Voor langere tijd uit de maatschapij verwijderen, drie maal de fout in is levenslang (al heb je zoals iemand eerder al als voorbeeld gaf drie maal een pakje sigaretten gejat en ben je alle drie de keren betrapt. )quote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:40 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
En hoe kijk jij tegen criminele niet-allochtonen aan?
Maar jij bent toch ook fundamentalistisch??? Ik ben het nl. eens met je dat fundamentalisme op rigiditeit in het denken duidt, maar dat slaat terug op jezelf.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:00 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Er is wel degelijk iets mis met fundamentalisme. Of vind je ook dat er niets mis is met racistische denkbeelden, zolang de eigenaar daarvan niet racistisch handelt?
Hahahaha, dat heb je van Clinton, Drie keer fout levenslang. Misselijke ondergraving van de principes van de rechtsstaat. Te vergelijken met het stelen van een brood en dan verbannen te worden naar Australië in vroeger tijden.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:03 schreef Acient het volgende:
[..]
Voor langere tijd uit de maatschapij verwijderen, drie maal de fout in is levenslang (al heb je zoals iemand eerder al als voorbeeld gaf drie maal een pakje sigaretten gejat en ben je alle drie de keren betrapt. )
Ik heb haar niet over verstandelijk gehandicapten en zieken gehoord....quote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:56 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Aktion T4. Het gedwongen castreren van geestelijk gehandicapten en zieken om te voorkomen dat ze zich voortplanten.
'nuff said...
Als jij mijn meningen beter had gelezen, dan had je al geweten wat ik daar van vind.quote:Bovendien, waar leg jij de grens? Jij vindt gedwongen steriliseren/castreren aanvaardbaar? Om jouw cultuur op te leggen aan een land?
Als je de parallelen niet ziet, raad ik je toch aan eens een boek te lezen.
Appels met peren vergelijken. Ik ben tegen intolerantie en conservatisme, dus ook tegen fundamentalistische stromingen vd islam. Fundamentalisme is ook anti-liberaal en dat ben ik niet.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar jij bent toch ook fundamentalistisch??? Ik ben het nl. eens met je dat fundamentalisme op rigiditeit in het denken duidt, maar dat slaat terug op jezelf.
Als ik alles wat ik roep/ooit geroepen heb zelf verzonnen had dan was ik een briljant denker, ik schat me zelf hoog in maar zo hoog, nee.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hahahaha, dat heb je van Clinton, Drie keer fout levenslang. Misselijke ondergraving van de principes van de rechtsstaat. Te vergelijken met het stelen van een brood en dan verbannen te worden naar Australië in vroeger tijden.
Waarom heb je dan een foto van Clinton in je icon?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hahahaha, dat heb je van Clinton, Drie keer fout levenslang. Misselijke ondergraving van de principes van de rechtsstaat. Te vergelijken met het stelen van een brood en dan verbannen te worden naar Australië in vroeger tijden.
Leuk hè, hoe sommige mensen proberen woorden in je mond te leggen.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:07 schreef Klompendanser het volgende:
[..]
Ik heb haar niet over verstandelijk gehandicapten en zieken gehoord....
[..]
Als jij mijn meningen beter had gelezen, dan had je al geweten wat ik daar van vind.
Nee, je hebt het over inhoudelijkheid ik over vorm aspecten, juist daardoor verwerp ik fundamentalisme. Het komt nl. overal in voor. Je kent ook Westers Fundamentalisme en daar zijn jij en Akkersloot voorbeelden van. Het is de rigiditeit van geest die er verwerpelijk in is m.i. Het absoluut geen rekening houden met de uitgesloten derde. Als je begrijpt wat ik bedoel. Ofwel zwart-wit denken...quote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:08 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Appels met peren vergelijken. Ik ben tegen intolerantie en conservatisme, dus ook tegen fundamentalistische stromingen vd islam. Fundamentalisme is ook anti-liberaal en dat ben ik niet.
Ik leer snel hier, ik wierp een blik op het feedback topic. Overigens is dat feedbacktopic toch een topic om te klagen over akties van de moderatoren?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:11 schreef Acient het volgende:
[..]
Leuk hè, hoe sommige mensen proberen woorden in je mond te leggen.
Nee, maar dus ook verwerpelijk.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:10 schreef Acient het volgende:
[..]
Als ik alles wat ik roep/ooit geroepen heb zelf verzonnen had dan was ik een briljant denker, ik schat me zelf hoog in maar zo hoog, nee.
Het moge duidelijk zijn, ik ben nieuw.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:13 schreef Klompendanser het volgende:
[..]
Ik leer snel hier, ik wierp een blik op het feedback topic. Overigens is dat feedbacktopic toch een topic om te klagen over akties van de moderatoren?![]()
Asjeblieft...je hebt ogen en denkvermogen ....zet die zonnebril eens af.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:52 schreef Klompendanser het volgende:
Ja, het is apart. Het wijkt af, wat moet ik er anders van zeggen? Ik hou niet zo van de extreme etiketjes zonder dat dat volledig aangetoond is.
Alles wat ik ooit geroepen heb is verwerpelijk, bedankt dat ik het ook weet en als ik jouw was zou ik dan ook geen bier meer of koffie, ik heb ook wel eens geroepen dat dat lekker is.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, maar dus ook verwerpelijk.
Als jij het nodig vind om mij te verglijken met de Nazi's dan is dat jouw goed recht, maar volgens mij hadden de Nazi's alleen een castratie programma voor geestelijk en lichamelijk gehadicaptenquote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:14 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Asjeblieft...je hebt ogen en denkvermogen ....zet die zonnebril eens af.
Ze pleit voor castratie van mensen die niet-nederlands genoeg zijn, met toevallig een buitenlandse voorouder
Dat is bijzonder extreem. Het is pure ethnische haat.
Of het nu vanuit "cultuurzuiverheid" of vanuit "raszuiverheid" gesteld wordt.
Je ziet hier walgelijk nationalisme die je mag en zelfs móet vergelijken met andere walgelijke nationalismes uit het verleden..
Ja, maar het zou inhouden dat je voor het stelen van een pakje sigaretten levenslang kunt krijgen. Zoiets gaat in tegen iedere rechtsstaat.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:11 schreef Klompendanser het volgende:
[..]
Waarom heb je dan een foto van Clinton in je icon?
Het is overigens geen ondergraving van de principes van de rechtsstaat, het is nl. vooraf gemeld wat er met je gebeurt en of het ooit door de senaat heen kwam weet ik even niet, maar het was in elk geval een voorstel. Maar dat is een offtopic discussie.
Nou je zou een milde nazi kunnen zijn. Die bepleitten nl. castratie van Joodse burgers.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:16 schreef Acient het volgende:
[..]
Als jij het nodig vind om mij te verglijken met de Nazi's dan is dat jouw goed recht, maar volgens mij hadden de Nazi's alleen een castratie programma voor geestelijk en lichamelijk gehadicapten
Treed dan in details..quote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:11 schreef Acient het volgende:
Leuk hè, hoe sommige mensen proberen woorden in je mond te leggen.
Lees deel een er maar op na, ik heb geen problemen met Joden.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou je zou een milde nazi kunnen zijn. Die bepleitten nl. castratie van Joodse burgers.
Het is ook apart. Pure ethnische haat weet ik niet, dat heb ik nog niet kunnen opmaken uit de teksten. Maar gaan we nu bakkeleiien over het woord apart? Ik druk me denk ik wat diplomatieker uit, mag dat?quote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:14 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Asjeblieft...je hebt ogen en denkvermogen ....zet die zonnebril eens af.
Ze pleit voor castratie van mensen die niet-nederlands genoeg zijn, met toevallig een buitenlandse voorouder
Dat is bijzonder extreem. Het is pure ethnische haat.
Niks mis met vergelijkingen, mits goed onderbouwd.quote:Of het nu vanuit "cultuurzuiverheid" of vanuit "raszuiverheid" gesteld wordt.
Je ziet hier walgelijk nationalisme die je mag en zelfs móet vergelijken met andere walgelijke nationalismes uit het verleden..
Kijk uit, die hebben zich ook vermengd hoor.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:19 schreef Acient het volgende:
[..]
Lees deel een er maar op na, ik heb geen problemen met Joden.
Ik denk dat ze mij ook wil castreren hoor.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:19 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Treed dan in details..
Nederlandse vader met vrouw uit India.
Hun kinderen wil je castreren/steriliseren ?
Right ?
Frank Rijkaard?
Wil je die castreren ?
Het woord "apart" is een toedekken van een criminele denkwijze.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:19 schreef Klompendanser het volgende:
[..]
Het is ook apart. Pure ethnische haat weet ik niet, dat heb ik nog niet kunnen opmaken uit de teksten. Maar gaan we nu bakkeleiien over het woord apart? Ik druk me denk ik wat diplomatieker uit, mag dat?
[..]
Niks mis met vergelijkingen, mits goed onderbouwd.
dat er verschil in zit is waar, het is echter niet minder erg. Je beschouwt "buitenlanders" Dus als lager mensen dan "inlanders" En om vermenging te komen wil je deze handeling. Gaat de uitroeing van de "buitenlander" zo wel snel genoeg? Misschien zijn werkkampen een idee....quote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:16 schreef Acient het volgende:
[..]
Als jij het nodig vind om mij te verglijken met de Nazi's dan is dat jouw goed recht, maar volgens mij hadden de Nazi's alleen een castratie programma voor geestelijk en lichamelijk gehadicapten
Niet als de strafmaat daarvoor bekend is, het is wel erg radicaal ja.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 16:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, maar het zou inhouden dat je voor het stelen van een pakje sigaretten levenslang kunt krijgen. Zoiets gaat in tegen iedere rechtsstaat.
Vreemde conclusie, een aantal verbanden zul je toch moeten uitleggen. Wel in een ander topic graag. Hou me op de hoogte, want ik vind dat wel interessante kost.quote:Het is meer van zorgen dat we zoveel mogelijk zwarte mensen en andere arme mensen in de bak krijgen dan het willen kijken naar de oorzaken van criminaliteit. Criminalisering van armoede dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |