quote:Ow en ik ben het dus, Clauwheee
Mijn pctje is net vastgelopen en mijn lievie (handig zo'n pc-dokter) is um nu hopelijk weer beter aan het maken
en ben dus te lui om opnieuw in te loggen
Ga 's gauw teruglezen dan... Was een leuk bankjequote:Op woensdag 14 juli 2004 21:17 schreef Rewimo het volgende:
Heb ik bankje 83 gemist trouwens? Die was wel erg snel vol dan
Sjipsquote:Op woensdag 14 juli 2004 21:19 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Ga 's gauw teruglezen dan... Was een leuk bankje
Dankjewel...quote:Op woensdag 14 juli 2004 21:21 schreef Lois het volgende:
Aangepast
Soms helpt niks meer Lois, dan moet je gewoon uitrusten of slapen. Dus, hup, lekker op bed, lekker languit liggen, verstand even op nul en wegzoezellen (nieuw woordquote:Op woensdag 14 juli 2004 21:25 schreef Lois het volgende:
Agos, waterpokken jeukt zo
Ik heb net 2 uur mijn best gedaan om alles bij te lezengodallemachtig wat lullen jullie veel.
Ik ga nog even snel Isa verwerken in de lijstjes en dan toch snel naar bed, hopen dat mijn hoofdpijn morgen weg is. Ik heb alles al geprobeerd, koffie, iets eten, veel drinken en paracetamol maar die boorhamer achter mijn linkeroog jekkert nog steeds lekker door.
Tot morgen allemaal!
quote:Op woensdag 14 juli 2004 21:28 schreef clauwheee het volgende:
Zo nu reageer ik maar weer eens een keer in het speeltuinbankje!
Hallo allemaal
Clau haar pctje is weer klaar dus ze kan weer lekker op haar eigen accountje verder
dit is dus Noca...maar ik denk dat dat al duidelijk was![]()
Dag!
quote:Op woensdag 14 juli 2004 21:28 schreef clauwheee het volgende:
dit is dus Noca...maar ik denk dat dat al duidelijk was![]()
Succes ermee Jessicaaquote:Op woensdag 14 juli 2004 21:25 schreef Jessicaa het volgende:
Ook moet ik alle points (ik heb de volle 26) proberen op te maken. Dat gaat wel lukken
miss_d is net weer fantastisch bezig met lijnen, dus dat gaat ze niet met cakejes bedervenquote:Op woensdag 14 juli 2004 21:25 schreef Jessicaa het volgende:
MissD neem er ook 1 en wind je niet zo op
En dan zou ik dus echt denken van: ik heb ervoor betaald, dus ik ga er lekker van genieten ookquote:Wat ik minder vond is dat als je binnen komt de tafel uitgestald staat met WW snoepjes. Ok weinig punten enzo, maar het is juist je patroon veranderen en dan moeten ze mij geen snoepjes met weinig punten aan gaan bieden![]()
Moet je dat in een schriftje schrijven of zo?quote:Ik heb nu voor morgen mijn dag al ingevuld met wat ik ga eten. Als ik dat nu trouw iedere avond voor de volgende dag doet, moet het goedkomen denk ik.
Dat heb ik dus blijkbaar ook gehad, de eerste week van het opnieuw beginnen... toen was ik maar één ons lichter in een week, de afgelopen week al een pond en nu van maandag tot woensdag al 200 gramquote:O ja ze zei dat ik de 1e 2 weken ook wel eens niet kon afvallen omdat ik al zoveel geprobeerd had op een verkeerde manier. Dan moet je lijf weer helemaal tot de orde geroepen worden als het ware en leren goed te verbranden.
Rewimoquote:Op woensdag 14 juli 2004 21:47 schreef Rewimo het volgende:
Bij mij zou dat een gat in de vloer opleveren
Dat is dan weer het voordeel van ons beetje spek, dat veert meequote:Op woensdag 14 juli 2004 21:49 schreef Jessicaa het volgende:
Ach en ik zou de hele kamer doorstuiteren hahahahaha
EHBO? Ik mag blij zijn als ik door de ambulanceploeg gereanimeerd kan wordenquote:Op woensdag 14 juli 2004 21:48 schreef Jessicaa het volgende:
Hahahahhahahahahaha lol MissD Zorg dat MisterD dan ff EHBO gaat doen
Jaaaaaaaaquote:Op woensdag 14 juli 2004 21:56 schreef Rewimo het volgende:Luchtbel
In NL is niks ver van elkaar vandaanquote:Op woensdag 14 juli 2004 22:12 schreef Luchtbel het volgende:
Woont ie veel te ver weg voor
Kun je gewoon met de vlos meerijden?quote:Op woensdag 14 juli 2004 22:12 schreef Luchtbel het volgende:
Woont ie veel te ver weg voor
*meedanst met Coolbabe*quote:Op woensdag 14 juli 2004 22:13 schreef coolbabe het volgende:
Go luchtbel! Ik zal de weeendans voor je doen dat helpt het zwikkie op gang![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben immer coolquote:Op woensdag 14 juli 2004 22:13 schreef snoopy het volgende:
Stelletje paniekelingenWie blijft er koel in deze situatie? Luchtbel, jij dan maar zelf.
quote:Op woensdag 14 juli 2004 22:15 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ik ben immer cool![]()
Ja dat komt allemaal wel goedquote:Op woensdag 14 juli 2004 22:17 schreef snoopy het volgende:
[..]
maar heb je wel iemand in je buurt voor als het per ongeluk even niet meer zo cool is?
Mooi, dat is een hele geruststellingquote:Op woensdag 14 juli 2004 22:20 schreef Luchtbel het volgende:
Ja dat komt allemaal wel goed
Handig joh, zo'n gifjespaginaquote:Op woensdag 14 juli 2004 22:34 schreef clauwheee het volgende:
Rewimo![]()
Bovenaan het topic, naast de topictitel ff opquote:Op donderdag 15 juli 2004 08:34 schreef Syrena het volgende:
Hoe moet je eigenlijk een topic bookmarken??
Tis nog erg vroeg voor me.....
het enige wat ik aan maten kan vinden is gerekend met maanden. Hoe doen jullie dat 'berekenen' voor de kidsquote:Op woensdag 14 juli 2004 23:30 schreef bixister het volgende:
[edit: ja dus. en knorretje: ze zijn er ook met lieveheersbeestjes![/edit]
Jaaaaaa gelukt! Dank je!quote:Op donderdag 15 juli 2004 08:41 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Bovenaan het topic, naast de topictitel ff op [afbeelding] klikken
Dan onderaan de forumindex staan je bookmarktopics
Heb Frost niet gezien maandagquote:Op donderdag 15 juli 2004 08:46 schreef Syrena het volgende:
[..]
Jaaaaaa gelukt! Dank je!
Weet jij trouwens toevallig nog wie het nou gedaan had in de Frost van afgelopen maandag?
Ik werd wakker van de aftiteling
Als je op een afbeelding klikt staat er een size table die je aan kunt klikken, met Europese maten. Alleen als ik wil bestellen kan ik hooguit voor 18-24 maanden kiezen, terwijl ik in de rubriek 2-4 jaar zitquote:Op donderdag 15 juli 2004 08:44 schreef Knorretje het volgende:
[..]
het enige wat ik aan maten kan vinden is gerekend met maanden. Hoe doen jullie dat 'berekenen' voor de kids
Robeez Size Sole Length UK Size Euro Size US Sizequote:Op donderdag 15 juli 2004 08:44 schreef Knorretje het volgende:
[..]
het enige wat ik aan maten kan vinden is gerekend met maanden. Hoe doen jullie dat 'berekenen' voor de kids
hej tnx.quote:Op donderdag 15 juli 2004 09:38 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Als je op een afbeelding klikt staat er een size table die je aan kunt klikken, met Europese maten. Alleen als ik wil bestellen kan ik hooguit voor 18-24 maanden kiezen, terwijl ik in de rubriek 2-4 jaar zit
hej tnx.quote:Op donderdag 15 juli 2004 09:38 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Als je op een afbeelding klikt staat er een size table die je aan kunt klikken, met Europese maten. Alleen als ik wil bestellen kan ik hooguit voor 18-24 maanden kiezen, terwijl ik in de rubriek 2-4 jaar zit
Mja, het is gewoon wat Dylan wil dat het isquote:Op donderdag 15 juli 2004 09:39 schreef miss_dynastie het volgende:
Het is een meisje
Je moet ergens op een button klikken met Promo code 1 free erop, als je gaat bestellen.quote:Op woensdag 14 juli 2004 23:36 schreef bixister het volgende:
Dinus, hoe krijg je die korting dan precies? bij mij rekent ie gewoon 23,50 per paar.
Ja die, dacht ik laatst ergens gelezen te hebben.quote:Op donderdag 15 juli 2004 09:49 schreef LadyS het volgende:
meaghan?
volgens mij in het babietjestopicquote:Op donderdag 15 juli 2004 09:52 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ja die, dacht ik laatst ergens gelezen te hebben.
Ja, dat is echt leukquote:Op donderdag 15 juli 2004 10:17 schreef Luchtbel het volgende:
Kijken jullie wel eens Poesjes op Nederland 3. Is zo lief!!!
Volgens mij worden die gevoelens allen maar erger door die kleine bolletjes wol Luchtbelquote:Op donderdag 15 juli 2004 10:28 schreef Luchtbel het volgende:
Dadelijk komt het weer.
Misschien dat dat m'n moedergevoelens voor even stilt
Ja, en als er iets niet goed zit kan ik nog even terug.quote:Op donderdag 15 juli 2004 11:00 schreef Luchtbel het volgende:
Dan kan je ze nog ff 'inlopen' voor je gaat.
Ik weet het niet, ik zit te kijken op de pagina van 2-4 jaar, dus dan zou je toch verwachten dat die er gewoon zijn. Beetje raar om ze erop te zetten als ze ze niet kunnen leveren...quote:Op donderdag 15 juli 2004 11:47 schreef Luchtbel het volgende:
Misschien zijn die op Rewimo, bij die zwarte staan namelijk wel grotere maten!
Als sloffen wel denk ik jaquote:Op donderdag 15 juli 2004 11:51 schreef Luchtbel het volgende:
Als ze tijdelijk niet kunnen leveren ofzo. Is toch niet zo raar denk ik?
Vind Christan dat nog wel leuk dan?
ik vind die 'saaie' ook heel mooi eigenlijk. maar heb voor Piet deze gekozen en voor dat babietje dezequote:Op donderdag 15 juli 2004 11:43 schreef Lois het volgende:
Ehm.... allemaalAlles behalve die (saaie) unigekleurde. Ik heb al een paar op het oog deze dus en nu wil ik nog heel iets anders erbij.
Oke, heb ik geen idee van verder.quote:Op donderdag 15 juli 2004 11:54 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Als sloffen wel denk ik ja
Maar niet posten, he Mous, krijgen we dat weer...quote:Op donderdag 15 juli 2004 12:01 schreef moussy het volgende:
..... dus ik ga zelf wel weer naaien....
haha neeeeeeeeee, zou niet durven, tis geen borduur of verf hequote:Op donderdag 15 juli 2004 12:02 schreef Wieteke het volgende:
[..]
Maar niet posten, he Mous, krijgen we dat weer...
sorry, kon het niet laten![]()
Nou, komt ons bint zunig weer, een lapje leer kost geen drol en ik vind het leuk om te maken, dus ik vind ze nog steeds prijzigquote:Op donderdag 15 juli 2004 12:02 schreef Luchtbel het volgende:
Samen doen met iemand Moussy!
weet je niet iemand die het voor je wil doen die wel zo'n ding heeft?quote:Op donderdag 15 juli 2004 12:10 schreef Jessicaa het volgende:
Wat leuheukkkkkkkkkkkkkkkkk die slofjes! Maar dat moet zeker met een creditcard betaald worden of kan het ook over gemaakt worden? *geen creditcard heeft*
Ja, kan ook natuurlijkquote:Op donderdag 15 juli 2004 12:52 schreef Luchtbel het volgende:
Of ff kijken en daarna alsnog bestellen
Ik was benieuwd! Bedankt!
Ja maar dan denken die suffe kassatrutten: "Wat moet jij nou met een zwangerschapstest? Alsof je die nodig hebt want je bent toch niet zwanger. Ook zonde van het geld, maar ja moet je zelf weten natuurlijk als je daar geld aan wilt verspillen. Verspillen ja, want had ik al gezegd dat je toch niet zwanger bent?"quote:Op donderdag 15 juli 2004 13:20 schreef Luchtbel het volgende:
Syrena ooit van een drogist gehoord?
spindizzy, uw sprekende zwangerschapstest!quote:Op donderdag 15 juli 2004 13:23 schreef Spindizzy het volgende:
had ik al gezegd dat je toch niet zwanger bent?"
In drogisten heb je meestal heel jong grut achter de kassa en die schamen zich vaak harder als je om condooms vraagt (doe maar rooie deze keerquote:Op donderdag 15 juli 2004 13:32 schreef phluphy het volgende:
Zo deed ik het altijd met condooms![]()
Hahahaha !! Goeiequote:Op donderdag 15 juli 2004 13:32 schreef phluphy het volgende:
Syrena, dan ga je al zogenaamd bellend met je mobieltje ( je hebt je imaginary zus aan de lijn) de winkel binnen en vraagt haar: welk merk test wilde je hebben? Vervolgens bazel je nog wat en "hangt op". Zo deed ik het altijd met condooms![]()
quote:Op donderdag 15 juli 2004 13:34 schreef Luchtbel het volgende:
Mietjes![]()
Naaah, ik zou 13 weken zijn (als mijn zieke twisted mind gelijk heeft).quote:Op donderdag 15 juli 2004 13:40 schreef Luchtbel het volgende:
Ga gewoon man. Ik werkte tegenover de Etos, de baas van Etos lunchde minstens 3 keer per week met m'n filiaalleidster, mijn baas dus. Kon me echt niet schelen, ik moest weten wat er aan de hand was!
En dat mocht ook welmet 11 weken
Nee jij bent lieffffquote:Op donderdag 15 juli 2004 13:50 schreef clauwheee het volgende:
Denken jullie dat ook van mijI
Ik schaamde me al als ik bij de Edah aan de kassa iemand kreeg met alleen 1 pakje maandverband.quote:Op donderdag 15 juli 2004 13:50 schreef clauwheee het volgende:
Ik zie hier steeds kassatrutten en dozen voorbij komenDenken jullie dat ook van mij
Ik dacht dat een drogist toch wel redelijk personeel had vaak..of ben ik nu bevoorrecht...
quote:Op donderdag 15 juli 2004 13:55 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik schaamde me al als ik bij de Edah aan de kassa iemand kreeg met alleen 1 pakje maandverband.
Hahah nee clauwee jij bent niet een doos of miep. Bij mij gaat het echt om diegene die hier in het kruidvat staan, die 3 zijn niet slim, snappen niks en kunnen beter thee drinkendan de gemiddelde nederlander. De meiden die hier werken zijn echt een bij elkaar geraapt zooitje. Heb bij ander drogisterijen betere ervaringen dan die bij mij op het dorp.quote:Op donderdag 15 juli 2004 13:50 schreef clauwheee het volgende:
Ik zie hier steeds kassatrutten en dozen voorbij komenDenken jullie dat ook van mij
Ik dacht dat een drogist toch wel redelijk personeel had vaak..of ben ik nu bevoorrecht...
quote:Op donderdag 15 juli 2004 14:02 schreef clauwheee het volgende:
Ow ok dan ist goed![]()
Ik snap het soms ook wel hoor, was laatst in een winkel en daar stond dus echt een doos, straalde er vanaf. Hoe chagrijnig of moe ik ook kan zijn, ik blijf wel proberen om netjes en vriendelijk de klant te benaderen, die mensen kunnen er niks aan doen alsk mn dag niet heb. En ik vind het zelf ook prettiger als ik in een winkel kom en het personeel is vriendelijk. Daarbij, bij ons in de winkel komen er toch best veel mensen met best persoonlijke vragen, dan ga ik niet ongeinteresseerd zitten doen..dat durf ik echt niet!!!
Heb vroeger ook bij een supermarkt achter de kassa gewerkt, en soms merk je toch wel iets van die vooroordelen..Heb dat nu veel minder moek zeggen.
He man! Ik ging het voor je opnemenquote:Op donderdag 15 juli 2004 13:50 schreef clauwheee het volgende:
quote:Op donderdag 15 juli 2004 14:12 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
He man! Ik ging het voor je opnemen
quote:Op donderdag 15 juli 2004 14:14 schreef clauwheee het volgende:
[..]Had ik gelezen hoor Luchtbellie
Maar vroeg me het in het algemeen af
![]()
ja, dat zal best, maar ik vond dat ze me te prive werd door zoiets te zeggen. Bovendien zo'n vette knipoog bij iemand die je kent, sorry, dat stel ik niet op prijs.quote:Op donderdag 15 juli 2004 14:28 schreef Luchtbel het volgende:
Waarschijnlijk probeerde ze gewoon aardig te doen?
Ik snap het probleem niet zo.
Misschien wilde ze je wel versieren....quote:Op donderdag 15 juli 2004 14:26 schreef Troel het volgende:
Ik heb ooit eens een keer een dom wicht achter de kassa gehad die me een prettig weekend met een knipoog toewenste...
Ooow, zo. Nou, je weet maar nooit wie je ermee kwetst.quote:Op donderdag 15 juli 2004 14:41 schreef Jessicaa het volgende:
Ja die knipoog was bedoeld van veel plezier t weekend. En daarmee bedoelde ze dan volgens Troel denk ik. Neuk dr op losNou dat was toch ook de bedoeling van die condooms
![]()
Nee dat zou ik toch niet doen denk ik. Tenzij ik de persoon echt héél goed zou kennen.quote:Op donderdag 15 juli 2004 14:41 schreef Jessicaa het volgende:
Ja die knipoog was bedoeld van veel plezier t weekend. En daarmee bedoelde ze dan volgens Troel denk ik. Neuk dr op losNou dat was toch ook de bedoeling van die condooms
![]()
Zulke flauwe opmerkingen maak je volgens mij gewoon standaard.quote:Op donderdag 15 juli 2004 14:47 schreef Jessicaa het volgende:
Hahahahahahahahahahahahaha, ik ga Geer gelijk sturen voor zo'n ding en benadruk dan nog even dat hij het niet hoeft in te laten pakken
Ze zal het wel niet vervelend bedoeld hebben, maar ik vond het wel vervelend. Ik vond die opmerking toen, en nu nog steeds ongepast.quote:Op donderdag 15 juli 2004 14:51 schreef Jessicaa het volgende:
En wie weet wenste ze gewoon een prettig weekend. Ik ben die kassavrouw niet natuurlijk. Maar ik denk dat er bij beide opties niks vervelends bedoeld word.
Hahahaquote:Op donderdag 15 juli 2004 14:53 schreef Syrena het volgende:
Ik vraag aan mensen die met boeken komen altijd: Je wil deze meenemen? Ikke melig, dus er meteen achteraan: of wil je ze hier opeten....!
Of komt iemand met z'n pas, kunt u zien of ik nog boeken thuis heb?
Ik hou die pas tegen m'n voorhoofd: Ik zie er nog eentje, en je mag je bureau wel eens opruimen!
Hehehehe, toen was ik wel erg melig.
quote:Op donderdag 15 juli 2004 15:07 schreef ezzi het volgende:
Ik heb nog even bedenktijd, want mijn creditcard komt pas om 5 uur thuis van z'n werk.
FOTO!quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:58 schreef Rewimo het volgende:
Waar blijft BabyS nou toch?
O hallo, ik ben er weer. De kat had pech, de dierenkraam was er niet op de markt. Moet ie maar een weekje vasten, hij is toch dik zat
O enne, ik heb een Scoubidinges gemaaktJe kon er niet omheen, om die touwtjes, ze hingen aan elke marktkraam. We zijn met een zak vol thuisgekomen. En oma hebben we ook al aan het scoubidingesen gekregen
![]()
Ze zijn er allemaal stil van geloof ikquote:Op donderdag 15 juli 2004 17:08 schreef beefcake het volgende:
Rewimo Stoerrr![]()
't Is met twee handen al niet te doenquote:Op donderdag 15 juli 2004 17:23 schreef Spindizzy het volgende:Echt iedereen is aan het scoubidouen he
Denk dat ik het maar bij breien hou, dat gefrummel met die touwtjes zal met 1 hand wel niet te doen zijn
Wel leuk dat het in iedereen de sluimerende creamutsneigingen wakker schopt
Dat heb ik dus ookquote:Op donderdag 15 juli 2004 17:25 schreef Rewimo het volgende:
[..]
't Is met twee handen al niet te doenO en dan moet je mijn moeder hebben: techneut eerste klas. Op de een of andere manier kreeg ze het steeds voor elkaar om de kleuren te draaien
![]()
heeeeee leuk rena! Shrek is leuk! ook dat 3d filmpje!quote:Op donderdag 15 juli 2004 17:35 schreef rena het volgende:
Ben vandaag lekker wezen winkelenHeb een nieuwe broek en een nieuw bloesje en de dvd van Shrek
Was erg leuk. Heb helaas geen foto's
![]()
Ik ga straks de ronde knoop proberen, als Christan op bed ligt. 't Is alleen wel lastig tussen het F5-en doorquote:Op donderdag 15 juli 2004 17:52 schreef Anitra het volgende:
als je eenmaal ana het scoubidou-en begint dan blijf je aan de gang.
En ik kan het weten want heb ondertussen een mandje vol sleutelhangers
Wauw, ik zie daar zelfs meer dan twee kleuren!quote:Op donderdag 15 juli 2004 18:37 schreef lady-wrb het volgende:
ik kan het ook een beetje!
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik kan nog niet eens breien met twee handen, laat staan 1quote:Op donderdag 15 juli 2004 17:23 schreef Spindizzy het volgende:
Denk dat ik het maar bij breien hou, dat gefrummel met die touwtjes zal met 1 hand wel niet te doen zijn
Die reuzentouwtjes zijn veel dikker en 2 meter lang. Wordt wel een zware ketting denk ikquote:Op donderdag 15 juli 2004 19:27 schreef lady-wrb het volgende:
macrameeen, ieuw daar heb ik nog heel lang nachtmerries van gehad, dat kon ik echt niet.
reuzentouwtjes? die heb ik nog niet gezien. ik vlecht er gewoon een nieuwe tussendoor....
heb ik geprobeerd anitra, maar ik snap er niks van.quote:
ehhhhh..... neequote:Op donderdag 15 juli 2004 19:42 schreef Anitra het volgende:
je heb 3 draadjes nodig, 6 uiteinde dus, Begin maak je gewoon rechte knoop en als je hem recht heb kan je dus schuin beginnen.
Hmmm niet echt duidelijk he?
Da's de taal van je toetsenbord die verkeerd staat. Je zou even een @ kunnen kopieren om zo in te voegen.quote:Op donderdag 15 juli 2004 20:32 schreef Anitra het volgende:
Ik wil die slofjes bestellen en nu moet ik email adres invoeren, maar als ik dus @ doe krijg ik "
Wie weet hoe ik dit op moet lossen??????????
Een collega van mijn vader heeft ook een meisje uit China geadopteerd (alweer een tijdje geleden)... zij hadden toen problemen met haar naar Nederland krijgen en hebben dik een jaar op haar moeten wachten, terwijl ze eigenlijk als baby zou komenquote:Op donderdag 15 juli 2004 20:43 schreef Troel het volgende:
En die chinese kindjes zijn zo liefEen collegaatje van mijn moeder heeft ook een meisje geadopteerd.
Wa's da ??quote:Op donderdag 15 juli 2004 20:49 schreef Rewimo het volgende:
Het jongetje heeft een schisis. Dat wordt hier verholpen, ze hadden bewust voor een kindje met een handicap gekozen.
Wordt ook wel hazenlip genoemd, een gespleten bovenlip.quote:Op donderdag 15 juli 2004 20:50 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Wa's da ??![]()
Oeh, wat zeg je dat netjesquote:Op donderdag 15 juli 2004 21:20 schreef Lois het volgende:
dus mijn tolerantieniveau was wat laag.
Ik ben maar 1 x naar het praatje geweest en toen had ik daar wel genoeg van, was niet echt een leuk praatje (was volgens mij wel een uur, heeeeeeel lang uur). Nu ga ik ook vaak 's ochtends met Bram mee in de kinderwagen dus kan ik al helemaal niet blijven. 's Avonds komt mij gewoon slecht uit (dan moet ik Fokkenquote:Op donderdag 15 juli 2004 21:28 schreef Jessicaa het volgende:
Ja goed he KarinDuurt het bij jou ook zo kort. Een half uurtje/3 kwartier?
Toch is het wel grappig Lois
Wat raarquote:Op donderdag 15 juli 2004 21:34 schreef Karin het volgende:
Ik ben gister ook weer geweest voor het eerst in 4 weken. Had een paar weken heel slecht gelijnd dus durfde ook niet echt heen. Nou dat had dus eigenlijk niet gemogen want eigenlijk had ik voor afgelopen weken ook moeten betalen maar nu had ze iets opgeschreven (wat eigenlijk niet mocht) en mocht ik wel heel dankbaar zijn dat ik dus afgelopen weken niet heb hoeven betalen. Stomme sekte hoor af en toe, maar ja het werkt.
Maargoed ik heb weer een enorme stok achter de deur. Over 6 weken moet ik in badpak en wil ik er toch wel iets beter uitzien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |