Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:50 schreef meneerdeman het volgende:
Wederhelft van meneerdeman is ook zwanger :-)
Uitgerekend op 13 Januari !!!!
Als de vliezen gebroken zijn moet het toch ook binnen 48 uur komen, Bix?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:52 schreef bixister het volgende:
gefeliciteerd meneer en mevrouwdeman!
en bij sjeen zou 't natuurlijk ook nog een paar dagen kunnen duren he. maar voor EW & Digger hoop ik toch dat 't nu snel gebeurd is!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hmm, dat lijntje komt me bekend voorquote:Op dinsdag 13 juli 2004 11:08 schreef spookvrouw het volgende:
Eens kijken of dit werkt.
Om de babies naar buiten te lokken. Kijk eens wat een leuke glimmende sterretjes? Kom er nu maar uit, het mag best.
[afbeelding]
ooh, ik dacht dat ze naar 't ziekenhuis moest omdat ze nog geen 37 weken zwanger was op het moment van het breken van de vliezen. maar wat jij zegt kan natuuurlijk ook. hopelijk is haar baby er helemaal klaar voor.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:58 schreef Jambo het volgende:
Meneerdeman en mevrouwdeman van harte gefeliciteerd.
Bix, ik denk dat Sjeen nu toch al in het ziekenhuis is, want ze zich niet meer gemeld vanmorgen. Dus ik vermoed dat ze toch al weeën heeft inmiddels, want anders had ze volgens mij pas later op de dag naar het ziekenhuis gehoeven, en had ze hier dus nog een berichtje achter gelaten.
En ik wil niet een paar dagen wachten, het wachten duurt nu al zo lang
Gefeliciteerd!! en ga mevrouwdeman maar lekker verwennen!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:50 schreef meneerdeman het volgende:
Wederhelft van meneerdeman is ook zwanger :-)
Uitgerekend op 13 Januari !!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop