Aardige speler voor Vitesse...quote:Op maandag 26 juli 2004 17:20 schreef Positive_Thinking het volgende:
Stijn Vreven zo goed als rond met Vitesse
Die vertrekt toch weer met veel tam tam.quote:Op maandag 26 juli 2004 17:49 schreef methodmich het volgende:
Lijkt me een indianenverhaal.
Maar het is wel een type waarmee je daarna de vredespijp rookt.quote:Op maandag 26 juli 2004 17:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die vertrekt toch weer met veel tam tam.
Je moet het allemaal in de juiste context zien....quote:Op maandag 26 juli 2004 18:00 schreef Positive_Thinking het volgende:
Buffel methodmich??
waar heb je dat vandaan?
quote:Mark Van Bommel is still weighing up a move to Everton.
The Guardian says Everton chairman Bill Kenwright has brokered a deal with PSV Eindhoven for the midfielder, but nothing will be rubberstamped until Van Bommel agrees terms.
Its understood the boardroom turmoil at Everton is a factor concerning the Van Bommel camp.
dan zie ik de prijs juist niet dalen, dan blijft hij belangrijk wil je wat doen in de CLquote:Op maandag 26 juli 2004 19:02 schreef methodmich het volgende:
Dortmund ook weer in de race. Als PSV met Mark CL haalt, daalt de prijs wellicht en Dortmund speelt toch niet meer Europees.
Als ze CL halen heeft PSV het geld niet meer zo hard nodigquote:Op maandag 26 juli 2004 22:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan zie ik de prijs juist niet dalen, dan blijft hij belangrijk wil je wat doen in de CL
Je wilt toch niet beweren dat PSV haar hele financiële seizoen goed maakt met één ronde CL?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 01:21 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Als ze CL halen heeft PSV het geld niet meer zo hard nodig
Dat zeg ik niet.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 02:22 schreef sjun het volgende:
[..]
Je wilt toch niet beweren dat PSV haar hele financiële seizoen goed maakt met één ronde CL?
Ik hoop het. Goede aangever voor Kluivert.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 07:21 schreef Eilanden het volgende:
Trabelsi dan toch weer naar Newcastle?
Bron
Dan hebben ze het elftal wel compleet. Hopenlijk stoppen ze dan met kopen en maken ze er een team van.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:39 schreef Flock_Volt het volgende:
Ricardo Carvalho misschien naar Chelsea..
Bron: VI.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |