het wordt zomer, wanneer ik vakantie heb!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:01 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja, echt zomer!.
.
Ik moet m'n fans toch gelukkig houden?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:02 schreef niksan het volgende:
niet zo slijmen met BVO![]()
Ja!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:02 schreef niksan het volgende:
het wordt zomer, wanneer ik vakantie heb!
alle partijen zijn gelukkig nuquote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik moet m'n fans toch gelukkig houden?.
Alle partijen behalve Tania. En Christine is vast ook niet zo gecharmeerd van de titel.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:03 schreef niksan het volgende:
alle partijen zijn gelukkig nu![]()
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:02 schreef Tania18 het volgende:
![]()
![]()
Ik ben weg hier![]()
Christine vind "dat SOA-nummer" best aardig.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:05 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Alle partijen behalve Tania. En Christine is vast ook niet zo gecharmeerd van de titel.
oh jawelquote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:05 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Alle partijen behalve Tania. En Christine is vast ook niet zo gecharmeerd van de titel.
Daar heb je een punt!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:06 schreef niksan het volgende:
oh jawe...zij zijn toch ook blij dat het weer zomer wordt
![]()
Smakelijk!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:07 schreef niksan het volgende:
ik ga eten
Zo krijg je dat naamtopic natuurlijk nooitquote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:20 schreef Bupatih het volgende:
Hind
Ik geef mijn anonimiteit niet opquote:Op dinsdag 13 juli 2004 @ 17:58 schreef Tania18 het volgende:
[...]
Foto?!?
Jammerquote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:24 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik geef mijn anonimiteit niet op
Nee ik ga morgen naar Utrecht of Amsterdamquote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:59 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Jammer![]()
Heb je al kleren voor de bruiloft gekocht??
Staat Hind in de titel?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:12 schreef Dizer het volgende:
Wat een kut titel zeg
Alweer Hind
*kots*
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:16 schreef Dizer het volgende:
Godver de godver de godver de vuile kut broer dat ik heb!!! Echt!!!
Tussen mijn 120 dvd's valt het me opeens op dat ik 2 dvd's mis. Ik heb het hele huis onderste boven gehaald! Opeens bel ik mijn broer, heeft die eikel ze achter gelaten bij zijn KUT vriendin!!!
En ik maar NOOIT een dvd uitlenen en hij weet dat ie dat ook NOOIT mag doen! Als hij een dvd mee neemt naar zijn KUT vriendin (lang verhaal, ik haat haar) dan moet hij de dvd weer meenemen! Heeft ie dus al een week daar laten liggen en die kut kinderen van haar zullen weer die dvd's beschadigd hebben netals een cd van mij toen! Echt ik ga hem wurgen vanavond!! Echt waar!
Mijn dvd verzameling betekent echt alles voor me! Heb 120 originele dvd's in 2 jaar tijd wezen kopen! Zo veel geld in gestoken en hij gaat er mee om als of ze van hem zijn en niks kosten!!!
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:16 schreef Dizer het volgende:
Tussen mijn 120 dvd's valt het me opeens op dat ik 2 dvd's mis. Ik heb het hele huis onderste boven gehaald! Opeens bel ik mijn broer, heeft die eikel ze achter gelaten bij zijn KUT vriendin!!!
En ik maar NOOIT een dvd uitlenen en hij weet dat ie dat ook NOOIT mag doen! Als hij een dvd mee neemt naar zijn KUT vriendin (lang verhaal, ik haat haar) dan moet hij de dvd weer meenemen! Heeft ie dus al een week daar laten liggen en die kut kinderen van haar zullen weer die dvd's beschadigd hebben netals een cd van mij toen! Echt ik ga hem wurgen vanavond!! Echt waar!
Mijn dvd verzameling betekent echt alles voor me! Heb 120 originele dvd's in 2 jaar tijd wezen kopen! Zo veel geld in gestoken en hij gaat er mee om als of ze van hem zijn en niks kosten!!!
Ik ken ook zulke figuren jaquote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:19 schreef Dizer het volgende:
Hij moet gewoon met zijn vingers van mijn spullen afblijven! Sukkel!!!
Elke keer als ie een dvd pakt dan ligt alles weer door elkaar en mag ik weer alles gaan sorteren! Echt het wordt tijd dat ie oprot!
*mompelt over zijn 28 jarige broer dat nog steeds thuis woont*
Denk je wel om je hart?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:23 schreef Dizer het volgende:
En maar niks zeggen gewoon! En ik het hele huis zoeken!!
*probeert te kalmeren....*quote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:25 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Denk je wel om je hart?![]()
Ik zou het niet op dezelfde manier zeggen eigenlijkquote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:30 schreef BVO het volgende:
Gewoon vanavond tegen hem zeggen wat je nu hier schrijft, dan komt het wel goed denk ik.
Dat denk ik ook niet.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:33 schreef Dizer het volgende:
ik laat alleen weel dat van zijn kut-vriendin weg, dat zal niet zo goed neervallen...
Dat was ook het stukje dat ik bedoeldequote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:33 schreef Dizer het volgende:
ik laat alleen wel dat van zijn kut-vriendin weg, dat zal niet zo goed neervallen
Ik heb altijd ruzie over eten met mijn broersquote:Op dinsdag 13 juli 2004 19:16 schreef Dizer het volgende:
en "It's summer all over again" mag ook gewijzigd wordenquote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:41 schreef BVO het volgende:
TomTom!.
De C in Showchat moet als hoofdletter..
Azijnzeiker.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:41 schreef BVO het volgende:
TomTom!.
De C in Showchat moet als hoofdletter..
hoezo??quote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Azijnzeiker..
BTW, iedereen moet vanavond om 23.10 naar Canvas kijken..
Volgens mij quote je verkeerd.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:52 schreef niksan het volgende:
[..]
en ik kan het natuurlijk weer niet ontvangen...
klotegat
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 22:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Volgens mij quote je verkeerd..
Of je moet zin in die mier hebben.
Als je ze netjes teruggeeft vast welquote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:35 schreef Svensational het volgende:
Mag ik ook DVD'tjes lenen van Dizer?
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:36 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Als je ze netjes teruggeeft vast wel
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:38 schreef BVO het volgende:
[..].
Je hebt dat stuk over z'n vriendin toch wel weggelaten he?.
Anita!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:41 schreef Svensational het volgende:
[..]Lees jij wel wie wat schrijft? Dat was Emma hoor
He Dizer ik snap helemaal wat je bedoelt. Leen zelf niets uit, zelfs niet aan familie. Ik zou dus ook gewoon tegen je broer zeggen dat ie niets meer mag lenen. Hij heeft pech gehad. Je zou hem nog een kans kunnen geven maar nadat jij vertelde dat hij na de preek alweer doodleuk een DVD’tje kwam lenen heb ik weinig hoop dat hij die kans verdient.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:31 schreef Dizer het volgende:
Nou ik heb hem erop aangesproken...
leggen....
Nou, ik ben benieuwd hoe lang ie dat gaat volhouden... ik geef het een week.. hem kennende is ie weer de oude na het weekend en slingeren mijn dvd's weer door het hele huid en mag ik weer 120 dvd's gaan sorteren....
Slaap lekker schatquote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:35 schreef niksan het volgende:
veel succes Dizeryou'll need it!
ik ga naar bed![]()
Filmavondje met Dizer.....nou mensen ga maar vast in de rij staan.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:45 schreef Dizer het volgende:
En Svurno...tuurlijk mag je dvd's van mij lenen, alleen helaas, wie een dvd van mij leent, leent mij die avond er ook bij
Heeft ie zulke leuke films danquote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:50 schreef Dada het volgende:
[..]
Filmavondje met Dizer.....nou mensen ga maar vast in de rij staan.
Wat vind jij leuk?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:51 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Heeft ie zulke leuke films dan![]()
Dat ook. Maar Rebecca jij weet toch ook wel wat voor een leuke, mooie, gezellige jongen Dizer is he?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:51 schreef Tania18 het volgende:
Heeft ie zulke leuke films dan![]()
Ik heel veel! Vooral thrillers en horrorfilmsquote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:52 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat vind jij leuk?.
Ik kijk eigenlijk heel weinig films..
Laat dan maar zittenquote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:45 schreef Dizer het volgende:
En Svurno...tuurlijk mag je dvd's van mij lenen, alleen helaas, wie een dvd van mij leent, leent mij die avond er ook bij
Psycho-bitch Rebecca!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:53 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik heel veel! Vooral thrillers en horrorfilms![]()
Rebecca is ook een mooie naamquote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:53 schreef Dada het volgende:
[..]
Dat ook. Maar Rebecca jij weet toch ook wel wat voor een leuke, mooie, gezellige jongen Dizer is he?
Tjah, maar het blijft je broer he....quote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:49 schreef Dada het volgende:
[..]
He Dizer ik snap helemaal wat je bedoelt. Leen zelf niets uit, zelfs niet aan familie. Ik zou dus ook gewoon tegen je broer zeggen dat ie niets meer mag lenen. Hij heeft pech gehad. Je zou hem nog een kans kunnen geven maar nadat jij vertelde dat hij na de preek alweer doodleuk een DVD’tje kwam lenen heb ik weinig hoop dat hij die kans verdient.
Trouwens, "120 DVDs", volgens mij heb jij meer DVDs dan mij. Heb ze nooit geteld eigenlijk.
Hij lijkt op Dennis uit GTSTquote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:53 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Rebecca is ook een mooie naam
Ik weet eigenlijk helemaal niet hoe Dizer eruit ziet![]()
Even fotoboek kijken
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:53 schreef Dada het volgende:
[..]
Dat ook. Maar Rebecca jij weet toch ook wel wat voor een leuke, mooie, gezellige jongen Dizer is he?
Beetje wel jaquote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Hij lijkt op Dennis uit GTST.
Behlave die kin dan.
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Toch niet een linkje naar die van SBS he?.
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:57 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
Zo ben ik niet![]()
Ha! Mijn laat maar zitten, ik hoef eigenlijk toch geen film lenen taktiek heeft gewerkt!!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Laat dan maar zitten
Dennis is best lief als ie zijn haar zou knippenquote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:57 schreef Dizer het volgende:
Waarom lijk ik op Dennis
Ik ----> al 5 jaar een vriendjequote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:58 schreef Svensational het volgende:
[..].
Ja maar ik lijk helemaal niet op Dennisquote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:58 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dennis is best lief als ie zijn haar zou knippen![]()
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ha! Mijn laat maar zitten, ik hoef eigenlijk toch geen film lenen taktiek heeft gewerkt!!
BVO zegt dat jij erop lijkt, ik zeg alleen maar een beetje, dus het is zijn schuldquote:Op woensdag 14 juli 2004 00:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja maar ik lijk helemaal niet op Dennis
Ik wil nummer 3quote:Op woensdag 14 juli 2004 00:03 schreef BVO het volgende:
* Tania18 heeft zojuist de gehele verhaallijn "OpDeLoop" gekeken. O=.
Heb je collectie de vorige keer bekeken, weet je dat niet meer? Net even geteld, ik heb 66 DVD’s maar daar komen nog de boxsets: Sopranos seizoen 1, 2 en 3, The Godfather Trilogy en de Indiana Jones Trilogy bij.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tjah, maar het blijft je broer he....
Ik kan moeilijk hem verbieden...ik hoop alleen dat ie gauw oprot naar een eigen huis!
Enige persoon die wel wat mag lenen, is mijn buurjongen. Die heeft dezelfde passie voor dvd's als ik en doet er altijd heel voorzichtig mee om. En als hij er klaar mee is, dan heb ik het de volgende dag weer thuis. Dan ligt het netjes op mjin kamer. En ik doe dat ook met zijn dvd's. Maar laatste tijd hebben we zowat alles dezelfde bijna en lenen we bijna niet meer van elkaar.
Heb ik meer dan jij?
Hier is mijn collectie:
http://www.intervocative.com/DVDCollection.aspx/Dizer
Beev, je avatar doet het niet..quote:Op woensdag 14 juli 2004 00:03 schreef BVO het volgende:
* Dizer heeft zojuist de gehele verhaallijn "OpDeLoop" gekeken. O=.
quote:Op woensdag 14 juli 2004 00:00 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik ----> al 5 jaar een vriendje![]()
![]()
Nee heeft niets te maken met dat loze vrouwtje. Ik zat te twijfelen tussen Rebecca en Mieke. Mieke was misschien leuker geweest.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:55 schreef Svensational het volgende:
Toch niet een linkje naar die van SBS he?.
Boomspeed ligt er weer uit natuurlijk.quote:Op woensdag 14 juli 2004 00:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Beev, je avatar doet het niet..
quote:Op woensdag 14 juli 2004 00:08 schreef Tania18 het volgende:
Ik luister het beginliedje van Ovide en zijn vriendjes
Ik vond Ducktales altijd een leuk liedje hebben.quote:Op woensdag 14 juli 2004 00:10 schreef Tania18 het volgende:
En nu van Dommel![]()
Mijn excuses....je hebt gelijk...we hebben zelfs gediscusseerd over een aantal films. Ik geloof dat we beiden 25th hour een hele mooie film vonden!quote:Op woensdag 14 juli 2004 00:07 schreef Dada het volgende:
[..]
Heb je collectie de vorige keer bekeken, weet je dat niet meer? Net even geteld, ik heb 66 DVD’s maar daar komen nog de boxsets: Sopranos seizoen 1, 2 en 3, The Godfather Trilogy en de Indiana Jones Trilogy bij.
Tja het blijft inderdaad je broer nou ja dan is het maar te hopen voor jou dat je DVD collectie heel blijft. Maar ik had een leen verbod ingevoerd.
Dommel.quote:Op woensdag 14 juli 2004 00:10 schreef Tania18 het volgende:
En nu van Dommel![]()
Ik ben aan het bedenken hoe die ook alweer gingquote:Op woensdag 14 juli 2004 00:12 schreef Dada het volgende:
[..]
Ik vond Ducktales altijd een leuk liedje hebben.
Precies. Ja joh het blijft gewoon een goede film. Het einde blijft prachtig. Het einde van Sleepers vind ik ook heel mooi.quote:Op woensdag 14 juli 2004 00:13 schreef Dizer het volgende:
Mijn excuses....je hebt gelijk...we hebben zelfs gediscusseerd over een aantal films. Ik geloof dat we beiden 25th hour een hele mooie film vonden!
Ik had hem laatst weer bekeken, het blijft een goede einde!
Doet bij mij niks..quote:Op woensdag 14 juli 2004 00:13 schreef Tania18 het volgende:
http://home.mine.be/~flappie2/muziek/ovide.html
![]()
Dommel was mijn favoriete seriequote:Op woensdag 14 juli 2004 00:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Dommel..
* Tania18 probeert de tekst uit het hoofd te herinneren
Kijk daar heb je Semafor..
Met z'n hondje Dommel..
Samen gaan ze het leven door..
En... vergeten.
blablabla
Hij heeft een hard van goudddd..
Stond al in een andere topic....ik kon hem al..quote:Op woensdag 14 juli 2004 00:10 schreef BVO het volgende:
Zoek de drie verschillen..
http://members.home.nl/saen/Special/zoeken.html
Ohquote:Op woensdag 14 juli 2004 00:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Doet bij mij niks...
Stort je in een wervelwindquote:Op woensdag 14 juli 2004 00:15 schreef Tania18 het volgende:
Ik ben aan het bedenken hoe die ook alweer ging![]()
quote:Op woensdag 14 juli 2004 00:16 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Oh![]()
Bij mij wel![]()
Een van mijn eerste dvd's! Deze film (mede mogelijk in bezit door mijn broer)!quote:Op woensdag 14 juli 2004 00:15 schreef Dada het volgende:
[..]
Precies. Ja joh het blijft gewoon een goede film. Het einde blijft prachtig. Het einde van Sleepers vind ik ook heel mooi.
Nu twijfel ik. "Hier in Duckstad" kan ook ergens daartussen.quote:Op woensdag 14 juli 2004 00:17 schreef Dada het volgende:
Stort je in een wervelwind
Hier in...Ducktales
Het leven is een avontuuuuur
Hier in Ducktales
Jaaaa ik weet het weer, ik luister hem nu (de Engelse versie)quote:Op woensdag 14 juli 2004 00:17 schreef Dada het volgende:
[..]
Stort je in een wervelwind
Hier in...Ducktales
Het leven is een avontuuuuur
Hier in Ducktales
Verder weet ik hem even niet, paar maanden geleden heb ik het liedje nog gezongen met mijn zusje.
Als ik die link kopieer en plak in de adresbalk doet ie het meteen, met mediaplayerquote:Op woensdag 14 juli 2004 00:18 schreef BVO het volgende:
[..].
In welk programma?
Jaaaa ik had hem ook jaren geleden gehuurd. Heb hem pas een maandje nu op DVD.quote:Op woensdag 14 juli 2004 00:18 schreef Dizer het volgende:
Een van mijn eerste dvd's! Deze film (mede mogelijk in bezit door mijn broer)!
Ik was een aantal jaren geleden best wel ziek en ik had niks te doen thuis en ik was het best zat, toen opeens kwam mijn broer binnen met een stapel video's van de videotheek (ja ja hij kan nog wel eens aardig zijn...maar niet vaak...) en sleepers zat er tussen. Ik gekeken en was helemaal verkocht!
Als je op terug klikt staan er ook nog anderequote:Op woensdag 14 juli 2004 00:20 schreef BVO het volgende:
Hij doet het.
Kijk uit malloot, een kokosnoot...,
Heb jij je dvd's niet in dvd-profiler staan? Of in een lijst? Ik ben nu best nieuwsgierig wat jij allemaal hebtquote:Op woensdag 14 juli 2004 00:21 schreef Dada het volgende:
[..]
Jaaaa ik had hem ook jaren geleden gehuurd. Heb hem pas een maandje nu op DVD.
Welke site bij wie?quote:Op woensdag 14 juli 2004 00:27 schreef BVO het volgende:
Opent die site bij jou ook niet meer?.
Bij mij welquote:Op woensdag 14 juli 2004 00:28 schreef BVO het volgende:
Die muziek-site bij jullie..
Heb geen flauw idee hoe dat DVD profiler werkt, heb gehoord dat je dan een progje moet installeren, daar heb ik geen zin in. Of heb ik het fout? Leg mij eens uit hoe dat DVD profiler werkt.quote:Op woensdag 14 juli 2004 00:24 schreef Dizer het volgende:
Heb jij je dvd's niet in dvd-profiler staan? Of in een lijst? Ik ben nu best nieuwsgierig wat jij allemaal hebt
Bij mij blijft het scherm wit als ik hem aankllik.quote:Op woensdag 14 juli 2004 00:28 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Bij mij wel
Vaagquote:Op woensdag 14 juli 2004 00:31 schreef BVO het volgende:
[..]
Bij mij blijft het scherm wit als ik hem aankllik..
.
Ja, ik ben ook weg.quote:Op woensdag 14 juli 2004 00:33 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Vaag![]()
Nou ja, ik ga ook, Truste!
Slaap zacht BVO en Tania. Welterusten.quote:Op woensdag 14 juli 2004 00:34 schreef BVO het volgende:
Ja, ik ben ook weg..
.
Je moet je eerst aanmelden, dan kan je de gratis proggie downloaden en instaleren. Je update de database en dan kan je je dvd's op naam of op barcode invoeren. Je moet dus wel op je computer zo een programma instaleren. Wanneer je je dvd's invoert, geef je ze een cijfer en dan load je up naar je online profiler. Het is wel makkelijk maar je moet dus een proggie instaleren...quote:Op woensdag 14 juli 2004 00:28 schreef Dada het volgende:
[..]
Heb geen flauw idee hoe dat DVD profiler werkt, heb gehoord dat je dan een progje moet installeren, daar heb ik geen zin in. Of heb ik het fout? Leg mij eens uit hoe dat DVD profiler werkt.
Ik zou natuurlijk ook nog een Geocities site’je op kunnen zetten met daarin de titels, maar leg eerst maar even uit hoe dat DVD profiler werkt.
Ik zet ze wel op een site. Eens kijken hoelang ik daarover ga doen. Zal eraan werken. Maar nu ga ik naar bed. Welterusten allemaal.quote:Op woensdag 14 juli 2004 00:40 schreef Dizer het volgende:
Je moet je eerst aanmelden, dan kan je de gratis proggie downloaden en instaleren. Je update de database en dan kan je je dvd's op naam of op barcode invoeren. Je moet dus wel op je computer zo een programma instaleren. Wanneer je je dvd's invoert, geef je ze een cijfer en dan load je up naar je online profiler. Het is wel makkelijk maar je moet dus een proggie instaleren...
quote:Op woensdag 14 juli 2004 00:52 schreef Svensational het volgende:
Dus ik ben hier alleen met Dizer nu?
[afbeelding]
Tjezus, ik schrik me dood.quote:Op woensdag 14 juli 2004 00:10 schreef BVO het volgende:
Zoek de drie verschillen..
http://members.home.nl/saen/Special/zoeken.html
oe!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:45 schreef Dizer het volgende:
LOL....
Ik heb dat stukje over zijn vriendin weggelaten...anders waren we nu nog aan het ruziën
dank je lieverdquote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Slaap lekker schat
Ik zal morgen koffie voor je klaar zetten...en een lekker croissantje
Vroeg he?!?quote:Op woensdag 14 juli 2004 11:48 schreef BVO het volgende:
[..].
Goeiemorgen.
Beetje kort.quote:Op woensdag 14 juli 2004 11:52 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Vroeg he?!?![]()
Lekker geslapen?
8 uurquote:Op woensdag 14 juli 2004 11:54 schreef BVO het volgende:
[..]
Beetje kort..
Werd om acht uur wakker en kon niet meer in slaap komen..
Jij?
Ik ookquote:Op woensdag 14 juli 2004 11:57 schreef Svensational het volgende:
Ik mis Mart Smeets
Dijkstra valt nog wel mee. Maarten Ducrot komt niet verder dan: "Dit gaat echt heel snel hoor"quote:Op woensdag 14 juli 2004 11:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ook.
Nu zitten we met die Zeikstraal en die andere knurft..
Oh nee, jullie kijken toch niet de Tour de France he?!?quote:Op woensdag 14 juli 2004 11:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ook.
Nu zitten we met die Zeikstraal en die andere knurft..
quote:Op woensdag 14 juli 2004 12:02 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Oh nee, jullie kijken toch niet de Tour de France he?!?
Ik weet dat Petacchi eruit is en dat Tom Boonen een keer gewonnen heeft en gisteren McEwen, toch?!?quote:Op woensdag 14 juli 2004 12:08 schreef Svensational het volgende:
[..]![]()
Maar stiekem vind je het zelf ook wel leuk he?quote:Op woensdag 14 juli 2004 12:10 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik weet dat Petacchi eruit is en dat Tom Boonen een keer gewonnen heeft en gisteren McEwen, toch?!?
Mijn vader kijkt ook![]()
quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2004 12:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar stiekem vind je het zelf ook wel leuk he?
Jaquote:Op woensdag 14 juli 2004 12:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat staat er nou op die taart btw??
Gade?
Jaquote:Op woensdag 14 juli 2004 12:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat staat er nou op die taart btw??
Gade?
Je valt in herhalingquote:Op woensdag 14 juli 2004 12:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
JaEn ook nog iets met 1 jaar.
quote:
Die is zooo gaaf!quote:Op woensdag 14 juli 2004 11:06 schreef Svensational het volgende:
Net Shrek 2 gekeken
Gefeliciteerd Bupatih. Dat je maar heel geleerd mag worden.quote:Op woensdag 14 juli 2004 12:11 schreef Bupatih het volgende:IK BEN OVER
afgekeurd!quote:Op woensdag 14 juli 2004 13:49 schreef Dada het volgende:
Speciaal voor Dizer (en natuurlijk voor ieder ander die geinteresseerd is) een linkje naar de site waar alle titels uit mijn DVD collectie staan: http://www.geocities.com/dada_dvd/
American History X! Die is zo goed! Komt natuurlijk door Edward Nortonquote:Op woensdag 14 juli 2004 13:49 schreef Dada het volgende:
Speciaal voor Dizer (en natuurlijk voor ieder ander die geinteresseerd is) een linkje naar de site waar alle titels uit mijn DVD collectie staan: http://www.geocities.com/dada_dvd/
Ben benieuwd wat je ervan vindt Dizer.
Ja, heb ik wel op mijn lijstje staan, al een lange lange tijd (is natuurlijk niet hetzelfde maar toch. Hopelijk ben ik nu dus niet helemaal afgekeurd)quote:Op woensdag 14 juli 2004 14:01 schreef niksan het volgende:
afgekeurd!
ik mis 1 dvd.....Gladiator![]()
Als je van Edward Norton houdt dan MOET je 25th Hour eens gaan bekijken. Dat is een prachtfilm met hem weer in een glansrol. Kan ik, en Dizer ook, echt aanraden.quote:Op woensdag 14 juli 2004 14:05 schreef ZOWIEE het volgende:
American History X! Die is zo goed! Komt natuurlijk door Edward Norton.
25th hourquote:Op woensdag 14 juli 2004 14:10 schreef Dada het volgende:
[..]
Als je van Edward Norton houdt dan MOET je 25th Hour eens gaan bekijken. Dat is een prachtfilm met hem weer in een glansrol. Kan ik, en Dizer ook, echt aanraden.
Mmm, die heb ik nog niet gezien, zal ik zeker eens doen. Ik heb ook nog een film gezien waarin hij een bijrol had, en Richard Gere de hoofdrol, en die vond ik ook zo goed! Ik kan alleen niet op de titel komen..quote:Op woensdag 14 juli 2004 14:10 schreef Dada het volgende:
[..]
Als je van Edward Norton houdt dan MOET je 25th Hour eens gaan bekijken. Dat is een prachtfilm met hem weer in een glansrol. Kan ik, en Dizer ook, echt aanraden.
Uiteraard.quote:Op woensdag 14 juli 2004 14:08 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ey BVO, die 2 live Hind optredens die je hier eerst had neer gezet zijn erg goed man..
quote:Op woensdag 14 juli 2004 14:09 schreef Dada het volgende:
[..]
Ja, heb ik wel op mijn lijstje staan, al een lange lange tijd (is natuurlijk niet hetzelfde maar toch. Hopelijk ben ik nu dus niet helemaal afgekeurd)
Dat was "Primal Fear", die heb ik op video (opgenomen van de TV). Inderdaad echt een geweldige rol van Norton. Zooo goed geacteerd. Maar ik dacht ook, weet het niet zeker, dat Norton voor deze rol een Oscar nominatie kreeg.quote:Op woensdag 14 juli 2004 14:12 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik heb ook nog een film gezien waarin hij een bijrol had, en Richard Gere de hoofdrol, en die vond ik ook zo goed! Ik kan alleen niet op de titel komen..
Ik heb nog wat nieuwe fragmentjes gevonden, waaronder Apres Toiquote:Op woensdag 14 juli 2004 14:08 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ey BVO, die 2 live Hind optredens die je hier eerst had neer gezet zijn erg goed man..
Ik had het goed: 1997 - Nominated - Oscar - Best Actor in a Supporting Role - Edward Nortonquote:Op woensdag 14 juli 2004 14:16 schreef Dada het volgende:
Maar ik dacht ook, weet het niet zeker, dat Norton voor deze rol een Oscar nominatie kreeg.
BlaatschaaP is ook een enorme Edward Norton fan! En ze houdt ook van Muse.quote:Op woensdag 14 juli 2004 14:05 schreef ZOWIEE het volgende:
Oh en je hebt ook The Score, dat is ook een fijne film.
Jaaaaaaaa, Primal Fear, dat was zooo goed. Vooral die scene dat die vrouw hem ondervraagt, en dat ie dan van dat sullige jongetje ineens helemaal veranderd: 'How the fuck should I know!' Die scene heb ik echt nog teruggespoeld om hem nog eens te kijken.quote:Op woensdag 14 juli 2004 14:16 schreef Dada het volgende:
[..]
Dat was "Primal Fear", die heb ik op video (opgenomen van de TV). Inderdaad echt een geweldige rol van Norton. Zooo goed geacteerd. Maar ik dacht ook, weet het niet zeker, dat Norton voor deze rol een Oscar nominatie kreeg.
Goede smaak!quote:Op woensdag 14 juli 2004 14:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
BlaatschaaP is ook een enorme Edward Norton fan! En ze houdt ook van Muse..
Ik heb ook Fight Club, die is ook met Norton. Heb je die al gezien? (moet eigenlijk haast wel als Norton fan zijnde)quote:Op woensdag 14 juli 2004 14:05 schreef ZOWIEE het volgende:
Oh en je hebt ook The Score, dat is ook een fijne film.
Ik hem em op DVDquote:Op woensdag 14 juli 2004 13:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Die is zooo gaaf!.
quote:Ik heb net Cloaca gekeken, ook echt een supermooie film.
KuchneeKuchquote:Op woensdag 14 juli 2004 14:43 schreef Dada het volgende:
[..]
Ik heb ook Fight Club, die is ook met Norton. Heb je die al gezien? (moet eigenlijk haast wel als Norton fan zijnde)
Shame on you!!quote:Op woensdag 14 juli 2004 15:02 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
KuchneeKuch![]()
Maar hij stond al wel op mn lijstje van films die ik wil zien!![]()
Daar gaaaaaaaat mn geloofwaardigheid als Norton-fan..quote:Op woensdag 14 juli 2004 15:07 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Shame on you!!
Tijdens een vechtscene in 25th hour sloeg de tegenspeler van Norton hem een gebroken neus
quote:Op woensdag 14 juli 2004 15:47 schreef Tania18 het volgende:
It's summer all over again
with the sun setting in the sky
drawing me closer to you
like the moon draws the tide
..
![]()
..
quote:Op woensdag 14 juli 2004 15:21 schreef Markie-Mark het volgende:
Waar is svensational nou????![]()
Je hebt gelijk, allemaal de schuld van Hindquote:Op woensdag 14 juli 2004 17:04 schreef BVO het volgende:
Idd.
Summer all over again..
Idd, als ze gewoon hier was geweest was het al zomer.quote:Op woensdag 14 juli 2004 17:06 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, allemaal de schuld van Hind![]()
quote:Op woensdag 14 juli 2004 17:08 schreef BVO het volgende:
[..]
Idd, als ze gewoon hier was geweest was het al zomer.
Is het in haar ogen namelijk altijd..
Mijn moeder wel.quote:Op woensdag 14 juli 2004 17:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
Gelukkig is het geen lente en is Hind geen tandartsassistente.
Waarom diequote:Op woensdag 14 juli 2004 17:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Mijn moeder wel..
quote:Op woensdag 14 juli 2004 17:14 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Waarom dieerachter?
quote:Op woensdag 14 juli 2004 17:16 schreef BVO het volgende:
[..]is mijn favoriete smilie.
.
.
Samen met,
en
uiteraard.
.
Dezequote:Op woensdag 14 juli 2004 17:20 schreef Tom_Tom- het volgende:.
Dat is ECHT een kutsmiley..
Waar blijft je Inge avatar nou?quote:Op woensdag 14 juli 2004 17:28 schreef BVO het volgende:is leuk
.
Oh ja, vergeten.
Deze:.
quote:Op woensdag 14 juli 2004 17:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
nou nee..... tis een goedkope foto..letterlijk én figuurlijkquote:Op woensdag 14 juli 2004 17:44 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
Vinden jullie dat nou sexy?
Mwah..quote:Op woensdag 14 juli 2004 17:44 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
Nee.quote:Op woensdag 14 juli 2004 17:44 schreef Tania18 het volgende:![]()
Jij bent nog jong, ik voel me al bijna bejaardquote:Op woensdag 14 juli 2004 19:05 schreef BVO het volgende:
Weet eindelijk hoe ik die muziekfragmenten af kan spelen.
http://home.mine.be/~flappie2/muziek/dommel.html
http://home.mine.be/~flappie2/muziek/ovide.html.
Is alweer lang geleden dat ik daar naar keek... tijd gaat snel.
Ben jij dat op die fotoshop foto?quote:Op woensdag 14 juli 2004 20:42 schreef niksan het volgende:
** Duiveltja checkt fotoboeken*ik zie niets.....
Ben jij dat met die rasta-haren en die microfoon??quote:Op woensdag 14 juli 2004 20:43 schreef niksan het volgende:
* Bupatih gaat Batman Forever kijken![]()
Goedgekeurd!!!!!!! Wat een gave collectie!! Vooral d eoorlog filmsquote:Op woensdag 14 juli 2004 13:49 schreef Dada het volgende:
Ben benieuwd wat je ervan vindt Dizer.
Hmmmm gezelligquote:Op woensdag 14 juli 2004 10:10 schreef niksan het volgende:
[..]
oe!![]()
ik ga voor van God Los, 25th Hour, Fight Club, Gladiatoren de drie delen van Austin Powers
![]()
dat zijn aardig wat avondjes met Dizer
quote:Op woensdag 14 juli 2004 20:48 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ben jij dat op die fotoshop foto?
ach wanneer ik zin heb, kleed ik me wel eens om en zet ik me rastapruik op en ga ik op een podium staan waar heel veel mensen mij aanschouwenquote:Op woensdag 14 juli 2004 20:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ben jij dat met die rasta-haren en die microfoon??
quote:Op woensdag 14 juli 2004 20:56 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Mooi
Oh...ben jij dan ook diegene van dat mooie nummer over een vakantie in Spanje?quote:Op woensdag 14 juli 2004 20:54 schreef niksan het volgende:
[..]
ach wanneer ik zin heb, kleed ik me wel eens om en zet ik me rastapruik op en ga ik op een podium staan waar heel veel mensen mij aanschouwen
quote:Op woensdag 14 juli 2004 20:56 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Mooi
Hoofdfoto?quote:Op woensdag 14 juli 2004 20:57 schreef niksan het volgende:
[..]vind de hoofdfoto mooier, maar dat ben ik niet
![]()
om 9 uur?quote:Op woensdag 14 juli 2004 20:58 schreef Dizer het volgende:
gadver, ik moet al weer over 12 uur op mijn stage zijn
Yupquote:Op woensdag 14 juli 2004 21:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
om 9 uur?
![]()
die foto rechts in de hoek van mijn fotoboekquote:Op woensdag 14 juli 2004 21:00 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Hoofdfoto?
ah soquote:Op woensdag 14 juli 2004 21:23 schreef niksan het volgende:
[..]
die foto rechts in de hoek van mijn fotoboek
bij de extra foto's sta ik zelf als "ik"
snap je hem nog??
ik ben niet in een batmanmood.... bedmen???? bedmannen.quote:Op woensdag 14 juli 2004 22:10 schreef Bupatih het volgende:
Is Bedmen al afgelopen?
zo'n gozertje met een brede kin en een zwart strak pakkie die in je bed komt liggenquote:Op woensdag 14 juli 2004 22:23 schreef Duiveltja het volgende:
wat de fok is een bedman?![]()
en niet te vergeten: z'n capequote:Op woensdag 14 juli 2004 22:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
zo'n gozertje met een brede kin en een zwart strak pakkie die in je bed komt liggen
quote:Op woensdag 14 juli 2004 22:27 schreef Duiveltja het volgende:
Ik begrijp niet dat niksan datvind
quote:Op woensdag 14 juli 2004 22:28 schreef Duiveltja het volgende:
Oe Clinton nu op 3 in gesprek met Witteman
We zouden Balkenende in moeten ruilen voor Bill.quote:Op woensdag 14 juli 2004 22:41 schreef niksan het volgende:
[..]Clinton for president
Oeh.quote:Op woensdag 14 juli 2004 22:48 schreef Duiveltja het volgende:
Als je het over Hind gaat hebben mag je wel met haar meevliegen![]()
Anita!quote:Op woensdag 14 juli 2004 23:16 schreef Tania18 het volgende:
[..]
quote:
Ik ookquote:Op woensdag 14 juli 2004 23:26 schreef BVO het volgende:
* Tania18 zit te eten.
Zat beetje chips te eten.quote:Op woensdag 14 juli 2004 23:28 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik ook
Kaaskoekjes en brood met jam![]()
En jij?
Nu pas?!? Als ik om 6 uur eet heb ik om 7 uur alweer hongerquote:Op woensdag 14 juli 2004 23:34 schreef BVO het volgende:
[..]
Zat beetje chips te eten..
Voor de rest ben ik nog op zoek.
Heb om 6 uur nog gegeten, heb nu alweer honger..
Hier ook niet, alleen maar restjesquote:Op woensdag 14 juli 2004 23:33 schreef niksan het volgende:
ik heb hongeren er is niets te eten
![]()
* niksan eet biscuitje* bah...droogquote:Op woensdag 14 juli 2004 23:38 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Hier ook niet, alleen maar restjes![]()
Biscuitjes zijn ranzig. Ik doe er altijd jam opquote:Op woensdag 14 juli 2004 23:40 schreef niksan het volgende:
[..]
* Tania18 eet biscuitje* bah...droog![]()
jammie...wat een ideequote:Op woensdag 14 juli 2004 23:42 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Biscuitjes zijn ranzig. Ik doe er altijd jam op![]()
Svurno!quote:Op woensdag 14 juli 2004 23:46 schreef Svensational het volgende:
Hai
Smaakte het?quote:Op woensdag 14 juli 2004 23:46 schreef Svensational het volgende:
Ik heb ook honger. Heb net een oud broodje kaas op..
Wacht maar af op #12quote:Op woensdag 14 juli 2004 23:47 schreef Tania18 het volgende:
Het Hind topic is bijna vol
Door die laatste smilie verpest je het weerquote:Op woensdag 14 juli 2004 23:46 schreef BVO het volgende:
[..]
Svurno!.
.
Ik wil hem wel openen, maar weet geen titel.quote:Op woensdag 14 juli 2004 23:49 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
BVO je bent aardig hoor...maar die Hind-zooi begint nu ook mij mijn strot uit te hangen kijk:quote:Op woensdag 14 juli 2004 23:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Wacht maar af op #12.
Neequote:Op woensdag 14 juli 2004 23:47 schreef BVO het volgende:
[..]
Smaakte het?.
Jullie beginnen steeds weer over d'rquote:Op woensdag 14 juli 2004 23:50 schreef niksan het volgende:
[..]
BVO je bent aardig hoor...maar die Hind-zooi begint nu ook mij mijn strot uit te hangen kijk:
Ik wil een hamburgerquote:Op woensdag 14 juli 2004 23:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
NeeEr ligt hier ook nog een pak Tuc Bacon maar heb ik ook niet echt trek in
. Ik wil frikadellen en patat
![]()
Misschien helpt het als jij die heks uit je avatar haaltquote:Op woensdag 14 juli 2004 23:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Jullie beginnen steeds weer over d'r.
Blijkt maar weer eens hoe populair ze isquote:Op woensdag 14 juli 2004 23:47 schreef Tania18 het volgende:
Het Hind topic is bijna vol
Ik heb net een cheeseburger opquote:Op woensdag 14 juli 2004 23:51 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik wil een hamburger![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |