 juli 2004 08:53 schreef lily het volgende:
(15 juli is een mooie dag)
Nogmaals gefeliciteerdquote:Op donderdag 15 juli 2004 09:37 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Spannend LadyS! Zet hem op!
Ik zei toch al, 15 Juli is een prachtige dag om te bevallen en jarig te zijn!
Het is een meisje, ik weet het gewoonquote:Op donderdag 15 juli 2004 09:43 schreef Rewimo het volgende:
LadyS, spannend joh, voor jou komt het allemaal erg dichtbij nu. Binnenkort weten we of Dylan met een jongen of met een meisje gaat trouwen
Niemand heeft dat zo opgevat hoorquote:Op donderdag 15 juli 2004 09:44 schreef Luchtbel het volgende:
En voor de rest, thanks, ik ben ook niet jaloers als in boosjaloers en evil hoor. Ik had alleen gehoopt dat het bij mij ook echt kwam, maar ik moet schijnbaar nog even wachten.
quote:Op donderdag 15 juli 2004 11:03 schreef Rewimo het volgende:
Het kan ook een schoonzoon zijn hoor, beefcake
Volgens mij krijgt ze echt wel een dochter hoor!quote:Op donderdag 15 juli 2004 11:05 schreef beefcake het volgende:
[..]
![]()
En als het wel zo is, kom ik wel even langs met een schaartje![]()
LUCHTBEL ik krijg nu pas mee dat je je slijmprop kwijt bent!!
Ik hoop voor je dat het nu gaat doorzetten meid!![]()
Ze leeft nogquote:En LadyS is midden in een gesprek gestopt met msnen zonder gedag te zeggen, dus ik hoop voor d'r dat het echt doorgaat nu! Zet hem op!!!! BabySpekkie kom eruit!!!!!!!!!!!!
Sterker nog...quote:Op donderdag 15 juli 2004 10:53 schreef m@x het volgende:
Sugar, nog maar 1 dagje en dan begint je verlof!!!!!!!!!!!!!
He dat was helemaal niet de bedoeling! Ik wou megasnellesuperturbobevalling!quote:Op donderdag 15 juli 2004 11:13 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ze leeft nogHaar internet was even dood! Ze is er zo weer!
uhm, ik wil even de stad in, hou je het nog even binnen???quote:Op donderdag 15 juli 2004 11:19 schreef LadyS het volgende:
hier ben ik weer![]()
![]()
het is dus echt wel aan het doorzetten nu...
elke 7-8 minuten zo een beetje![]()
Het is nog wel goed te doen... Ik voel het alleen onderin mijn buik en ook onderin mijn rug
Peter is nu de gordijnen van de babykamer aan het strijkenwant die moesten nog opgehangen worden.. whahaha
Wat nou de stad in? Hier blijf je toch voor thuis???quote:Op donderdag 15 juli 2004 11:20 schreef Troel het volgende:
[..]
uhm, ik wil even de stad in, hou je het nog even binnen???
zoiets ja... Moet ik mijn nummer nog achterlaten?quote:Op donderdag 15 juli 2004 11:21 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wat nou de stad in? Hier blijf je toch voor thuis???
Zei zij die straks naar de markt moet omdat de kat anders geen eten heeft
weggaan op eigen risico hoorquote:Op donderdag 15 juli 2004 11:20 schreef Troel het volgende:
[..]
uhm, ik wil even de stad in, hou je het nog even binnen???
nee heb daar nog niet over gebeld... kmag toch pas bellen als ze om de 4 minuten komen ofzoquote:Op donderdag 15 juli 2004 11:23 schreef beefcake het volgende:
LadyS weet je al hoe laat de vlos komt?? Spannend
nee, ik zit niet meer op de chatquote:Op donderdag 15 juli 2004 11:28 schreef Zabb het volgende:
He LadyS! Spannend! Doen we een live bevalling op de chat?? Ik kan niet connecten![]()
en ze duren al een minuutquote:Op donderdag 15 juli 2004 11:28 schreef Rewimo het volgende:
Tot nu toe gaat het best vlot toch, LadyS, daarstraks nog 10-12 minuten, nu al rond de 8, er zit zichtbaar schot in
Ja dakennie hè?quote:Op donderdag 15 juli 2004 11:28 schreef LadyS het volgende:
[..]
nee, ik zit niet meer op de chat
12 weken en 1 dag.quote:Op donderdag 15 juli 2004 11:23 schreef beefcake het volgende:
Bix wat een mooie echo’s! Hoeveel weken ben je daar?
quote:Op donderdag 15 juli 2004 11:41 schreef Lois het volgende:
Dit kwam net via de mail voor LadyS van Karin:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hihi ja bij ons in de familie is geen gebrek aan duidelijke benen.quote:Op donderdag 15 juli 2004 11:49 schreef lily het volgende:
Mooie echo´s Bix (die beentjes zijn duidelijk!!!)
Ik heb het nooit gehad. Zit nog steeds te wachten.quote:Op woensdag 14 juli 2004 22:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
He Dutch, hoe lang blijft nesteldrang hangen?
ik dacht dat je niet zwanger wasquote:Op donderdag 15 juli 2004 12:47 schreef beefcake het volgende:
[afbeelding]
Je was toch ongesteld geworden? TOCH????quote:Op donderdag 15 juli 2004 12:48 schreef Troel het volgende:
[..]
ik dacht dat je niet zwanger was
of in shock.....quote:Op donderdag 15 juli 2004 12:54 schreef clauwheee het volgende:
Volgens mij zit Beef nu schaterlachend achter de pc ofzo? Beef waarom laat je ons in het ongewisse???
Ja dat wil ook wel ff weten jahquote:Op donderdag 15 juli 2004 12:56 schreef Troel het volgende:
ze had het er toch over dat ze ongesteld was?
BEEF!! wat doe je ons aan!
Beef, wat is het nouquote:Oh ja, ik ben vergeten te vermelden dat ik vandaag ongesteld ben geworden dus ik ben niet zwanger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een beetje vreemd, maar wel lekker
quote:Op donderdag 15 juli 2004 13:02 schreef beefcake het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Om de 4 minuten was toch bellen?quote:Op donderdag 15 juli 2004 13:03 schreef LadyS het volgende:
terug van het douchen
net even op bed gelegen en toen kwamen ze errug vaak (om de 4-5 minuten ofzo) en ze worden wel een stuk gemener
Nu ik hier zit is het weer ietsje minder.. dus ik zit wel ff goed hier
quote:Op donderdag 15 juli 2004 13:02 schreef beefcake het volgende:Als je nog es wat weet... pepepeoehhhhh...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan die spanning allemaal niet aan hoor....."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
quote:Op donderdag 15 juli 2004 13:02 schreef beefcake het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
W ~ H ~ T
He, maar hij/zij moet er wel uit hoor, dus is het ook wel goed als ze sterker worden. Ik werd juist mijn bed in gestuurd, om de weeen door te laten zetten...quote:Op donderdag 15 juli 2004 13:03 schreef LadyS het volgende:
terug van het douchen
net even op bed gelegen en toen kwamen ze errug vaak (om de 4-5 minuten ofzo) en ze worden wel een stuk gemener
Nu ik hier zit is het weer ietsje minder.. dus ik zit wel ff goed hier
Ja komop, niet gaan fok!ken want dan wordt het minder !!quote:Op donderdag 15 juli 2004 13:03 schreef Troel het volgende:
[..]
Om de 4 minuten was toch bellen?
een uur lang om de 3-4 minuten = bellenquote:Op donderdag 15 juli 2004 13:03 schreef Troel het volgende:
[..]
Om de 4 minuten was toch bellen?
Ah, oja...quote:Op donderdag 15 juli 2004 13:06 schreef LadyS het volgende:
[..]
een uur lang om de 3-4 minuten = bellen
Dan kan je nu bellen dat je over een uur dat uur gehad hebtquote:Op donderdag 15 juli 2004 13:06 schreef LadyS het volgende:
[..]
een uur lang om de 3-4 minuten = bellen
ja ik weet hetquote:Op donderdag 15 juli 2004 13:04 schreef pluisje het volgende:
[..]
He, maar hij/zij moet er wel uit hoor, dus is het ook wel goed als ze sterker worden. Ik werd juist mijn bed in gestuurd, om de weeen door te laten zetten...
Ik moet de rest van het topic nog lezen, maar ik ben helemaal hieperdepiep!!! Zet m op meid, ik hoop dat alles goed gaat! Ik duim voor je en denk aan je!quote:Op donderdag 15 juli 2004 05:39 schreef LadyS het volgende:
update:
dus nu is het afwachten
En peter moet jouw plekje innemen zodat hij ons op de hoogte kan houdenquote:Op donderdag 15 juli 2004 13:07 schreef LadyS het volgende:
[..]
ja ik weet het
ik ga zo wel op de bank of in bed liggen
En de webcam aanzetten ! De eerste reality docu-soap! Live!quote:Op donderdag 15 juli 2004 13:09 schreef Troel het volgende:
[..]
En peter moet jouw plekje innemen zodat hij ons op de hoogte kan houden
Z&G amateur!quote:Op donderdag 15 juli 2004 13:15 schreef Gomorrah het volgende:
Tip: niet gaan lunchen, want dan ben je een half uur bezig met de lees-inhaalslag!!![]()
Juifwt !! (mond vol soep en knapperbolletjes)quote:Op donderdag 15 juli 2004 13:17 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Z&G amateur!Lunchen doe je achter de pc
Da's inderdaad krasquote:Op donderdag 15 juli 2004 11:21 schreef Anitra het volgende:
Phluphy als we nog meer overeenkomsten gaan krijgen krijg ik kippevel hoor, frummel heeft ook een duitse opa.
Ja sorry, ben nieuw in heel dit zwangerschap gebeuren, ben er net aan gewend dat ik, als alles goed gaat, vader ga worden, dus vergeef mij mijn foutenquote:Op donderdag 15 juli 2004 13:17 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Z&G amateur!Lunchen doe je achter de pc
Nou vooruit... Maar laat het niet weer gebeurenquote:Op donderdag 15 juli 2004 13:45 schreef Gomorrah het volgende:
dus vergeef mij mijn fouten![]()
mijn dank is grootquote:Op donderdag 15 juli 2004 13:49 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Nou vooruit... Maar laat het niet weer gebeuren
Ik moet nog ontbijtenquote:Op donderdag 15 juli 2004 13:15 schreef Gomorrah het volgende:
Tip: niet gaan lunchen, want dan ben je een half uur bezig met de lees-inhaalslag!!![]()
Go ladyS!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat dacht ik dus ook jaquote:Op donderdag 15 juli 2004 14:25 schreef Luchtbel het volgende:
Ik dacht dat je naar de drogist was geweest voor Syrenamaar tis een meepuf zak
![]()
:*
Dat vroeg ik me ook al af, het gaat hier zo hard dat je niet op de hoogte kunt blijven van alle roddels, en er een voltijdbaan naast kunt hebben.. Ik zeg tijd om parttime te gaan werken, zodat ik dit forum kan bijhoudenquote:Op donderdag 15 juli 2004 14:30 schreef Brighteyes het volgende:
Heb ik iets gemist over Syrena?
Daarvoor bestaat zwangerschapsverlofquote:Op donderdag 15 juli 2004 14:35 schreef Gomorrah het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook al af, het gaat hier zo hard dat je niet op de hoogte kunt blijven van alle roddels, en er een voltijdbaan naast kunt hebben.. Ik zeg tijd om parttime te gaan werken, zodat ik dit forum kan bijhouden![]()
Nee hoor niks gemist. Ik ben alleen schijnzwanger denk ikquote:Op donderdag 15 juli 2004 14:30 schreef Brighteyes het volgende:
Heb ik iets gemist over Syrena? Kan iemand me even snel updaten dan?
We hadden dr eigenljk moeten laten beloven om nog even te melden hoeveel ontsluiting ze inmiddels heeft !quote:Op donderdag 15 juli 2004 14:33 schreef dutchie het volgende:
Beeffie, mafkees!
Bixis, mooie recente (met een schuin oog naar Beefcake kijkt) echo. Heel duidelijk. Leuk hoor!
LadyS, kan je het allemaal even uitstellen? Moet allang naar bed, maar Léonneke was nog klaarwakker. Slaapt nu pas. En daarna moet ik weg. Wil je alsjeblieft vanaaf pas bevallen?????
Pleeeeeezzz?????????
Ik ga zo lachen als het toch een jochie isquote:Op donderdag 15 juli 2004 14:39 schreef Jessicaa het volgende:
LasyS, ik ben zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo benieuwd naar dat meissie van jeGogogogogogogogogogogogogogogogo. nogg ff doorbijten he!
Je doet het heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goed joh!!!!!!
Ik zie nu dit voor me:quote:Op donderdag 15 juli 2004 14:39 schreef Jessicaa het volgende:
LasyS, ik ben zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo benieuwd naar dat meissie van jeGogogogogogogogogogogogogogogogo. nogg ff doorbijten he!
Je doet het heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goed joh!!!!!!
peter, LadyS, heel veel succes!quote:Op donderdag 15 juli 2004 14:57 schreef LadyS het volgende:
LadyS heeft nu om de minuut een wee van een minuut ofzo.
verloskundige komt er ondertussen ook aan.
Het is zo ver!quote:Op donderdag 15 juli 2004 14:57 schreef LadyS het volgende:
LadyS heeft nu om de minuut een wee van een minuut ofzo.
verloskundige komt er ondertussen ook aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |