quote:Op woensdag 14 juli 2004 10:12 schreef Luchtbel het volgende:
Nee hoor, tis alleen zo dat je eerst alle meel over jezelf heen kan gooien en dat kriebelt zo, dus dan moet je andere kleding. Dan mixeren, do I need to say more? Het liefst zo hard dat er niks meer van overblijft dus dan weer nieuw meel pakken, da's al 3 keer nieuwe kleding. Nou dan heb je die dingen in de oven, ga je ff afwassen, dat uitmond in watergevecht, dat is 4. Dan cakejes uit de oven halen en glazuur erover.....weer water en plakkerigheid, maakt 5......
Gewoon aan dr enkels pakken en rammelenquote:Op woensdag 14 juli 2004 10:14 schreef Spindizzy het volgende:
[..]![]()
Als ze zo vies en plakkerig wordt dat ze op een vliegenstrip begint te lijken kiep ik haar wel ff in bad. In alle andere gevallen is ff afkloppen en uitschudden wel genoeg denk ik
Kom maar, ik heb er 2 voor je en René is een échte knufelkont, als je hoofd haar aanstaat, anders zit ze bovenquote:Op woensdag 14 juli 2004 10:15 schreef Luchtbel het volgende:
Mag ik iemands kind lenen vandaag? Zelfs met diarree wil ik ze wel.
Ik zoek iets om te knuffelen
Tis niet mjn kind maar Brechtknuffels zijn er voor iedereenquote:Op woensdag 14 juli 2004 10:15 schreef Luchtbel het volgende:
alicia heb ik ook nog wel in de aanbieding (als ze van plan is nog wakkker te worden vandaag)quote:Op woensdag 14 juli 2004 10:15 schreef Luchtbel het volgende:
Mag ik iemands kind lenen vandaag? Zelfs met diarree wil ik ze wel.
ik weet het nietquote:Op woensdag 14 juli 2004 10:25 schreef Luchtbel het volgende:
Mogguh![]()
En? En? En?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |