waar haal je je sponsor dan vandaanquote:Op woensdag 14 juli 2004 17:24 schreef pfaf het volgende:Elke avond dronken. Geen vakantiewerk. vakantie.
Ik moet om half 6 eten, dus ik ga maar eens...quote:Op woensdag 14 juli 2004 17:24 schreef PogueMahone het volgende:
om half 6 moet ik het eten aanzetten, niet vergeten
had je niet wat beters kunnen meenemen danquote:Op woensdag 14 juli 2004 17:25 schreef Inquistor87 het volgende:
in de Domenicaanse Republiek was het anders heerlijk warm enzo
pssst Jaegerquote:Op woensdag 14 juli 2004 17:25 schreef pascalheister het volgende:
[..]
waar haal je je sponsor dan vandaan
Toen ik gister thuis kwam scheen de zonquote:Op woensdag 14 juli 2004 17:26 schreef pascalheister het volgende:
[..]
had je niet wat beters kunnen meenemen dan![]()
Je krijgt ook een lekker zomers kleurtje.quote:Op woensdag 14 juli 2004 18:46 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Lekker zomers weertje, de was is zo droog
hèhè, de spanning in VBL is al bijna niet meer te houdenquote:Op woensdag 14 juli 2004 19:13 schreef Da_Sandman het volgende:
Zooo ook weer online
Sorry for the delay, zal zometeen mn lijssie opsturen naar DD...
sorry mag ik evenquote:Op woensdag 14 juli 2004 19:20 schreef Bjoro het volgende:
haaaiiiii....krijg ik net de sportweek op de deurmat geploft, met daarin de moeilijke sportquiz.....ik denk ik typ alvast de eerste 20 vragen en plaats ze op SPT....ik druk op invoeren....error.....internet eruit....zeker een half uur voor jan doeldel getypt....BIER !!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |