abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20639365
Kut zooi

1 fout en je hangt.

Ik walg van CBR
pi_20639709
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 12:34 schreef BMWM3 het volgende:
Kut zooi

1 fout en je hangt.

Ik walg van CBR
die frustraties
  donderdag 15 juli 2004 @ 13:18:05 #53
63890 bugeye
Fok verlaten heeft :'(
pi_20640392
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 12:48 schreef Bak_Beest het volgende:

[..]

die frustraties
ach ja, daar kan ik altijd op rekenen als ik in dit topic kom

enneh BMWMdrie, neem een pilletje
Ik zit niet langer meer hier.... snik....
pi_20642753
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 12:48 schreef Bak_Beest het volgende:

[..]

die frustraties
C B R

Kut naaiers !!!!
pi_20643740
Vandaag eindelijk geslaagd! Rit ging vrijwel vlekkeloos, paar kleine foutjes maar ben toch geslaagd!

De examinator (of eigenlijk adviseur worden ze genoemd bij het BNOR) stelde me erg gerust voor de rit waardoor mijn zenuwen vrijwel volledig verdwenen.

Morgen rijbewijs afhalen want gemeentehuis is nu dicht

Het examen op zich was niet makkelijker als een CBR examen, duurde zelfs wat langer, maar denk dat het geruststellen heel wat geholpen heeft bij mij.

[ Bericht 26% gewijzigd door GangstaX op 15-07-2004 16:07:53 ]
You only live once so live your life to the fullest!
pi_20644752
Feli GangstaX
  donderdag 15 juli 2004 @ 16:56:14 #57
46254 MewBie
Uitstellen is een gave.
pi_20645385
ik mag maandag ochtend

is het trouwens uberhaupt wel mogelijk om een diesel zonder trillen weg te laten rijden bij stoplicht?
maakt dat veel uit bij het examen? ik geef al wat extra gas...
pi_20645944
Vandaag theorie gedaan!
7 fout!

A.s. dinsdag moet ik de TTT-toets doen, waar ik theorie voor moet hebben. Nu moet ik dus a.s. maandag een hele dag op het CBR rondhangen om bij elke ronde te vragen of ik er nog tussen kan.

Anders kan ik mijn TTT-toets dus in de prullenbak gooien.
Dus ik MOET maandag theorie doen en ik MOET slagen.... En natuurlijk nog een grote kans dat er geen ruimte is.

Hoezo gefrustreerd?
Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.
pi_20645995
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 17:30 schreef UFOtje het volgende:
Vandaag theorie gedaan!
7 fout!

A.s. dinsdag moet ik de TTT-toets doen, waar ik theorie voor moet hebben. Nu moet ik dus a.s. maandag een hele dag op het CBR rondhangen om bij elke ronde te vragen of ik er nog tussen kan.

Anders kan ik mijn TTT-toets dus in de prullenbak gooien.
Dus ik MOET maandag theorie doen en ik MOET slagen.... En natuurlijk nog een grote kans dat er geen ruimte is.

Hoezo gefrustreerd?
hehe tsja...ken dit soort dingen..
je hebt het als ik heel eerlijk ben ook niet zo lekker gepland....daar ben ik zelf ook al tijd zo'n ster in...alles op het laatste moment..

kan je morgen er ook niet alvast rondhangen? of doen ze die examens nooit op vrijdag...voor de rest....suc6! en ga er ff goed voor zitten
pi_20646139
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 17:34 schreef tjAb het volgende:

[..]

hehe tsja...ken dit soort dingen..
je hebt het als ik heel eerlijk ben ook niet zo lekker gepland....daar ben ik zelf ook al tijd zo'n ster in...alles op het laatste moment..

kan je morgen er ook niet alvast rondhangen? of doen ze die examens nooit op vrijdag...voor de rest....suc6! en ga er ff goed voor zitten
Dank je voor de steun!

Nee, morgen heb ik al 3 uur les + praktijkbegeleiding (niet voor theorie... maar is verplicht bij mijn pakket.)
Ik had m'n theorie inderaad al veel eerder moeten hebben. Omdat ik een compact opleiding doe, is het allemaal wat krap. Zo kon ik ook geen tijd vrijmaken voor theorielessen, omdat de rijschool al te vol zat.
Ja... en toen moest ik het zelf gaan reserveren... de eerste mogelijk was vandaag en gezakt op 1 fout!

Mijn rijschool heeft in overleg er later pas een compacte opleiding van gemaakt, omdat ik dan mooi de vakantie kon gebruiken om te lessen. Dit kwam voor hun ook beter uit.
Als ik dat eerder had geweten, dan had ik m'n theorie al weken in huis.

Ik kan hier echt helemaal gek van worden.
pi_20652112
Succes UFOTJE, ik hoop dat ze nog plaats voor je hebben in een ronde maandag en dat je in 1x mag slagen
pi_20652192
Feli Ganstax!! Eindelijk mag je dan gaan rijden
pi_20652304
18 augustus mijn eerste praktijk examen voor motorrijbewijs (algemene voortuigbeheersing)
het gaat best lekker, maar toch de zenuwen ...
pi_20658975
quote:
Op donderdag 15 juli 2004 22:18 schreef UsurPia het volgende:
18 augustus mijn eerste praktijk examen voor motorrijbewijs (algemene voortuigbeheersing)
het gaat best lekker, maar toch de zenuwen ...
Succes alvast , al duurt t nog 4 weken
pi_20659747
Net rijbewijs afgehaald en al teruggereden in de auto van een vriend, is wel wennen zeg, vanavond nog maar even crossen als mijn vader thuis is van zijn werk
You only live once so live your life to the fullest!
pi_20659778
Oeh, ik wist niet dat hier een topic voor was Ik moet 19 juli afrijden, op mijn verjaardag. 40 lessen gehad en vandaag de laatste. Ik ben niet zo'n geweldig talent geweest met rijlessen, maar ik hoop toch wel dat ik het maandag ga halen, anders ben ik al verhuisd naar een andere stad voor ik mijn rijbewijs heb. Het was mijn plan om het in twee maanden te doen, maar ik begon eind februari en ik ben nu nóg bezig, maar ik hoop -heeeel erg- dat het maandag nou echt klaar is

Met de TTT die ik had na ongeveer 20 lessen ben ik volledig de grond in gebrand omdat ik niet goed keek en mijn snelheid ongeveer overal te hoog was. Ik hoop dat het deze keer anders gaat...
  vrijdag 16 juli 2004 @ 10:53:14 #67
63890 bugeye
Fok verlaten heeft :'(
pi_20659983
quote:
Op vrijdag 16 juli 2004 10:41 schreef Heliospan het volgende:
Oeh, ik wist niet dat hier een topic voor was Ik moet 19 juli afrijden, op mijn verjaardag. 40 lessen gehad en vandaag de laatste. Ik ben niet zo'n geweldig talent geweest met rijlessen, maar ik hoop toch wel dat ik het maandag ga halen, anders ben ik al verhuisd naar een andere stad voor ik mijn rijbewijs heb.
Dus we kunnen zoiezo "Gefeliciteerd" roepen, ook al zak je
Ik zit niet langer meer hier.... snik....
pi_20661134
Ik zal ook eens posten in dit topic...

Schat dat ik zo'n 40 lessen gehad heb nu, geen TTT gehad.

Vandaag rijexamen gehad, om 9:50 in Groningen

GEZAKT

Slechte punten:

- Te laat beginnen bij kruispunten
- Te dicht langs geparkeerde auto's

Heb een ingreep gehad toen ik te ver naar voren stond bij het uitgaan van een uitrit, en ik bijna geraakt werd door een bus die er in wilde...

Maar verder vond ze (de examinator) dat het allemaal goed ging, alleen bovenstaande puntjes nog even bijschaven... Had zo gehoopt het te halen aangezien ik volgende week op vakantie ga naar Italie MET DE AUTO

Ik ben niet blij
pi_20661526
Zojuist geslaagd (examen 9:50 Nijmegen)

Ik had mijn eerste les op 21 juni - heb in totaal 27 lesuren gehad. Theorie in 1x gehaald, zonder theorielessen. Praktijk ook in 1x gehaald - bijna verneukte ik het door een !@!#%!@ van een vrachtwagen die meteen na de stoplichten naar links kwam en waardoor ik dus vol op de rem moest.... Maar ik had voor de rest heel goed gereden, dus dat zag ie door de vingers

Gelukkig niet Keizer Karelplein 5/6 rond - ik mocht de 2e afslag nemen

Eén ingreep gehad, stonden voor stoplicht en ging op groen - dus ik reed aan, maar was ff vergeten dat we rechtsaf moesten
Nee.
pi_20661592
quote:
Op vrijdag 16 juli 2004 10:53 schreef bugeye het volgende:

[..]

Dus we kunnen zoiezo "Gefeliciteerd" roepen, ook al zak je
Haha Schrale troost bij voorbaat
pi_20661787
Hey klote voor je Laura, zit niks anders op dan zonder rijbewijs op vakantie te gaan. Ik wil ook graag mn rijbewijs hebben voor ik op vakantie ga, dus ook maar hopen dat mij niet hetzelfde als jij overkomt .
En PimD, gefeliciteerd , die actie van dat stoplicht .
pi_20661920
quote:
Op vrijdag 16 juli 2004 12:18 schreef Bak_Beest het volgende:
En PimD, gefeliciteerd , die actie van dat stoplicht .
Tsja, ik was mooi aan de linkerbaan gaan staan, zodat ik niet achter die vrachtwagen zou komen als we weer aan konden rijden. Gaat het licht op groen, begint die mongool ineens naar de linkerbaan te gaan
Nee.
pi_20662000
Dan schrik je wel even ja . En over dat rechtdoor willen rijden bij het stoplicht terwijl je rechtsaf moest, zoiets heb ik ook wel eens gehad met een les. Gewoon niet goed geluisterd, dan ben je zo geconcentreerd bezig met een handeling dat dat aan je voorbij gaat.
pi_20662400
quote:
Op vrijdag 16 juli 2004 12:06 schreef PimD het volgende:
Zojuist geslaagd (examen 9:50 Nijmegen)

Ik had mijn eerste les op 21 juni - heb in totaal 27 lesuren gehad. Theorie in 1x gehaald, zonder theorielessen. Praktijk ook in 1x gehaald - bijna verneukte ik het door een !@!#%!@ van een vrachtwagen die meteen na de stoplichten naar links kwam en waardoor ik dus vol op de rem moest.... Maar ik had voor de rest heel goed gereden, dus dat zag ie door de vingers

Gelukkig niet Keizer Karelplein 5/6 rond - ik mocht de 2e afslag nemen

Eén ingreep gehad, stonden voor stoplicht en ging op groen - dus ik reed aan, maar was ff vergeten dat we rechtsaf moesten
Gefeliciteerd!
  vrijdag 16 juli 2004 @ 15:43:42 #75
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_20665536
Congratz PimD
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')