abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20793111
Gaat het trouwens nog steeds door op 1 augustus? Wat, waar, hoe laat spreken we af?
pi_20795513
Wat leuk om 's ochtends ineens een duif binnen te hebben! En wat een geluk dat je alles weer terug kreeg.

Wat ga je doen op 1 augustus?

Vandaag was echt een totale rampdag op mijn werk. Samen met een collega was ik met drie kinderen op stap. We wisten dat ze veel aandacht nodig zouden hebben, maar het was nu wel erg extreem. Vooral op de terugweg leek elke minuut een uur te duren. En dan liep het programma ook nog eens bijna een uur uit. Wat een heerlijk gevoel was het toen we ze afgeleverd hadden.
Daarna nog geluk met de trein: door de problemen tussen Dordt en Breda kon mijn trein Dordt niet binnenrijden en miste ik mijn aansluiting, waardoor ik 29 minuten moest wachten.
Gelukkig had vriendje al wel gekookt toen ik thuis kwam.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_20796748
quote:
Op donderdag 22 juli 2004 18:35 schreef k_man het volgende:
Gaat het trouwens nog steeds door op 1 augustus? Wat, waar, hoe laat spreken we af?
Uh... nou... uh... op zich wel, ware het niet dat ik heeeeeeeeeeeel handig een weekendje kamperen heb gepland dat weekend.
Misschien een paar weekjes opschuiven?

En Yppy! Je gaat toch wel geld terugvragen van de NS??? Niets is zo irritant als treinen missen!
En het is ook niet goed als alles mis loopt!
  vrijdag 23 juli 2004 @ 11:04:55 #54
1762 YPPY
Yppiaans
pi_20805222
De NS geeft niks terug, omdat ik een kortingskaart heb en dan is mijn kaartje te goedkoop.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_20810096
quote:
Op donderdag 22 juli 2004 20:54 schreef YPPY het volgende:
Wat leuk om 's ochtends ineens een duif binnen te hebben! En wat een geluk dat je alles weer terug kreeg.
Nou, ik vind duiven eigenlijk vaak nogal vieze beesten. Vooral die stadse exemplaren. Er zitten de laatste dagen ook steeds van die geile duiven te koeren vlak onder m'n raam. Dat is wel leuk voor eventjes, maar niet uren achtereen.
quote:
Wat ga je doen op 1 augustus?
Dan zouden we weer een culturele appeltaartmeet hebben.
pi_20820746
Idd, maar ik kon al lastig vanwege een verjaardag. DUs mij maakt het niets uit.
  zaterdag 24 juli 2004 @ 10:14:51 #57
1762 YPPY
Yppiaans
pi_20824015
Dat heb ik gemist. 1 augustus gaat bij mij moeilijk worden, ik ga de avond daarvoor een nachtwandeling lopen met een vriendin, daarna gaat we uit en daar blijf ik ook logeren. Geen idee hoe laat ik daar weer weg ben.
*OUD heilige*
pi_20825365
Zullen we de appeltaart meet dan naar eind augustus verschuiven ofzo?
Ik ben nl de weken na 1 augustus ook niet echt aanspreekbaar enzo in het weekend.
29 augustus een goede optie?
pi_20834862
De 29e staat nog wel open in mijn agenda. Ik zal er een krabbel in zetten, zodat ik de datum in iedergeval niet vergeet.
pi_20867696
Morgen boeken voor jawel een vakantie van 12 dagen naar Miami .

Woei , heb er nu al zin an.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_20871202
Op 29 augustus ben ik in Londen.
pi_20872943
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_20883446
Zow alles is geboekt en geregeld .

Onze vrienden van Martin Air brengen mij naar Florida op 20 oktober!
  dinsdag 27 juli 2004 @ 12:48:40 #64
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_20886665
quote:
Op maandag 26 juli 2004 17:15 schreef k_man het volgende:
Op 29 augustus ben ik in Londen.
[edit]

ik ben 29 augustus net niet meer in Londen, lopen we elkaar net mis... anders hadden we wel een tea meet kunnen houden ofzo.. . ik ben 23-27 augustus in Londen voor een cursus bij the learning tree.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 27 juli 2004 @ 19:27:34 #65
1762 YPPY
Yppiaans
pi_20894501
Dat ziet er goed uit Joene!
*OUD heilige*
pi_20894913
quote:
Op dinsdag 27 juli 2004 19:27 schreef YPPY het volgende:
Dat ziet er goed uit Joene!
\ja vind ik ook
  woensdag 28 juli 2004 @ 13:53:46 #67
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_20909404
Hoi hoi!
* Weer terug is uit Spanje
Het was zóóó warm! 42 graden! Ik had me vreselijk verheugd op de zon, maar iedereen keek me aan of ik gek was toen ik op een terrasje wilde zitten!
Anyway: de dagen doorgebracht met luieren aan het zwembad, beetje banjeren door Granada (niet te veel), heel veel lekker eten ( ) en twee dagen bij een popfestival in Badajoz (dat ligt is de Extremadura, dat gebied dat ze altijd afraden voor de zomer, omdat het daar veel te heet is! ). Popfestival was leuk. Altijd grappig als iedereen om je heel luidkeels staat mee te zingen terwijl het jou niet eens vaag bekend voorkomt!
Daarnaast hebben we een beetje onze trip naar ZA bekeken. Volgende week zien we elkaar al gewoon weer, dus het afscheid was niet zo moeilijk deze keer!
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_20914262
quote:
Op dinsdag 27 juli 2004 12:48 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[edit]

ik ben 29 augustus net niet meer in Londen, lopen we elkaar net mis... anders hadden we wel een tea meet kunnen houden ofzo.. . ik ben 23-27 augustus in Londen voor een cursus bij the learning tree.
Ik kom op de 27e aan in Londen...
pi_20914401
Overigens gisteren lekker wezen wandelen: van Woerden naar Breukelen (17 km).

Opvallend veel futen gezien (ook met jonkies bij mama op de rug), haast nog meer dan eenden. Veel waterlelies ook en heel veel en heel grote libelles. Nu wel een beetje verbrande nek.
pi_20927760
Hola

Ikke ben weer terug van mijn meest verschrikkelijke reis ooit Aan het einde zei er zelfs iemand tegen me: see you in court b*tch. Ik ben een weekie vrij en dan ga ik 2 8 daagse reisjes doen, dat valt te overzien. En daarna ga ik lekker een weekje met mijn beste vriendinnetje op vakantie, waarheen weten we nog niet. En daarna.... misschien naar Cuba, Guatemala of Bolivia Want ik heb maandag een soll. gesprekje bij een NL avontuurlijke reisorganisatie Ik heb het gehad met Amerikanen, Australiers en Indiers namelijk

En morgen ga ik samen met mijn mams een dagje naar een beautycenter, voor haar verjaardag, ze weet nog van niets. En overmorgen een weekendje naar vriendje

Alleen maar leuke dingen in het vooruitzicht dus!
pi_20934413
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 10:25 schreef Vogue het volgende:
Aan het einde zei er zelfs iemand tegen me: see you in court b*tch.
Klinkt gezellig!

What did you do to deserve that?
pi_20940277
See you in court b*tch is toch Amerikaanse slang voor het feit dat ze je mogen?
Succes maandag, Vogue!

Ik ben een beetje aan het lobbyen, huizengezeik (echt iedereen die ik spreek zegt wat anders, vandaag tellen kuub's onder de grond niet mee, gisteren weer wel, enz. enz.). Nederland is volstrekt verneukt van de regels. Kijk voor de grap eens op de site van provincie Brabant waar al die beleidsstukken staan. En iedereen schijnt al dat juridisch gewauwel normaal te vinden. De kassen die ik half afgebroken had, moeten misschien om strategische redenen weer opgebouwd worden, om ze daarna weer af te breken. En waar gaat het over? Of ik mijn huis een paar honderd kuub's groter mag maken...... al maak ik het 10 keer zo groot dan valt het nog weg in de omgeving.....

Om daar maar eens mee te breken heb ik vanmiddag lekker loom in m'n Thaise hangmatje gehangen. Het moet natuurlijk wel sanùk blijven
Had ik al verteld dat we maiskorrels uit Thailand hadden meegenomen (nog nooit iemand zo verbaasd zien kijken als de zadenverkoper), en dat we nu dus Thaise mais in de tuin hebben staan?
  vrijdag 30 juli 2004 @ 10:11:35 #73
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_20948705
quote:
Op woensdag 28 juli 2004 17:37 schreef k_man het volgende:

[..]

Ik kom op de 27e aan in Londen...
ik ga nu dus toch met het vliegtuig. Mn baas vindt de trein te duur, met de trein is ruim 100 euro duurder voor een retourtje(!!!)

Ik vertrek de 27e vanuit Londen om 19.35, maar ik heb ook nog les de hele dag, dus het zal wel niet lukken te meeten denk ik helaas, anders hadden we de big ben kunnen bezoeken
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  vrijdag 30 juli 2004 @ 10:15:05 #74
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_20948781
quote:
Op donderdag 29 juli 2004 10:25 schreef Vogue het volgende:
Hola

Ikke ben weer terug van mijn meest verschrikkelijke reis ooit Aan het einde zei er zelfs iemand tegen me: see you in court b*tch. Ik ben een weekie vrij en dan ga ik 2 8 daagse reisjes doen, dat valt te overzien. En daarna ga ik lekker een weekje met mijn beste vriendinnetje op vakantie, waarheen weten we nog niet. En daarna.... misschien naar Cuba, Guatemala of Bolivia Want ik heb maandag een soll. gesprekje bij een NL avontuurlijke reisorganisatie Ik heb het gehad met Amerikanen, Australiers en Indiers namelijk

En morgen ga ik samen met mijn mams een dagje naar een beautycenter, voor haar verjaardag, ze weet nog van niets. En overmorgen een weekendje naar vriendje

Alleen maar leuke dingen in het vooruitzicht dus!
dat lijkt me echt kut zeg als je je zo'n hele reis uitslooft en je krijgt dan zo stank voor dank... Succes met je sollicitatie en veel plezier de komende tijd in ieder geval!!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_20951540
quote:
Op vrijdag 30 juli 2004 10:11 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik ga nu dus toch met het vliegtuig. Mn baas vindt de trein te duur, met de trein is ruim 100 euro duurder voor een retourtje(!!!)

Ik vertrek de 27e vanuit Londen om 19.35, maar ik heb ook nog les de hele dag, dus het zal wel niet lukken te meeten denk ik helaas, anders hadden we de big ben kunnen bezoeken
De big Ben staat ook niet op mijn lijstje te bezoeken dingen.

Ik kom 's ochtends aan op Luton, maar meeten is waarschijnlijk idd niet praktisch.
pi_20975319
Rustig. Komt zeker door het nu uiterst mooie weer.
  zaterdag 31 juli 2004 @ 15:46:30 #77
1762 YPPY
Yppiaans
pi_20975418
Hier wel, ik lig lekker in de zon tot het te warm is en ik af moet koelen.
*OUD heilige*
pi_20977588
Vandaag ben ik richting een stel badkamer winkels gegaan en 3 van de 4 waren op vakantie.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  zaterdag 31 juli 2004 @ 21:37:36 #79
15524 PS
And someday I shall fly again
pi_20981598
Ach nog 'maar' 6 weken te gaan.........gelukkig net een weekendje antwerpen achter de rug anders zou ik het niet halen.
If your shaking it more than twice, your playing with it.
pi_20988191
Afgelopen nacht heb ik voor het eerst een nachtwandeling door de Loonse duinen gelopen. Echt leuk! Een aanrader, jammer dat ze dit jaar niet meer zijn. Voor een meeting is het ook leuk, dan kun je een gids huren.
*OUD heilige*
pi_20997272
Otterlo was leuk!
Ik ga morgen even een verslagje schrijven. Nu moet ik mn was ophangen en studeren en lezen en bedenken waar ik naar toe ga op vakantie!
pi_20997507
Welkom terug Liejannuh
pi_21022325
Ik heb alvast het eerste deel van het verslag af:

Verslag Weekendje Otterlo

Vrijdagmiddag vertrok ik, na een flinke lading muggen-werende middelen te hebben ingeslagen bij de lokale kruidvat, rond 1 uur naar Dordrecht. Keuken was helemaal opgeruimd en het zag er allemaal superschoon uit in huis. Plantjes waren uit de zon gehaald en de kruiden stonden ook in de schaduw te wachten tot er nog meer blaadjes geplukt zouden worden.

De A20 zorgde nog voor een flinke schrikreactie van mijn kant toen ik een auto midden in de bocht naar de A4 zag staan. Een auto die auto's aan het tellen was ofzo, maar wel op een onwijs linke plek! Lekker handig allemaal. In Dordrecht onder toeziend oog van de buurman van Hans een enorme berg dingen uitgeladen uit mijn auto om die in de grotere auto van Hans te zetten. En zo vertrokken wij zwaar beladen met allemaal handige dingen, waaronder 5 paar schoenen van mij natuurlijk, richting Otterlo.

Onderweg was het rustig, alleen mogen ze wel eens op gaan schieten met die HSL, want dat levert toch wel wat vertraging op!

Rond een uurtje of half 4 kwamen we aan in het wonderschone Otterlo op camping Beek en Hei (www.beekenhei.nl). Een natuurcamping zoals dat heet en het gaat hier tenminste nog zonder stress en gejaagd gedoe. Wat dus tot gevolg had dat ze ruim een kwartier hebben staan wachten voordat we ons konden registreren. En toen mochten we ook nog zelf een plekje uitzoeken, maar dat geloofden we wel! We mochten kiezen uit het konijnenbos of het zwijnenbos en op aanraden van de jongen van de receptie kozen we voor het konijnenbos.

En dat was een goede keuze. Een veldje in het bos, waar je zelf mocht kiezen waar je ging staan en we zelfs nog een plekje in de schaduw konden vinden. Alhoewel dat natuurlijk niet echt moeilijk is in een bos. We zijn heel asociaal met de auto het terrein opgereden (mocht wel hoor, alleen om uit te laden en in te pakken) en hebben de voorraad van zooi (inclusief 5 paar schoenen) uitgeladen, waarna we de tent hebben opgezet. Vervolgens hebben we een bankje met bijbehorende voetenbank uit het bos getover (veplaatst dus, naar onze tent toe) en dan konden we nog rustig zitten ook!

Toen was het al half 5 en werden we gebeld door Robert en Leontine die ook onderweg waren naar Otterlo. De verwachte aankomsttijd was 5 uur, maar dat werd uiteindelijk een half uurtje later.

Natuurlijk hadden we heel veel behoefte om onze tijd te verlullen in plaats van snel naar de supermarkt te gaan om eten te halen. De supermarkt was toch tot 8 uur open en we mochten toch niet bbq'en. Toch wel lastig af en toe hoor, als je gewoon eerlijk bent. Dan vraag je heel netjes of je mag bbq'en, hoor je dat het niet mag vanwege de laaghangende takken die wij niet hebben gevonden en dan gaan we gewoon niet bbq'en ook! Als ik het nou niet had gevraagd, dan hadden we het ook niet geweten en hadden we zonder enige vorm van gewetenswroeging kunnen bbq'en.

Nouja, uiteindelijk zijn we toch in de lokale spar beland en hebben we wat pasta, bier en wijn ingeslagen. En natuurlijk ontbijtspul voor de volgende ochtend. En dan ook nog speciaal voor Hans Gele vla!

Het blijft altijd een kunst om op een klein camping gasbrandertje een volwaardige maaltijd te koken, maar het is gelukt! Volgens mij was het al 9 uur voordat we zaten te eten, maar dat maakt niet uit, het was lekker!

Zoals het hoort hebben Hans en Robert afgewassen na het eten en nadat we uitbundig hebben betreurd dat we geen petanque set spelletjes bij ons hadden, zijn we om 11 uur maar gaan slapen. De hele dag buiten zitten is namelijk best vermoeiend.

Het nadeel van om 11 uur gaan slapen is dat je om 7 uur al weer klaar wakker bent! Nouja, dat heeft dus ook zn voordelen. Want dan ben je lekker vroeg op, zie je de mist nog in het bos hangen en je hoeft niet te wachten bij de douches. En die douches waren nog uitstekend ook. Er waren voldoende haakjes om je spullen aan te hangen. Een plankje om je bril op te leggen in het droge gedeelte (altijd handig als je half blind bent), een plankje in het natte gedeelte om je douchespul op te zetten en dan ook nog een soort van krukje! En dat naast meer dan voldoende warm water, wat wil een mens nog meer!

Ontbijten! En dat hebben we ook gedaan. Na het ontbijt zijn we een stukje gaan lopen op de hei. Een of andere wandelroute door de zanding die onder andere dus door een enorme berg zand heen ging. En het was best een makkelijke route, je hoefde alleen maar het spoor van de ecco man te volgen. Een zeer eenvoudig en goed te herkennen spoor van allemaal ecco tekentjes in het zand. Het maakte de wandeling gewoon spannend!
Naast natuurlijk dat we in een heel mooi gebied liepen.

De wandeling kwam uit bij Canergie Cottage (www.canergiecottage.nl) waar we even wat hebben gedronken in een ontspannen atmosfeer. Dat mocht ook wel, die ontspannen atmosfeer, want anders was de 2.50 voor een drankje nou niet echt gerechtvaardigd.

Terug op beek en hei hebben we gelunched voordat we naar Apeldoorn vertrokken. Hans had namelijk bedacht dat ie graag de zandsculpturen in Apeldoorn wilde zien (www.zandsculptuurapeldoorn.nl). Een leuk idee natuurlijk, het thema klonk ook leuk (de geschiedenis van de koninklijke familie) en het kon dus een veelbelovende middag worden. En dat voor slechts 8 euro entree!

De tentoonstelling was in park berg en bos (bij de apenheul: http://www.apenheul.nl/ned/output/info_berg_en_bos.html) en dat was een leuk park. Verder hadden we ook beter naar de apenheul kunnen gaan want de zandsculpturen waren nou niet echt indrukwekkend te noemen. Ze waren voor een groot deel eigenlijk niet eens mooi en er zaten dingen tussen waar ik nog nooit van gehoord had of waarbij ik geen enkele band met de oranjes kon ontdekken. En dan was het nog druk ook!

Nouja, we hebben daarna maar de uitkijktoren beklommen van het park (was ook niet boeiend), gezien hoe mensen de vissen voerden (die vervolgens boven op elkaar sprongen om maar wat te eten te hebben!) en we hebben de wilde zwijnen gezien. Zwijnen zijn leuk. Ze snuffelen de hele tijd met hun neus door de aarde heen en lopen elkaar dan soms een beetje omver. Briljante beesten! Ik wil er ook eentje, maar past dat wel op mn balkon??

Na de zwijnen heb ik nog maar een rondje gelopen langs de zandsculpturen en daarna zijn we het park maar uitgegaan. We moesten namelijk nog broodjes kopen voor de volgende ochtend en hadden het eigenlijk ook wel gezien in het park.

Dankzij onze ongekende vaardigheden met betrekking tot het vinden van winkels hadden we al snel een supermarkt gevonden waar ze zowaar ook nog brood hadden.

Leontine was ondertussen naar een bbq bij vrienden vertrokken, dus wij hadden besloten om maar een hapje te eten bij Kruller (www.kruller.nl) in Otterlo. Was er al eens eerder geweest, toen was het lekker, nu was het weer lekker. Jammer van de wespen op het terras, maar na het verhuizen van tafel was het allemaal goed te doen. Mijn Kip-pen was errug lekker en de groentes die we erbij krijgen zijn ook zeker een aanrader. En dan is het ook nog heel redelijk geprijsd! Wat wil een mens nog meer??

Morgen meer.....
pi_21023146
En waar zijn de foto's nou?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 16:42:00 #85
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_21034061
Kinders,

Ik ben er vandoor! Heb alle losse eindjes hier afgerond en vlieg morgenmiddag eerst naar Heathrow en dan door naar Cape Town. Vriendje vliegt eerst naar Frankfurt (ja, ja, wereldreizigers zijn wij )en ziet mij donderdagochtend op het vliegveld...

Over drie weekjes laat ik wel weer van me horen, wie weet weer een verliefdheid op een ander continent rijker!
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 18:06:23 #86
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_21035803
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 16:42 schreef Hik het volgende:
Kinders,

Ik ben er vandoor! Heb alle losse eindjes hier afgerond en vlieg morgenmiddag eerst naar Heathrow en dan door naar Cape Town. Vriendje vliegt eerst naar Frankfurt (ja, ja, wereldreizigers zijn wij )en ziet mij donderdagochtend op het vliegveld...

Over drie weekjes laat ik wel weer van me horen, wie weet weer een verliefdheid op een ander continent rijker!
veel plezier
en als je op het strand staat: effe zwaaien, dan zwaai ik terug !
zonnig Brasil
pi_21036476
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 23:39 schreef Liejannuh het volgende:
Wat wil een mens nog meer??
Wil je een eerlijk of een politiek correct antwoord?

Lang Leuk verslag, Liejannuh!
I intend to live forever, or die trying.
  dinsdag 3 augustus 2004 @ 21:08:52 #88
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_21039863
Lijannuh. lekker eten daar bij Kruller
Gaan wij ook wel 's.
pi_21039984
een lonely planet van 2 jaar oud ? is dat recent genoeg ?
pi_21040491
Komt er misschien net een nieuwe uit. Kun je dat niet zien op de site wanneer de volgende gepland staat? Ik heb er wel eens een maandje op gewacht.
pi_21040583
quote:
Op maandag 2 augustus 2004 23:39 schreef Liejannuh het volgende:
Verslag Weekendje Otterlo
Leuk. Met een gebruikelijk redelijk hoog smiley-gehalte.
pi_21040686
Deel 2 komt morgen hoor, heb vandaag de hele dag hoofdpijn gehad en de hele middag in bed gelegen.

En een LP van 2 jaar oud is wel te doen hoor, het hangt er vanaf wat je er mee gaat doen. Hotels enzo verandert nogal wat vaak, en restaurantjes zijn neit meer up to date, maar daar maak ik zelf eigenlijk zelden gebruik van.
pi_21040697
Owja, en mailen naar LP werkt ook heel goed. Ik had de vorige keer binnen een dag antwoord.
pi_21041445
Lp's worden de laatste jaren toch nauwelijks bijgewerkt. Miami zal nogal meevallen, maar in landen als Cambodja of Laos kun je net zo goed eentje van 5 jaar oud meenemen (lees: daar een kopie kopen). Of beter nog: een andere gids. Vanzelfsprekend mijn subtiele mening Sinds vorige reis heb ik iets tegen de LP (al wat het maar nadat we uit eerste hand gehoord hebben wat je moet doen om erin vermeld te worden; alhoewel de gids vaak wel handig is om te weten waar je NIET moet zijn, aangezien iedereen dat ding gebruikt ). Ach, mijn stokpaardje

Heb vandaag een hele middag in de auto gezeten om de nieuwe (lees: goed gebruikte) auto van mijn ouders op te halen. Mag de oude naar Afrika, met ruim vier-en-een-halve ton op de teller. Zou leuk zijn als er nog eens in zou mogen zitten wanneer ik een taxi neem in Timboektoe of daaromtrent

Liejannuh, Je had ook bij mij in de tuin kunnen kamperen Ik heb het gras gemaaid Met de bosmaaier Beterschap. Ook nog naar het Kröller-Müller geweest, en is Kruller daaraan gerelateerd, of is dat alleen mijn taalzieke geest?

Veel plezier Hik.

Hoe zou het met Vogue's sollicitatiegesprek zijn afgelopen?

Genoeg smilies?
pi_21043897
Een goede reis Hik
  woensdag 4 augustus 2004 @ 08:57:29 #96
14616 bluesparkle
Wat Suwannaphumaham
pi_21047620
Goede Reis Hik!

Tjeetje...ik dacht dat mijn auto al veel kilometers had met 175.000
Explore the World
pi_21050879
Nog 2daagjes
I wont tiptoe my way through life, only to arrive safely at death
pi_21051216
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 12:03 schreef Emerald het volgende:
Nog 2daagjes
en waarheen gaat de trip?
  woensdag 4 augustus 2004 @ 12:45:23 #99
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_21051749
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2004 16:42 schreef Hik het volgende:
Kinders,

Ben ik nou de enige (eeuwige) vrijgezel nog op Travel, of heb ik ergens overheen gelezen.. maar veel plezier in ieder geval HiK .... (post eens een foto van hem als je wilt )

Wat een toestanden trouwens Liejannuh...
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_21052165
BHFH, heb jij de mail van Liejannuh al gelezen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')